Suvel töölesõitmiseks hübriid või midagi kiiremat?
Postitatud: 29. 03. 2007. 13:26
Heihopsti,
Taust:
Plaanis soojal ajal rattaga tööl käia, st 20km edasitagasi x 5 päeva x 4 nädalat = 400km iga kuu ja nii umbes 6 kuud ehk ~2500km. Kuskil 2001 või sealtkandist GT Timberline on juba üpris väinud omadega, ning tahaks miskit paremini veerevamat ja kergemat. On võimalus jätta kõik riided ja kama tööle, pakiraami pole ilmtingimata vaja, seega võiks aegajalt ka kiiremini tööle jõuda kui niisama tiksuda.
Tööle viib tee piritalt mööda Kadriorgu ja Pärnu mnt.'d kuni Järvevanani välja, seega rattatee ja autotee aukude suhtes pole olud kiita.
Vihmase ilma suhtes pole ka väga vinguda, nagunii saab märjaks ja seetõttu pole ka porilaudade võimalus kriitiline.
Küsimus:
Kas peaksin vaatama mõne mõnusama hübriidratta või kannatab linnasees sõita ntx. MBK Oceo stiili rattaga? Oceol on ypris kitsas kumm ja auke on meil päris palju, ei kujuta ette kui okei sellise rattaga kesklinnas on. Lisaks võib vist ka madalamatest äärekividest ülessõidu unustada? Sõiduasend võiks olla selline, et aegajalt annaks ka seljakotiga sõita, kartmata, et see üle pea lendab sõidu aeg.
Mugav ja lihtne variant oleks porikate ja pakiraamiga hübriid, kiire ja trenniefektiga variant on entry level kiire (noh, minu jaoks kiire...) ratas.
Palun arvamusi hübriid vs. kiireratas vahest ja eelkõige kiire ratta sobivusest linnatänavale.
Lisaks veel kommentaari MBK ratastest üldisemalt, ei leidnud foorumist nende kohta midagi, kärab see toodang üldse?
Edit: ahhaa, leidsin veel enid umbestäpseltpildijärgitundubetsobib rattaid, scottilt. Sporttseri P3 ja P2 tunduvad ka keskmisest kiiremaks sõiduks olema.
Edit2: no ma olen juba ypris palju jõudnud rataste kohta uurida, neid ikka on saada, pakutakse ikka kifte rattaid. Kui peene kummiga kannatab linnavahele minna, selles on küss. Kes on proovinud, andke teada!
Taust:
Plaanis soojal ajal rattaga tööl käia, st 20km edasitagasi x 5 päeva x 4 nädalat = 400km iga kuu ja nii umbes 6 kuud ehk ~2500km. Kuskil 2001 või sealtkandist GT Timberline on juba üpris väinud omadega, ning tahaks miskit paremini veerevamat ja kergemat. On võimalus jätta kõik riided ja kama tööle, pakiraami pole ilmtingimata vaja, seega võiks aegajalt ka kiiremini tööle jõuda kui niisama tiksuda.
Tööle viib tee piritalt mööda Kadriorgu ja Pärnu mnt.'d kuni Järvevanani välja, seega rattatee ja autotee aukude suhtes pole olud kiita.
Vihmase ilma suhtes pole ka väga vinguda, nagunii saab märjaks ja seetõttu pole ka porilaudade võimalus kriitiline.
Küsimus:
Kas peaksin vaatama mõne mõnusama hübriidratta või kannatab linnasees sõita ntx. MBK Oceo stiili rattaga? Oceol on ypris kitsas kumm ja auke on meil päris palju, ei kujuta ette kui okei sellise rattaga kesklinnas on. Lisaks võib vist ka madalamatest äärekividest ülessõidu unustada? Sõiduasend võiks olla selline, et aegajalt annaks ka seljakotiga sõita, kartmata, et see üle pea lendab sõidu aeg.
Mugav ja lihtne variant oleks porikate ja pakiraamiga hübriid, kiire ja trenniefektiga variant on entry level kiire (noh, minu jaoks kiire...) ratas.
Palun arvamusi hübriid vs. kiireratas vahest ja eelkõige kiire ratta sobivusest linnatänavale.
Lisaks veel kommentaari MBK ratastest üldisemalt, ei leidnud foorumist nende kohta midagi, kärab see toodang üldse?
Edit: ahhaa, leidsin veel enid umbestäpseltpildijärgitundubetsobib rattaid, scottilt. Sporttseri P3 ja P2 tunduvad ka keskmisest kiiremaks sõiduks olema.
Edit2: no ma olen juba ypris palju jõudnud rataste kohta uurida, neid ikka on saada, pakutakse ikka kifte rattaid. Kui peene kummiga kannatab linnavahele minna, selles on küss. Kes on proovinud, andke teada!