1. leht 1-st

Parim ratas 8000-9000 kr eest

Postitatud: 25. 05. 2003. 11:40
Postitas madiz
Äkki olete abiks. Summa ei ole suur ,sest rohkem ei tahaks maksta.

Postitatud: 25. 05. 2003. 14:05
Postitas Corrosion
Juppide poolest paistab küll hea. :roll:
Ise maksin pea kehvemate juppide eest (esivahetaja ja lülitajad) u 10.
Amordi kohta ei oska öelda.

Postitatud: 25. 05. 2003. 18:35
Postitas Kirsa
Jupid on head ja isegi amort kannatab kriitikat(tont teab muidugi kaua vastu peab), ainult liiga pehme eriti kui natuke rohkem kaalud.

Miinuseks on sellel rattal aga suur kaal - 13.2kg! ja kehva geomeetria(enda hinnangul). Minekut ei ole rattal õiget.

Postitatud: 25. 05. 2003. 19:07
Postitas Corrosion
13.2kg!
heh :) Selle raha eest ei saa paremat kaalu nõudagi.
Pealegi mis on siis hea kaal sellises harrastaja klassis 12.5?
Võtad pool kilokehakaalust maha efekt on sama. Installid endale käputäie tipp rattatehnikat efekt on sama ja kallim muidugi...

Postitatud: 25. 05. 2003. 19:10
Postitas Kirsa
Ma küll ei tea pealju Tractioni raam kaalub, aga ma arvan et see odav hind tulebki tänu raami odavusele ja raskusele.

Postitatud: 25. 05. 2003. 19:18
Postitas Corrosion
Ju siis. Aga peab ikkagi arvestama seda, mida rattaga teha tahetakse.
Kui niismama küla vahel lebotatakse ja vahel mõnest maratonist osa võetakse on ju sellise kaaluga ratas ok. Vahe on siis kui 10 ja 13, mingid poole kilosed erinevused ei mängi suurt rolli.

Postitatud: 25. 05. 2003. 21:40
Postitas Corrosion
täpne käiguvahetus, - rehvid liival abitud
No see küll kedagi rattaostul ei tohiks kottida. Kõik algab raamist ja selle geomeetriast.Käiguvahetus on juba shinamo probleem ja ka regullimisest oleneb palju. Oleks tore kui oleks flatbari asemel riser bar. Palju mugavam ja laskumisel annab paremini juhtida, lisaks sellele ei väsi selg nii ruttu ära. Aga kaalub rohkem aga who the hell gives a damn of weight if its so good..
Selle raha eest sa parema käiguvahetusega ratast ei saa pakun.

Postitatud: 25. 05. 2003. 22:00
Postitas erikr
Corrosion kirjutas: Oleks tore kui oleks flatbari asemel riser bar. Palju mugavam ja laskumisel annab paremini juhtida, lisaks sellele ei väsi selg nii ruttu ära. Aga kaalub rohkem aga who the hell gives a damn of weight if its so good..
ma viskasin küll vanal rattal riser bari minema ja flatbari asemele. asi läks kohe aerodünaamilisemaks ja juhtimine konkreetsemaks. eks jupid vastavalt sellele mida rattaga tehakse.

Postitatud: 25. 05. 2003. 22:22
Postitas 5TH ELEMENT
no kui ma ka oma gary fisher hoo koo e koo-l flati asemele riseri panin, siis juhitavus muutus ikka TUNDUVALT paremaks ja mugavamaks. samas, tõsistel XC ratastel kasutatakse ikka flati. riser rohkem ikka freeride ja downhilli rida, kus põhirõhk ratta esiosal ja selle juhitavusel, sest laskumistel kerkivad kiirused mõne sekundiga kuni 100km/h ja sellest võib sõltuda su elu.

eks sportlikkuse eest peab millegagi maksma ja tavaliselt on selleks mugavus. nt ega kivikõvad ja piitspeenikesed sportsadulad ka ju eriti mugavad pole, see eest aga kergemad ja ehk ka aerodünaamilisemad;)

Postitatud: 25. 05. 2003. 22:40
Postitas Ereliukas
See TM test oli natuke naerukoht - rehvid liival abitud :lol: - kui õigesti mäletan, siis olid tal tehasekonfis Ritchey speedmax alfa&omega tollal.
Ainuke ratas testis osalenutest, millel enam-vähem eesti keskmise raja jaoks söödavad kummid.

