Kumba ratta osta: TREK 7100 vs AUTHOR Classic vs MERIDA CWay 8200?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kumba ratta osta: TREK 7100 vs AUTHOR Classic vs MERIDA CWay 8200?
Tahan osta hübriidrattast, hinnaklass ~ 5000 eeku. Kumba ratta soovitate osta: TREK 7100 (http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... 13,299,302), AUTHOR Classic (http://www.author.ee/classicsx.htm) või MERIDA Crossway 8200 (http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,9&id=1368) Kumba ratta komponendid paremad?
Mille peale sa nüüd solvud? Pakun et rahvas ei vasta sellepärast, et sellest on siin foorumis juba juttu olnud küll ja küll. Süüdistada võid vaid ennast. Kasuta OTSINGUT!ins kirjutas:Vot sulle ratta foorum:-( Küsin siis järgmist asja, mis loom on Sram ESP 3.0 taga- ja käiguvahetaja?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Ärge siis mehele kohe kaikaga virutage. Teisel suur häda käes, täna tekkis probleem ja lootis kiiret vastust saada. Regas kiiresti ära ja tuld. Hea veini tegemiseks läheb ikke hulk aega.
Jupid neil kõigil odavamast klassist tunduvad. Seda ei saa aru, kas Meridal on ees jäik kahvel või mitte. Sadulaamorti pean jamaks asjaks. Muud ei oska kommenteerida. Samaväärsed minu jaoks kõik.
Jupid neil kõigil odavamast klassist tunduvad. Seda ei saa aru, kas Meridal on ees jäik kahvel või mitte. Sadulaamorti pean jamaks asjaks. Muud ei oska kommenteerida. Samaväärsed minu jaoks kõik.
Keep momentum
Lp kaasfoorumlased. Kuna keegi (peale minu:-)) ei ole täiuslik siis andestame uuele kasutajale insule sõnakomistuse "kumba" ja asendame selle oma mõtetes sõnaga "milline". Seejärel asume hädalist aitama. Ega tema ei tea et sarnast teemat on siinses foorumis 21 386 korda käsitletud.
Edasi siis insule.
Enne kui Sinu küsimustele vastama hakatakse oleks vaja veidi lisainformatsiooni.
Kõigepealt milleks Sulle ratast vaja on? Kui sõitmiseks siis mõtle välja kas Sa plaanid rattaga niisama kruiisata, matkata, treenida, võistelda, millistel teedel/radadel (kui palju asfalti, kruusa, metsateid, päris võsa), kui mitu kilomeetrit aastas jne. Siis oskaks Sulle soovitada kas sellise klassi ratas Sulle üldse sobib.
Kui selgub et sobis siis soovitame järgida klassikalist nõuannet - kõnni need poed läbi ja proovi kõigi kolme rattada mõnisada meetrit sõita. Millise seljas Sa ennast kõige pareminin tunned see osta ära. Ausalt.
Komponentide koha pealt ei ole ma suurem asi spetsialist. Selle lehelõpus on väike ülevaade Shimano komponentidest. Sram 3,0 paeks vastama (kui eksin siis parandage mind) Shimano harrastaja taseme alumisele otsale.
Tere tulemast foorumi ja edu ratta valikul!
Edasi siis insule.
Enne kui Sinu küsimustele vastama hakatakse oleks vaja veidi lisainformatsiooni.
Kõigepealt milleks Sulle ratast vaja on? Kui sõitmiseks siis mõtle välja kas Sa plaanid rattaga niisama kruiisata, matkata, treenida, võistelda, millistel teedel/radadel (kui palju asfalti, kruusa, metsateid, päris võsa), kui mitu kilomeetrit aastas jne. Siis oskaks Sulle soovitada kas sellise klassi ratas Sulle üldse sobib.
Kui selgub et sobis siis soovitame järgida klassikalist nõuannet - kõnni need poed läbi ja proovi kõigi kolme rattada mõnisada meetrit sõita. Millise seljas Sa ennast kõige pareminin tunned see osta ära. Ausalt.
Komponentide koha pealt ei ole ma suurem asi spetsialist. Selle lehelõpus on väike ülevaade Shimano komponentidest. Sram 3,0 paeks vastama (kui eksin siis parandage mind) Shimano harrastaja taseme alumisele otsale.
Tere tulemast foorumi ja edu ratta valikul!
