1. leht 1-st
Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid
Postitatud: 25. 02. 2008. 10:21
Postitas Villem T
Ma ei leidnud seda "Prohvide rattada ja jubinad" teemat üles, võib vabalt sinna tõsta..
Vahelduseks kopipeistimisele cyclingnewsist väike kopipeist bikeradarist:
Leipheimer’s Trek Equinox
Seoses Aerobike karika lähenemisega on siit hea shnitti võtta - laagrite tihendid maha, poorsed pinnad kleepsuga kinni jne..
Re: Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid
Postitatud: 25. 02. 2008. 10:36
Postitas Mati
Kleepsud ja tihendite näppimine on pisiasi antud raami kõrval. Sellest rattast teeb kiire eelkõige raam.
OT/
PS! Sinu rõõm vahelduse pakkumise osas BikeRadar'ile viidates on enneaegne, sest see lugu on paraku koopia päev varem Cyclingnews'is ilmunud loost
. Kui tahta tõsisemat alternatiivi Cyclingnews'ile, siis võib kiigata nt
VeloNews'i. Samas ei ole ma kohanud veel teist nii head proffide tehnika esitlust ja käsitlust kui seda on Cyclingnews'is.
/OT
Re: Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid
Postitatud: 25. 02. 2008. 11:18
Postitas Villem T
Nojaa, aga X'000 euri ei pruugi igaühel olla, näpitsad on kõigil.
OT
Mulle meeldib bikeradar miskipärast rohkem, ilmselt ema/tütar teema. Seal on seda laktaadivaba rattasporti ka justkui rohkem.
/OT
Re: Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid
Postitatud: 25. 02. 2008. 15:37
Postitas Olts
Kui nüüd teema juurde tagasi tulla ja ratast silmitseda, siis pole pidurite ärapeitmisega üldse vaeva nähtud. Võiks ju esipiduri kahvli taha toppida ja siis saaks ka voolujoonelisemaks muuta.
Re: Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid
Postitatud: 28. 02. 2008. 00:26
Postitas AndreK
Re: Kuidas võita konkurente ja kaotada sekundeid
Postitatud: 28. 02. 2008. 08:53
Postitas Villem T
Olts kirjutas:Kui nüüd teema juurde tagasi tulla ja ratast silmitseda, siis pole pidurite ärapeitmisega üldse vaeva nähtud. Võiks ju esipiduri kahvli taha toppida ja siis saaks ka voolujoonelisemaks muuta.
Lapsepõlvest on meeles nagu oleks aerodünaamikas väljumise osa olulisem kui sisenemise. Et endale seljataha vaakumit ei tekita.