1. leht 1-st

Merida, Classic või Kona

Postitatud: 08. 08. 2007. 15:18
Postitas saakal
Soov osta Elion Cup sõitmiseks ratas.

Sõelale on jäänud;

Classic Team x-9

Kona Kula

Merida MATTS TFS 900-V

Mis on nende rataste head ja vead?

Postitatud: 08. 08. 2007. 15:28
Postitas siim_s
ma häid ja vigu ei tea kuna pole kogemust, aga caldera asemel saaksid ju merida või classicuga samas hinnaklassis hoopis Kula. eriti praeguse allahindlusega.

muidu juppide põhjal paistab, et ketaspidurid on kula ja caldera puhul eelis, classicul on aga suhteliselt kehvast klassist amort.

Postitatud: 08. 08. 2007. 19:33
Postitas kristjan07
Classic Marathon x-9 on raske raamiga pigem võta Classic Team x-9

Merida puhul sama lugu HFS raami vaata rohkem...nt MATTS HFS 2000-V ja küsi äkkki tehaks väike ale ka

muidu on meridal jooksud ja käikarid kona deore vastu IMO paremad :roll:

Postitatud: 08. 08. 2007. 20:06
Postitas meelisxxx
ise valiksin kindlasti Kona, kui sellest arvamusest on abi. Aga proovi neid kõiki enne kui ostad, viimasena proovi siis Konat :idea: Hea mõnus sellega peale proovisõitu koju sõita :D

Postitatud: 09. 08. 2007. 11:45
Postitas BellToller
khm,Kona

võiks küsida siis,kas Hyndai,Honda või Audi.

Classic ei hiilga oma kvalteediga,kuna ise sõitsin 3,5 aastat classicuga,mis oli paras hunnik sõnnikut ning näen,kuid sõbra 2 aastane merida(üldse mitte odav) laguneb ning sellele on tehtud ca 5000 krooni eest parandusi,kuna see lihtsalt laguneb.Võibolla on need asjad muutunud nüüdseks,kuid pigem võtta Kona ja ei pea riskima.Soovitaksin sulle ka Treki,ka ju hea ratas.

hääletan Kona poolt!

Postitatud: 09. 08. 2007. 12:17
Postitas veiko
Milles seisnes Classicu või Merida lagunemine? Kas raamid läksid pooleks? Kui ei, siis mis vahet on kvaliteedis, kui on sama tootja samad jupid ühele või teisele raamile komplekteeritud. Pigem on vahe juppide kvaliteedis (tasemes - altus vs. xtr jne) ning omanikus ja hooldajas, mitte kirjas raamil.
Raami geomeetriate, jäikuse jms jätaks siinkohal välja. See on maitseasi ja 90% juhtudel emotsionaalne (seekord tõesti sõltuvuses kirjaga raamil).

Postitatud: 09. 08. 2007. 13:32
Postitas Rivo
veiko kirjutas:Raami geomeetriate, jäikuse jms jätaks siinkohal välja. See on maitseasi ja 90% juhtudel emotsionaalne (seekord tõesti sõltuvuses kirjaga raamil).
Parandaksin siiski - raami geomeetrial ja jäikus nüüd küll emotsionaalselt kuidagi seotud pole. Kui raam ikka "vedel" siis on ta vedel. Jäigaks seda ikka kuidagi ei mõtle. Geomeetria kuidagi veel, on mingil moel seotud erinevate inimeste keha ja jäsemete pikkuse/kuju suhtega eri tootjate raamidega.
Paljalt nime eest ei küsita samuti osade raamide eest palju-palju raha.