Tundub, et ratas läheb asfaldisõiduks, aga vajadus ka mõnikord metsaradapidi lõigata. Sellejaoks hübriid ongi. Juurikatel on abiks esiamort ja sadulaamort, aga viimane on pühapäevasõitjate liigast (kasuta jalgu vedrustuseks). Kui ikka maksad 5000, siis saad ka ratast 5000 eest. Päris nii ei ole, et Trekilt saad 3000 eest, Meridalt 5000 eest ja Author maksab peale - 7000. Täiesti kama need komponendid, mõnel ees üks jupp parem, aga taga viletsam, valid mugava välja ja sõidad. Rattaostu nõuanne - täpselt niipalju kui hakkad ratast kasutama, niipalju käi selle eest ka välja, sinna kuulub ka varustus (kiiver, püksid, kindad, prillid).
Nendest 3st võtaks pildi järgi Merida (sellepärast ka, et Shimano on kõigil, SRAM on tegijatel). Kindlasti loe seda teemat: viewtopic.php?t=4093&highlight=7100
Otsingupoiss ikka abiks, märksõnad: 7100, Crossway, Author AND classic.
Nendest 3st võtaks pildi järgi Merida (sellepärast ka, et Shimano on kõigil, SRAM on tegijatel). Kindlasti loe seda teemat: viewtopic.php?t=4093&highlight=7100
Otsingupoiss ikka abiks, märksõnad: 7100, Crossway, Author AND classic.
Tegelt ilmselt probleem talvehooajas
Aga tegelt, siin viidatavatele otsingutele, et tegelt pole nad ühti kvattuorkvinkvagintiljon kordi käsitletud siin (asjahuvlised vaatavad A&O teadmikust järgi, mis arvuga tegemist). Lihtsalt siine aktiiv oma kallimaid rattaid ja huvitub kallimatest ratastest ja juppidest..
Aga eelkõnelunuga nõus, et istu ja proovi ja vägist käike ja pidureid kui võimalik hetke libedaga Ja juhul kui valik peaks TREK'i kasuks langema siis soe soovitus, et lase sadulapost ringi vahetada, selle amordi osas saad ilmselt aasta hiljem väga hästi aru mida ma silmas pean..
Kindlasti annab ka teiste poodidega läbi rääkida, aga endal siis authoriga kogemused olemas, et tegelt kui miski 5200 eeq sul eelarve nagu aru saan, et küsi ka mudel kallima allahindlust, võid paremate juppidega uue ratta saada...
Aga tegelt, siin viidatavatele otsingutele, et tegelt pole nad ühti kvattuorkvinkvagintiljon kordi käsitletud siin (asjahuvlised vaatavad A&O teadmikust järgi, mis arvuga tegemist). Lihtsalt siine aktiiv oma kallimaid rattaid ja huvitub kallimatest ratastest ja juppidest..
Aga eelkõnelunuga nõus, et istu ja proovi ja vägist käike ja pidureid kui võimalik hetke libedaga Ja juhul kui valik peaks TREK'i kasuks langema siis soe soovitus, et lase sadulapost ringi vahetada, selle amordi osas saad ilmselt aasta hiljem väga hästi aru mida ma silmas pean..
Kindlasti annab ka teiste poodidega läbi rääkida, aga endal siis authoriga kogemused olemas, et tegelt kui miski 5200 eeq sul eelarve nagu aru saan, et küsi ka mudel kallima allahindlust, võid paremate juppidega uue ratta saada...
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
nonii-nonii,Overkilla kirjutas:Shimano on kõigil, SRAM on tegijatel.
laseme siis mehed ninapidi kokku...
Gravity is a Bitch
Miks sadula amort ei ole hea asi?fax kirjutas: Aga eelkõnelunuga nõus, et istu ja proovi ja vägist käike ja pidureid kui võimalik hetke libedaga Ja juhul kui valik peaks TREK'i kasuks langema siis soe soovitus, et lase sadulapost ringi vahetada, selle amordi osas saad ilmselt aasta hiljem väga hästi aru mida ma silmas pean..
Kindlasti annab ka teiste poodidega läbi rääkida, aga endal siis authoriga kogemused olemas, et tegelt kui miski 5200 eeq sul eelarve nagu aru saan, et küsi ka mudel kallima allahindlust, võid paremate juppidega uue ratta saada...
Sry, minu viga ("kumba")!riho kirjutas:Lp kaasfoorumlased. Kuna keegi (peale minu:-)) ei ole täiuslik siis andestame uuele kasutajale insule sõnakomistuse "kumba" ja asendame selle oma mõtetes sõnaga "milline". Seejärel asume hädalist aitama. Ega tema ei tea et sarnast teemat on siinses foorumis 21 386 korda käsitletud.
