1. leht 1-st
Classic Team XTR... hea/halb?
Postitatud: 04. 07. 2003. 10:27
Postitas Kirsa
Eile sattusin classicu rattaid vaatama ja kuidagi väga hea komplekteeritus tundus. Lausa sedasi, et selle planeerisin enda järgmiseks rattaks.
Hinna ja juppide suhe paistab nagu väga hea olevat või ma eksin ja mõni komponent ei kannata kriitikatki.
Mõni rohkem kursis olev inimene võiks seda ratast kommenteerida...
Klubid saavad vist classicu pealt mingit suurt soodustust kah...
http://www.classic-bicycles.com/est/teamxtr.html
Postitatud: 04. 07. 2003. 10:36
Postitas Mati
selle raha eest nüüd juppide taset palju küll ei ole, seega hind igati paigas ja midagi ülisoodsat vist pole
.
omale teeks pigem muret see raam, mida on suudetud päris mitmel katki teha
(Haanjaski vist üks läks), eriti kui sõitja veel kergemate killast pole.
Postitatud: 04. 07. 2003. 10:45
Postitas Kirsa
Mulle meeldisid sealt kaal 9kg! ja RS Sid amort :).
See amort maksab ju eraldi letist ostes oioi mis hinna.
Lisaks ma tean et mingi orienteerumisklubi sai classicuid 30% alega.
Kui sealt nyyd 30% maha arvutada, siis saab juba päris hea hinna :).
PS! Kaalun 72 kg, niiet raami pärast väga ei karda.
Postitatud: 04. 07. 2003. 10:49
Postitas tarmo
juppid juppideks, aga ma jätaks siiski selle ratta ostmata vaatamata heale hinnale. ei ärata usaldust lihtsalt see raam ja brand.
Postitatud: 04. 07. 2003. 10:50
Postitas Mati
Kirsa kirjutas:... PS! Kaalun 72 kg, niiet raami pärast väga ei karda.
Kas mitte isegi Oras (päris kerge teine vist silmajärgi vähemalt) ei suutnud aasta-paar tagasi ühele sellisele raamile prao tekitada.
Postitatud: 04. 07. 2003. 10:55
Postitas Ereliukas
Minu arvanus sellest rattast:
LX ratas, millel XTR tagavahetaja.
Pointi lisavad sid, hea sadul ja väga head kummid.
Raamis kahtlen väga.
Hea pakkumine on näiteks
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... est&id=258
Vahetad sadula ja amordi ning saad juba tegija ratta. Ülejäänud raha eest ostad õlut v naisele kulda
Postitatud: 04. 07. 2003. 10:56
Postitas Kirsa
Okei - selge. Ei osta. Aitäh hoiatamast, mul niiehknaa poleks hetkel seda raha olnud, aga hea teada et viinamarjad olidki hapud :).
Brand ja välimus ei meeldi mullegi, aga komplekteeritus lihtsalt sarnases sellele, mis ma ise kokku laoks - lihtsalt eraldi on kõvasti kallim.
Postitatud: 04. 07. 2003. 10:59
Postitas Kirsa
Jah olen isegi seda vaadanud ja näppinud. Tõesti hea.
Aga Sid Teami siia alla panek letihinna järgi lisab peaaegu see 10 tuhat.
Postitatud: 04. 07. 2003. 11:05
Postitas Ereliukas
Siis saadki ju sama hinna kokku, ehk saad vanast amordist mõne rahaga lahti kah. Aga muu on täis XT.
Postitatud: 04. 07. 2003. 12:25
Postitas www
3 põhilisest komponendist amort, jooksud, raam on üks ettearvamatu
. Kuuldavasti Hawaii team sõitis scoti raamidega mis olid classikuks üle värvitud. Seda mis raami sulle classicu nahas müüakse teavad vaid he sisseostjad ja omanikud.
Postitatud: 04. 07. 2003. 12:31
Postitas rainer
Eks selle raamiga on nii nagu ta on. Mulle geomeetria istub aga kehakaalukohta peab vist tootja käest järgi küsima kui raske võib olla ratast sõites kineesium raamiga.
