1. leht 1-st
scott 2004
Postitatud: 06. 08. 2003. 12:45
Postitas UrmasL
võtsin pildid maha kuna enam nii aktuaalne pole ja scottusa kodulehel juba sama inf väljas
Postitatud: 06. 08. 2003. 12:51
Postitas tarmo
stemi tõusunurk tundub kuidagi hirmuäratav olevat
sportliku sõidu jaoks.
Postitatud: 06. 08. 2003. 12:59
Postitas UrmasL
Ja mõlemal ketaspidurid. See on Scotti HT puhul midagi uut. Esimene pilt peaks olema Team-Racing ja teine Elite-Racing
Postitatud: 05. 09. 2003. 16:51
Postitas Rattur
http://www.fraserscycles.com.au/Mountai ... _Scott.htm
seal muud mudelid kah;)
---e---
ma viskasin aint lingi, kus on pildid uutest mudelitest, scotil ongi kirved hinnad, nimi maksab juba ise hunniku raha. kui sul mitukymmend kilo raha ratta alla panna ple siis ei saa sealt midagi erilist
Postitatud: 05. 09. 2003. 17:03
Postitas tann
tarmo kirjutas:stemi tõusunurk tundub kuidagi hirmuäratav olevat
sportliku sõidu jaoks.
Kuna ratta esimene ots ongi juba kõrgemal, siis stem teistpidi keerates peaks saama normaalse lahenduse
Postitatud: 05. 09. 2003. 21:14
Postitas surfar
Kuidagi eriti kirved hinnad on seal. Loodan, et nad siin nii palju maksma ei hakka.
Postitatud: 05. 09. 2003. 23:42
Postitas Kirsa
surfar kirjutas:
Kuidagi eriti kirved hinnad on seal. Loodan, et nad siin nii palju maksma ei hakka.
Need on Austraalia dollarid, aga jah ikkagi on kallivõitu.
Postitatud: 06. 09. 2003. 08:09
Postitas koomahai
Huvitav,et Scott Expert Racingu juures ikka veel RS Judy amorti kasutab. Lao ülejääk äkki
Postitatud: 06. 09. 2003. 21:00
Postitas 5TH ELEMENT
kuramuse ilusad rattad ikka, eriti need esimesed 2:) disaini seisukohast kehtib jälle tõdemus-less is more.
ja ülla-ülla, scottil on tõesti vist ainult mõned üksikud eksemplarid ketastega ja nüüd koguni mitu kõrgema klassi ratast nendega-jällegi võib tõdeda, et ketaste eest ei pääse;P
aga tahtsin küsida, et miks scotti nii palju kirutakse just tõsisemate sõitjate poolt? kas ainult sellepärast, et neid eestis algusaegadel nii palju oli ja rahvas muid firmasid ei teadnudki ning ainuüksi scotti nime mainimisest piisas, et ratas oleks kui kullast valatud või on nad tõesti kehva raamigeomeetria jm omaduste ning komponentidega?
pean silmas just ikka neid kesk-kõrgema klassi rattaid al. ca 15-20k.
samas olen ise ka tähele pannud, et ka kallimatel scottidel on pisiasjad (nt sadul, sadulapost, lenks, stem jne) scotti enda tooted ja mitte just eriti head aga just nende arvelt hoiavad ju ka muud firmad kokku? sest tähtsaimad on ikkagi raam/amort/jooksud jne. st tootja juba arvestab, et vähegi teadlikum ostja vahetab need aja jooksul niikuinii välja ning tavaostja ei saa niikuinii midagi aru ning ei hakata selle pärast tihedas konkurentsis hindu päris lakke ka ajama.
või mis te asjast arvate?
PS! kuna siis 2004 rattad eestisse võiks tulla või kuna tavaliselt uus kaup müüki on tulnud? aasta lõpus (dets.) vist juba? samas, alguses on hinnad vist ikka megakrõbedad:(
Postitatud: 10. 09. 2003. 09:40
Postitas ii
5TH ELEMENT kirjutas:kuramuse ilusad rattad ikka, eriti need esimesed 2:) disaini seisukohast kehtib jälle tõdemus-less is more.
