1. leht 1-st
Kona Hahanna või Merida Kalahari 590Disc
Postitatud: 23. 04. 2006. 21:42
Postitas Kaku
Olen siin väga palju teemasi lugenud, kuid ei suuda ikka otsustada kumba siis järgnevatest jalgratastest võtta.
Niisiis praegu olen kahevahel, kas osta Kona Hahanna(
http://www.konaworld.com/shopping_cart/ ... rentid=182) või Merida Kalahari 590 Disc (
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... &maavalik=)
Proovisin netist Kona Hahanna kohta reviewsid otsida aga ei leidnud, küll olen ma aga konade kohta üldiselt ainult head kuulnud ja kona hahanna raam on ka kõvasti kallimatel konadel küljes.Kuid hahannal pole ketaspidureid.
Meridal on selleeest ees ketaspidur ja tundub, et ka paremad komponendid, kuid amort tundub väga kehv olevat.
Mõlemaga olen natuke sõitnud ja mõlemad "sobisid", aga merida esipidur ei tahtnud eriti hästi võtta, kuid kas seda trossi on võimalik kuidagi pingutada ?
Aastas sõidan rattaga kuskil 2000 km. 60% sellest asfaldil ja 40% metsateedel. Hinnapiir on kuskil 6000
Pikkus:167 Kaal:60
Postitatud: 27. 04. 2006. 19:20
Postitas Marek1
Mina oman Kona Hahannat juba vist 4 aastat.Ostsin alguses kohe korraga 2 tk (naisele kah) ja mõlemad rattad on tänaseni kasutuses.Algselt muidugi olid mõlemad ilma amordita.Ja kuna naine sõidab ainult asfaldil siis tema oma on ikka veel ilma.Enda rattale ostsin eelmine hooaeg amordi ette ja ei kavatse niipea seda ratast maha müüa.Olen jube rahul rattaga.Norm kerge ja käiguvahetajad on selle hinna kohta ikka parimad. Sõbral on Merida ja tema ratta hind samade vahetajatega on veits kallim. ühesõnaga mina julgen soovitada Kona-t. Ostsin rattad Mustamäe tee A&T spordist ja kõik hooldused olen kah teinud seal ja töö on korralik.
Re: Kona Hahanna või Merida Kalahari 590Disc
Postitatud: 27. 04. 2006. 21:23
Postitas SK
Kaku kirjutas:Kuid hahannal pole ketaspidureid.
Meridal on selleeest ees ketaspidur ja tundub, et ka paremad komponendid, kuid amort tundub väga kehv olevat.
Mõlemaga olen natuke sõitnud ja mõlemad "sobisid", aga merida esipidur ei tahtnud eriti hästi võtta, kuid kas seda trossi on võimalik kuidagi pingutada ?
Aastas sõidan rattaga kuskil 2000 km. 60% sellest asfaldil ja 40% metsateedel. Hinnapiir on kuskil 6000
Pikkus:167 Kaal:60
Ei taha küll su brändivalikusse sekkuda, aga sellise kilometraa?i, pinnasetüübi jaotuse ja ratta hinnaklassi puhul ei saa ketaspidur kindlasti valiku eelduseks olla, eriti veel mehaaniline ketas ja ainult esimesel rattal
Võta lihtsalt korralikud vahetatvate klotsidega V-piduridid. Toimivad ketaspidurid kuuluvad täna veel (kahjuks) kallimate rataste juurde kui 6k.
Re: Kona Hahanna või Merida Kalahari 590Disc
Postitatud: 27. 04. 2006. 21:39
Postitas Kaku
SK kirjutas:Ei taha küll su brändivalikusse sekkuda, aga sellise kilometraa?i, pinnasetüübi jaotuse ja ratta hinnaklassi puhul ei saa ketaspidur kindlasti valiku eelduseks olla, eriti veel mehaaniline ketas ja ainult esimesel rattal
Võta lihtsalt korralikud vahetatvate klotsidega V-piduridid. Toimivad ketaspidurid kuuluvad täna veel (kahjuks) kallimate rataste juurde kui 6k.
