1. leht 1-st

9 kg fullsuspension

Postitatud: 07. 07. 2003. 12:43
Postitas Ermo
.

Postitatud: 07. 07. 2003. 13:10
Postitas N
Raam 5,2 lbs = 2,34 Kg.
Seda vast nii pea ei "pulveriseeri" :-)
Muus osas ei oska kommenteerida, eks FS mingil määral kergendab teatud juppide osakssaamisi rajal ka..

Postitatud: 07. 07. 2003. 13:13
Postitas taivos
Natuke off-topic ... aga juuli MBActions'is on test Intense Spider vs. Specialized Epics vs. Santa Cruz Blur ...

...saab huvitav lugemine olevat 8)

Postitatud: 07. 07. 2003. 13:20
Postitas koomahai
Pole ainus firma mis nii kergeid FS teeb.http://www.extralite.com/index_euro.htm

Postitatud: 07. 07. 2003. 13:24
Postitas N
taivos kirjutas:Natuke off-topic ... aga juuli MBActions'is on test Intense Spider vs. Specialized Epics vs. Santa Cruz Blur ...

...saab huvitav lugemine olevat 8)

http://www.mbaction.com/homefullimg.jpg

Postitatud: 07. 07. 2003. 13:26
Postitas N
koomahai kirjutas:Pole ainus firma mis nii kergeid FS teeb.http://www.extralite.com/index_euro.htm
Aastakese tagasi uurides oli see üks kergemaid mis leidsin.

Postitatud: 07. 07. 2003. 13:36
Postitas N
taivos kirjutas:Natuke off-topic ... aga juuli MBActions'is on test Intense Spider vs. Specialized Epics vs. Santa Cruz Blur ...

...saab huvitav lugemine olevat 8)
vs. Giant VT. naljaks on see, et VT on freeride ratas. Spider ja epic seda ju ei ole. Miks mitte NRS-i siis võrrelda? :?:

Postitatud: 07. 07. 2003. 13:37
Postitas Ermo
.

Postitatud: 07. 07. 2003. 13:49
Postitas tarmo
N kirjutas:
taivos kirjutas:Natuke off-topic ... aga juuli MBActions'is on test Intense Spider vs. Specialized Epics vs. Santa Cruz Blur ...

...saab huvitav lugemine olevat 8)
vs. Giant VT. naljaks on see, et VT on freeride ratas. Spider ja epic seda ju ei ole. Miks mitte NRS-i siis võrrelda? :?:
VT ja Blur on rohkem trailbiked, spider ja epic aga puhtakujulised XC racerid.

Postitatud: 07. 07. 2003. 13:51
Postitas tarmo
Ermo kirjutas: Lingil oleva ratta juures julgen kahelda :
c) Ritchey WCS stem - selle keeraks kohe "kruviks", FAKT
ma sõidan teist aastat selle stemiga. siiamaani olen suutnud originaalkuju säilitada. FAKT :wink:

Postitatud: 07. 07. 2003. 14:03
Postitas tarmo
kui juba ameerikamaa populaarsete FS bikede peale jutt läks, siis MBA haipis kõvasti ka uut Titus Racer X-i. pidavat olema üks parimaid xc võistlusrattaid.
http://www.titusti.com/mtn_bikes_frmset.html

Postitatud: 07. 07. 2003. 14:16
Postitas indrek
Ermo kirjutas:a) SLR sadul - mehe kaal vist selle ikka lõhub !!!
c) Ritchey WCS stem - selle keeraks kohe "kruviks", FAKT
a) endal küll pole, kuid olen ainult head kuulnud nii mugavusest, kui vastupidavusest ka 80-90kg meestelt.
c) kasutan ka 2 hooaega ja mingeid vigu pole esinenud (olen ka matsu pand päris kõvasti)

Postitatud: 07. 07. 2003. 14:21
Postitas Mati
tarmo kirjutas:kui juba ameerikamaa populaarsete FS bikede peale jutt läks, siis MBA haipis kõvasti ka uut Titus Racer X-i. pidavat olema üks parimaid xc võistlusrattaid.
http://www.titusti.com/mtn_bikes_frmset.html
Offtopic, aga fantastiline kodukas tundub olevat :!:
Muuseas, vähemalt mulle (loid surfaja) tundus eksootiline ja huvitav see Exogrid raamitorutehnoloogia :shock: :!:

Postitatud: 07. 07. 2003. 19:41
Postitas huko
N kirjutas:vs. Giant VT. naljaks on see, et VT on freeride ratas.
Eesti oludes võib olla tõesti, aga mujal maailmas mitte. Pigem kasutaks sellise ratta kohta sõna trailbike.
Gianti kodukas ütleb kah:
The VT 1 is a perfect blend of long travel performance and XC pedaling efficiency, with a top-shelf component spec that makes it the only bike you'll ever need for all-around off-road performance.
Ermo kirjutas: a) SLR sadul - mehe kaal vist selle ikka lõhub !!!
b) MOC V pidurid - pole midagi kuulnud ja tunduvad jube "õrnakesed"
c) Ritchey WCS stem - selle keeraks kohe "kruviks", FAKT
d) Easton CT2 Carbon sadulapost - sama jutt mis a
e) Easton EC-90 lenksutoru - ei oska midagi arvata
f) FSA Carbon käpp - ei oska midagi arvata
Meil siin Tamperes sõidab Ilosen Samu juba paar aastat SLR-ga. Ja carbonit leiab kah Samu ratastel siit ja sealt. Weightweenie... :wink:
Mees kaalub öpaut 85 kg ja on väga raske jalaga. Juppidega pole midagi juhtunud. Carbon-jupid on ju äärmiselt vastupidavad - see loomulik flexumine aitab säiluvusele kaasa. Sobivasse kohta tulnud pauk muidugi saab jubinad katki.
Kui endal kah sobivasti pappi oleks, :cry: ostaks kah carbonit.