Postitatud: 26. 05. 2003. 08:36
Postitas Mati
Kirsa kirjutas:... ja kehva geomeetria(enda hinnangul). Minekut ei ole rattal õiget.
Sõidan tolle samaga 2000. aastas alates ja geomeetria sobib väga! Seega on see suuresti individuaalne asi.

Postitatud: 26. 05. 2003. 08:38
Postitas Ray
Classic Storm. XT ja Lx jupid.

storm

Postitatud: 26. 05. 2003. 09:08
Postitas Olts
Ray kirjutas:Classic Storm. XT ja Lx jupid.
No see storm, mis hinna sisse mahub, on ilma amordita. xt asemel taga on lx ja puudub amort.

täis deore

Postitatud: 26. 05. 2003. 09:11
Postitas Olts
MERIDAL oli kah vist Matts Sport 500 selline sobiv hinna poolest(kaal vist sama mis authoril)

Postitatud: 26. 05. 2003. 09:14
Postitas Andrus K
mul on Merida Matts Drifter, letihinnaga 8700 umbes. Sel aastal nimeks Matts Sport 500, vvat Velo + lehelt järgi.

Täitsa söödav ratas, arvan, selle raha eest.

Postitatud: 26. 05. 2003. 09:54
Postitas west
on ka GT avalanche 1.0 , hind nati alla 9000, deore jupid,amort jne.

Postitatud: 26. 05. 2003. 18:56
Postitas koomahai
Seda Drifterit (500) julgeks isegi soovitada, sai sellisega päris mitu kilti lammutatud ja siiamaani teise venna p...e all sõidab. Ja sõidab hästi. 8)

Postitatud: 08. 07. 2003. 09:21
Postitas villu
Ise Matts Sport 500 -ga sõidan ja suhtkoht rahul. Selle raha eest on ratast kyll. Paraku tuleb tunnistada, et amort suri kahe kuuga (ca 3000 km) ära. Mitte ei läind vedelaks nagu see tavaliselt juhtub vaid kiilus täiesti kinni. Garantii korras muidugi uus pandi.

Postitatud: 08. 07. 2003. 11:00
Postitas west
Kui teema algusesse tagasi tulla, siis tahaks huvi pärast küsida, et milline sellise summa eest saada olev ratas omab juba sellist amorti mis sobiks inimesele kelle kaal on üle 90 kg-i?

Postitatud: 08. 07. 2003. 11:45
Postitas villu
Ilmselt ei omagi aga hoolduses saab lasta amordi ringi teha - jäigemaks näitex. Veloplusis vist 200 eeki hinne oli.

Tänan kõiki soovitajaid

Postitatud: 11. 08. 2003. 12:24
Postitas madiz
Kuid HE-s oli alla hindlus ja sain sealt Schwinn Mesa SL i. Minuarust parim pakkumine 9000 eest. Kui tahate vaielge vastu. Kuid selle raha eest päris normaalne. Rakvere HE-s on veel üks selline 14700kr nilt 9000le hinnatud ratas.

Postitatud: 11. 08. 2003. 12:34
Postitas koomahai
Rakveres vaata parem Rix Rattast, äkki saad sealt rohkem hinnast alla.

Postitatud: 01. 10. 2003. 20:23
Postitas madiz
nii panin pildi ka üles see on siin
rattaga olen üsna rahul kuivaga märjaga jurab veic ,kui seadistatud saan arvatavasti olukord paraneb (seni umbes 1100 km sõitnud-paika pole saand) võibla olen lihtsalt oskamatu aga isegi rakvere HE-s ei saadud esipidurit vastukäimast (kui amort õõtsub käib esipidur vastunad võibla ei märgand)

Postitatud: 24. 10. 2003. 09:10
Postitas Ruffneck
Kas keegi oskab Merida raamisuuruste kohta kosta, et näiteks 20" raam on siis sobiv enamvähem kui pikale inimesele?

Postitatud: 24. 10. 2003. 09:18
Postitas profit4
Ruffneck kirjutas:Kas keegi oskab Merida raamisuuruste kohta kosta, et näiteks 20" raam on siis sobiv enamvähem kui pikale inimesele?
No minu teada vist 177-187 kindlasti kohe aga võinb ka eksida, lihtsam on sul helistada V+ ja küsida.

