1. leht 1-st

Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid

Postitatud: 25. 02. 2008. 10:21
Postitas Villem T
Ma ei leidnud seda "Prohvide rattada ja jubinad" teemat üles, võib vabalt sinna tõsta..

Vahelduseks kopipeistimisele cyclingnewsist väike kopipeist bikeradarist:
Leipheimer’s Trek Equinox

Seoses Aerobike karika lähenemisega on siit hea shnitti võtta - laagrite tihendid maha, poorsed pinnad kleepsuga kinni jne..

Re: Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid

Postitatud: 25. 02. 2008. 10:36
Postitas Mati
Kleepsud ja tihendite näppimine on pisiasi antud raami kõrval. Sellest rattast teeb kiire eelkõige raam.

OT/
PS! Sinu rõõm vahelduse pakkumise osas BikeRadar'ile viidates on enneaegne, sest see lugu on paraku koopia päev varem Cyclingnews'is ilmunud loost 8) . Kui tahta tõsisemat alternatiivi Cyclingnews'ile, siis võib kiigata nt VeloNews'i. Samas ei ole ma kohanud veel teist nii head proffide tehnika esitlust ja käsitlust kui seda on Cyclingnews'is.
/OT

Re: Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid

Postitatud: 25. 02. 2008. 11:18
Postitas Villem T
Nojaa, aga X'000 euri ei pruugi igaühel olla, näpitsad on kõigil.

OT
:cry:
Mulle meeldib bikeradar miskipärast rohkem, ilmselt ema/tütar teema. Seal on seda laktaadivaba rattasporti ka justkui rohkem.
/OT

Re: Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid

Postitatud: 25. 02. 2008. 15:37
Postitas Olts
Kui nüüd teema juurde tagasi tulla ja ratast silmitseda, siis pole pidurite ärapeitmisega üldse vaeva nähtud. Võiks ju esipiduri kahvli taha toppida ja siis saaks ka voolujoonelisemaks muuta. :idea:

Re: Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid

Postitatud: 28. 02. 2008. 00:26
Postitas AndreK
Siin ka lihtsaid kiiruse upgradimise nippe:
http://www.damonrinard.com/aero/aerodynamics.htm

Re: Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid

Postitatud: 28. 02. 2008. 08:53
Postitas Villem T
Olts kirjutas:Kui nüüd teema juurde tagasi tulla ja ratast silmitseda, siis pole pidurite ärapeitmisega üldse vaeva nähtud. Võiks ju esipiduri kahvli taha toppida ja siis saaks ka voolujoonelisemaks muuta. :idea:
Lapsepõlvest on meeles nagu oleks aerodünaamikas väljumise osa olulisem kui sisenemise. Et endale seljataha vaakumit ei tekita.