omapärane stiil
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
omapärane stiil
Jäi netiavarustest silma selline ratas:
http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=12395
Tea millise liigi alla sellist üldse paigutada? Kirjelduses on "VELODROME & FIXED GEAR / SINGLE SPEED ROAD" Sama asja saab ka S-Works raamile...
Järjest rohkem ja rohkem on mul tunne, et ühel ilusal päeval ehitan ma endale ühe korraliku fixed-gear singlespeed ratta. Ilmselt küll rohkem maastiku kalduvustega aga....
http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=12395
Tea millise liigi alla sellist üldse paigutada? Kirjelduses on "VELODROME & FIXED GEAR / SINGLE SPEED ROAD" Sama asja saab ka S-Works raamile...
Järjest rohkem ja rohkem on mul tunne, et ühel ilusal päeval ehitan ma endale ühe korraliku fixed-gear singlespeed ratta. Ilmselt küll rohkem maastiku kalduvustega aga....
http://www.fixedgeargallery.com
puhas rattaporno.
ise sõitsin single-speed rattaga tartu rattamaratoni läbi.
tuli sama aeg mis maantekaga.
puhas rattaporno.
ise sõitsin single-speed rattaga tartu rattamaratoni läbi.
tuli sama aeg mis maantekaga.
Specialized pole ses osas ainuke, kes taolisi fixe just ainult USA (!) turu jaoks teeb, kuna seal on fixindus siiski üsna pop (peetakse nn tänavõistlusi ja kulgetakse niisama linna vahel ringi ning ega ka trekil sõit võõras ole).
Teine näide oleks siis Bianchi (mõned pildid analoogsetest variantidest --> http://pirita.velodroom.ee/pildid/v/varia/bianchi/ , kes rohkem infi tahab uurigu BianchiUsa kodukat), mis küll tehase konfis on ilma piduriteta erinevalt Specist (rõhutatakse vist rohkem trekile), kuid vägagi mitmed poed pakuvad võimalust ratast ostes see piduriga ja kas või vabajooksuga varustada.
Tegelikult võiks taolisi näiteid sealt poolt ookeani veelgi tuua, kuid eks igale ühele pea teatud avastamisrõõm jääma kui teda vähegi asi peaks huvitama. Et jah, teatud tooni see igapäevasesse ellu lisab, eriti kui siinmail seda na vähe harrastatakse... Mina igatahes olen enda käe juba andnud
Teine näide oleks siis Bianchi (mõned pildid analoogsetest variantidest --> http://pirita.velodroom.ee/pildid/v/varia/bianchi/ , kes rohkem infi tahab uurigu BianchiUsa kodukat), mis küll tehase konfis on ilma piduriteta erinevalt Specist (rõhutatakse vist rohkem trekile), kuid vägagi mitmed poed pakuvad võimalust ratast ostes see piduriga ja kas või vabajooksuga varustada.
Tegelikult võiks taolisi näiteid sealt poolt ookeani veelgi tuua, kuid eks igale ühele pea teatud avastamisrõõm jääma kui teda vähegi asi peaks huvitama. Et jah, teatud tooni see igapäevasesse ellu lisab, eriti kui siinmail seda na vähe harrastatakse... Mina igatahes olen enda käe juba andnud
Lugesin ühest disainiajakirjast (DotDotDot) artiklit NY rattakulleritest, kellel olevat auasjaks sõita nii lihtsate ratastega kui veel annab, kõige kõvemad vennad pididki just selliste trekiratastega uhama. Levinuim trauma on neil põlvede purunemine, sest ratta saavad nad pidama ainult tagurpidi vändates... Lugu illustreeris, muide, pilt ÜHE JALAGA RATTAKULLERIST, kellel oli ainult vasak jalg ja seoses sellega ka spetsiaalne vasakpoolne ülekanne... On, kuhu areneda...kalev kirjutas:...mis küll tehase konfis on ilma piduriteta erinevalt Specist (rõhutatakse vist rohkem trekile
mis mõte on rattal üldse? transpordivahend? hobi? tervisespordivahend? tippspordivahend?Rom kirjutas:Olge mulle juhmile armulised ......aga.......milles seisneb asja sõidumõnu?
või mõte üldse?
neist loetletutest ei sobi fix ainult viimasele, ja sedagi siis kui jutt käib "tippspordist absoluutklassis".
singlespeed on kergem, vaiksem, töökindlam.
fixed lisab asjale omamoodi võlu, mida paljud kirjeldavad kui "rattaga ühtekuuluvustunnet". lisaks on võimalik veelgi kaalu vähendada võttes ära tagumise piduri või isegi mõlemad.
nii et weightweenidele, kes sõitmise asemel gramme loevad, peaks fix olema küll õige valik:)
linnas on fixed väga mõnus, 0-35 on täiesti kasutatav kiirusevahemik, seejuures on veel võimalik kohapealt mõistliku kiirendusega minema saada.
maastikule fixiga minna pole veel proovinud, laskumistel võib asi päris rõvedaks minna.
singlespeed on kergel maastikul ok - sel ajal kui teised tõusu peal käikudega ragistavad oled sina juba kahe tugeva vändalöögiga juba üleval
Loe tiba juurde http://www.63xc.com/Rom kirjutas:Olge mulle juhmile armulised ......aga.......milles seisneb asja sõidumõnu?
või mõte üldse?
Põhilised plussid offseason fixisõitmisel on:
parandab kadentsi, ravib pidevat tirrilaskmist (kui jalad kaasa ei käi siis oled näoli mudas), harjud töötama suuremas kadentsivahemikus (vahetad harvem käiku)
Linnasõidu plussid:
vaikne, veel vaiksem kui sa arvad, vähem osi - vähem rikkeid, vargakindlus (esimese tirrilaskmise peale ekstraheeritakse kodanik sadulast), trackstand ja tagurpidisõitmise võimalus (imress-a-chick-&-get-laid)
aif
eat more, fat needed for workout
Kangasala 24h sõitsid võitjad BC Hellsinki 1 kollid osad fixiga, osad singlespeediga.tsimpa kirjutas: maastikule fixiga minna pole veel proovinud, laskumistel võib asi päris rõvedaks minna.
singlespeed on kergel maastikul ok - sel ajal kui teised tõusu peal käikudega ragistavad oled sina juba kahe tugeva vändalöögiga juba üleval
FRWD failid on saadaval http://www.kangasala24h.fi/view.php?u1= ... 28&lang=fi& , sealt võite vaadata mismoodi sõideti.
kõige "singlespeedim" ratas, mis olla saab... http://www.hot.ee/ummitsirkus/pilt11.htm saab arendada kadentsi ja panna võimed proovile trekil, elioni etapil ja tartu rattarallil. muide eelmisel aastal sõitis sellisega mulle vastu üks teismeline tüdruk, maanteel, ühes eesti külas... mul jäi küll suu lahti mõneks ajaks
Kinnine jooks
Vene ajal kasutasid sprintereid samu asjandusi kadensi parandamiseks ning maanteel kiirenduste tegemiseks.
Sel ajajärgul kutsuti neid "gluhar"`ideks. See oli tavaline trekiratas, millele maanteerehvid peale tõmmati ja pidurid juurde monteeriti.
Tegemist polnud mingi moeröögatuse või kiuksuga - lihtsalt keegi leidis tõhusa treeninguvahendi
Sel ajajärgul kutsuti neid "gluhar"`ideks. See oli tavaline trekiratas, millele maanteerehvid peale tõmmati ja pidurid juurde monteeriti.
Tegemist polnud mingi moeröögatuse või kiuksuga - lihtsalt keegi leidis tõhusa treeninguvahendi