Postitatud: 09. 08. 2007. 13:46
Postitas veiko
Kõik õige, aga see ei mõjuta ratta kvaliteeti. Pigem on tegemist selle sobilikusega konkreetselt Sulle. Loomulikult on vedel raam vedel ja jäik on jäik. Egas asjata siin carbonokoki põeta. Aga enamusele harrastajatele ja niisamasõitjatele loeb ikkagi kiri raamil, mitte selle omadused :). Kui Sul on valida kahe võrdselt hea või halva raami vahel, milledest ühel kiri Merida või Classic ja teisel Specialized või Titus, kumba võtad? PS! vastama ei pea :P tean vastust.
Aga jätaks selle raamiheietuse mõnda teise teemasse. Hetkel ootaks eelpool kõneleja konkreetseid põhjendusi (mitte lahmimist), millepoolest on Merida ja Classik #¤%"#%¤ rattad? Mis teeb nad vähem kvaliteetsemaks, kui Kona?
Enamus rattaid saabub siia ikkagi karbis osaliselt monteerituntena ja need pannakse lõplikult kokku siin kohapeal. Enne müüki paiskamist käiakse iga ratas mehaaniku poolt üle (Rimi jms poed jätame välja).
Kui on ntx deore rummul jooks, siis kuidas see Classicu rattal kehvemini töötab ja kiiremini loksuma hakkab, kui Kona'l? Kas Kona rattal vahetavad LX käikarid paremini, kui Meridal? Kas Konal pidurdavad XT V-pidurid paremini, kui Classicul? jne jne jne.

Postitatud: 09. 08. 2007. 14:41
Postitas seen
Jääb veel võimalus, et mõnede poodide mehhaanikud teevad müügieelset
häälestust korralikumalt kui teised. Erinevad poed, erinevad rattamargid.
Lausa lagunemise juttu küll tõenäoliseks ei pea.

Postitatud: 09. 08. 2007. 15:03
Postitas saakal
Proovisõidud tehtud ja Classic langeb välja. Kona tundub väga hea ja Merida hea. Kona raami headuses ma ei kahtle, aga Meridal jupid kõrgemast klassist!

MATTS TFS 900-V

Esiamort Manitou Sliver Super 80 LO
Pidurilink Avid FR5
Esipidur Avid Single Digit 5R
Tagapidur Avid Single Digit 5R
Kett Shimano CN-HG73
Vändad Shimano LX 44-32-22
Esivahetaja Shimano XT
Tagavahetaja Shimano XT Top
Kassett Shimano HG50-9
Sarved XM Comp
Käepide XM Speed
Lenks XM Pro Flat 600
Pikendus XM Comp 10
Esirumm Shimano XT
Tagarumm Shimano XT
Pedaalid Shimano M505
Pöid Alex Crostini Black/NC
Käiguhoob esi Shimano XT rapidfire
Käiguhoob taga Shimano XT rapidfire
Esirehv Maxxis Crossmark 2.1K
Tagarehv Maxxis Crossmark 2.1K

Kona Kula

Fork RockShox TORA 318 AIR 100mm travel

Braze-ons 2 bottles, fender, Disc brake tabs

Headset TH

Crankarms RaceFace RIDE X-Type

Chainrings 44/32/22

B/B RaceFace RIDE X-Type

Pedals Shimano PD-M505 Clipless

Chain Shimano CN-HG53

Freewheel Shimano Deore (11-32t, 9speed)

F/D Shimano Deore

R/D Shimano Deore XT

Shifters Shimano Deore

Handlebar WTB CXC Riser

Stem WTB CXC

Grips Kona RACE LIGHT

Brakes HAYES HFX-9 XC W6 w/2-finger Lever

Brake Levers HAYES HFX-9 XC W6 w/2-finger Lever

Front hub KK Disc

Rear hub Shimano FH-M475 disc

Spokes 15g front and 14g rear stainless DT

Tires Maxxis IGNITOR 26x2.1

Rims Sun DS2-XC

Saddle WTB CXC

Seatpost Kona Thumb

Seat clamp Kona QR

Postitatud: 09. 08. 2007. 15:09
Postitas erikr
siia kõrvale võiks vabalt Trek 6700 panna.
aga muidu hääletaksin ka Kona poolt.
või võta pakkumine et-bike.ee-st Pridele.