ja ülla-ülla, scottil on tõesti vist ainult mõned üksikud eksemplarid ketastega ja nüüd koguni mitu kõrgema klassi ratast nendega-jällegi võib tõdeda, et ketaste eest ei pääse;P
aga tahtsin küsida, et miks scotti nii palju kirutakse just tõsisemate sõitjate poolt? kas ainult sellepärast, et neid eestis algusaegadel nii palju oli ja rahvas muid firmasid ei teadnudki ning ainuüksi scotti nime mainimisest piisas, et ratas oleks kui kullast valatud või on nad tõesti kehva raamigeomeetria jm omaduste ning komponentidega?
pean silmas just ikka neid kesk-kõrgema klassi rattaid al. ca 15-20k.
samas olen ise ka tähele pannud, et ka kallimatel scottidel on pisiasjad (nt sadul, sadulapost, lenks, stem jne) scotti enda tooted ja mitte just eriti head aga just nende arvelt hoiavad ju ka muud firmad kokku? sest tähtsaimad on ikkagi raam/amort/jooksud jne. st tootja juba arvestab, et vähegi teadlikum ostja vahetab need aja jooksul niikuinii välja ning tavaostja ei saa niikuinii midagi aru ning ei hakata selle pärast tihedas konkurentsis hindu päris lakke ka ajama.
või mis te asjast arvate?
PS! kuna siis 2004 rattad eestisse võiks tulla või kuna tavaliselt uus kaup müüki on tulnud? aasta lõpus (dets.) vist juba? samas, alguses on hinnad vist ikka megakrõbedad:(
Käisin eile oma ratta hoolduse pärast Pirta Hawais ja teate, mida ma seal nägin- uued Scott'i, need samad 2004 aasta mudelid, mille pildid ülal toodud on, näidised saabusid
No täitsa p.. kui ilusad ja mõnusad rattad, eriti see punane (Racing)
Ja käiguvahetus käib mõnusalt- see on viidud pidurihoova peale, tõmbad enda poole, on pidur, lükad alla või üles, on käiguvahetaja (põhimõtteliselt sama, mis ammu juba mnt ratastel). Pilti ma kahjuks ei leidnud. Ketaspiduriga jooksude asemel saab ka tavalisi, st. võid panna ka V-pidurid, kuid ketas ikka kuidagi ei istu.
Eile osteti üks näidis laksti juba ära
Nii, et kui tahate neid näda, siis peate kiirustama.
Kusjuures ka Sigvard oli eile seal neid uudistamas...ei tea kas ta tahab Merida maha jätta vä
Postitatud: 10. 09. 2003. 11:31
Postitas Jack
Hawaiis on 2004 musta värvi Team Issue-l ees Fox'i isemõtlev amort.
Postitatud: 10. 09. 2003. 11:46
Postitas Ereliukas
sigvard sõidab sellega, mis team talle annab
Postitatud: 10. 09. 2003. 11:47
Postitas profit4
Jack kirjutas:Hawaiis on 2004 musta värvi Team Issue-l ees Fox'i isemõtlev amort.
OU!!! Palju selline pill maksab kah? mingi 54kilo kindlasti
Postitatud: 10. 09. 2003. 11:57
Postitas tarmo
Jack kirjutas:Hawaiis on 2004 musta värvi Team Issue-l ees Fox'i isemõtlev amort.
käisn ka seal eile, grisha demos mulle seda amorti. vajutad amorti - jäik mis jäik, lukus. põrutad esiotsa vastu maad korra - amort käib nagu peab. ajas ikka suu vesiseks küll
hind aga ei aja suud vesiseks, eeldatavalt 14 -15k.
Postitatud: 10. 09. 2003. 12:05
Postitas Ruve
tarmo kirjutas:Jack kirjutas:Hawaiis on 2004 musta värvi Team Issue-l ees Fox'i isemõtlev amort.
käisn ka seal eile, grisha demos mulle seda amorti. vajutad amorti - jäik mis jäik, lukus. põrutad esiotsa vastu maad korra - amort käib nagu peab. ajas ikka suu vesiseks küll
hind aga ei aja suud vesiseks, eeldatavalt 14 -15k.
asi siis nagu specialized epic'u taguots...sellisega võib tegelt ikka päris hea sõita olla...ilmselt saab ka kiiremini edasi kui asi ikka töötab korralikult...
