1. leht 1-st
Scott 2007
Postitatud: 04. 09. 2006. 16:53
Postitas Külaline
Re: Scott 2007
Postitatud: 05. 09. 2006. 16:46
Postitas mart
Muuc kirjutas:
Scott'i uued rattad ka nüüd üleval siis.
07 nn fitness - Scott Speedster flat bar - jääb ajale jalgu, taga vaid 9ne kassett
http://www.scottusa.com/product.php?UID=9821
samalaadsel 07 fitness giant-il on 10speed, 105, sirge lenksuga
shifters> Shimano SL-R770 flat bar > 2x10 speed
http://www.giant-bicycles.com/au/030.00 ... odel=10085
Postitatud: 05. 09. 2006. 17:29
Postitas Kirsa
Scott spark FS raam on koos amordiga 1.8kg!
Postitatud: 05. 09. 2006. 17:36
Postitas Mati
Kirsa kirjutas:Scott spark FS raam on koos amordiga 1.8kg!
Mis firma tagaamort see Scott Nude TC tegelikult on? A la nagu Spessul oma kirjadega Fox.
Postitatud: 05. 09. 2006. 17:58
Postitas Külaline
Mati kirjutas:Mis firma tagaamort see Scott Nude TC tegelikult on?
The SCOTT NUDE TC? rear shock has been produced in co-operation with DT Swiss.
http://www.scottusa.com/news/article.php?UID=357
Postitatud: 07. 09. 2006. 19:15
Postitas Kuldar
Uue IPM-tehnoloogiaga on raamidel tulnud kõvasti kaaluvõitu ja mnt-tippraam
Addict on saanud omale seni karbonscottidele mitteiseloomuliku
vahetatava kõrva, alumiinium on kadunud ka traditsioonilistest kohtadest (näiteks
BB ja
head-tube).
Ja
Spark paistab samuti vahetatava käikari kõrvaga olevat.
veel üks
porine Spark Eurobike väljanäituselt, ju ta Frishi oma on.
Postitatud: 08. 09. 2006. 10:24
Postitas mart
Kuldar kirjutas:Uue IPM-tehnoloogiaga ...Ja
Spark paistab samuti vahetatava käikari kõrvaga olevat..
Siin pildid, et kõrv vahetatav ja DT tagaamort on saanud lisakambri:
http://www.adremmagazines.be/mountainbi ... _fotos.htm
Postitatud: 18. 11. 2006. 12:16
Postitas LOOK
kas keegi on kursis miks Scott Addictidi raami on muutnud? ainult limited on integreeritud sadulatoruga. järgmised levelid on juba tavalise sadula toruga
http://www.scottusa.com/product.php?UID=9755
Postitatud: 18. 11. 2006. 18:17
Postitas Rivo
Toreetiliselt peaks olema parem jäikus, kuna "potentsiaalne" lõtkukoht on kõrgemale viidud. Rääkimata muidugi sellest, et sinna sobib ainult Scotti poolt toodetud "soodne" sadulatoru. Veel kõvemad teoreetikud räägivad kindlasti ka paremast aerodünaamikast.
Aga tegelikult näeb ju päris edev välja kah