Postitatud: 09. 08. 2007. 18:10
Postitas maanus
Põhimõtteliselt kui siin viimase variandina pakuti 6700 Treki siis ma küll arvan, et tasuks uuesti Classicut proovida aga seekord Team X-9 .

Postitatud: 09. 08. 2007. 20:57
Postitas kristjan07
võta pigem merida...paremad jupid tasuvad ära...hiljem kunagi kui nt raamist kopp ees siis vahetad selle ainult välja...see et siin mõni eespoolt kirjutas et laguneb ei ole näitaja...iga asi mida kasutad laguneb ja oleneb loomulikult kuidas kasutad, seega nõustun veikoga
Kas raamid läksid pooleks? Kui ei, siis mis vahet on kvaliteedis, kui on sama tootja samad jupid ühele või teisele raamile komplekteeritud. Pigem on vahe juppide kvaliteedis (tasemes - altus vs. xtr jne) ning omanikus ja hooldajas, mitte kirjas raamil.

Postitatud: 09. 08. 2007. 21:22
Postitas BellToller
Võimalus on,et on mehaanikutes asi kinni,et nad ei oska korralikult ratast monteerida(Üks teatud Hawaii).Kuid see ei saa normaalne oll,et rattale on tehtud 2 aastaga 5k eest parandustöid.Kona mehaanikud(e. siis Surfhouse eks?) võivad olla ka üsna hooletud ning igast sigadusi korda saata,et se ratas ei sõidaks korralikult.
Mis ma ikka siin mölisen,osta nendest üks ning vaata,kuidas läheb ja vastu peab!

Postitatud: 10. 08. 2007. 00:05
Postitas Ereliukas
BellToller kirjutas:Kuid see ei saa normaalne oll,et rattale on tehtud 2 aastaga 5k eest parandustöid.
saab ikka küll - kõik kinni ratta hinnatasemes ja selles, milleks ja kuidas ratast kasutatakse. kas selle raha sees ainult mehaanikutöö v ka jupid?

Postitatud: 12. 08. 2007. 14:15
Postitas tarmo
juhuks tähelepanu ühele "pisiasjale". Kona on ketaspiduritega, Merida aga v-brake ehk siis eilne päev. Varem või hiljem tekib vajadus kettale üle minna ja Merida puhul läheb see sul hiljem lisaks maksma minimaalselt 5-6k eeki.

Postitatud: 12. 08. 2007. 18:39
Postitas erikr
tarmo kirjutas:....ja Merida puhul läheb see sul hiljem lisaks maksma minimaalselt 5-6k eeki.
ma paluks tuletuskäiku või valemit. uskumatu tundub see tulemus.

Postitatud: 12. 08. 2007. 19:14
Postitas veiko
Vist nii...
Pidurid (heeblid, sadulad, voolikud) - ~ 2 700...3 500
Jooksud ~ 2 500
Kettad ~500
See teebki nimetatud vahemiku.
Alternatiiviks on vahetada ainult rummud ~600...700 + jooksude ümberladumine ??? eek.
Minumeelest Tarmo pakutud suurusjärk õige.
edit: juhul kui merida jooksud on juba disc rummudega, peaks 3-4k hakkama saama.

Postitatud: 12. 08. 2007. 20:55
Postitas erikr
tänud veikole õige valemi eest.

Postitatud: 12. 08. 2007. 21:11
Postitas kristjan07
kui ikka tõsisemalt võistlema ei hakka a'la eestis 10 sisse vms siis pole küll eriti ketaspiduril mõtet...mis sellest lisakaalust ikka võtta ja milleks seda odavat ja kehva ketaspidurit vaja...sest ega rattaga kallid ja head kaasas ei ole ju :P