Postitatud: 10. 09. 2003. 12:16
Postitas tarmo
Ruve kirjutas:asi siis nagu specialized epic'u taguots...sellisega võib tegelt ikka päris hea sõita olla...ilmselt saab ka kiiremini edasi kui asi ikka töötab korralikult...
sama asi jah, tootja ka ju sama.
Postitatud: 21. 10. 2003. 11:02
Postitas Kirsa
2004a rattad on Scotti kodukal väljas
http://scottusa.com/category.php?UID=686
Igatahes väga põnev, uhh! ;)
Ketaspidurid kõigil, välja arvatud kõige odavam expert racing, samuti on Rock Shox üle parda visatud, asemel on Manitou ja FOX :)
Postitatud: 21. 10. 2003. 11:24
Postitas mart
2004 tippmudelid on komplekteeritud XTR-iga. Huvitav, millal tulevad SAINT-iga mudelid
2005? On ju shimano ise lubanud, et:
SAINT to be available December 2003.
As we write this, production is ramping up to meet our projected delivery date for SAINT components. Tentatively scheduled to arrive to your nearest retailer late November/early December 2003.
shimano saint
Postitatud: 21. 10. 2003. 11:32
Postitas Kirsa
Saint on ju freeride rida.
Tugev ja raske
Postitatud: 21. 10. 2003. 11:51
Postitas mart
Kirsa kirjutas:Saint on ju freeride rida.
Tugev ja raske
Tiba offtopic:
Saksas osati mulle öelda GT esinduspoes, et mountain bike-dest on oodata Saint-iga RUCUS -e mudeleid. Ka GT liigitab nad oma kodukal mountaini klassi. Mine võta nüüd kinni
, kus hakkab freeride, adventure või mountain...
Postitatud: 21. 10. 2003. 12:14
Postitas UrmasL
mart kirjutas:Mine võta nüüd kinni
, kus hakkab freeride, adventure või mountain...
Eks need alad ole kõik omavahel juba parajalt läbi põimunud. Mäletamist mööda oli Ruckus selline "dirt" suunitlusega ratas. Ehk siis trikid küngastel/maastikul ja lihtsama raja dual-slalom. Kuna aga väga spetsiifilisi rattaid kõiki osta ei jõua siis tehakse siukseid universiaalseid asju millega kannatab teatud tasemeni suht mitut ala harrastada. Ma olen Õismevahel kutte küll näinud kes üritavad tavalise MTB rattaga trialit teha. Sadul on alla lastud ja kummides rõhk madal.... Suvel Karksis DH eestikatel oli ka igasugu rattaid. Oli täisvedruga tõelisi monstrumeid aga ka selliseid Ruckuse stiilis hardtaile.
Sama on juppidega, et kasuta mida tahad. Ega nad niiväga erinevad ju oma tööpõhimõtetelt polegi. Kui mälu ei peata siis Martin Heinmetsa trikirattal oli ntx Shimano Sora tagavahetaja
Low end road racing jupp tegelt ju. Selles pole midagi erilist kui mõni kasutab oma freeride/backcountry rattal Sainti ja mõni teine LX/XT/XTR jubinaid.
Postitatud: 21. 10. 2003. 12:44
Postitas Arbo
Scotil uus materjal väljas, sadularelsid on
Seat »
Scott Racing tatinium
et siis tatiga tugevdet titaani-terase sulam;)
Postitatud: 21. 10. 2003. 16:48
Postitas huko
Ja sama rida maanteerataste juures:
Hubs »
Mavic Skyrium SL
Seat »
Sella Italia SLR-Tatinium
Postitatud: 21. 10. 2003. 17:31
Postitas Kirsa
See leht kubiseb vigadest:
Fork »
Manitou Skearb Comp
Postitatud: 21. 10. 2003. 19:54
Postitas Rom
Kas Scott on ka enne
niisuguseidja
naasuguseid relvi meisterdanud?
Tunduvad päris asjalikud olema.
Postitatud: 22. 10. 2003. 14:40
Postitas vaikija
ma ei näe uutel Scottidel tubeless jookse all,niiet nendesse mitte väga odavatesse ratastesse tuleks kõvasti investeerida,et kõlbaks joonele panna.jõudu.
Postitatud: 22. 10. 2003. 14:51
Postitas Arbo
vaikija kirjutas:ma ei näe uutel Scottidel tubeless jookse all,niiet nendesse mitte väga odavatesse ratastesse tuleks kõvasti investeerida,et kõlbaks joonele panna.jõudu.
et ilma tubelessita jääks kohe maha v? Aga ehk on panustatud NoTubesile?