Need MOC-i veed näevad huvitavad välja:
Pilt

Mehekaal - mis asi see on :?: Ma olen mees ja kaalun 67 kg.

Selline umbes-täpselt lajatamine ja pessimism on minu arust imelik. Ma proovin vait olla, kui jutt läheb asjadele, millest isiklikku kogemust pole. Selge see, et miski pole igavene ja läheb mingil ajahetkel katki.
Enda loogika küll ütleb, et "suurematel meestel" ei tasuks tõesti neid kõige kergemaid juppe osta, va. kui lotos võitnud on... :wink:

:D 8) :D
Ei maksa liiga tõsiselt mu teksti võtta...

Postitatud: 08. 07. 2003. 09:01
Postitas N
Ermo kirjutas: Lingil oleva ratta juures julgen kahelda :

Kes tahab eriti kerget FS raami, siis Nicolai on vist hetkel kergeim
( 1800 g koos amordiga !!! ) , kuid ilmselt ka üks õrnematest.

http://www.nicolai.net/order/saturn-3.html
Easton CT2 sadulatoru ma usun peaks vastu minu alla vähemalt, samas on see hardtaili jaoks jube jäik. Fulliga peaks ehk sinugi all vastu?

Vaatasin seda nikolaid. Ma ei taha uskuda, et ta väga õrn just on. Main triangle on Easton ultralite torud. Aga noh, kahe aastane garantii on nagu vähe 30 tuhhise raami eest.

PS! Argon raam - 5 years warranty even under competition conditions. kahju et sellele kaalu ei ole antud. Välimuse kohta ei saa midagi muud öelda, kui et võtab jalust nõrgaks...

Töö on küll ilus.
Ei saanud hästi geomeetriast aru, saksakeelsed terminid, aga 70,3 head ja 74,1 seat nurgad pluss isegi kuni 609mm toptube, tundub paljutõotav...
See naljakas pingutaja seat ja down tube-i vahel, kas tõesti on see seal, et tugevdada downtube-i seattube-i abiga?

Postitatud: 08. 07. 2003. 09:20
Postitas N
Mind hakkas asi huvitama, chekkisin, kodukat tiba.
Firma "aju" Karlheinz "Kalle" Nikolai on päris tegija tüüp. Mine tea ehk on eestlanegi? Kalle ikkagi. :-) Mees on alates 91-st aastast FS disainidega tegelenud sellises kohas nagu AMP ja disainides (või osalenud disainimisel, kes teab) Fs-e sellistele tegelastele nagu Mongoose ja specialized.
Hinnakirjast saab lisaks võtta selliseid asju nagu:
lühem top tube - 450 EEK
pikem seat tube - 1400 EEK
1,5" head tube - 1500 EEK
JA MIKS KA MITTE mõtude järgi raami valmistamine - 3000-4500EEK. Nii et FS- i oma mõõtudele vastavalt saad alla 40000 kätte.. RAAMI siis ainult.

Postitatud: 08. 07. 2003. 09:23
Postitas Ermo
.

Postitatud: 08. 07. 2003. 09:35
Postitas Ermo
.

Postitatud: 08. 07. 2003. 09:38
Postitas N
Ermo kirjutas:Nüüd küsimus 1, kui teile antaks valida ( hind oleks sama )
a) kas selline ratas ( kaal 9 kg )
b) sama raam, kuid XTR ( koos ketaspiduritega ),
Thompson Elite jupid ja Selle Flite TT sadul
koos Spinergy tubless jooksudega ( kaal 10,54 kg )

siis kes valiks esimese variandi ?
Küsimus 2,
kes väidab, et esimene ratas pole weightweenie oma ?
Muideks excelis toodud hinnakiri ütleb kaaluks saturnile 2,1 kilo. 1,8 on siis arvatavasti ilma amordita.. oligi liiga hea et olla tõsi.

Ma rahulduksin ka teise versiooniga. Esimene on weigth weenie oma tõesti.

Postitatud: 08. 07. 2003. 09:47
Postitas Ermo
.

Postitatud: 08. 07. 2003. 10:31
Postitas indrek
ma olen päris kindel, et sealt saaks vähemalt veel 100g maha, ilma performacit kaotamata (Al ja Ti poldid, spacerid minema, sidilt ketta kinnitused maha jne). Kui juba siis juba 8)

Postitatud: 08. 07. 2003. 10:35
Postitas N
Saturn on ilus disain, aga kus on link? see link, mis võiks tagada külgpidise jäikuse? Ilma võib asi vedelaks jääda..

Postitatud: 08. 07. 2003. 11:42
Postitas Kirsa
Ma olen kuulnud reklaamijuttu et scotti kõige vingem FS raam pidada kaaluma 1.69kg ja olema maailma kergeim. Ei tea kas amordiga või amordita.

http://www.hawaii.ee/hinnakirjad/SCOTT.pdf Väidab vähemalt seda.