Edasi siis insule.
Enne kui Sinu küsimustele vastama hakatakse oleks vaja veidi lisainformatsiooni.
Kõigepealt milleks Sulle ratast vaja on? Kui sõitmiseks siis mõtle välja kas Sa plaanid rattaga niisama kruiisata, matkata, treenida, võistelda, millistel teedel/radadel (kui palju asfalti, kruusa, metsateid, päris võsa), kui mitu kilomeetrit aastas jne. Siis oskaks Sulle soovitada kas sellise klassi ratas Sulle üldse sobib.
Kui selgub et sobis siis soovitame järgida klassikalist nõuannet - kõnni need poed läbi ja proovi kõigi kolme rattada mõnisada meetrit sõita. Millise seljas Sa ennast kõige pareminin tunned see osta ära. Ausalt.
Komponentide koha pealt ei ole ma suurem asi spetsialist. Selle lehelõpus on väike ülevaade Shimano komponentidest. Sram 3,0 paeks vastama (kui eksin siis parandage mind) Shimano harrastaja taseme alumisele otsale.
Tere tulemast foorumi ja edu ratta valikul!
Rattas on pühapäeva sõitudeks linnas ja tuuletu päevadeks (muidu teen purilaua surfi), 80% asfalt 20% metsateed. Enda jaoks otsustasin hübriidi kasuks.
Käin siis poed läbi ja katsun rattaid ära, tänan abi eest!
Tegelikult ei ole kindlat eelarvet, aga pole ju mõttet osta 25,000 eekune rattas pühapäeva kruisimiseks, 5000-6000 rattas sobib selleks otstarbeks küll, eks?fax kirjutas: Kindlasti annab ka teiste poodidega läbi rääkida, aga endal siis authoriga kogemused olemas, et tegelt kui miski 5200 eeq sul eelarve nagu aru saan, et küsi ka mudel kallima allahindlust, võid paremate juppidega uue ratta saada...
Mingi pilt rattadest on juba kujunenud, et ei ole nii et Authoril on head rattad ja nt. Meridal kehvad, samast hinnaklassist rattad on enam-vähem võrdsed.
Sadulaamordi kohapealt nii palju, et kipuvad sellise hinnaklassi juures nad s6itu k6ikemuud kui mugavaks tegema, p6hiviga siis l6tk ja loks mis kipub sisse tulema..
Hinnaklassi kohapealt olen n6us, et sellised sptesiifilisemad erinevused hakkavad va'lja tulema kallimate rataste puhul, eeldusel muidugi, et sadula ja lenksuvaheline tihend suudab neist aru saada ja a'ra kasutada Aga nii nimetatud pyhapa'evaseks s6itmiseks peaks selline hinnaklass fine olema.
Kuigi vaadates sinu ylemist piiri siis Auhtorist soovitaks vaatluse alla v6tta stratose v6i nibin nabin isegi reflex sx'i.. Aga a'ra unusta, et raami gemoeetria k6rval on oluline ka sinu kere geomeetria, seega need peaksid omavahel yhildum
Hinnaklassi kohapealt olen n6us, et sellised sptesiifilisemad erinevused hakkavad va'lja tulema kallimate rataste puhul, eeldusel muidugi, et sadula ja lenksuvaheline tihend suudab neist aru saada ja a'ra kasutada Aga nii nimetatud pyhapa'evaseks s6itmiseks peaks selline hinnaklass fine olema.
Kuigi vaadates sinu ylemist piiri siis Auhtorist soovitaks vaatluse alla v6tta stratose v6i nibin nabin isegi reflex sx'i.. Aga a'ra unusta, et raami gemoeetria k6rval on oluline ka sinu kere geomeetria, seega need peaksid omavahel yhildum
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
Käisin täna Authoris ja just Reflexi peale langeski silm, müüja lubas ~5500-5600 ära anda. Stratose juures ei meeldinud Revoshifti vahetaja. Classicut polnud 22" raamiga.fax kirjutas:Sadulaamordi kohapealt nii palju, et kipuvad sellise hinnaklassi juures nad s6itu k6ikemuud kui mugavaks tegema, p6hiviga siis l6tk ja loks mis kipub sisse tulema..