Käib jala ja ratast ei sõida.
Postitatud: 04. 07. 2003. 12:34
Postitas rainer
www kirjutas:3 põhilisest komponendist amort, jooksud, raam on üks ettearvamatu
. Kuuldavasti Hawaii team sõitis scoti raamidega mis olid classikuks üle värvitud. Seda mis raami sulle classicu nahas müüakse teavad vaid he sisseostjad ja omanikud.
Omasin üht seesugust Hawaii Teami ratast; Classic mis Classic isegi pooleks minnes oli Classic mitte Scott
Postitatud: 04. 07. 2003. 12:49
Postitas mart
rainer kirjutas:
Omasin üht seesugust Hawaii Teami ratast; Classic mis Classic isegi pooleks minnes oli Classic mitte Scott
Kas Hawaii vahetas sul raami uue vastu?
Postitatud: 04. 07. 2003. 12:51
Postitas mtb
endal hetkel eelmise aasta classic team. olen rahul
jäik raam ja hea geomeetria. kaal on ka muidugi ülimalt väike.
raam on ka mulle piskest muret tekitanud - 1 väike mõlk sees
aga üldiselt arvan et kui ilusasti sõiata siis kannatab minu kaalu ära
Re: Classic Team XTR... hea/halb?
Postitatud: 04. 07. 2003. 13:59
Postitas Arbo
Kirsa kirjutas:Eile sattusin classicu rattaid vaatama ja kuidagi väga hea komplekteeritus tundus. Lausa sedasi, et selle planeerisin enda järgmiseks rattaks.
Hinna ja juppide suhe paistab nagu väga hea olevat või ma eksin ja mõni komponent ei kannata kriitikatki.
Mõni rohkem kursis olev inimene võiks seda ratast kommenteerida...
Klubid saavad vist classicu pealt mingit suurt soodustust kah...
http://www.classic-bicycles.com/est/teamxtr.html
Sõidan ise Classic Team 2002-ga, mis ongi umbes samasuguses configuratsioonis - olen tõesti väga rahul. 2003 XTR juppide kohta võib öelda, et seal pole võistlemiseks mittesobivaid juppe. Ka sadulatoru, stem ja lenks on Ritchey Pro, mis paraku paljudel selle hinnaklassi ratastel puudub. Raam oli eelmine aasta väga hea ja tundlik, kuid pisut õrn. Selle aasta raam (saabub kuuldavasti alles käesoleval kuul) on tugevdatud, selle tõttu viibibki. Hawaii peaks tegema ka soovi korral komponentide ümbervahetamist kallimate vastu, nii-et saab ise nö. ratta kokku panna.
Postitatud: 04. 07. 2003. 15:18
Postitas AndreK
Need vennad, kes väidavad, et Classicu brand ei võida usaldust, siis äkki seletavad, kuidas võidavad usaldust sellised brandid nagu nt Merida? Classic on tase
Postitatud: 04. 07. 2003. 15:39
Postitas tarmo
AndreK kirjutas:Need vennad, kes väidavad, et Classicu brand ei võida usaldust, siis äkki seletavad, kuidas võidavad usaldust sellised brandid nagu nt Merida? Classic on tase
meridaga sõidetakse world cupi ja on üleilma tuntud nimi. kui mu mälu ei peta, siis selle aasta esimesel WC XC naiste sõidus oli poodiumil kuue hulgas 3 või 4 meridat. kas ei ärata usaldust.?
classicust ei tea keegi midagi. kui eksin, siis tooge näiteid.
mis tase see classic on?
Postitatud: 04. 07. 2003. 15:42
Postitas Ereliukas
Classic on Kinesise poolt toodetud raam, mille sarnaseid maailmas paljud edasimüügifirmad kasutavad, kust pärineb geomeetria, teavad vaid ........
Selle brandi arendajaks on meil HE. Minu jaoks kaob usaldus, kui kuulen, et Classic mägiratas - selle nimega on juba arendaja mööda pannud mu meelest.