Postitatud: 12. 08. 2007. 21:17
Postitas kalari
tarmo kirjutas:juhuks tähelepanu ühele "pisiasjale". Kona on ketaspiduritega, Merida aga v-brake ehk siis eilne päev. Varem või hiljem tekib vajadus kettale üle minna ja Merida puhul läheb see sul hiljem lisaks maksma minimaalselt 5-6k eeki.
1. Kodanik soovib ratast Elionil sõitmiseks.
2. Kodaniku eelarve tundub olevat piiratud.
3. Kuna tegemist ei ole tippmehega (need saavad valitud juppidega ratta tasuta või pool-tasuta ja siit foorumist nõu ei küsi) siis väidan, et v-piduri kasutamine tema taset arvestades tulemust Elioni suvalisel etapil oluliselt ei mõjuta.
Kui on valida kahe sama hinnatasemega ratta vahel, siis valiks kindlalt v-piduriga ratta. Tõenäoliselt on sellel rattal 3000-5000 krooni "kettaraha" kasutatud olulistemate komponentide peale.
Soovimata kedagi solvata, ajavad need elioni "bling-bling" rattamehed mind kergelt muigama.

Postitatud: 13. 08. 2007. 08:11
Postitas tarmo
kalari kirjutas: Soovimata kedagi solvata, ajavad need elioni "bling-bling" rattamehed mind kergelt muigama.
OT: ma küll ise elion cupi ei sõida enam teist hooaega juba, kuid tahaks siiski teada kes need "bling-bling" mehed on? suurel osal on rattasõit peamine hobi ja hea varustuse omamine on võimaluste piires loomulik. äkki seletad lahti, sest seal on üle 1000 osavõtja (osad neist vägagi närvilised), enamus loeb ka seda foorumit ja mõni kindlasti solvub südamepõhjani :)

Postitatud: 13. 08. 2007. 09:00
Postitas Alvaro
kristjan07 kirjutas:kui ikka tõsisemalt võistlema ei hakka a'la eestis 10 sisse vms siis pole küll eriti ketaspiduril mõtet...mis sellest lisakaalust ikka võtta ja milleks seda odavat ja kehva ketaspidurit vaja...sest ega rattaga kallid ja head kaasas ei ole ju :P
Mis erinevus on Eestis 10 hulka sõitjatel (kindlasti pead Sa silma Elioni, mida muud ikka) ja minul? Mõlemad sõidavad ühte samu radasid ja mõlematele ei ole mingit abi ketaspidurist. Nii lihtne ongi.
Seega pooldan Kalari pandud diagnoosi. Kettale üleminek ei ole vajadus, vaid vooluga kaasas käimine. Samamoodi, nagu ei tasu omada mõnda üle 5a vanust amorti või raami, sest kui midagi katki läheb, siis asendust võtta enam ei ole. V-piduriga võib 5a pärast sama jama olla.......

Postitatud: 13. 08. 2007. 09:05
Postitas Villem T
Kettaraha suurusjärgu saad teada kui otsid mingi mudeli, millest on olemas "Disc" ja mitte-disc versioonid ja võrled hindu - hinnavahe on kordades väiksem kui 3-5k. Ei tasu unustada et v-piduri hind ei ole 0 krooni kuigi neid kasutatuna müües võib selline tunne tekkida.

Bling faktor on super oluline - 99% sõitjates ju poodiumile ei saa ja peavad osalejamedalid kaelas oma tuunitud rataste ees räppima.. Võib muiata või laginal naerda, aga mõni (ehk siis mina) on isegi krängi ja kahvli valinud raami värvi järgi.

Postitatud: 13. 08. 2007. 09:14
Postitas AndreK
kalari kirjutas:Soovimata kedagi solvata, ajavad need elioni "bling-bling" rattamehed mind kergelt muigama.
Mis sa selle all täpsemalt mõtled? Seda, et kui esikümne mees ei ole, siis ei ole pointi endale korralikku ratast osta, kuigi rahakott seda võimaldab? Kui nii, siis ära parem vasta.

