1. leht 1-st
Classic F1
Postitatud: 22. 06. 2007. 17:27
Postitas bikerb
mis kogemused on teil selle rattaga? väärt ostmist? mitte?
järsku teab keegi head alternatiivi samase sarnase disaini, hinnaklassi ja kvaliteediga? ette tänud!
link-->
http://www.hawaii.ee/index.php?id=5403&product=470
Postitatud: 22. 06. 2007. 18:39
Postitas hannesp
Kus sa sellega sõita kavatsed? Niisama ringi pedaalida/õllejärel käia? Jupid on sellised...odavad (loe: mitte väga töökindlad) ja kaalub see aparaat ilmselt tubli 20kg. Selles hinnaklassis on ilmselt mõttekam püüelda paremate juppidega (Shimano Acera/Alivio jne) aluraamil hardtaili poole. See odav tagaamort (vabandust, vedru) on jälle üks nõrk lüli sellise hinnaklassi rattal ja teeb sõitmise pigem raskemaks, kui midagi juurde annab. Aga, et süda rahul oleks - mine proovi ära
Postitatud: 22. 06. 2007. 19:01
Postitas Rivo
Kilo hind tuleb päris hea
Postitatud: 22. 06. 2007. 19:49
Postitas mart
hannesp kirjutas:See odav tagaamort (vabandust, vedru) on jälle üks nõrk lüli !:
Tagaamordi käik on 27mm - selline pikkus on mõttetu. Rusikareegel on, et esi- ja tagaamort on võrdse pikkusega ehk sellel isendil peaks taga olema 60mm.
Postitatud: 22. 06. 2007. 20:39
Postitas erikr
olen kunagi sarnase rattaga pidanud sõitma 30 km. soovitaksin libaseksika välimuse vahetada praktilisemate sõiduomaduste vastu.
Postitatud: 22. 06. 2007. 21:49
Postitas mart
mart kirjutas:hannesp kirjutas:See odav tagaamort (vabandust, vedru) on jälle üks nõrk lüli !:
Tagaamordi käik on 27mm - selline pikkus on mõttetu. Rusikareegel on, et esi- ja tagaamort on võrdse pikkusega ehk sellel isendil peaks taga olema 60mm.
Parandus: Tagakiige õlgade suhe on kolm ühele st käik on 68mm (HE kodukal on kirjas vedru käik, mitte tagaratta tegelik liikumisruum). Rusikareegel on täidetud - aga mis sellel isendil selle teadmisega peale hakata - vbl et, kui vedru tagasi lööb, siis lööb silmamunad samavõrd pealuust välja.
Postitatud: 22. 06. 2007. 21:51
Postitas bikerb
ok tänud, soovitaks järsku midagi paremat ka ehk siis?
Postitatud: 22. 06. 2007. 21:56
Postitas erko
bikerb kirjutas:ok tänud, soovitaks järsku midagi paremat ka ehk siis?
Jajah, soovitaks muidugi kuid sa pole veel öelnud, mille jaoks sa ratast tarvitama hakkad? Siis teaks suunata/soovitada.
Postitatud: 22. 06. 2007. 21:59
Postitas bikerb
^^enamasti igapäevaseks trenniks. üsna karmil maastikul, vahel ka linnatee peal
Postitatud: 22. 06. 2007. 22:04
Postitas hannesp
Minu meelest sellise hinnaklassi topeltvedrustusega rattad võib ära unustada ja osta, nagu ma juba ütlesin, korralik hardtail. Siin on valik juba puhtalt sinu. Käi poed läbi ja proovi sõita. Rataste erinevus peitub suuremalt jaolt raamigeomeetrias ja selle sobivuses sulle.
Kui tahad karmimat trenni teha, hoia silm peal siinsetel müügikuulutustel, võimalik, et saad kasutatud korralike pulkadega ratta, mille hind poest ostes on kordi kallim.
Postitatud: 22. 06. 2007. 22:11
Postitas mart
bikerb kirjutas:^^enamasti igapäevaseks trenniks. üsna karmil maastikul, vahel ka linnatee peal
Defineeri karm maastik?
Defineeri trenn linnateel?
Siis ehk oskame diagnoosi panna ja ratast soovitada. Karmimad st töökindlad täisamort rattad algavad 1000 €-st.
Postitatud: 22. 06. 2007. 22:20
Postitas bikerb
mart kirjutas:bikerb kirjutas:^^enamasti igapäevaseks trenniks. üsna karmil maastikul, vahel ka linnatee peal
Defineeri karm maastik?
Defineeri trenn linnateel?
Siis ehk oskame diagnoosi panna ja ratast soovitada. Karmimad st töökindlad täisamort rattad algavad 1000 €-st.
nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed
linnateel on minu teada asfalt.
enivei...ootame ära ka positiivsed vastused
ja hinnaklass ei muutu.
