1. leht 1-st

Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 19. 08. 2008. 21:20
Postitas Mati
Pekingins näeb siis reaalses võitsluses rajal alla 9kg kaaluvat Cännari FS'i :shock:

Üks huvitav lahendus muude kaalualandamisnippide kõrval on ... Mavic and Vredestein have provided prototype carbon-spoked Crossmax tubulars and matching Black Panther rubber.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 20. 08. 2008. 09:17
Postitas Rivo
SIIT leiad rohkem pilte ja juttu. Xmax'l tavapärase 24 kodara asemel hoopis 20 kodarat - ilmselt siis Mavicu uued tuuled.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 20. 08. 2008. 19:19
Postitas grt
7,98kg
http://weightweenies.starbike.com/forum ... ht=scalpel" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 30. 10. 2008. 10:29
Postitas Villem T
8.3 kg MSC Koncept Carbon RR
Ilma "Limited Editon" kirjade ja liiga haruldaste pulkadeta - tavaline "ülemise riiuli" kraam.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 31. 10. 2008. 09:18
Postitas Villem T
krossA4 kirjutas:Mida inimesed ka välja ei mõtle, 5090 g. :shock:
http://light-bikes.com/bikegallery/Bike ... asp?id=451" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin käib jutt esi- ja tagavedrustusega ratastest - FS - eksole. Õhupurgid, hoovad ja tugevdused lisavad oma.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 31. 10. 2008. 12:15
Postitas krossA4
Aga palun
http://light-bikes.com/bikegallery/Bike ... sp?id=1096" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 31. 10. 2008. 13:19
Postitas mart
krossA4 kirjutas:Aga palun
http://light-bikes.com/bikegallery/Bike ... sp?id=1096" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga tänan, kuid see isend on V piduritega. Teemaalgatajal on subjekt ketaspiduritega.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 31. 10. 2008. 13:33
Postitas Mati
Ma toonitaks ka lisaks mu algses postituses nimelt esitatud sõnapaari - reaalses võitsluses :!: Seega ei olnud minu antud teeamalgatuse mõte otsida netiavarustest see kõige-kõige, vaid pigem seda millega ka minul ja sinul on äkki lähiajal võimalik TRM'l blingida.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 31. 10. 2008. 13:45
Postitas veiko
Matiga nõus. Need light-bike'd on ilmselt kaaluprojektid, mitte reaalsed tööloomad. Seda nii praktilisuse, kui töökindluse seisukohast. Huvituks rohkem sellistest isenditest, millega julgeks täie pasaga mõnest paarikildisest laskumisest üle kivide ja juurikate alla tulistada.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 01. 11. 2008. 07:55
Postitas erikr
silma järgi peaks Sewanee raami külge olema võimalik sub 9 kg tööloom ka valmis ehitada.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 01. 11. 2008. 17:57
Postitas krossA4
veiko kirjutas:Huvituks rohkem sellistest isenditest, millega julgeks täie pasaga mõnest paarikildisest laskumisest üle kivide ja juurikate alla tulistada.
Miks sa seda arvad, et Litespeed on selline raam/ratas millega sina ei julge täiega juurikatest ja ka kividest üle sõita? Arvad, et see asjapulk läheb sinu all katki või?
mart kirjutas:
krossA4 kirjutas:Aga palun
http://light-bikes.com/bikegallery/Bike ... sp?id=1096" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga tänan, kuid see isend on V piduritega. Teemaalgatajal on subjekt ketaspiduritega.
siin on siis ka KETASPIDURITEGA variant ja ka väga kerge
http://light-bikes.com/bikegallery/Bike ... asp?id=358" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 01. 11. 2008. 18:28
Postitas Mati
hr noorsand krossA4, sinu teadmatuse andestame sinu nooruse arvelt. uuri oma klubikaaslastelt palju neil on nt normaakaalus juppe läinud ja siis tee järeldused kuivõrd on kaaluprojekti põhised rattad sobilikud valimatuks möllamiseks. lisaks uuri nt mis on erinevate juppide kasutajapõhised kaalupiirangud.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 01. 11. 2008. 18:59
Postitas erikr
Jah, Matil õigus. Raamil endal pole midagi viga kuid ülejäänud komponendid on puhas kaaluprojekti teema. see ratas sõidab, kuid tõsisemale rajale ma ei läheks sellega .

