1. leht 1-st
Nishiki, Merida, Scott või midagi 4-ndat?
Postitatud: 05. 08. 2003. 11:25
Postitas Kirsa
Tere!
Plaan on siis endale uus vokk soetada.
Kindlasti on plaan võtta ratas Eestist ning ühes tükis ja mõistliku hinnaga.
See on piiranud valiku 3-e mudeli peale.
Scott team racing
http://scottusa.com/proddetail.php?UID=4147
Merida Matts Special Edition
http://www.merida.com/s0_global/main_co ... &bikeId=50
ning Nishiki SRI-Team
http://www.nishiki.com/pages/bikes_2003 ... I+Team&V=1
Amortide ja pedaalide koha pealt pole mõtet sõna võtta, sest clipless läeks kõigile alla ning amordi üritaks kah kõigil Skareb Elite panna nagu Scottil juba on. Aga muud kodinad? Mis oleks neist parim variant ning mis võiks olla antud ratta nõrk koht?
Mida rahvas arvab...
Postitatud: 05. 08. 2003. 11:33
Postitas Xavier
Kommenteeriks siis kui nende rataste hindu teaks. Oleks hea, kui hinnad lisaksid nendele mudelitele.
Postitatud: 05. 08. 2003. 11:42
Postitas Kirsa
Kui ma juba tahan XT tükkidega, kerge raamiga ja lukustatava õhkamordiga ratast, siis vaevalt ma nii hinnatundlik olen.
Tegelikult muidugi on mul konkreetne hinnapiir, kust ma kahjuks üle minna ei saa, aga alati annab ju rääkida.
Konkreetne hind on minu ja poe omavaheline asi, aga letihinnad on nendel ratastel järgmised:
Scott Team racing 25900.-
Merida Matts Special Edition 17900.-
Nishiki SRI-Team 20340.-
Kõige suurema ale saab kindlasti Scotti pealt, mille hind tundub ka natuke ülespuhutud, Nishiki pealt lubati mulle ainult 10% alla teha kui sedagi, sest see olevat niigi hea hind XTR ratta kohta (XTR-st on seal aind tagavahetaja ;) ).
Mind huvitaks rohkem, kuidas need raamid vastu peavad ja kas komplekteerituse tase on tasakaalus. Scottil ntx on kõik muidu hea, aga tagarumm on Deore?!
Parimal juhul kommentaar omanikult.
Postitatud: 05. 08. 2003. 11:54
Postitas margo
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,63&id=412
Mina arvan, et sellise summa eest võtaks midagi sellist. Endalgi on plaan (kui kõik läheb korda) osta uus ratas ja just seda olen mina vaadanud. Veel on võimalik valik Author Vision
http://www.author.ee/vision.htm
Postitatud: 05. 08. 2003. 12:18
Postitas Rom
Kirsa vist kuskil mainis et Authorit ei osta ja endapoolt Visioni kommentaariks et +-80kg mehe jaoks on raam liiga pehme.
Postitatud: 05. 08. 2003. 12:23
Postitas Kirsa
Sel Meridal on kyll hea raam, aga väga nadi komponentide tase.
Kui aga vahetama hakata siis läheb summa liiga üles.
Originaalis aga Deore vändad?!, Pilot C amort, kehvad pedaalid.
Ma ei ole muidugi uurinud konkreetselt selle ratta soodushinda, aga tundub et xt tasemel juppide ja normaalse amordi puhul läheb hind tugevalt üle 20 kilo, mis on minu jaoks liig.
Jah. Author Vision on kah variant, aga Authori puuduseks on see et ei taheta juppe ümber tõsta ning seda Skareb comp amorti on mtbr-s vastupidavuse kohapealt tugevalt hurjutatud.
Lisaks on mul 2002a Author Vision juba olemas :)(küll veidi kehvemas komplekteerituses), aga sedasi poleks edasiminekut ning ongi plaan Author maha müüa ja midagi paremat ning sobilikumat konkreetselt võistlemiseks võtta. Eks varsti panen ost-müügi alla kuulutuse kah.
