1. leht 1-st

TREK 2006

Postitatud: 15. 02. 2006. 18:53
Postitas Rom
Trek on oma carbonitel lõpuks ka normaalse välimuse leidnud.Ehk on nüüd peenemate torudega ka kaal parem.

Postitatud: 15. 02. 2006. 20:31
Postitas Ermo
.

Postitatud: 15. 02. 2006. 23:01
Postitas Rivo
Ermo kirjutas: No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
Muidu ei sobi seda Ferrari katusele panna :lol:

Postitatud: 15. 02. 2006. 23:02
Postitas mart
Ermo kirjutas:1. Messil väideti, et 9,9 on 100 g kergem kui 9,8 ...
Hetkel küll seda kuskilt välja ei loe.

2. No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
9.8 must on väga sümpaatne, fuel 110 on aga kahjuks ka punane :-(
1. 05a septembri promos pakuti lausa 300g kergemat 9,9-t
build a frame at least 300 grams lighter than the 9.8
http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... /trekmtb06
2. Kunagi Huko mainis siin foorumis, et punane on kiirem (nt ferrari ja tuletõrjeauto ja jõuluvana) :D

Postitatud: 15. 02. 2006. 23:11
Postitas Mati
mart kirjutas:...2. Kunagi Huko mainis siin foorumis, et punane on kiirem (nt ferrari ja tuletõrjeauto ja jõuluvana) :D
chick magnet 8)

aga jah carbon on ikka mustana shefim, nagu ka nt titaan titaanina.

Postitatud: 16. 02. 2006. 08:05
Postitas Rom
Ermo kirjutas: No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
9.8 must on väga sümpaatne, fuel 110 on aga kahjuks ka punane :-(

Aga pigem punane kui need eelmised värvilahendused.Ja peenem toru teeb ka välimuse soliidsemaks.
Kuid ilu on ju ainult vaataja silmades.

Postitatud: 16. 02. 2006. 08:41
Postitas Külaline
Ermo kirjutas: No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
võimalik, et nood inimesed said selleks inspiratsiooni siit :) http://www.hawaii.ee/?id=4968&tpl=1005&year=2005#

Postitatud: 17. 02. 2006. 11:34
Postitas alar
maxspeed kirjutas:
Ermo kirjutas: No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
võimalik, et nood inimesed said selleks inspiratsiooni siit :) http://www.hawaii.ee/?id=4968&tpl=1005&year=2005#
Sellele uurimusele on ju suht palju tõendeid kah- Norra suusatajad, Peugeot, Ferrari ja kindlasti on neid veel. Ah jaa, (ei taha küll midagi ära sõnada, kuid) Veerpalu oma 2002 aasta OM-il võitis fischeri suuskadega, mille värvilahendus on punasega ja just lipsas ta telekas 15 km sõidu stardis samad suusad käes, nii et...

Ja punane töötas jällegi

Postitatud: 17. 02. 2006. 13:39
Postitas Mati
alar kirjutas:
maxspeed kirjutas:
Ermo kirjutas: No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
võimalik, et nood inimesed said selleks inspiratsiooni siit :) http://www.hawaii.ee/?id=4968&tpl=1005&year=2005#
Sellele uurimusele on ju suht palju tõendeid kah- Norra suusatajad, ... fischeri suuskadega, mille värvilahendus on punasega ja just lipsas ta telekas 15 km sõidu stardis samad suusad käes, nii et... Ja punane töötas jällegi
No norrakad olid täna vist "punases" täiega :). Ja mis Andruse suuskadesse puutub, siis on see võiduvärv pigem kollane või must, mis Fischeri üks põhivärve.

Aga pöörduks nüüd moeteemadelt taas Trek 2006 juurde tagasi :idea:

Postitatud: 19. 02. 2006. 15:32
Postitas JBB
only problem with elite 9.9 - hard to get them :evil:

Postitatud: 14. 03. 2006. 22:28
Postitas JBB
well, there will be couple of them in LV which means - also in EE races ;)

Postitatud: 14. 03. 2006. 23:36
Postitas Kuldar
did you know, why Trek always paint a carbon frames? To cover something bad looking ... tube mount junctions? or what?
In my opinion nude carbon is pretty, so is coloured (like white carbon)

Postitatud: 15. 03. 2006. 08:42
Postitas JBB
hmmmm, you think this is much better?

Pilt

:roll:

Postitatud: 15. 03. 2006. 21:47
Postitas Kuldar
Ok, this non-painted version is not so attractive for the price.

There is explanation (not a traditional oclv-carbon-tech-mumbo-jumbo):

The tubes, which include top, down, seat and both chain and seat stays as well as the single tube above the wishbone, are all unidirectional pre-impregnated carbon fiber roll rapped over steel mandrels. There is ~8 to 12 layers of varying orientation depending on the tube. These layers are tightly wrapped around the mandrels and then finally wrapped with a poly shrink tape and oven cured. After cure the mandrel is removed, tape peeled and the tubes are sanded smooth.

The lugs of the standard OCLV frame are laid up in mold halves like a clam shell. They are also multiple layers of pre-impregnated uni, in various orientations. Close the two halves together with a pressurized bladder inside, bake an viola. The lugs are finished on a CNC to machine the ends down so that the tubes will fit over them (opposite C40)

Glue lugs and tubes together in a traditional jig. Load finished product with polyester body filler and sand smooth. Requires paint or at least a light dusting to hide the body work. This is why you never see a production OCLV in clear.

Brian Schumann
Trek carbon engineer

Postitatud: 20. 03. 2006. 10:14
Postitas wildrover
Rivo kirjutas:
Ermo kirjutas: No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
Muidu ei sobi seda Ferrari katusele panna :lol:
Ja Specialized`i puhul on see KLASSIKA :D

Postitatud: 28. 03. 2006. 16:16
Postitas Rom
ja nii need maohaavad tulevad.....uued