Tuleks avalikustada ka, kes ja mis on teinud geomeetria ja et kus ja miks toodetakse jne. Odavate ratase müügil ei oma see tähtsust, küll aga võistlusrataste puhul, mis harrastajale ka natuke peenisepikenduseks on, kui aus olla.
Kui nimi oleks kasvõi Extreme, Emanuel Sordino, Kalle Kaupmees Special
, Uphill vms, oleks asi juba parem. Nimi Classic sobib kruiserile v matkarattale mu meelest.
Puudub ka ntx mk sarja sõitev classiku meeskond.
Tegelikult ju nimi ei riku meest.
Miks Merida äratab minus rohkem usaldust:
1. nad ei varja, et tegemist taiwani brandiga
2. kõva meeskond, eriti naiskond mk sarjas
3. geomeetria on välja mõelnud loodetavasti targemad insenerid, kui meiemehed.
4. aastaid siin võistlemas käinud soomlased kasutavad ja tänavu ka kana.
5. merida omab 49% specializedist (võin % eksida)
6. usaldust ei suurenda, aga ostma paneb - kvaliteet mõistliku hinnaga, nagu dosial
Ise otsustasin M raami kasuks seetõttu, et tellitud spec jõudis kohale juuni poole peal, sõita aga oli vaja aprilli keskel.
Oma otsust pole veel pidanud kahetsema.
Postitatud: 04. 07. 2003. 15:43
Postitas mart
AndreK kirjutas:Need vennad, kes väidavad, et Classicu brand ei võida usaldust, siis äkki seletavad, kuidas võidavad usaldust sellised brandid nagu nt Merida? Classic on tase
Merida on olemas aastast 1972. Saksamaal suht tuntud tegija (niivõrd-kuivõrd sakslased üldse taiwani respektivad). pikemalt vt (PS. avanemisel venib nagu koera ila):
http://www.merida.com/frames.php?dhtml=on
Kes, mis, kus on Classic? Sellenimeline eesti/läti kodukas annab ainult tooted ja edasimüüjad. pole ajalugu, pole tehnology-t. Kontakt on mingi ebamäärane mailiaadress.
http://www.classic-bicycles.com
Kuidas sellise infoga usaldus tekib/süveneb? Ntx kui miskit raamiga juhtub, kes süüdi? HE ütleb arvatavasti, et tootja
.
Re: Classic Team XTR... hea/halb?
Postitatud: 04. 07. 2003. 16:55
Postitas priidik
Arbo kirjutas: Sõidan ise Classic Team 2002-ga..... 2003 XTR juppide kohta võib öelda, et seal pole võistlemiseks mittesobivaid juppe. Ka sadulatoru, stem ja lenks on Ritchey Pro, mis paraku paljudel selle hinnaklassi ratastel puudub.
Mul oli/on maantekal Ritchey Pro stem, lenks ja sadulapost. Ainult sadulapostiga olen rahul. Pro taseme stem ja lenks küll võistlemiseks ei kõlba - liiga pehmed. Ma kaalun 80 kg.
Postitatud: 05. 07. 2003. 09:21
Postitas rainer
mart kirjutas:rainer kirjutas:
Omasin üht seesugust Hawaii Teami ratast; Classic mis Classic isegi pooleks minnes oli Classic mitte Scott
Kas Hawaii vahetas sul raami uue vastu?
Vahetavad, aga raamid tulevad alles 15 .07 nii et Kõrves kiibitsen õlu käes raja ääres.
Minupärast olgu ta nimi kas või "Lennuk" (Kalevipoeg)
Postitatud: 06. 07. 2003. 19:57
Postitas AndreK
Muidugi, Classic on ilgelt sitt ratas. Sellega on praktiliselt võimatu sõitta. Keerata sellega ei ole üldse võimalik. Kõik need kõvad Merida kiitjad on lihtsalt välja kasvanud vanast Velo+ ja HE vastasseisust. Nagu ma Velo+ sisse astun hakkab üks Classicu laimamine peale. Nad on vist kadesad, et ei ole ise midagi välja mõelda suutnud. Kokkuvõttes sõidab ikka mees mitte ratas. Mina olen rahul. Nii et, virisejad, pessimisdid ja muidu targutajad pange aga edasi.