Siis läheb kona ostuks
Postitatud: 28. 04. 2006. 11:05
Postitas peeter009
nendest kahest võta kona, see ketaspidur meridal on ikka väga mõttetu asi küll
see ei võta mingi valemiga korralikult-ära proovitud
Postitatud: 05. 05. 2006. 09:17
Postitas d_m
Samuti sama mure ees kas Kona või mingi muu, näiteks Trek.
Kona puhul on veebist arvustusi lugedes silma jäänud, et default pedaalid mis kaasa tulevad, vähemalt 3-l Kona odavama otsa mudelil Hahanna, Fire Mountain ja Blast on need pedaalid ikka ülikehvad!? Pidavat väga libedad olema ja pidavust ei mingisugust? Vastab see tõele? Igatahes soovitatakse eos juba välja vahetada. Kui tõesti nii, siis mis oleksid sobivad odava otsa, aga siiski paremad kui Konaga kaasa tulevad, pedaalid? Üldiselt kehtib reegel, et head ja odavat pole, aga äkki vaatame sellest mööda.
Teine küsimus, et need Shimano BR-M465 ketaspidurid, mis paljudele odavaotsa ratastele on hakanud külge tekkima. Väidetavalt jällegi suht kehvakene. Ei imestagi muidugi, tegemist vist kõige odavama kettaga!? Ei maksa vist seepärast ratta ka eest kõrgemat hinda maksta? Pühapäeva sõitjale vist V hetkel kõige mugavam ja töökindlam!?
Samas, kas näiteks eelpool nimetatud Kona 3 mudeli raam on sama, et äkki mingi hetk oleks võimalus ikkagi piduri jne upgrade teha!? Sama raami küsimus ka Trek 4300-4500 mudeli kohta, et kas raam on asjalik ja kannatab mingi hetk upgrade-i?
Postitatud: 05. 05. 2006. 09:20
Postitas ErikT
Konadel on vähemalt metallpedaalid korvidega. Paljudel teistel plastikust junnid. Valik on sinu.
Postitatud: 05. 05. 2006. 09:30
Postitas d_m
Korvid on vist hea lisand!? Aga probleem ongi see, et see metall pidavat ikka hullult libe olema, või on see mingi pseudoprobleem? Et kasuta siis seda korvi poolt? Isiklikult see korvi variant eriti ei sümpatiseeri seal küljes.
Postitatud: 05. 05. 2006. 09:35
Postitas erikr
ErikT kirjutas:Konadel on vähemalt metallpedaalid korvidega. Paljudel teistel plastikust junnid. Valik on sinu.
low end ei ole korvidega.
Postitatud: 05. 05. 2006. 12:19
Postitas mart
d_m kirjutas:Konadel..Aga probleem ongi see, et see metall pidavat ikka hullult libe olema, või on see mingi pseudoprobleem?
Kui pood annab kaasa
need pedaalid (mis tehasest kaasa antud), siis pole põhjust nuriseda (Al korpus ja CrMo võll on piisavalt tugev kooslus). Kui tahad libisemist vältida, kasuta clipless pedaale.
Postitatud: 05. 05. 2006. 14:57
Postitas ErikT
Just täpselt sellises ongi Kona odavamatel mudelitel.
Korvid saab alati eemaldada. Pole kuulnud, et metallist pedall libe oleks, aga väikese lisaraha eest on võimalik Surfhousis lasta peale keerata normaalsed platvormpedaalid.
Postitatud: 05. 05. 2006. 15:25
Postitas fax
<OT> Seda pedaali libedust annab tegelt ka natukene mustrilisema jalanõuga vältida. </OT>
Postitatud: 07. 05. 2006. 12:47
Postitas d_m
Jah, seda kindlasti. Jalanõudega annab ka mängida, mingi sileda tennisega vast nagunii ei sõida