Postitatud: 05. 08. 2003. 12:28
Postitas Kirsa
Rom kirjutas:
Kirsa vist kuskil mainis et Authorit ei osta ja endapoolt Visioni kommentaariks et +-80kg mehe jaoks on raam liiga pehme.
Pehme, aga tugev :) ja raske.
Ise olen nyydseks ainult 69kg :) ja ei ole tähele pannud et raam väga pehme oleks, aga täiesti võimalik. Katki küll ei tundu minevat.
Üldse tundub Author selline suhteliselt tugev ja vastupidav tükk igapäevaseks kasutamiseks ja muidu metsas ja matkal müttamiseks, aga veidi raske ja tuim. Kuna minu prioriteedid on talvega võrreldes kõvasti võistlemise poole muutunud, siis tuleb ka vastav ratas vaadata. Välimuselt meeldib mulle Author väga ja üldse on armsaks saanud, aga mis teha.
Postitatud: 05. 08. 2003. 12:46
Postitas Ereliukas
Mind huvitaks rohkem, kuidas need raamid vastu peavad ja kas komplekteerituse tase on tasakaalus. Scottil ntx on kõik muidu hea, aga tagarumm on Deore?!
Raamidel ju kõigil garantii.
Tagajooksu saab ju ümber lasta lapata näiteks xt rummu peale.
Postitatud: 05. 08. 2003. 12:54
Postitas nemm
Extremes praegu Zaskar Pro 40% alega müügis. 18800 maxab. Ainuke puudus: esikäikar Deore
Postitatud: 05. 08. 2003. 13:07
Postitas tarmo
ma ostaks rademarist trek 8500, hetkel letis 22900.-
midagi pole vaja vahetama hakata.
Postitatud: 05. 08. 2003. 14:29
Postitas Rom
nemm kirjutas:Extremes praegu Zaskar Pro 40% alega müügis. 18800 maxab. Ainuke puudus: esikäikar Deore
rummud ja crank on tal LX............nii et praegu peaks tal hind enamvähem "parlanksis" olema,
Trek 8500-ga tegin proovisõitu...........no esimest korda sain tunda kuidas jooksudel on vahe sees........... enda ratta LX veeremisega ei kannata võrdlust, kui muidu oli ratas kuidagi raskepärane (harjumatu ja minumeelest mitte kergem kui vision oma 11,5 kg-a) aga siis kui lasin vabajooksu oli tunne et keegi lükkab takka
huvitav mis moodi veel need hügid-chriskingid ja crossmaxid veel veerevad
Postitatud: 05. 08. 2003. 15:43
Postitas Loom
Ise võtaks Scotti, Scottil on alati head raamid olnud. Tagarummu saad ka ju lasta ringi vahetada. Team Racing näeb väga hea välja ka.
Postitatud: 05. 08. 2003. 16:09
Postitas Corrosion
Välimuse järgi ei tasuks ratast osta aga kui osta siis ma võtaks selle a Marin Rocky Ridge. Uskumatult ilus raam. Kallis ka raibe ja suht keskpärased komponendid. Zaskar Expert on päris kenake ratas, välimuse seisukohast. LX crank ja rummud vist. RS Duke amort.
Postitatud: 05. 08. 2003. 22:28
Postitas Loom
Välimuse järgi muidugi ei osteta, aga ega hea välimus halba ka ei tee ju.
Postitatud: 06. 08. 2003. 20:56
Postitas Kirsa
Keegi midagi rohkem ei arva? Siis vist läeb Scott loosi.
See Trek 8500 on hea kyll, aga jääb kalliks, 8000 on jälle natuke nadi.
Postitatud: 06. 08. 2003. 21:11
Postitas erikr
Kirsa kirjutas:Keegi midagi rohkem ei arva? Siis vist läeb Scott loosi.