Postitatud: 06. 07. 2003. 20:03
Postitas AndreK
AndreK kirjutas:Muidugi, Classic on ilgelt sitt ratas. Sellega on praktiliselt võimatu sõitta. Keerata sellega ei ole üldse võimalik. Kõik need kõvad Merida kiitjad on lihtsalt välja kasvanud vanast Velo+ ja HE vastasseisust. Nagu ma Velo+ sisse astun hakkab üks Classicu laimamine peale. Nad on vist kadesad, et ei ole ise midagi välja mõelda suutnud. Kokkuvõttes sõidab ikka mees mitte ratas. Mina olen rahul. Nii et, virisejad, pessimisdid ja muidu targutajad pange aga edasi.
Tõmbasin veits üle???
Postitatud: 07. 07. 2003. 08:36
Postitas N
Kirsa kirjutas:Mulle meeldisid sealt kaal 9kg! ja RS Sid amort
.
PS! Kaalun 72 kg, niiet raami pärast väga ei karda.
Ma ei ütle, et see siia üldse sobib, kuid ettevaatuse mõttes - Kerget asja oskab igaüks teha, aga head, vastupidavat ja kerget vaid vähesed.
Niisiis uute brandidega tasub ettevaatlik olla, vahel nad soovivad liiga eesrindlikud olla ja pingutavad üle.
Postitatud: 07. 07. 2003. 10:13
Postitas Alvaro
Ma üritan ka mitte laimata asja, milles nagu 100% kindel pole et ta sitt on. Nii et jään praegu faktide, mitte emotsioonide juurde.
Eelmine aasta sai ka rafale rattaid vaadatud ja tõesti osutus Classic Storm selleks parimaks kompotiks. Kaks tükki sai maha parseldatud.
Üks ratas läks neiule, kes krosse ei sõida, praktiliselt ainult asfalt ja Tartu Rattamaraton (jah, ta valis teadlikult MTB mitte hübriidi).
Kogemused: sadul ja sadulapost vahetusse, kaelakausid laiali, tagumine jooks lendas ka laiali. Ja seda siis mingise paarituhandese kilometraazi peale ainult asfaldil ja naise pepu all.
Mina küll natuke punastasin, kui pidin seletama, miks kõik selline asi juhtus. HE kiituseks peab ütlema seda, et kõik tehti virisemata ja vastuvaidlemata korda ja vahetati välja.
Teine aga sõidab maratone ja kogub veel suuremat hulka kilomeetreid ainult maastikul ning pole tal midagi juhtunud. Rauli enda kommentaarid oleksid siia asjakohased?!
Mingit põhjapanevat järeldust nendest faktidest küll teha ei oska.
Postitatud: 07. 07. 2003. 11:32
Postitas priidik
AndreK kirjutas:AndreK kirjutas:Muidugi, Classic on ilgelt sitt ratas. Sellega on praktiliselt võimatu sõitta. Keerata sellega ei ole üldse võimalik. Kõik need kõvad Merida kiitjad on lihtsalt välja kasvanud vanast Velo+ ja HE vastasseisust. Nagu ma Velo+ sisse astun hakkab üks Classicu laimamine peale. Nad on vist kadesad, et ei ole ise midagi välja mõelda suutnud. Kokkuvõttes sõidab ikka mees mitte ratas. Mina olen rahul. Nii et, virisejad, pessimisdid ja muidu targutajad pange aga edasi.
Tõmbasin veits üle???