Postitatud: 22. 10. 2003. 15:56
Postitas vaikija
Postitatud: 23. 10. 2003. 14:10
Postitas profit4
Krt ei saa aru
kas siis on kohe asi pask kui tubeless jookse pole? kas siis on kohe mingi rähn sõitja kui tubeless jookse ei kasuta? Kas siis tõesti ratas liigub kohe aegalsemini kui tubeless jookse pole?
Lõppuks pole ju mees ratta otsas üldse oluline, peaasi et tubeless jooksud on.
Ma tean küll mis vahe on tubeless ja tavalisel kummil kuid mis sellel seost on nende ratastega, pealegi võistlusrattad tipptegijatele pannakse üldse tellimuse peale kokku, mul endal on ka nn "rähna jooks all" kas ma võin ennast nüüd maha kanda või?
Postitatud: 23. 10. 2003. 14:26
Postitas tarmo
profit4 kirjutas:Krt ei saa aru
kas siis on kohe asi pask kui tubeless jookse pole?
ei
kas siis on kohe mingi rähn sõitja kui tubeless jookse ei kasuta?
ei
Kas siis tõesti ratas liigub kohe aegalsemini kui tubeless jookse pole?
jah
Lõppuks pole ju mees ratta otsas üldse oluline, peaasi et tubeless jooksud on.
ei
Ma tean küll mis vahe on tubeless ja tavalisel kummil kuid mis sellel seost on nende ratastega, pealegi võistlusrattad tipptegijatele pannakse üldse tellimuse peale kokku, mul endal on ka nn "rähna jooks all" kas ma võin ennast nüüd maha kanda või?
ei
Postitatud: 23. 10. 2003. 14:29
Postitas Ermo
.
Postitatud: 26. 10. 2003. 11:22
Postitas vaikija
kommentaar profit4.asi on jah pasam ilma tubelessita.sõitja võib olla rähn või rabakana,seal ei aita isegi tagant tõukamine.kui näiteks kaks võrdset rähni sõidavad võidu,siis ilmselt võidab see kalkun,kel tubelessid all.kui tehas näitab oma tippmudelit(kus kõik xtr)mis juba niigi ilgelt kirve hinnaga,siis sinna ei sobi tavalised jooksud(DT-swiss on päris kallis).nende jooksudega on juba Eests võidu sõidetud ja väga palju kirutud kuna polnud tubelessid.ära aga nüüd ennast selle väikese asja pärast maha kanna.
Postitatud: 27. 10. 2003. 00:11
Postitas Konflict
Rom kirjutas:Kas Scott on ka enne
niisuguseidja
naasuguseid relvi meisterdanud?
Tunduvad päris asjalikud olema.
Minu meelest teeb scott neid juba paar aastat
Postitatud: 27. 10. 2003. 10:13
Postitas Ray
kui on tubeless, siis vist trenni tegema ei pea
Postitatud: 27. 10. 2003. 10:43
Postitas erikr
Ray kirjutas:kui on tubeless, siis vist trenni tegema ei pea
miks? siis võistled ju tubeless klassis
Postitatud: 28. 10. 2003. 13:09
Postitas Heiti
Mida arvata sellisest scott racingust:
http://www.scottusa.com/product.php?UID=4810
Kas siin peaks midagi kohe poes välja vahetama...?
Ketaspidurid lubati vahetada "V" vastu välja. Isiklikult ei meeldi ketaspidurid.
Hind rattal 25 900.-.
Või on selle hinna eest edulisem ise tükk haaval ratas kokku klopsida?
Kokkupanekul endal jama see, et rattaehituse kogemust pole
Postitatud: 28. 10. 2003. 13:21
Postitas UrmasL
Optik kirjutas:Mida arvata sellisest scott racingust:
http://www.scottusa.com/product.php?UID=4810
Kas siin peaks midagi kohe poes välja vahetama...?
Ketaspidurid lubati vahetada "V" vastu välja. Isiklikult ei meeldi ketaspidurid.
Hind rattal 25 900.-.
Siin pole eriti midagi vaja vahetada. Kui raha on, siis ehk jooksud. Nendest Scotti rummudest ei oska midagi arvata. Kui ketaspidurist loobud siis tuleb niikuinii teine pöid panna.
