1. leht 1-st

On ikka mõnna ratas!

Postitatud: 14. 06. 2009. 21:47
Postitas Bike Friday
Meil kahjuks ei müüda!
Pilt

http://www.youtube.com/watch?v=RSSgkcWq ... AF&index=2

http://www.youtube.com/watch?v=fQscBxx7wLE

Siin ta võrgutab, http://community.bikefriday.com/tikit armastus esimesest silmapilgust!

Tule Eestisse kullake, võtan su ära!
Pilt


Meeletu kirg, sind omada, ajab lausa hulluks!
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7159&hl=en

Re: On ikka mõnna ratas!

Postitatud: 15. 06. 2009. 10:07
Postitas k666n
Tegelikult on olemas Montego Transit

http://www.montegofietsen.nl/collectie/ ... transit_20

Kliki pildile, siis näed, kuidas kokku käib.

Eesti Letikas 7190.-

Re: On ikka mõnna ratas!

Postitatud: 24. 07. 2009. 02:12
Postitas hall kass
Mina olen juba aastaid mõnikord säastupoodides (Hinnapomm jms) just selliseid liikureid märganud. Tõsi küll, hinnad olid 1500-st 3000-ni ja konstruktsioonis tundus üsna ohtralt alumiiniumi olevat, seega vastupidavuse kohta midagi lubada ei anna. Aga teate, Dessna ajab ju samuti asja ära, kui otsida taolist vokki :)

Re: On ikka mõnna ratas!

Postitatud: 24. 07. 2009. 11:56
Postitas maanus
Et kui kollane just ei pea olema siis äkki läheb ka halli värvi isend, mida saaksid mitte ainult vaadata piltidelt vaid ka proovida suvalises Hawaii poes.

http://www.hawaii.ee/index.php?id=8550&product=1101

Re: On ikka mõnna ratas!

Postitatud: 25. 07. 2009. 16:27
Postitas Soobel
Kas keegi oskab võrrelda: ons need lääne kokukakesed ka miskitmoodu parema liikumisvõimega kui nõukaaegsed? Desnad ja Aistid olid küll jubedad käiad, ei aidanud seal käigud, ei lääne kummid, ei suured-suured esihammasrattad. No ei ole ühtegi sellist adekvaatselt liikuma saanud. Ei teagi, milles seal asi olla võis, kas raamigeomeetrias vms...

Re: On ikka mõnna ratas!

Postitatud: 25. 07. 2009. 16:40
Postitas Cly/Suva
Nad on suht tatised jah, minumeelest need lääne omad on veel hullemad kui desnad, tänapäevased enamasti-naistele-mõeldud rattad on nii aeglase ülekandega. Aga ilmselt on pigem viga väikestes ratastes ja mitte just kõige paremas raamikujus.

Muidu vaataks küll, et hea natuke eesti peal trippida, lihtne kokku visata, et bussi peale võtta ja kannatab varustust ka kanda. Aga enne on võhm väljas ja päike loojas kui bussijaamagi jõuad. :P

Re: On ikka mõnna ratas!

Postitatud: 25. 07. 2009. 17:28
Postitas Mati
Soobel kirjutas:...No ei ole ühtegi sellist adekvaatselt liikuma saanud. Ei teagi, milles seal asi olla võis, kas raamigeomeetrias vms...
Cly/Suva kirjutas:Nad on suht tatised jah, minumeelest need lääne omad on veel hullemad kui desnad, tänapäevased enamasti-naistele-mõeldud rattad on nii aeglase ülekandega...
Sileda maa meeste hala :).

Sveitsi mägedes nägi neid piisavalt liikumas ja ei liikunud teps mitte kehvasti. Dahon tundub olema üks kõvemaid sedasorti tegijaid. Üks sell oli sellisega ka võistlusel kus osalesin ja esimese tõusu peal sõitis eest ära :!: Laskumisel sain mööda ja enam ei näinud. Seega polegi need rattad mõeldud kimamiseks, vaid eelkõige igasmõttes mugavaks kulgemiseks :idea: Suurlinnade ja mägede teema ütleks.

Re: On ikka mõnna ratas!

Postitatud: 25. 07. 2009. 19:49
Postitas mart
Mati kirjutas:[ Dahon tundub olema üks kõvemaid sedasorti tegijaid. Üks sell oli sellisega ka võistlusel kus osalesin .
Seniks, kui Soobel ja Suvacly omavahel mittemidagi maksvaid kokkupandavaid võrdlevad, on inglased ammuilma Bromtoni kasutusele võtnud. Et tolle hind jääb 300-500 naela sisse, siis ei saa neid desnadega võrrelda. Dahon on suht uus tegija võrreldes Bromtoniga.
http://www.youtube.com/watch?v=pNnOdoUn3kg&feature=fvw

Re: On ikka mõnna ratas!

Postitatud: 27. 07. 2009. 01:22
Postitas hall kass
Linnatingimustes, kui eesmärk on jõuda kohale, mitte rallida tihedas, ohtlikus liiklusvoolus kiirusega 40+ km/h, on amortiseerumata Dessna kah väga okei. Endal on 2 sellist olnud.
Teisele panin sirgema lenksu, alla ostsin mudakummid (nii väikese kiiruse juures, nagu taoline vokk arendab, ei võta selline muster midagi maha) ja kannatas ilma käikudeta sõita ka rannaliivas, kus sama ülekandega, kuid suuremate ratastega võib kergesti kinni jääda.