Merida 2008
Postitatud: 21. 09. 2007. 05:46
Meridal on aga juba oma 2008 aasta mudelid kodulehel üleval www.merida.com
On jah kõvakahvel, nägin ühte sellist juba Tartus liikumas.Kirsa kirjutas:Misasi sellel all on ... Kõvakahvel?
Uurisin seda kahvlit V+'s. Saab ka eraldi osta. Meridal on ta üks komponent uuest FlexStay tehnoloogiast. Ka see kahvel on "programmeeritud" teatud osas vibratsiooni leevendama ehk siis "flex" on teatud suundades olemas. V+ kiidab juurde, et kui kasutada pehme seinaga ja sisekummiga kumme, siis suureneb "flex" veelgi. Sisuliselt saad kõva kahvli, millel on head amortiseerivad omadused.Kirsa kirjutas:Misasi sellel all on ... Kõvakahvel?
http://www2.merida-bikes.com/en_INT/Bikes.Detail.2
On seal siis midagi mis lööki/tagasilööki aeglustab (a la rehvidel aeglane segu) või toetad nagu vedru peale?UrmasL kirjutas:Sisuliselt saad kõva kahvli, millel on head amortiseerivad omadused.
Otseselt mingit muud komponenti ma seal peale karboni tähele ei pannud. Seega võib oletada, kihid on omavahel kokku mätsitud sellisel viisil mis lubab kahvlit teatud osas painduma.Villem T kirjutas:On seal siis midagi mis lööki/tagasilööki aeglustab (a la rehvidel aeglane segu) või toetad nagu vedru peale?UrmasL kirjutas:Sisuliselt saad kõva kahvli, millel on head amortiseerivad omadused.
No kui siin juba selline teema üleval on, siis mida arvate http://www2.merida-bikes.com/en_INT/Bikes.Detail.25 mudelist? Iseenesest mul plaan järgmiseks hooajaks uus kaherattaline sõber soetada ning ühest Merida esindusest soovitati just Merida Matts TFS 500-D. Enne Rakveret, kus ma esijooksuga otse vastu puud põrutasin, ma üldse ei mõelnud ketaspidurist, aga siis hakkasin selle eelistest aru saama Aastast läbisõitu plaaniks siis 5000++ (peamiselt ilmselt siiski asfaldil) ning osa võtta ilusti ka EEC-st ning TRM-ist ja TRR-ist jne Pidi nii olema, et kui enne aastavahetust tellida, saaks selle tibukese ~10,5-11 keeq eest kätte. Tegelikult ma mõtlesin ka sellele, mis võiks alternatiivid olla. '07 Corratec X-vert Expert tundus ka päris mõnus, eriti just SRAM juppide tõttu , aga seda ei pidanud minu suurust enam saada olema '08 mudel aga juba Shima juppidega ning Merida pidi parema hinna/kvaliteedi suhtega olema. Mis alternatiivid veel oleks üldse ~10-11 keeq eest? Meridal ma vahetaks ilmselt esiamordi oma praeguse Rocki Dart 3 vastu välja.kristjan07 kirjutas:Meridal on aga juba oma 2008 aasta mudelid kodulehel üleval www.merida.com
noh,vigurivänt kirjutas:Silmipimestavalt kaunis raam, tea kas on ka jäik :lol:
see käis vist just vända enda kohta. aga antud raami puhul tahaks ma küll ka teda mis Kirsa jäikusest arvab (tagumikutundega just). pole see ju hetkel enam kõige väiksema läbisõiduga.Kuldar kirjutas:noh,vigurivänt kirjutas:Silmipimestavalt kaunis raam, tea kas on ka jäik
Kirsa ühes teises teemas õhinal seletas et kahe vändapöördega pidi suisa imet tegema;)
Jah, antud raami disaini puhul embab ka igasugune kumm juurikat piisavalt hästiMati kirjutas:aga muidu mulle see uus disain täitsa meeldib. selline mõnusalt voolujooneline.