Vist ei tõmmanud üle. Mul oli vana maantekas Scott ja nüüd on uus Colnago. Scott oli lõpuks väga pehme, lödi, no sõna otseses mõttes vedel. Mõtlesin et selle rattaga ei saa ju üldse enam sõita. Füüsiliselt ja moraalselt vananenud, kulunud, kole, raske, jooksud munas. Tahtsin uut ratast. Mõtlesin et vot sellega alles hakkan panema. Sain uue ratta - jäik, veereb hästi, ilus. Vaatamata sellele ei ole ma uuega kiiremini sõitnud kui vanaga, võib-olla isegi kehvemini
Kuna vorm on isegi parem kui eelmine aasta siis arvan ise et asi on muutunud passatkas. Võib-olla pole veel uuel rattal parimat passatkat leidnud või ei ole kohanenud. Nende kahe raami geomeetria on väga erinev.
Vana ka tagasi ei taha. Sellega oli lõpuks hirm grupis sõita - äkki kuskilt murdub midagi ja siis olen 50-60 km/h pealt asfaldil? Aga üks suur erinevus mis kohe silma hakkas oli see et suutsin senisest oluliselt suurema kiirusega kurve võtta. Vahe ilmselt kahe ratta erinevas geomeetrias. Colnago nagu istuks kurvis rööbastel samas kui Scott oli väga ebakindel. Arvan et seda on ka enne juhtunud et uue rattaga sa kiiremini ja paremini ei sõida kuid sa usaldad seda ratast, oled sellega rahul sest ostsid selle ju oma raha eest, uus on alati ilusam ja see tõstab moraali. Üks rattamüüa ütles mulle õigesti: harrastajatel peavadki kallid ja head rattad olema sest ratta omamine on nende hobi.
Postitatud: 07. 07. 2003. 11:35
Postitas indrek
priidik kirjutas:...harrastajatel peavadki kallid ja head rattad olema sest ratta omamine on nende hobi.
oi see oli väga hästi öeldud, tõsiselt
Postitatud: 07. 07. 2003. 12:16
Postitas mart
priidik kirjutas: Aga üks suur erinevus mis kohe silma hakkas oli see et suutsin senisest oluliselt suurema kiirusega kurve võtta. Vahe ilmselt kahe ratta erinevas geomeetrias. Colnago nagu istuks kurvis rööbastel .
Offtopic maantemeestele:
Siin küll jutt Richard Sachi ratastest, aga kurvi võtmise kiiruse jutt on mehel nagu sinu suust:
John P. Barron: I have owned several RS bikes over the years. They have been used exclusively for racing in criteriums. Conventional wisdom is that the slightly lower bottom bracket height of an RS frame would be a drawback in a criterium. I have found just the opposite to be true! The stability that I gain from the lower center of gravity allows me to carry more speed into and out of the turns. It is this higher exit speed that gives me an advantage entering the final sprint. In a sprint, when I really put the hammer down, my RS frame goes forward ... not every which way like other frames I own.
Pikemalt vt
http://www.richardsachs.com/rsachs2.html
Postitatud: 07. 07. 2003. 12:23
Postitas Ermo
.
Postitatud: 07. 07. 2003. 12:33
Postitas priidik
mart kirjutas: Conventional wisdom is that the slightly lower bottom bracket height of an RS frame would be a drawback in a criterium. I have found just the opposite to be true! The stability that I gain from the lower center of gravity allows me to carry more speed into and out of the turns.
Hmmm, huvitav. Uuel rattal on BB tõesti oluliselt madalamal kui vanal rattal.
Postitatud: 07. 07. 2003. 12:38
Postitas N
mart kirjutas:[
Merida on olemas aastast 1972. Saksamaal suht tuntud tegija (niivõrd-kuivõrd sakslased üldse taiwani respektivad). pikemalt vt (PS. avanemisel venib nagu koera ila):
http://www.merida.com/frames.php?dhtml=on
.
Kui ma nüüd ei eksi siis merida on euroopa enimmüüdud ratas. Loodetavasti ei ole kuksil ajupesu ohvriks sattunud..
Postitatud: 07. 07. 2003. 12:42
Postitas Andrus K
euroopas enim müüdud, kuid taiwanis toodetud, nagu ka specialized ja scott jne. jne.
Postitatud: 07. 07. 2003. 12:45
Postitas Ermo
.
