1. leht 1-st
Eesti Posti uued jalgrattad
Postitatud: 18. 05. 2006. 17:37
Postitas Külaline
Postitatud: 18. 05. 2006. 21:52
Postitas vigurivänt
Väike arvutus näitab,et iga ratas siis väärt 8,5 kilo.
Postitatud: 18. 05. 2006. 21:53
Postitas mart
EPL väljavõte
:rattal on spetsiaalne hark, mis hoiab jalgratast stabiilselt püsti ka raske koormaga.
Ma küll sellel (ca 8000eeku) maksval promorattal spets jalga ei näe
Samas harjupealinnas on silma jäänud postiljonidel suht asjalikke/praktilisi esiratta harke (peatudes tõstab hark esiotsa üles ja toetub esiratta alla).
Postitatud: 19. 05. 2006. 09:52
Postitas dr Holden
vigurivänt kirjutas:Väike arvutus näitab,et iga ratas siis väärt 8,5 kilo.
8,5 kilo rahas, aga silma järgi kaalub see monstrum ca 28,5 kilo. Sellega juba vaene postiljon nt Speedy eest ära ei kima
Postitatud: 19. 05. 2006. 10:04
Postitas Antti
Raske õppustel, kerge lahingus?
Postitatud: 19. 05. 2006. 10:38
Postitas Külaline
Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.
Postitatud: 19. 05. 2006. 11:03
Postitas SK
Olts kirjutas:Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.
Võrus liigub siis vähemalt linnasisene post päris kiiresti, vaadates Võru postiljoni praegust rattavalikut
Sloveeniast, kus ratas väidetavalt konstrueeritud, ma erinevalt Võrumaast (ja üldse Eestimaast)väga palju kruusateid ei mäleta...võibolla 2,6" freeride kummid päästavad liiva sisse vajumise eest?
Postitatud: 19. 05. 2006. 12:19
Postitas JannoR
Päris edev tõusudel kangutamise geomeetria
Postitatud: 19. 05. 2006. 12:58
Postitas Mati
Olts kirjutas:Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.
Ma arvan, et Võru postiljon(id) on lihtsalt nõrk
.
Postitatud: 19. 05. 2006. 13:11
Postitas baruto
Mati kirjutas:Olts kirjutas:Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.
Ma arvan, et Võru postiljon(id) on lihtsalt nõrk
.
Jõud on taga, peab minema.(nagu siis kui karu suvel suusatamas käis)
Postitatud: 19. 05. 2006. 13:19
Postitas MaT
.
Postitatud: 19. 05. 2006. 14:53
Postitas Külaline
Käru kirjutas:Mati kirjutas:Ma arvan, et Võru postiljon(id) on lihtsalt nõrk
.
No ei tea. Ühte Võrumaa tuntud postiljon-luuletajat olen näinud (vist TRM?il) sõitmas mitte clipless pedaaliga vaid lausa shoelessiga.
No seda luuletajat tean mina kah. Aga see pole see.
Ratas on sellel postiljonil ise ostetud ja tuleb ikka ette mõni kruusa tänav kah. Post liigub tõesti tänu sellele ratturile kiiresti.
Võistlemas ta ei käi.
Karm oli vaadata talvel teda 25kraadises pakases.
Postitatud: 19. 05. 2006. 15:14
Postitas ado
JannoR kirjutas:Päris edev tõusudel kangutamise geomeetria
chopper
Postitatud: 19. 05. 2006. 15:47
Postitas baruto
mart kirjutas:EPL väljavõte
:rattal on spetsiaalne hark, mis hoiab jalgratast stabiilselt püsti ka raske koormaga.
Ma küll sellel (ca 8000eeku) maksval promorattal spets jalga ei näe
Samas harjupealinnas on silma jäänud postiljonidel suht asjalikke/praktilisi esiratta harke (peatudes tõstab hark esiotsa üles ja toetub esiratta alla).
Sadula asendi ja ka raamigeomeetria järgi võiks selle DH klassi liigitada.
Postitatud: 19. 05. 2006. 20:22
Postitas haigo
Pildil seisab ratas jala peal (kahe jalaga hark) ja esiratas on ca 10 cm maast lahti. Sellest ka veidi eksitav üldmulje.
Ei ole ratast kaalunud kahjuks, aga liikus päris kergelt. Arvatavasti pilt muutub, kui kõik kastid-korvid paberit täis toppida.
