1. leht 1-st
Mis ratast soovitate teie
Postitatud: 23. 08. 2006. 13:33
Postitas KTM
Kuuldes Elion Cup-i viimasest etappist mis tuleb rakveres, tekkis selline imelik mõte, et läheks sõidaks kaasa ja kui meeldima hakkab siis võiks oma vana 2000a. Trek 4300 välja vahetada millegi asjalikuma vastu?
Et endale jäi silma Trek 6500 millel taga juba XT ja esimese Deore võib ju kaa lasta kohe ära vahetada, millegi parema vastu...et mis arvate ja kui nüüd vaadata konkurentide rattaid siis mida sarnast võiks olla sellel trekile nii hinna kui juppide poolest?
PS. kuidas selle elion cup-iga on üldse, kas on mõtet sinna ronida kui pole rattasõiduga tegelnud juba mitu head aastat, et on seal kõiksuguse tasemega sõitjaid ning ega see lõppkokkuvõttes ületamatu raskusega asi ei ole?
Jään ootama
Postitatud: 23. 08. 2006. 14:02
Postitas Gunnar
Et aasta läbi ja jälle mingid rattavahetusmõtted? Võrreldava hinnaga rattad on võrreldava tasemega, seeda mine poodi, istu selga ja kui meeldib, siis osta ära.
Ja oma 22 sportliku aasta järel on patt Elioni karta.
Postitatud: 23. 08. 2006. 14:57
Postitas asthobas
Pole vaja üldse EEC karta!
Rakveres alustad tagant ja jõuad ca'500 sekka!
Aga järgmisel aastal teed kõvasti trenni ja juba esisaja sees!:o
Kui veab, siis veel aasta pärast Masa on löödud !
Postitatud: 23. 08. 2006. 15:08
Postitas aus mees
elione ei ole küll mõtet karta ja tase on seal ka eliidist matkasellideni - ise alustasin alles eelmisel aastal (enne seda oli kõige pikem sõit "turistiga" 60 km - aastal 1989 vist) ja alati leiab, kellega võidu kimada.
Rakvere on muidugi minu arvates üks tehnilisemaid ja raskemaid (no ei meeldi mulle kahe ringised rajad
) - Rakveres võid ju matkasõitu proovida - 1 ring, siis saad maitse suhu.
Rattast - tagakäikar XT osas toetan otsust igati, aga esikäikari osas peab deore kenasti vastu (mul toiminud 3600 km ja ei miskit probleemi - eks seda läheb harvem vaja kah), taga võiks ka 9 hammast olla - 24 käiguga hakkab kiirelt 27 taga igatsema.
Postitatud: 23. 08. 2006. 15:28
Postitas Gunnar
aus mees kirjutas:taga võiks ka 9 hammast olla - 24 käiguga hakkab kiirelt 27 taga igatsema.
Millal sind metsast välja lasti?
Postitatud: 23. 08. 2006. 15:36
Postitas aus mees
Gunnar kirjutas:aus mees kirjutas:taga võiks ka 9 hammast olla - 24 käiguga hakkab kiirelt 27 taga igatsema.
Millal sind metsast välja lasti?
siis saigi asi selgeks. Mõnda aega sõitsin 21 ja 24 käigusega ja nii kui maasti otsa lõppes ning asfalt või kruus algas kerisid kui hull ja aeglase kuid raskema kõiguga isendid mööda põrisesid. Lõppeks, kui kerimise huvi on siis miks mitte - metsast sellest 9-st paketist tõepoolest erilist tolku pole.
Postitatud: 23. 08. 2006. 20:09
Postitas Kabe
aus mees kirjutas:taga võiks ka 9 hammast olla - 24 käiguga hakkab kiirelt 27 taga igatsema.
Mis hullu te seal metsas kütate? 21 annab siledal maal kerides kiiruseks umbes 30-35, 24 seevastu 35-40, heal juhul 50. Minu soovitus on, et kui pole ammu sõitnud ja vana vokk on sõidukorras, siis lase kasvõi sellesamaga esialgu.
Postitatud: 23. 08. 2006. 21:00
Postitas KTM
Tänud vastanuile...sel trek 6500-l on ju 27 käiku nii et see mure täitsa olematu või mis...miks ma aga erinevate rataste kohta uurin on see et ise ei ole asjaga üldse kursis, et jupid seal peal, ok need on ikka samadelt tegijatelt aga kuidas on erineva firma raamidega...trek annab oma raamile eluagse garantii aga näiteks jäi mul hawaiis silma üks classic mis oli küll juppide poolest sama hea kui trek kuid kui raamile antakse garantiid ainult 3a. siis miks peaksin mina seda usaldama kui tootja ise ei julge rohkem garantiid anda? Ei tea miks aga Trek on minu silmis kuidagi sümpaatne...kindlasti on tegu efektse välimusega mis näiteks mulle isiklikult väga meeldib...kuidas aga trek teie kui sõitjate silmis on, et kas on võrdne või on tal mingeid nõrkusi, tugevusi mida teistel pole?
Postitatud: 23. 08. 2006. 21:23
Postitas erikr
trek on üldiselt kindla peale minek. tugevuseks on seesama eluaegne garantii. osade jaokson treki nõrkuseks hind. 6700 on iseenesest täitsa äge pill.
8 ja 9 käigu vahe on mitte äärmistes ülekannetes vaid just selles, et 11-32 (11-34) on jagatud vastavalt 8 või 9 hammasratta vahel, 9-sega on ülekande muutus teatud vahemikes sujuvam.
Postitatud: 23. 08. 2006. 21:49
Postitas KTM
Seoses erikr postitusega tekkis kohe küsimus et sel 6700 millest sa rääkisid on vähe teistsugune keskjooks (seest tühi paistab läbi) et mis vahet nüüd on siis sellisel ja harilikul keskjooksul...mis mind isiklikult aga 6500 poole tõmbab on V pidurid...kindlasti nüüd mõtlete kõik et on vend, eelistab V pidurit kettale jne...see on minu individuaalne eelistus lihtsalt ja ei tea isegi miks selline eelistus ju vist sellepärast, et pole rattaga sõitnud situatsioonis kus kettal eelis oleks (ei oska võrrelda)!
Postitatud: 23. 08. 2006. 22:05
Postitas AndreK
Oled sa kunagi kettaga üldse sõitnud, et eelistustest räägid?
Postitatud: 23. 08. 2006. 22:16
Postitas KTM
Loe mu post uuesti läbi kui sul selline osa sellest kuidagi mööda vihises
...see on minu individuaalne eelistus lihtsalt ja ei tea isegi miks selline eelistus ju vist sellepärast, et pole rattaga sõitnud situatsioonis kus kettal eelis oleks (ei oska võrrelda)!
Postitatud: 23. 08. 2006. 22:23
Postitas AndreK
OK ära ärritu. Küsisin, et kas oled kunagi ketast proovinud...Ju siis ei ole.
Postitatud: 23. 08. 2006. 22:32
Postitas erikr
minu viga, seletamatutel asjaoludel moondus 6500 mu ajukäärudes 6700-ks.
igatahes, muus osas on mu eelmise postituse mõte ikkagi sama.