Postitatud: 13. 08. 2007. 09:23
Postitas maanus
Ootake, mul juba ununes, et siis millist ratast te siin soovitasitegi selle muu müra taustal ?

Postitatud: 13. 08. 2007. 10:02
Postitas Villem T
maanus kirjutas:Ootake, mul juba ununes, et siis millist ratast te siin soovitasitegi selle muu müra taustal ?
Kona, ikka Kona

Postitatud: 13. 08. 2007. 10:13
Postitas UrmasL
AndreK kirjutas:
kalari kirjutas:Soovimata kedagi solvata, ajavad need elioni "bling-bling" rattamehed mind kergelt muigama.
Mis sa selle all täpsemalt mõtled? Seda, et kui esikümne mees ei ole, siis ei ole pointi endale korralikku ratast osta, kuigi rahakott seda võimaldab? Kui nii, siis ära parem vasta.
Mina olen päris kindlasti selline mees kes hr. kalari muigama ajab. Minu ratta leiad viewtopic.php?p=164897#164897

Algsele küsijale soovitaks etteantute hulgast Kona

123

Postitatud: 13. 08. 2007. 12:44
Postitas Tulev
Kona Kula on väga mõnus ratas, oman seda ja sellega sõitmine on tõeline nauding. Üldiselt võiks öelda et absoluutselt ei kahetse, aga tolle vändad on üsna nadid... pehmest materjalist ja suurema kukkumisega võivad kõveraks minna (mul juhtus üsna suur avarii ja peakski vändad välja vahetama). Pidurid tuleks ka enne suuremat võistlust paika saada ja vaadata et nad seal peal nihkuma ei hakka... (mul tõmbas amordil värvi lahti kinnituskohtadest ning alles peale korralikku puhastamist enam ei jamanud). Head rattakingad ei teeks ka halba.

Postitatud: 13. 08. 2007. 12:59
Postitas hannesp
Ketaspiduri poolt räägib ka pisike pöia kulumise fakt. Ühes teemas keegi siin mainis, et H100 sõites kulutas V-pidur suure osa pöiast ära. Ketast on ilmselt lihtsam vahetada, kui jooksu uuele pöiale laduda.
See teooria kehtib muidugi tõsisema läbisõidu korral.

Postitatud: 13. 08. 2007. 13:06
Postitas erikr
hannesp kirjutas:Ketaspiduri poolt räägib ka pisike pöia kulumise fakt. Ühes teemas keegi siin mainis, et H100 sõites kulutas V-pidur suure osa pöiast ära. Ketast on ilmselt lihtsam vahetada, kui jooksu uuele pöiale laduda.
See teooria kehtib muidugi tõsisema läbisõidu korral.
jah, mina see olin. samas H100 2004 teemas räägiti kuidas odavad V-piduri klotsid poolel maal juba hävinud olid.
süsteemi eluiga on õige kasutuse puhul ketta puhul oluliselt pikem. samas ei saa väita, et v-pidur oleks mingi jama. mina vahetasin pidurisüsteemi just pöia kulumise tõttu, mitte et mu v-pidurid kehvad oleksid olnud.

ketaspidur ei ole bling-bling (whatever it means)

Postitatud: 13. 08. 2007. 13:07
Postitas AndreK
Asi hakkab küll koledasti teemast välja kiskuma aga siiski. Need tegelased, kes võidavad, et ketaspiduril ei ole eestis mõttet või, et see on "bling bling" aksessuaar ei ole nähtavasti ketaspidurit proovinud. Ja kaalus siin ka enam mingit suurt vahet V-piduriga ei ole. Asjad, ilma milleta ei ole maastikuratas maastikuratas: tubeles jooksud, amort ja ketaspidurid.