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 01. 11. 2008. 19:10
Postitas Kuldar
krossA4 kirjutas:
veiko kirjutas:Huvituks rohkem sellistest isenditest, millega julgeks täie pasaga mõnest paarikildisest laskumisest üle kivide ja juurikate alla tulistada.
Miks sa seda arvad, et Litespeed on selline raam/ratas millega sina ei julge täiega juurikatest ja ka kividest üle sõita? Arvad, et see asjapulk läheb sinu all katki või?
mart kirjutas:
krossA4 kirjutas:Aga palun
http://light-bikes.com/bikegallery/Bike ... sp?id=1096" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga tänan, kuid see isend on V piduritega. Teemaalgatajal on subjekt ketaspiduritega.
siin on siis ka KETASPIDURITEGA variant ja ka väga kerge
http://light-bikes.com/bikegallery/Bike ... asp?id=358" onclick="window.open(this.href);return false;
1. ära enam lehvita lightbikes lehega, usun et see ja paljud teised taolised weenie värgid on enamusel teemast huvitatutel ammu ammu avastatud.
2. Veiko räägib paarikildistest laskumistest. Ta on lihtsalt selline tagasihoidlik poiss, tegelikult on ta võtnud xc kohta päris julmalt ka palju pikemaid laskumisi. Mana endale silmade ette oma kodukandi Andsumäe downkilli 12 sekundit ja toimeta seda 50 [viiskümmend] korda kauem. Vaata seal pead sa oma ratast ikka usaldama. Sewanee (ja üldse Ti) kohta ei kosta ma midagi, aga Tune ZTR (vist Race) pöiad ja Furious Fred... oled sa kunagi näpu vahel Furious Fredi mudinud?
3. Mingil momendil alistasin Scott Sparki psühholoogilise 10 piiri ja ja koos Eggbeater SL pedaalide, Polari anduri ja CarbonTi pudelikorviga jõudsin 9,78kg peale. All olid NoTubes ruginaga peale veetud foldable Ralphid, aga ei mina leidnud seda õiget rõhku millega sõita – et hästi veereks aga samas läbi ei lööks. Seega pöördusin tagasi tubelesside juurde. Lisaks tuli Sid worldcup 80g raskem eelmisest amordist, peale Tahkot vahetasin Selle SLR sadula ca 100g raskema Fizik Gobi vastu… kokkuvõttes peaks masin praegu olema 10,2+
Kõik järeleandmised kaalus tulidki selle nimel et minimiseerida kummiriske, persejamasid jne. Mitmekilomeetrisel kivilaskumisel on olulisemaid momente kui kummide jm. pärast palvetamine.
4. olen sunnitud lõpetama, köögis lõhnab millegi paksukstegeva järele.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 01. 11. 2008. 19:23
Postitas veiko
krossA4 kirjutas:Miks sa seda arvad, et Litespeed on selline raam/ratas millega sina ei julge täiega juurikatest ja ka kividest üle sõita? Arvad, et see asjapulk läheb sinu all katki või?
Näitena on ülal toodd rattapuhul (FS-V) esiamort 'tuunitud'. S.t mingi osa sisust on eemaldatud. See juba muudab kahtlaseks selle amordi edasise toimimise amordina (jah, välimust see ei mõjuta). Praktilisuse poolelt on kasutusel MNT kassett ja kahe kettaga käpp (ok, see kombinatsioon on võibolla mõnele söödav). Kui vaatad pro'de rattaid ja nende kaale, siis tekkib küsimus, miks nemad selliste rimakatega sõidavad? MNT ratastel on UCI reeglites kirjas kaalupiirang (6,8kg). Seda eelkõige turvalisuse pärast, et rattaid ei aetaks ülemõistuse kergeks, mis tuleb töökindluse/vastupidavuse/turvalisuse arvelt. Kui nüüd on MTB ratas alla selle piiri ja seda veel FS'ina, siis tekkib vähemalt minul kohe küsimus, et mille arvelt see saadud on? Aga äkki on tõesti olemas üks teada tuntud populaarne vaha, mida raamisisse lastakse.

Edit: Kuldar jõudis juba ette.

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 21. 02. 2009. 22:01
Postitas Kuldar

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 22. 02. 2009. 19:19
Postitas mart
Huvitav, kelle pöiad need valged on? Kergeid ja valgeid teevad DTswiss ja American Classic, kuid siin on tegu miski kolmandaga :?

Re: Sub 9kg FS - aga palun

Postitatud: 22. 02. 2009. 21:58
Postitas Kuldar
mart kirjutas: Kergeid ja valgeid teevad DTswiss ja American Classic
samuti vastab sinu pakutud kriteeriumitele Ursus 1545g set
http://www.bike-eu.com/products/3146/ur ... elset.html