Postitatud: 22. 06. 2007. 22:58
Postitas mart
bikerb kirjutas: hinnaklass ei muutu.
Kas Sarda-t oled vaadanud? Temal kah kahe-vedru rattad pakkuda.
Sarda taustast:
Sarda bikes are built in Turkey ...The offering from Sarda is wide: there are Sarda city, MTB, dual susspension, children’s and folding bikes. ..The Sarda factory is situated close to Izmir, western Turkey and was built in November 2000...The Sarda factory can churn out 400 000 bikes a year, half of which are planned for export. All its bikes are EU duty free thanks to a high-level of European parts...
Postitatud: 23. 06. 2007. 07:05
Postitas erikr
bikerb kirjutas:
nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed
linnateel on minu teada asfalt.
siin pole nagu midagi, mis nõuaks tagaamorti.
Postitatud: 23. 06. 2007. 13:30
Postitas Villem T
erikr kirjutas:bikerb kirjutas:
nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed
linnateel on minu teada asfalt.
siin pole nagu midagi, mis nõuaks tagaamorti.
Kui metsas on juurikad ja mättad siis tagaamordiga saab neist hulga kiiremini üle - iseasi kas kõnealune mudel on arvestatav topeltvedrustuse inkarnatsioon, pildi järgi on ainult karastusjoogikleepsud puudu..
Postitatud: 23. 06. 2007. 13:52
Postitas kaarelk
kui ikka on kindel soov osta poest sedamoodi väljanägev ratas, mis ka tegelikult ratas on, siis hetkel eesti soodsaim tõenäoliselt (otsinguaeg 5 min):
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... duct_id=16
edit: täpselt eespool juba nimetet 1000euri
Postitatud: 23. 06. 2007. 14:25
Postitas AndreK
mart kirjutas:Kas Sarda-t oled vaadanud? Temal kah kahe-vedru rattad pakkuda.
Sarda taustast:
Sarda bikes are built in Turkey ...The offering from Sarda is wide: there are Sarda city, MTB, dual susspension, children’s and folding bikes. ..The Sarda factory is situated close to Izmir, western Turkey and was built in November 2000...The Sarda factory can churn out 400 000 bikes a year, half of which are planned for export. All its bikes are EU duty free thanks to a high-level of European parts...
Sarda on kindel pauk. Ma kütan ka sellega (
vaata mu profiili ).
Postitatud: 23. 06. 2007. 14:28
Postitas bikerb
mart kirjutas:bikerb kirjutas: hinnaklass ei muutu.
Kas Sarda-t oled vaadanud? Temal kah kahe-vedru rattad pakkuda.
Sarda taustast:
Sarda bikes are built in Turkey ...The offering from Sarda is wide: there are Sarda city, MTB, dual susspension, children’s and folding bikes. ..The Sarda factory is situated close to Izmir, western Turkey and was built in November 2000...The Sarda factory can churn out 400 000 bikes a year, half of which are planned for export. All its bikes are EU duty free thanks to a high-level of European parts...
tänud...
ei leidnud sarda kodukat küll kahjuks.
link palun?
Postitatud: 23. 06. 2007. 14:29
Postitas bikerb
tänan
pisut kallis küll
Postitatud: 23. 06. 2007. 14:51
Postitas tork
erikr kirjutas:bikerb kirjutas:
nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed
linnateel on minu teada asfalt.
siin pole nagu midagi, mis nõuaks tagaamorti.
Eks ta ole selline maitse asi. Eestis esimestele kohtadele kihutades oleks selge overikill, samas oma lõbuks sporti tehes on teine päris mugav.
Mis tollesse isendisse puutub, siis kardetavasti on antud ratta lähim sugulane Pogo Stick (
http://en.wikipedia.org/wiki/Pogo_stick). Kui tõepoolest on hinnapiir paika pandud ning on vaja karmile maastikule minna, siis soovitan siin samas müügifoorumil silma peal hoida. Leiad kindlasti oma raha eest oluliselt parema ratta, kui suvaline pood pakkuda suudaks.
Postitatud: 23. 06. 2007. 14:57
Postitas P
bikerb kirjutas:
tänan
pisut kallis küll
no kui Sinust kasvab välja Eesti Absalon, siis on see alustuseks miinimumratas.
ma seepärast pläkutan, et jutt oli ju KARMIST maastikust (tutvusta mulle ka kus Eestis mäed asuvad, ma ei leia siin ühtegi kohta, kuhu saaks maailmakarika etappidega võrdväärse raja teha
)
Postitatud: 23. 06. 2007. 15:08
Postitas hannesp
Nüüd sa rikkusid küll tuju ära, Zaskari ehitamise asemel oleks pidanud hoopis selle Fueli ostma.
Postitatud: 23. 06. 2007. 15:51
Postitas bikerb
tork kirjutas:erikr kirjutas:bikerb kirjutas:
nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed
linnateel on minu teada asfalt.
siin pole nagu midagi, mis nõuaks tagaamorti.
