1. leht 1-st

Mida põrgut GT !

Postitatud: 04. 08. 2003. 22:29
Postitas Caarel
No seda pilti (http://www.gt-bikes.co.uk/I-DRIVEXC.htm) vaadates ei pööranud küll erilist tähelepanu asjale aga see jutt (http://www.gt-bikes.co.uk/IDXCmedia.pdf) ajas küll kõik sassi täiega :)

Postitatud: 29. 08. 2003. 04:01
Postitas Caarel
nüüd siis täispilt ka sellest elukast

http://www.mtbr.com/tradeshow/interbike ... ge13.shtml

Postitatud: 29. 08. 2003. 18:47
Postitas Varg
Idrive Technology: Idrive technology uses the down and back movement of the bottom bracket to
offset the upward movement of the pedal caused from pedal feedback. Both of these actions
working together keeps the seat to pedal distance constant and creates the most efficient pedaling
suspension design available. Anti-squat is achieved by the flex bone pulling down on the front
triangle. This stiffens up the rear end just enough to propel the bike forward with every pedal stroke.
eriti segane on see osa...

Postitatud: 29. 08. 2003. 19:14
Postitas tann
Caarel kirjutas:nüüd siis täispilt ka sellest elukast

http://www.mtbr.com/tradeshow/interbike ... ge13.shtml
Kõik kivid ja muu jama, mis esimese ratta alt üles viskab, võttis enamuses enda alla raam, nüüd aga lendab kõik vastu esimesi hammasrattaid.......kõik uus ja hea pole alati parim :?

Postitatud: 29. 08. 2003. 19:38
Postitas Jack
Varg kirjutas:
Idrive Technology: Idrive technology uses the down and back movement of the bottom bracket to
offset the upward movement of the pedal caused from pedal feedback. Both of these actions
working together keeps the seat to pedal distance constant and creates the most efficient pedaling
suspension design available. Anti-squat is achieved by the flex bone pulling down on the front
triangle. This stiffens up the rear end just enough to propel the bike forward with every pedal stroke.
eriti segane on see osa...
See tähendab seda, et geomeetria kompenseerib vastupidiselt pedaalimisest tuleneva jõu, mis amorti kokku surus. E pedaalimine ei suru enam tagaamori kokku.

Postitatud: 13. 09. 2003. 02:50
Postitas Caarel
Jätkame sarja juba näituselt tehtud lähikaadriga

Tannile kommentaariks et selliseid lahendusi on sellel aastal teistelgi veel ning kindlasti pole asjad lastud lettidele ilma testita. Mingi konks peab seal siiski olema et nii mõnigi veel sellise allapoole rohkem välja ulatuva süsteemi on teinud.
Asi millest mina hetkel aru ei saa on kettülekanne mida kasutavad Honda ja see elukas veel.

Postitatud: 13. 09. 2003. 11:34
Postitas Intzz
2: Caarel. Need elukad on DH tulevik (ja neid on veel). Kui sa seda süsteemi hoolega jälgid siis näed et kui sa pedaale sõtkud ei vajuta sa tagumist amorti kokku ja kogu jõud läheb ratta ringi ajamiseks.