1. leht 1-st

Author 2008

Postitatud: 11. 12. 2007. 13:43
Postitas veiko
Authori kodukal on juba juppaega üleval 2008a mudelid.
MTB ülemise otsa ratastele on tekkinud ka carbon raamid ja saadaval ka SRAM'i pulkadega mudelid.
MNT ratastel on neljal kõrgemal mudelil carbon raamid. CA8800, CA7700 ja CA6600 on uue raamiga ning CA5500 tundub olema eelmise aasta raamimudeliga, mis minuarust näeb huvitavam välja kui uus, ning SRAM RIVAL komponentidega. Iseenesest päris huvitav ratas (~7,8kg). Arvestades veel, et hind on ca 30keek. Tippmudel A8800 baseerub SRAM RED pulkadel (~6,7kg) ja hind orienteeruvalt 60keek.
FS rattad on saanud ka uudse disaini ja lahendusega raami (võrreldes vanematega). Ei oskagi nüüd seisukohta võtta, kas totter ja kole või omapärane.

Re: Author 2008

Postitatud: 11. 12. 2007. 14:16
Postitas Villem T
veiko kirjutas: FS rattad on saanud ka uudse disaini ja lahendusega raami (võrreldes vanematega). Ei oskagi nüüd seisukohta võtta, kas totter ja kole või omapärane.
A-Ray on (high) single pivot ja ERA Horst lingiga kiik. Esimesed peaks päris korralikult vedrutama väntamisel, nii väikse käiguga väga sageli sellist lahendust ei kasutata, rohkem DH teema. Või on kogu lootus ProPedal või Lockout klapil. Teine lahendus on Specializedi litsenseeritud, huvitav kas tsehhid hiilisid mingi nipiga mööda või köhisid plekki. Välimus on ju sama oluline kui värv, toimivus on tiba huvitavam.
Enduro rattad on muidugi kergelt segaduses - 150 mm käiguga raam ja kolm hammakat..

Re: Author 2008

Postitatud: 11. 12. 2007. 15:55
Postitas talukas
A-Ray on (high) single pivot ja ERA Horst lingiga kiik. Esimesed peaks päris korralikult vedrutama väntamisel, nii väikse käiguga väga sageli sellist lahendust ei kasutata, rohkem DH teema.
mingi downkill värk jah, isegi joogipudeli korvi kinnituskohti pole

Re: Author 2008

Postitatud: 11. 12. 2007. 16:04
Postitas Villem T
ra.ta. kirjutas:
A-Ray on (high) single pivot ja ERA Horst lingiga kiik. Esimesed peaks päris korralikult vedrutama väntamisel, nii väikse käiguga väga sageli sellist lahendust ei kasutata, rohkem DH teema.
mingi downkill värk jah, isegi joogipudeli korvi kinnituskohti pole
Kui see nüüd nali ei olnud siis said valesti aru - 100 mm käiku on väga vähe. Single pivot-iga saab väga jäiga raami teha, XC rattal tundub kohatu.

Re: Author 2008

Postitatud: 12. 12. 2007. 11:10
Postitas mart
Villem T kirjutas: ... (high) single pivot...
Horst lingiga kiik..
Mittemidagi ei saa aru.Kas oskab keegi eelnevat lahti krüpteerida :roll:

Re: Author 2008

Postitatud: 12. 12. 2007. 12:08
Postitas Villem T
mart kirjutas:
Villem T kirjutas: ... (high) single pivot...
Horst lingiga kiik..
Mittemidagi ei saa aru.Kas oskab keegi eelnevat lahti krüpteerida :roll:
Single pivot tähendab, et kogu tagaosa liigub ühe (enamasti massiivse) liigendi ümber. Et väntamisega kaasamängimist veidigi vähendada, pannakse see enamasti keskjooksust ülespoole võimalikult keskmise hammaka lähedale.
Nelja võlliga (liigendiga?) tagavedrustuse puhul on Horst link lahendus kui üks liigend on chainstay küljes tagavõlli ees, mis tagaosa liikumisel jätab ketiliini enam-vähem sama pikaks.

Re: Author 2008

Postitatud: 19. 12. 2007. 13:03
Postitas Hundu
Infoks võin öelda, et Introverdi ja Masteri raam kaalub 1,25kg 19". Maanteeratta raam 1,05kg 54cm.Uued on ka enamik teisi maastikkuratta raame.Täiesti uued raamid EXE ,A-gang ja FSX ratastel,nagu ka eespool mainitud