Eks ta ole selline maitse asi. Eestis esimestele kohtadele kihutades oleks selge overikill, samas oma lõbuks sporti tehes on teine päris mugav.
Mis tollesse isendisse puutub, siis kardetavasti on antud ratta lähim sugulane Pogo Stick (
http://en.wikipedia.org/wiki/Pogo_stick). Kui tõepoolest on hinnapiir paika pandud ning on vaja karmile maastikule minna, siis soovitan siin samas müügifoorumil silma peal hoida. Leiad kindlasti oma raha eest oluliselt parema ratta, kui suvaline pood pakkuda suudaks.
...aga kui kiire on ja oodata ei saa?
Postitatud: 23. 06. 2007. 17:43
Postitas Mati
P kirjutas:...tutvusta mulle ka kus Eestis mäed asuvad, ma ei leia siin ühtegi kohta, kuhu saaks maailmakarika etappidega võrdväärse raja teha
OT Ma julgen pakkuda, et Lõuna-Eestis saaks vägagi korraliku MK etapi raja teha. Kui sa seal "EEC-välistel-radadel" sõitnud oleks, siis teaks /OT
Rääkides teemaalgataja valikrattast, siis FS (täisverdu) ratta puhul on ka palju muud peale tegavedru enda, mis sellise ratta TÖÖLE paneb. Antud mudeli näol on tegemist paraku
FS wannabe'ga.
Postitatud: 23. 06. 2007. 17:53
Postitas bikerb
irw, no kas midagi head kah on öelda vaese f1-e kohta? te hirmutate kõik rahva hawaii expressist minema
Postitatud: 23. 06. 2007. 17:58
Postitas vigurivänt
bikerb kirjutas:irw, no kas midagi head kah on öelda vaese f1-e kohta? te hirmutate kõik rahva hawaii expressist minema
HW müüb muid rattaid ka,pigem avatakse silmad taoliste isendite suhtes.
Postitatud: 23. 06. 2007. 18:04
Postitas P
Mati kirjutas:P kirjutas:...tutvusta mulle ka kus Eestis mäed asuvad, ma ei leia siin ühtegi kohta, kuhu saaks maailmakarika etappidega võrdväärse raja teha
OT Ma julgen pakkuda, et Lõuna-Eestis saaks vägagi korraliku MK etapi raja teha. Kui sa seal "EEC-välistel-radadel" sõitnud oleks, siis teaks /OT
on jah offtopic aga ma ei saa jätta vastamata. vällamägi ja muud ümbruse künkad on jah vähesed natukenegi "mägised" paigad, aga sinna ei saa VÄGAGI KORRALIKKU MK-ETAPI rada teha. OK, korralik võib ta enam-vähem olla, aga see ei võistleks maailmatasemega. mis sa arvad, et ma lambist seda juttu ajan? ja arvad sa, et ma ei ole seal metsas üksi nikerdamas käinud? mujal ei saagi õiget baigi-trenni Eestis teha, ja seda tead sa ise ka
Postitatud: 23. 06. 2007. 19:39
Postitas kaarelk
õnneks vast 99% inimestest ei käi hawaiis selliseid rattaid vaatamas
nii, et hirmsat finantskrahhi neil vast oodata pole.
ot. ise käin hoopis velospetsis ja soovitan soojalt teistelegi (seal ei üritatagi sellise nn maastikuratta müügilevõtmisega inimesi segadusse ajada )
Postitatud: 25. 06. 2007. 11:20
Postitas mart
bikerb kirjutas:
...aga kui kiire on ja oodata ei saa?
Panther-i kataloogis kah 2 vedruga isendid - PRO XR ja PRO SX.
Baltik Vairas, Tallinn
Gaasi 6a
tel. 606 2113
Oleme avatud tööpäeviti kella 9.00 kuni 17.00.
Küsi infot tel. 56 611204
http://www.baltikvairas.ee/
Postitatud: 26. 06. 2007. 15:29
Postitas bikerb
mart kirjutas:bikerb kirjutas:
...aga kui kiire on ja oodata ei saa?
Panther-i kataloogis kah 2 vedruga isendid - PRO XR ja PRO SX.
Baltik Vairas, Tallinn
Gaasi 6a
tel. 606 2113
Oleme avatud tööpäeviti kella 9.00 kuni 17.00.
Küsi infot tel. 56 611204
http://www.baltikvairas.ee/
tänud.
aga teie kataloogid töötavad küll imelikult, peagu ei töötagi
Postitatud: 08. 07. 2007. 07:32
Postitas munkey
Endal kogemusi sellelt rattalt niipalju, et ma olen taga proovisõitu teinud ja rattateel näinud meest, kellel olid amordid lõdvad ja ta õõtsus suhteliselt kohapeal.