Postitatud: 24. 10. 2003. 09:51
Postitas indrek
Ruffneck kirjutas:Kas keegi oskab Merida raamisuuruste kohta kosta, et näiteks 20" raam on siis sobiv enamvähem kui pikale inimesele?
ise 178 ja ka 20" ja väiksemat küll ei tahaks. Sai proovitud kunagi ka 18" aga lenks tundus kuidagi hirmus lähedal ning sadulaposti oleks pidanud kohe uue ostma (ja ei, mul ei ole ei pikad käed, jalad ega pikk selg) 8)

Postitatud: 24. 10. 2003. 10:01
Postitas UrmasL
indrek kirjutas:ise 178 ja ka 20" ja väiksemat küll ei tahaks. Sai proovitud kunagi ka 18" aga lenks tundus kuidagi hirmus lähedal ning sadulaposti oleks pidanud kohe uue ostma (ja ei, mul ei ole ei pikad käed, jalad ega pikk selg) 8)
Mis sul on siis pikk kael või??

Postitatud: 24. 10. 2003. 10:05
Postitas Kris
On olemas ka Classic Storm xt taga ja lx ees koos esiamordiga ning hind on 9000-.

Postitatud: 24. 10. 2003. 10:06
Postitas erko
Minul pikkust 172 ja Authori 17" raam tundub täiesti paras olevat. Samas pole ka erilist kogemust erinevate tootjate ja raamisuuruste testimisel/proovimisel.

Postitatud: 24. 10. 2003. 10:27
Postitas Peeter
Erx kirjutas:Minul pikkust 172 ja Authori 17" raam tundub täiesti paras olevat.
Mul pikkust 174 ja Authori 17" on nagu rusikas silmaauku 8)

Postitatud: 24. 10. 2003. 11:04
Postitas jannyy
ma olen 1.83 ja 14" sobib... :o trialiks ainult ja 8300.-

Postitatud: 16. 11. 2003. 19:46
Postitas 5TH ELEMENT
pakkuda 2003a MERIDA MATTS SPECIAL EDITION
täielik 2003a XT varustus (rummud, käiguvahetajad ees ja taga, käiguvahetushoovad, vändad), Manitou Axel Elite õliamort 80mm (regul. ülevalt ja alt), Ritchey tugevad pöiad, AVID SPEED DIAL 5 võimsad ja sujuvad V-pidurid jne. Kaal 11,6kg. värvus must/hõbedane (väga ilus).

ostetud 14.09.03 ja läbisõit 100km, seega pea uus.

dokumendid ja garantii NRP-st.

poes oli 16900kr, mul nüüd vaid 8500kr (sellise ratta eest pole seda palju).

raam 20" RACELITE SHOTGUN TUBING 7005 ALUMIINIUM, (ise 182cm ja ideaalne)

tel. 05227316
Risto
Tallinna kesklinn
nexus6@hot.ee

Postitatud: 16. 11. 2003. 23:24
Postitas mart
5TH ELEMENT kirjutas: XC ratastel kasutatakse ikka flati. riser rohkem ikka freeride ja downhilli rida, kus põhirõhk ratta esiosal ja selle juhitavusel, sest laskumistel kerkivad kiirused mõne sekundiga kuni 100km/h )
100 km/h = 27, 7 m/s: kuna tavainimese reageerimiskiirus on ca 1 sekund . siis rattur laskub mäest igat 27,7-t meetrit ilma juhitavuseta, alles seejärel jõuab ajust käsk jäsemetesse 8)

Postitatud: 16. 11. 2003. 23:28
Postitas 5TH ELEMENT
[/quote]
100 km/h = 27, 7 m/s: kuna tavainimese reageerimiskiirus on ca 1 sekund . siis rattur laskub mäest igat 27,7-t meetrit ilma juhitavuseta, alles seejärel jõuab ajust käsk jäsemetesse 8)[/quote]

seda nüüd küll;P aga nii see on, selliseid kiirusi teatud rajalõikudel võib ette tulla, mitte küll meie võistlustel.

Postitatud: 17. 11. 2003. 09:52
Postitas orraw
Siiamaani olen kuulnud selle hinnaklassi rataste amortide kohta ainult nurinat. Võibolla tasukski vaadata jäiga esihargi poole. Siis saad kvaliteetsemad teised komponendid. Pealegi kannatab siinseid maratone ka jäiga hargiga sõita. Hiljem võid muidugi esiamorti eraldi investeerida.