Re: 123

Postitatud: 13. 08. 2007. 14:33
Postitas saakal
Tulev kirjutas:Kona Kula on väga mõnus ratas, oman seda ja sellega sõitmine on tõeline nauding. Üldiselt võiks öelda et absoluutselt ei kahetse, aga tolle vändad on üsna nadid... pehmest materjalist ja suurema kukkumisega võivad kõveraks minna (mul juhtus üsna suur avarii ja peakski vändad välja vahetama). Pidurid tuleks ka enne suuremat võistlust paika saada ja vaadata et nad seal peal nihkuma ei hakka... (mul tõmbas amordil värvi lahti kinnituskohtadest ning alles peale korralikku puhastamist enam ei jamanud). Head rattakingad ei teeks ka halba.
Mis aasta mudeliga tegu on ?

Re: 123

Postitatud: 13. 08. 2007. 14:38
Postitas Tulev
saakal kirjutas:Mis aasta mudeliga tegu on ?
Jah, unustasin mainida. 2006.
Aga tundub et see allahinnatud Kula Deluxe mis seal müügiks on, omab samu väntasid.
Teine asi veel Kona ostes... algul olid seal peal enamvähem švammist käepidemed, need aga kinnastega keerlevad... tasub lasta ära vahetada kui need algselt peal on.

Re: 123

Postitatud: 13. 08. 2007. 15:51
Postitas Villem T
Tulev kirjutas:algul olid seal peal enamvähem švammist käepidemed, need aga kinnastega keerlevad... tasub lasta ära vahetada kui need algselt peal on.
Kona Race Light gripid on jube mugavad ja kerged aga võivad hakata ringi käima kui vihmaga sõidad, vahest pole vihma vajagi. Selle vastu aitab nt juukselakk (või muu liim mida saad ühtlaselt ja õhukeselt laotada) installeerimisel.

Re: 123

Postitatud: 13. 08. 2007. 18:15
Postitas m6mm
Tulev kirjutas:aga tolle vändad on üsna nadid... pehmest materjalist ja suurema kukkumisega võivad kõveraks minna (mul juhtus üsna suur avarii ja peakski vändad välja vahetama).
Oled sa kindel, et mõned teised vändad oleks selle "üsna suure avarii" paremini üle elanud? RaceFace Evolve XC vändad on pigem ühed vastupidavamad omasuguste seas. Loomulikult rongi vastu nendega ei saa...

Postitatud: 13. 08. 2007. 22:49
Postitas kalari
AndreK kirjutas: Asjad, ilma milleta ei ole maastikuratas maastikuratas: tubeles jooksud, amort ja ketaspidurid.
Mine ütle seda sellele vennale :lol: http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=49707

Aga olgem nüüd ikka teemas. Nagu aru saan, siis teema algataja otsib ratast, letihinnaga alla 20k (Vähemalt valitud Merida hind on 17900eek) Selles hinnaklassis on ketas siiski teisejärguline komponent. Sama mudel ketaspiduriga maksab 3000 krooni rohkem. Juhtumisi olin kevadel sarnaste valikute ees ja soetasin just täpselt selle sama Merida mudeli. Saan sellega Elionil mitmestki "blingivennast" (kasutan seda "punast rätikut" viimast korda, ausõna!) mööda. Mõned üksikud veelgi tagasihoidlikumate rataste omanikud kimavad ka minust mööda. Jah, kahetsen veidi, et klass kõvemat ratast ei ostnud ja kui nüüd ostuks läheks, kulutaks oma 5-7 tuhat rohkem. Ja kulutaks sellistele asjadele nagu kergem raam, paremad jooksud ja vist ka amordi valiks parema. Deore kett ja kasett olid ka väga pehmed ja läksid kohe varsti vahetamisele. Aga ketaspidurite peale mõtleks alles siis kui valiks ratast hinntasemel üle 30 tuhande. Ühesõnaga- selles, alla 20tuhandelises hinnaklassis oleks mõistlik ketaspidurid kõrvale jätta.