Aga üldiselt ei soovita ketastest loobuda. XT kettad on (väga)head. Ja kui siiski vahetad, siis arvesta ka sellega, et vahetada tuleb ka lingi/shifteri combo ning jooksud. Ning selle vahetuse tulemusena peab ratas ikka mõnevõrra odavamks minema. XT ketaspidurikomplekt ei ole just odav. Samuti on V-piduri lingid odavamad kui ketaspiduri lingid.
Postitatud: 28. 10. 2003. 14:51
Postitas Heiti
Arvate, et pole mõtet ketaspidureid "karta".
Endal kogemus puudub, on nad töökindlad?
"V" pidur tunbdub selline vanamoodne ja töökindel.
Postitatud: 28. 10. 2003. 15:20
Postitas Ermo
.
Postitatud: 28. 10. 2003. 15:24
Postitas Heiti
kas ei teki küsimust, et miks pea terve 04 SCOTT rataste lineup on
ebatöökindlate piduritega varustatud ?
[/quote]
njah, seda küll jah
Ega ennem muidugi teada ei saa, kui ise proovinud pole.
Postitatud: 28. 10. 2003. 15:32
Postitas Kirsa
Mnjah. Karta XT ketaspidureid vaja ei ole, aga ketastega Team racing maksab nii 32900.- ja V-dega 26900.-
Minu arust ebaõiglaselt suur vahe.
Shifterid peaks olema mõlemal juhul XTR stiilis 2004a XT-d.
Postitatud: 28. 10. 2003. 23:15
Postitas Heiti
Kirsa kirjutas:Mnjah. Karta XT ketaspidureid vaja ei ole, aga ketastega Team racing maksab nii 32900.- ja V-dega 26900.-
Minu arust ebaõiglaselt suur vahe.
Shifterid peaks olema mõlemal juhul XTR stiilis 2004a XT-d.
Just nii nad on jah (Shifters » Shimano XTR Dual control).
Mõlemast hinnast saab 2-3k alla, kui praegu tellida ja 5k ettemksu teha, siis saab märtsis kätte, lubas HE.
Huvitav on see, et kõik sõitjad kiidavad ja müüjad laidavad ketaspidureid.
Tuleb vist usaldada kasutajat, mitte tarnijat.
Postitatud: 29. 10. 2003. 14:23
Postitas Ermo
.
Postitatud: 29. 10. 2003. 16:10
Postitas vaikija
hea ketaspidur on alati Vpidurist parem pidurdama.eesti oludes lihtsalt puudub otsene vajadus nende järele,kuigi ega hea asi mööda külgi maha jookse.soomes nad juba võiksid olla ja sealt edasi lausa peavad olema(olen rootsi ja norra radadega natuke tuttav).vaatasin pilte ateena olümpiarajast ja seal oleks ilma kettata ja t.amordita kindlasti kehv liikuda.
Postitatud: 29. 10. 2003. 19:52
Postitas tarmo
vaikija kirjutas:.eesti oludes lihtsalt puudub otsene vajadus nende järele,kuigi ega hea asi mööda külgi maha jookse..
sa pead silmas võistlussporti? siis sul on õigus, neid ei pea tingimata omama. kuid niisama sügisese ja talvises metsas pasa ja lume sees funides tunnen ise , et ketaspidur on varsti möödapääsmatu vajadus. tundsin seda kevadel haanjas, hiljuti mõedaku poristel radadel ja viimati eelmisel nädalavahetusel nelijärvel. vpiduri toimivusest neil sõitudel pole mõtet kirjutada, sest see pole mainimist väärt
lisaks see hääl kui sopane piduriklots kallist pöida kratsib jne...
kui nüüd ketaspidurite komplektide kaalud on ka juba võrreldavad vpidurite kaaluga, siis üleminek ketastele on ainult aja küsimus. lisaks veel see rahahunnik mis tuleb lagedale laduda uute rummude või jooksude ja võib-olla ka shifterite eest....
Postitatud: 30. 10. 2003. 08:51
Postitas Heiti
Tänan Teid, olete mulle korraliku "ajuloputuse" teinud, proovin ära need ketaspidusrid.
Hiljem pajatan Teile ka, kuidas amatöörile ketaspidurid sobivad