See Trek 8500 on hea kyll, aga jääb kalliks, 8000 on jälle natuke nadi.
jah, see GT on paras kompott kuigi selle 18000 raha eest on päris hea diil. saad deore esikäikari
ja lockoudita SIDi, lisaks XTR tagakäikar, shifterid ja pidurid ning LX vänt ja rummud. deore asemel tuleb muidugi kohe midagi asisemat panna. aga mida sest raamist arvata, ei mina tea. paar venda vist sõidavad TECil ka niskesega.
Postitatud: 06. 08. 2003. 21:25
Postitas Ereliukas
üks neist vendadest on massa
Lugesin kodukalt välja, et tegemist kinesise toodanguga, st sugulane classicutega.
Postitatud: 06. 08. 2003. 21:34
Postitas tann
Ise oleksin peaaegu kevadel selle zaskari ostnud aga uurisin ja vaatasin neid asju ja ikka jäi kaup tegemata, sest üldse raamide konstruktsioonid on ratastel nii erinevad ja mulle lihtsalt iga raam ei istu ja nüüd sõidan oma vana rattaga edasi, sest selle peal on nagu lihtsalt mugav, muidugi enam ei tahaks ka seda zaskarit, sest sai nagu vanast rattast parem tehtud
Postitatud: 07. 08. 2003. 13:59
Postitas Corrosion
tann kirjutas:Ise oleksin peaaegu kevadel selle zaskari ostnud aga uurisin ja vaatasin neid asju ja ikka jäi kaup tegemata, sest üldse raamide konstruktsioonid on ratastel nii erinevad ja mulle lihtsalt iga raam ei istu ja nüüd sõidan oma vana rattaga edasi, sest selle peal on nagu lihtsalt mugav, muidugi enam ei tahaks ka seda zaskarit, sest sai nagu vanast rattast parem tehtud
Mis ratas sul küll on., et Zaskar prost parema said?
Zaskari raam pidi päris kerge olema, midagi 1300 g.
Postitatud: 16. 08. 2003. 21:11
Postitas Kirsa
Võib teema vist lukku panna :), sest uus ratas seisab õue peal(loe: esikus).
Väljavalituks ostus siis scott team racing. Välja vahetasin sadula, kummid ja lisasin sarved. Tagumise rummu jätsin siiski deore-ks, sest finantsid said hetkel otsa - plaan on millalgi kogu jooks uus muretseda. Zac-Weinmann 19 pöid pole just kõige tegijam asi, samas kõvasti kergem on kui ritchey OCR ja veereb hetkel väga hästi.
Suurem tuleproov saab olema homne Elva maraton, eks siis paistab.
Kolmapäeval Elva rada läbi sõites võisin küll oma uue ratta kohta öelda nagu Märtin oma uue Fordi kohta Saksas ütles: "legendi peab ümber tegema, sest kõik kurvid(tõusud) saab läbida kõrgema käiguga". ;))
Ainuke miinus on pidurid. Deore lingi ja LX piduri pealt Avid5 lingi ja piduri peale üleminek oli nagu tagasi kiviaega sattumine. ;(
Meenutavad vägagi odava ratta pidureid, pidevalt pead kruve timmima et mõlemad pooled üheaegselt võtaksid ja ühekaugel oleksid. Linki on ebamugav haarata ning seda peab paraja jõuga tirima.
Ei mingit ühesõrme mõnu...
Pidurite kaaluvahe on kyll üle poole kilo Avidi kasuks ja pidama saab ka, aga pole see...
Postitatud: 17. 08. 2003. 20:48
Postitas cowrider
Avid3 ja Avid25 on mulle küll meelejärgi ja töötavad minuarvates hästi.
Piduriklotside kauguste erinevust reguleeritakse kruvidega paika ja siis OK, rohkem küll minuarvates muret pole. LX pole proovinud.
