tänavasõidu ratas
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
tänavasõidu ratas
Teema, mis paadunud MTB või MNT hundile ehk suhteliselt arusaamatuks jääb. Toetun müügikuulutuses toodud 2003 a. saksas pakutavale KTM-le.
999 eurot trekking (eesti keeles umbes - rännu/matka) bike eest tundub ülepakutuna. Milline olek siis sarnase ratta põhjendatud hind 2998 krooni, kuna teile tundub, et niiii mõttetu ratta eest rohkem maksta on idiootsus.
999 eurot trekking (eesti keeles umbes - rännu/matka) bike eest tundub ülepakutuna. Milline olek siis sarnase ratta põhjendatud hind 2998 krooni, kuna teile tundub, et niiii mõttetu ratta eest rohkem maksta on idiootsus.
999 eurone ratas on 2003 a. mudel (alu raam ja deore 27 k) ja teda pakutakse saksas:sussa kirjutas: Või vaatasin midagi viltu?
http://www.zeg.com/Produktseite.asp?Men ... odell=3933
4500 kroonine on 2000 a. mudel (teras raam ja deore LX 24 k, läbisõit 0,5 km) ja teda pakun mina Tallinnas
ülepakutuks arvati saksa 2003 a hinda. Loomulikult on kohapeale minnes võimalik õiges kohas ja õigel ajal kuni 20% alla tingida - seega, võiks arutleda, kas 800 eurot (ca 12500.-) matka/linnaratta eest on mõistlik välja käia? Ja kui pole, siis palju oleks. Ning mis selle summa eest peaks tänavasõidurattal küljes olema.
Minu puht isiklik arvamus on see, et puhtatõulisel piimajärgi-käimise-rattal nüüd raudselt üle Deore ei peaks peal olema (kui sedagi). Koormused ja tempo madal, samuti on küsimus kuluefektiivsuses. Miks peaks tädi Maali kulutama juppide remondiks/hoolduseks rohkem lihtsalt seepärast, et jupp on kõrge tasemega ja see pärast kallis. Krt 15 aastat tagasi sai kogu aeg meestekaga (võrdub mingi - 3 Altus ) ringi aetud (ka kümnete km otsasid) ja polnud viga midagi. Pagana heaolu teeb inimese mugavaks, vanasti olid ikka inimesed tegijamad .
Seega võiks uue linnaratta hind uuest peast olla nii 5000!
Seega võiks uue linnaratta hind uuest peast olla nii 5000!
Viimati muutis Mati, 29. 04. 2003. 13:42, muudetud 1 kord.
Oot-oot KTM nimega VENETO on deorega.veloman32 kirjutas:et veel teisi nacc õrritada, siis see 2003 aast KTM on SHIMANO DEORE XT
Sa sattusid vist KTM TERAMOt vaatama. Tolle hind on 1199 EUR vt:
http://www.zeg.com/Produktseite.asp?Men ... odell=4471
tollel ka magura HS 11 pöia õlipidurid, mida vist vähesed Eestis näppinud
Komponentide kõrge tase on MATKArattal põhjendatud, kuna rattal tuleb ära *kannatada* rattur ca 80kg + pagas ca 50 kg ja ka tõusudel, vastutuult, pehmel pinnasel kohale toimetada (matkasellid teavad, et täislastis rattaga tuleb püüda sõita nii kaua kui võimalik, sest käekõrval lükates on ratta püstihoidmine vägagi raskendatud). Seega koormus juppidele/raamile on suuresti võrreldav MTB-ga võistlusolukorras.
Pole siin imestada midagi. Kõik ei sõida baiki ega kihuta mööda maanteid. Kui inimene tahab mugavalt tänavatel liigelda ja tal pappi jagub siis on võimalik osta väga peene tehnikaga linna/touring rattaid. Linnaratastel on reeglina rummusisene käiguvahetusmehhanism, touring/trekking ratastel aga võib olla lahtine. Ei ole üldse mingi harv juhus, et kasutatakse XTR vahetajat jms haiend tehnikat. Kui meeles püsib siis ma kodus vaatan kataloogist teile konkreetseid marke/mudeleid.veloman32 kirjutas:et veel teisi nacc õrritada, siis see 2003 aast KTM on SHIMANO DEORE XT jupiag,mis teeb veel absurdsemax.Linnarattal XT.No kaam oonn,mitte ealeski.Sellisele rattale käib max Alivio. See on muidugi minu arvamus
Urmas
naisele sai ostetud kevadel Mingi merida linna/matkaratta. Roheliste rattaretkeks ja tööl käimiseks. 6300.-, 5700.-ga saime kätte. Altus/Acera vaid ja isegi mitte tugevdatud velgi mitte. Siiski hin tuli pakikate, tulede, sadulaamortide ja muude imelike (naiselike?)jubinate pealt, mis kõik kenasti kohe küljes olid ja ilusti toimivad.
Nii et teemaalgataja toodud 999.- eurot polegi väga ulme. Tegemist ju vist tipp-matkarattga.
Nii et teemaalgataja toodud 999.- eurot polegi väga ulme. Tegemist ju vist tipp-matkarattga.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!