Postitatud: 13. 08. 2007. 23:15
Postitas UrmasL
kalari kirjutas:Jah, kahetsen veidi, et klass kõvemat ratast ei ostnud ja kui nüüd ostuks läheks, kulutaks oma 5-7 tuhat rohkem.
kalari kirjutas:Aga ketaspidurite peale mõtleks alles siis kui valiks ratast hinnatasemel üle 30 tuhande.
Oi ära sa nii blingi ratast küll taha. Peeglisse vaadates ei saa siis kuidagi naeru pidama. Muidu on nii, et nagu mina. Aina nägu kõrvuni peas :lol:

Postitatud: 14. 08. 2007. 08:06
Postitas saakal
Väikese proovisõidu tulemusena langes ka Merida välja kuna raam ei tundu õige olevat. Trek 6 seeria aga oli positiivne üllatus :D

Postitatud: 14. 08. 2007. 09:21
Postitas AndreK
kalari kirjutas:
AndreK kirjutas: Asjad, ilma milleta ei ole maastikuratas maastikuratas: tubeles jooksud, amort ja ketaspidurid.
Mine ütle seda sellele vennale :lol: http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=49707
See mees ei olegi maastikurattur.

Re: 123

Postitatud: 14. 08. 2007. 09:22
Postitas Tulev
m6mm kirjutas:Oled sa kindel, et mõned teised vändad oleks selle "üsna suure avarii" paremini üle elanud? RaceFace Evolve XC vändad on pigem ühed vastupidavamad omasuguste seas. Loomulikult rongi vastu nendega ei saa...
Ehk oleks. Ma ei tea ka täpselt, aga ükskord hakkasin oma väntade kohta arvustusi lugema ja ma polnud ainus sama jamaga. Vändad on siiski RaceFace Ride XC ISIS, mitte Evolve...

Samas võibolla polnudki tegemist niisuure avariiga... otsa ma millelegi ei sõitnud... aga ratas lendas uperkulli mööda kive ja nüüd käib asi paar mm viltu.
/////
Aga ükskõik mis komponent ka vilets mõnel rattal olema ei peaks... kui läbi läheb võib ju parema asemele osta. Kas pole nii?

Postitatud: 14. 08. 2007. 10:08
Postitas maanus
Aga teema algatajale, kui juba proovisid Treki siis proovi ka Classic Team x-9 üle, tegu on hoopis teise rattaga kui marathon X-9 aga tsekka ise üle all olevalt lingilt. Hind on hetkel muide alla 18 000.-


http://www.hawaii.ee/index.php?id=5405&product=479

Postitatud: 14. 08. 2007. 10:19
Postitas hannesp
Khömm, kui siin juba 30k rattaid pakutakse, siis miks mitte ka seda vaadata:
http://www.extreme.ee/index.php?lang=es ... 6&p_id=307
Seda julgeks vast soovitada sulgkaalus sõitjale nagu ma isegi. Käiguvahetuslingid olid sellel mäletamist mööda Shima XT Dual Control.

Postitatud: 14. 08. 2007. 11:18
Postitas saakal
Kuna ratas ise nii või naa ei sõida, siis jään endiselt 10tuh ja natuke peale eelarve juurde :D

Postitatud: 14. 08. 2007. 11:24
Postitas hannesp
Ma läksin seda teed, et ostsin Zaskar Pro raami, jooksud ja amordi kasutatuna, ülejäänud pulgad ET-bikest uuena ja täitsa viisakas võistluskõlbulik ratas sai kokku. Rattaabi aitas selle kokku kruvida ja eelarveks kujunes ca 15k.

Postitatud: 15. 08. 2007. 06:05
Postitas meelisxxx
Kuna ratastel on tõesti sarnased jupid peal, siis sõltub valiku tegemisel palju raami geomeetriast ja ka nt müüja pakutavast hoolduse kvaliteedist. Ehk peakski viimasele rõhku panema, kui valikusse on jäänud nö kaks võrdset ratast, mille vahel valida ei oska :roll:

Re: Merida, Classic või Kona

Postitatud: 15. 05. 2008. 15:00
Postitas saakal
Hoopis Bianchi sai valitud :D