Saan aru,et jäiga kahvliga Kõrvemaal,Tartu maratonil ja muidu kruusa teedel kulgemine mõistlikum ja ökonoomsem kui amordiga?Käsi ära ei põruta?Ja kaalu oli tal miski 700g? Jäik kahvel soetataksegi põhiliselt selleks,et kaalu vähendada? Sorry kui tunduvad lollid küsimused aga mul puudub igasugune kokkupuude selle kahvligaKermy kirjutas:Sai see jäikkahvel ostetud ja esimene start oli Haanja 100! Paljud ikka andsid mõista, et kas ikka tasub Haanja 100 sellega tulla Kuid õnneks ei pidanud ma oma valikut kahetsema, kahvel toimis suurepäraselt Ainult peale Jassi raami purunemist hõikas keegi, et ole ettevaatlik oma karboonkahvliga
Mõtlema paneb Tahko 120, seal vist jäigakahvliga raske.
kui ise kehaga õigesti kaasa mängid ja ei vaju keha raskusega kätele siis ei põruta suurt midagi. lisaks sinu nimetatud kaaluvõidule on ka energia kokkuhoid - ei kulu tööd amordi kokkusurumiseks.andres635 kirjutas: Saan aru,et jäiga kahvliga Kõrvemaal,Tartu maratonil ja muidu kruusa teedel kulgemine mõistlikum ja ökonoomsem kui amordiga?Käsi ära ei põruta?Ja kaalu oli tal miski 700g? Jäik kahvel soetataksegi põhiliselt selleks,et kaalu vähendada? Sorry kui tunduvad lollid küsimused aga mul puudub igasugune kokkupuude selle kahvliga
See on väga nokk kinni saba kinni teema. Pikal sõidul võidad mugavusest rohkem.erikr kirjutas:kui ise kehaga õigesti kaasa mängid ja ei vaju keha raskusega kätele siis ei põruta suurt midagi. lisaks sinu nimetatud kaaluvõidule on ka energia kokkuhoid - ei kulu tööd amordi kokkusurumiseks.andres635 kirjutas: Saan aru,et jäiga kahvliga Kõrvemaal,Tartu maratonil ja muidu kruusa teedel kulgemine mõistlikum ja ökonoomsem kui amordiga?Käsi ära ei põruta?Ja kaalu oli tal miski 700g? Jäik kahvel soetataksegi põhiliselt selleks,et kaalu vähendada? Sorry kui tunduvad lollid küsimused aga mul puudub igasugune kokkupuude selle kahvliga
loomulikult on kõik sõitjast kinni. ühed sõidavad TRM cyclokaga või kõvakahvliga MTB-ga, teised aga FS MTB-ga. amordiga HT vennad jäävad siia kahe grupi vahele. igaüks vastavalt võimetele ja võimalustele.Villem T kirjutas:See on väga nokk kinni saba kinni teema. Pikal sõidul võidad mugavusest rohkem.
Just. TRM on ka mõne jaoks pikk sõit, mõne jaoks mitte.erikr kirjutas:loomulikult on kõik sõitjast kinni. ühed sõidavad TRM cyclokaga või kõvakahvliga MTB-ga, teised aga FS MTB-ga. amordiga HT vennad jäävad siia kahe grupi vahele. igaüks vastavalt võimetele ja võimalustele.Villem T kirjutas:See on väga nokk kinni saba kinni teema. Pikal sõidul võidad mugavusest rohkem.
Sorry aga mida sa "spetsidelt" ootad? Kui sa oled juba otsustanud seda osta, siis go for it! Elionil see ratas küll sulle piirajaks ei saa, vaja on meest, kes ratta kiiresti liikuma paneksarbs kirjutas:http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,9&id=1540
Mida spetsid sellest arvavad, soetan just sellise ja plaanis teha jälle kaasa elion
See on kohasem teema: RattaRATEarbs kirjutas:Mida spetsid sellest arvavad, soetan just sellise ja plaanis teha jälle kaasa elion
MIks sa arvad, et see aasta on teine skaala? Raamimõõtude juures on ikk amingi loogika ka olemas ja mis oli eelmine aasta 18" on ka see aasta 18". Enivei on parim kinnitus asja proovimine.tampico kirjutas:Kas oskab keegi öelda, mis pikkusele on Merida 2008 aasta raamid mõeldud?...
Ei ole vajagi tiirutada kui sa ikka ratta seljas nagu sadul sea seljas välja näed. Proovisõit on pigem geomeetria kui õige suuruse teema. Tasemel rattamüüja ütleb juba passatka järgi ära kas raam õige. Ok, torudega annab mängida aga kui sul ikka raami puhul juba 500 sadulaposti vaja läheb, siis on arvatavasti midagi pekkis.tampico kirjutas:...Ega see proovimine pole ka nii lihtne. Tiir ümber poe ei anna veel midagi...
et siis vahepeal hulk vett merre voolanud - Merida 2009Kuldar kirjutas:Gunn-Rita ja Merida