Postitatud: 21. 05. 2006. 09:24
Postitas viktor54
Meie kandis liigub post mingi kolmerattalise monstrumiga, ei vaja see mingit hargitamist parkimiseks, 2 ratta vahel on mahukas korv posti jaoks. Asi on selles, et post peab liikuma aastaringselt ja selle kolmerattalisega pole talvistel jääkonarustel ja lumesupis külilikäimise ohtu, läheb kui tank. Loomulikult pole see võidusõiduratas, pole seal aga ka mingit kangutamist, käiguvahetaja on olemas ja liigub koos koormaga rõõmsalt umbes 10km/h, ikka kiiremini kui jalgsi ja pole ka ilget koormat seljas vaja vedada.
Tundub, et EP jalgrattahankijad ikka täpselt ei tea, mida postiljoni tegevus endast kujutab, iga värava juures raskeltkoormatud ratta hargileupitamine on juba lisavaev. Hea töövahend peab olema töö lihtsustamiseks, mitte lisategevust kaela toov.
Postitatud: 21. 05. 2006. 14:37
Postitas velx
Korralik riksa kuluks postiljonile ära
Postitatud: 21. 05. 2006. 15:16
Postitas mart
viktor54 kirjutas:Meie kandis liigub post mingi kolmerattalise monstrumiga, ei vaja see mingit hargitamist parkimiseks, 2 ratta vahel on mahukas korv posti jaoks. .
2002 tuli eestisse 2 KHS linnatrike-t. Nägid välja täpselt sellised:
http://img.epinions.com/images/opti/14/ ... -bikes.jpg
Võib-olla on üks nendest just sinu kirjeldatud.
Postitatud: 21. 05. 2006. 17:17
Postitas Külaline
mina liigitaksin selle naksitrallide dh sõidukite alla
Postitatud: 21. 05. 2006. 19:37
Postitas viktor54
Meie omal on 2 ratast ees, muidu idee poolest sama. Sinu lingil näidatutel ei tuvastanud ma ka käiguvahetajat, meie postiljoni vehiiklil on tagumisel üksikul rattal rummusisene vist 3 käiguga.
Postitatud: 24. 05. 2006. 12:02
Postitas haigo
holden kirjutas: 8,5 kilo rahas, aga silma järgi kaalub see monstrum ca 28,5 kilo. Sellega juba vaene postiljon nt Speedy eest ära ei kima
Kaalusin ära, 26,3 kg. Täpne silm
Postitatud: 29. 08. 2006. 17:45
Postitas Külaline
Re: Eesti Posti uued jalgrattad
Postitatud: 16. 12. 2016. 01:25
Postitas vanasinine
Nüüdseks juba uued vanad. Eestis liiguvad
https://www.omniva.ee/public/files/img/ ... _small.png
http://f8.pmo.ee/yboG4j9gpgLo8B_3iVl8Lz ... 1ha075.jpg
Konkurendil 3 käiguline
http://tuotteet.etra.fi/tuotekuvat/e21300798/
Liigeldes on koos kõigi lisavarustuse kastidega must oranžist suurem
Näha on olnud ka mõnesid vanemaid variatsioone.
Re: Eesti Posti uued jalgrattad
Postitatud: 16. 12. 2016. 01:41
Postitas vanasinine
Re: Eesti Posti uued jalgrattad
Postitatud: 17. 12. 2016. 20:57
Postitas Prommar
Esimesed talvised rattaspordi võõrustusnähud?
Praegu saab veel täitsa rattaga sõita, pole vaja ajaviiteks veebiavarustes möllata ja mingi 10 aastat vana infoga juhet kokku ajada.
Re: Eesti Posti uued jalgrattad
Postitatud: 21. 12. 2016. 17:27
Postitas vanasinine
Prommar kirjutas:Esimesed talvised rattaspordi võõrustusnähud?
Praegu saab veel täitsa rattaga sõita, pole vaja ajaviiteks veebiavarustes möllata ja mingi 10 aastat vana infoga juhet kokku ajada.
Kui teaks, mis aastanumbriga on postituste lisamiseks avatud ja et ka ilma detsembritulukesteta juhtmetega peab ka arvestama, poleks seda juhtunud.
Et ajaviiteks on patt märgata kaalusid, masse, ja sellest pealtnäha kahjutus kohas mõni link panna, polnud ka teada. Süüdi.
Proovisin ühega neist haihtuvas lumes ja poris sõita, üsna võõras, mass oli harjumatult rõveraske. Vaatasin, palju postirattad kaaluvad, milliseid Eestis ja mujal on, et ikka veel siiani kasutatakse neid raskeid ka, no jäi see teema ka siin ette. Polnud vajadust, ega kellegi palgal tööd, oligi ajaviide. Ja oma viga, et ma sõidu pealt ei postitanud nagu peab. Keda segab, laske ära kustutada.