Postitatud: 07. 07. 2003. 12:56
Postitas N
AndreK kirjutas:
Tõmbasin veits üle???
Tõmbasid üle või mitte, aga ega siin vaieldakse just usaldatavusest. See mis sa siin rääkisid, et kas saab pöörata jne, seda pole nagu keegi vist kirunud. Kui Veloplus seda teeb, panustavad nad valele asjale.
Küll aga on küsitav, kuidas asi vastu peab ja on ainult üks moodus seda teada saada, see on seda ratast omada. Kui nüüd võtta, et päris mitmel kodanikul on Classic raam järgi andnud ja Arbo lisas, et eelmise aasta raam oligi "õrn", siis milleks katsetada ja loota, et asi ehk peab sellel aastal vastu, kui saab minna kindla peale.
Traditsioon ja kogemused on see, mida otsida. Materjal annab ka mingi vihje. Ise ütleksin, et hetkel on Scandium (Easton) see, mis annab tulemuse ja usaldatavuse..
Postitatud: 07. 07. 2003. 12:59
Postitas priidik
Minus tekitab kõige rohkem usaldust titanium. Aga jah seda osta ei jõua.
Postitatud: 07. 07. 2003. 13:00
Postitas Mati
Ermo kirjutas:Kas Merida kallid raamid on ka Taiwani toodang
Minu ratas on küll hand made USA
Kas tänapäeval "hand made" enam on see mis vanasti. Pakun, et ntx mõne aasia riigi madalalt tasustatud tööline teeb oma tööd selle kaotamise pärast hoolsamalt kui hästi(üle)makstud heaoluriigi spetsialist.
Offtopic, aga miks on ntx hand made Harley Davidson kehvema vastupidavusega (tuttavad asjapulgad väidavad) kui jaapanlased, sakslased ja isegi itaallased
Seega teatud kaubal on kujunenud nii kõva nimi, et õnnestub müüa ka nati kehvema kvaliteediga. Kas võib nii olla ka rattamaailmas
See on minu poolt puhas spekulatsioon ja filosofeerimine
Postitatud: 07. 07. 2003. 13:02
Postitas Alvaro
Ermo kirjutas:Kas Merida kallid raamid on ka Taiwani toodang
Minu ratas on küll hand made USA
Merida on 100% Taiwan. Ja nagu Hr Ereliukas vist ütles, nad ei häbene seda tunnistada. Küll aga häbenevad seda teha paljud teised. Olen kuulnud müüjatele antud instruktsioonidest, kus ei tohi öelda, et üle 20 TEEK maksev ratas on Taiwanis kokku lapatud, jutu peab sealt kuidagi ära juhtima.
Specialized tegi ennem USAs rohkem raame, nüüd on ka üle 40 TEEK maksvad Stumpjumperid kokku pandud Taiwanis. Ainult S-Works on USA grade aluminium. Gary ratastest nii täpne ülevaade puudub, aga Ermo ratta tase on ka selline, mis eeldab Hand made in USA.
Postitatud: 07. 07. 2003. 13:03
Postitas tarmo
Mati kirjutas:Ermo kirjutas:Kas Merida kallid raamid on ka Taiwani toodang
Minu ratas on küll hand made USA
Kas tänapäeval "hand made" enam on see mis vanasti. Pakun, et ntx mõne aasia riigi madalalt tasustatud tööline teeb oma tööd selle kaotamise pärast hoolsamalt kui hästi(üle)makstud heaoluriigi spetsialist.
Offtopic, aga miks on ntx hand made Harley Davidson kehvema vastupidavusega (tuttavad asjapulgad väidavad) kui jaapanlased, sakslased ja isegi itaallased
Seega teatud kaubal on kujunenud nii kõva nimi, et õnnestub müüa ka nati kehvema kvaliteediga. Kas võib nii olla ka rattamaailmas
See on minu poolt puhas spekulatsioon ja filosofeerimine
sinu jutus on iva sees. "hand made" võib olla tänapäeval olla osa kaubamärgist, mitte kvaliteedinäitaja