Hinnaklassi kohapealt olen n6us, et sellised sptesiifilisemad erinevused hakkavad va'lja tulema kallimate rataste puhul, eeldusel muidugi, et sadula ja lenksuvaheline tihend suudab neist aru saada ja a'ra kasutada Aga nii nimetatud pyhapa'evaseks s6itmiseks peaks selline hinnaklass fine olema.
Kuigi vaadates sinu ylemist piiri siis Auhtorist soovitaks vaatluse alla v6tta stratose v6i nibin nabin isegi reflex sx'i.. Aga a'ra unusta, et raami gemoeetria k6rval on oluline ka sinu kere geomeetria, seega need peaksid omavahel yhildum
Hea valik, endal sama mark 5 aastat erinevate kasutajate poolt käigus olnud ning korraliku läbisõidu juures ainult ketti -kassetti ja kumme vahetanud.ins kirjutas: Käisin täna Authoris ja just Reflexi peale langeski silm, müüja lubas ~5500-5600 ära anda. Stratose juures ei meeldinud Revoshifti vahetaja. Classicut polnud 22" raamiga.
või nii
Hakkas silma, et kasutatakse väljendit pühapäeva sõitja. Ma arvan, et ma ise kuulun ka sinna alla, aga ehk võiks keegi täpsustada, palju pühapäeva sõitjad aastas keskmiselt sõidavad ja kuidas siis harrastajatega lood on?
Tänud ette
Tänud ette
Enne mõtle, siis ütle!
Re: või nii
loe palun teema pealkirja, seejärel oma allkirja. pühapäevasõiduteemalised postitused kustutatakse sellest teemast kui siia mittekuuluvad.urmas97 kirjutas:Hakkas silma, et kasutatakse väljendit pühapäeva sõitja. Ma arvan, et ma ise kuulun ka sinna alla, aga ehk võiks keegi täpsustada, palju pühapäeva sõitjad aastas keskmiselt sõidavad ja kuidas siis harrastajatega lood on?
Tänud ette
lisaks on teemat foorumis varem käsitletud kuid läks läbuks kätte ära
viewtopic.php?t=7069
Viimati muutis erikr, 27. 01. 2006. 08:22, muudetud 1 kord.
<OT> Kuskilt jäi silma, et kuni 3k km aasta on pühapäevasõitja, 3k-5k on harrastus, -7k oli sportilik ja edasi oli tippsportlik -- aga see liigitus minu arvamuse kohaselt väga kellegi subjektiivne arvamus.. Seega kui vajalik siis mõistlikum oleks näiteks üldfoorumi teemasse antud arutlus liigitada ja seal edasi arutada..</OT>
Aga teemast:
See reflex on tegelt väga hea hinna eest tegelt. Ise kulgen 2004 aasta Author reflexiga. Siiani ainukesed väljavahetatud asjad olude sunnil on piduriklotsid, õhukummid (2 tk) ja kett.
Esialgu tundusid imelikud need authori ergo-grippid (käepidemed), kuid natukene harjumist, siis muutusid nad mugavamaks. Eriti hea on neid koos sarvedega kombineerida -- tõesti 3D nagu (sarvede)pakendi peal väidetakse .
Negatiivusest ei hakka hetkel rääkima rohkem kui see mis tune-up on rattale tehtud:
* Amordi enesejaoks reguleerimine (oli teine liialt pehme)
* Käepidemete ja sarvere nihutamine, kuna olid liialt "püsti"
* Esimese käiguvahetaja upgrade (segastel asjaoludel jäi üle üks Alivio käikar ja kuna oli parem kui C201, siis sai peale laotud.)
Aga teemast:
See reflex on tegelt väga hea hinna eest tegelt. Ise kulgen 2004 aasta Author reflexiga. Siiani ainukesed väljavahetatud asjad olude sunnil on piduriklotsid, õhukummid (2 tk) ja kett.
Esialgu tundusid imelikud need authori ergo-grippid (käepidemed), kuid natukene harjumist, siis muutusid nad mugavamaks. Eriti hea on neid koos sarvedega kombineerida -- tõesti 3D nagu (sarvede)pakendi peal väidetakse .
Negatiivusest ei hakka hetkel rääkima rohkem kui see mis tune-up on rattale tehtud:
* Amordi enesejaoks reguleerimine (oli teine liialt pehme)
* Käepidemete ja sarvere nihutamine, kuna olid liialt "püsti"
* Esimese käiguvahetaja upgrade (segastel asjaoludel jäi üle üks Alivio käikar ja kuna oli parem kui C201, siis sai peale laotud.)
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?