Postitatud: 17. 08. 2003. 21:47
Postitas UrmasL
Tegin teema korraks lukust lahti veel
Avid 5 peaks minu arvates samuti OK pidur olema. Samas isiklik kogemus küll puudub. Võibolla annab vedrupingete ja reguleeringuga asi paika saada ikkagi? Trossid-kõrid vaata samuti üle ja vajadusel määri.
Kuidas muidu üleminek Authorilt Scottile tundus? Ma mõtlen, et geomeetria ja passatka suhtes?
Postitatud: 17. 08. 2003. 22:03
Postitas Kirsa
No passatka tahab ju timmimist.
Authoriga läks 5 kuud, sellega saab vist tõesti natuke rutem :).
Aga edasiminek on ikka päris kõva, vaata või minu tänast tulemust, 50 kohta ikka rattast tuli ;).
Ühesõnaga selle raha eest on ratast kyll ja kyll, amort tundub töökindel aga tunnetus tahab veel timmimist, samas kui ei meeldi siis keeran lukku ja kogu moos.
Aga pöiad on ütlemata pehmed, eriti nagu esimene, juba näpuga lükates vajub 1cm kõrvale. HE meestel polnd enne teisipäeva kah aega, ehk on asi lihtsalt kodarate timmimises kinni. Aga veerevad küll ja suhteliselt kerged on kah.
Pidurid isegi pidurdavad päris hästi tänu pehmetele/kallitele klotsidele, millest ma muidu tänase Elva-ga pea lahti sain :(, aga lingid mulle ei meeldi.
Veel; poest tuues olid piduriklotsid metallipinde täis ja tegid koledat häält.
Aga nagu öeldud pole servisesse veel jõudnud.
Üldmülje on muidu hea, vänt ja raam tunduvad ikka väga jäigad, samuti kogu XT kraam toimib hästi.
Ratas on minu jaoks ikka tõeliselt kerge, mägesid vallutada on ikka hoopis teine asi.
Postitatud: 18. 08. 2003. 11:18
Postitas Lauri
see, et klotsid on metall pinde täis võib olla sellest, et klotsid on mõeldud tugevamate pöidade jaoks (crossmax ntx), see tähendab seda, et piduriklotsi segu on sellise, et kraabib nõrgemalt pöialt metalli.. Endal oli sama moodi, kui ostsin mingid hirm kallid ProMax klotsid. AlexRims-i pöid ei kannatanud neid piduri klotse ja klots kraapis pöia pidurduspinnale vaod sisse.. a nuh, põhjuseid võib teisigi olla...
Postitatud: 18. 08. 2003. 11:24
Postitas Kirsa
Lauri kirjutas:see, et klotsid on metall pinde täis võib olla sellest, et klotsid on mõeldud tugevamate pöidade jaoks (crossmax ntx), see tähendab seda, et piduriklotsi segu on sellise, et kraabib nõrgemalt pöialt metalli.. Endal oli sama moodi, kui ostsin mingid hirm kallid ProMax klotsid. AlexRims-i pöid ei kannatanud neid piduri klotse ja klots kraapis pöia pidurduspinnale vaod sisse.. a nuh, põhjuseid võib teisigi olla... :wink:
Täitsa võimalik, sest pöid on mul nö "odavam" kui klots.
Postitatud: 18. 08. 2003. 12:55
Postitas surfar
Kirsa kirjutas:Ratas on minu jaoks ikka tõeliselt kerge, mägesid vallutada on ikka hoopis teine asi.
Palju kaalub? Ja palju kaalusid need, mille vahel algul valisid?
Postitatud: 18. 08. 2003. 13:26
Postitas Kirsa
surfar kirjutas:
Palju kaalub? Ja palju kaalusid need, mille vahel algul valisid?
Pole ise veel jõudnud kaaluda, aga 11,2 ytlevad paberid.
Merida oli 11,6 ja Nishiki kaalu ei tea - käe järgi ytleks 11,5.