1. leht 1-st
Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 09:30
Postitas kristjan07
Oleks siis aeg avada selle brändi nurk ka siin. Tore näha et Hawaii kõrval, kes ise toodab Classicut, on ka ilmunud teine Eesti oma rattamark.
Väike tutvustus:
Velonia idee on lihtne - arendus- ja ajutöö tehakse Eestis ning tootmine Hiinas, Fuzhou linnas süsinik-spetsialistide juures. Esimese projektina on siin lehel tutvustatud tootevalik kõigest avapauk - tulevikus saabuvad tehasest loodetavasti juba 100% Eestis väljaarendatud raamid.
Mõned pildid:
Koduleht:
http://www.velonia.com
Re: Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 12:23
Postitas raamimurdja
kõva sõna
Hawaii tootmise juures jääme ikka täpseks. Hawaii ei tooda ise midagi. Allhankijad ikka toodavad. Hawaii tellib, brändib ja müüb.
Re: Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 12:38
Postitas kristjan07
no jah seda mõtlesingi allan
Re: Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 12:43
Postitas siim_s
Kindlasti ühed ilusaimad raamid, mis ma näinud.
mis nende raamide hinnaklass võiks olla? ma ei pea silmas täpset numbrit, aga umbes, et kas suurusjärk on 5000, 10000, 15000, 20000 või veelgi rohkem? siis teaks, kas hakata raha koguma või mitte
Re: Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 13:21
Postitas Gunnar
Võib-olla paari hooaja pärast kui uut velo valin, siis saab ka raami omadusi kommenteerida, seni aga kommime välimust.
maastikuraam näeb kift, aga minu maitse vastaselt on brändi logod/tekstid ebaproportsionaalselt silmapaistvad. Vähem on parem nii auto tagakapoti tekstide kui ka ratta raami sildistuse puhul. Esialgu on nimi suurem kui toode. Samuti peaksid suurelt promotavad veebiaadressid jääma
.com firmade mulli aega, sest kui juba VELONIA nii suurelt kirjutada, siis peaks suutma iga potensiaalne kasutaja selle tänapäevase bauseri aadressiribale toksida. Ning igasugu ACC laadsed lühendid on kõrvalvaatajate jaoks täiesti must ja kasutu maa. Ja kas "mountainseries" "roadseries" ei ole sama, kui kirjutada autole "sõiduauto", "veoauto", "linnamaastur"... Juustule peab kirjutama peale "juust" sest on olemas ka "juustulaadne toode", aga rattal vist seda probleemi ei ole.
Võib ju mõelda, et tegu ongi überpromoratastega, aga ka need võiksid ju ilusa(ma)d olla.
DisainiGunn
Re: Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 14:10
Postitas clx
siim_s kirjutas:
mis nende raamide hinnaklass võiks olla? ma ei pea silmas täpset numbrit, aga umbes, et kas suurusjärk on 5000, 10000, 15000, 20000 või veelgi rohkem? siis teaks, kas hakata raha koguma või mitte
20000+ hinnaga no-name raami müümiseks peaks turundus- ja müügiosakond olema ikka üle mõistuse pädevad
Disainile ei saa muidu midagi ette heita, aga kõik tekstid võiksid siiski olla tiba väiksemad, hetkel venivad kirjad juba raami kumeruste peale laiali, selline sans-serif font oleks veidi kompaktsemana ilusam.
Gunni jutuga kah 100% nõus. Lisaks mudelinimede asemel (01, 02) võiks kah midagi kreatiivsemat välja mõelda, oleks palju köitvam. Mingid toredad nimed/sõnad oleks ju šefimad kui tähed/numbrid.
Aga üldiselt muidugi väga vahva üritus, edu!
PS: Tegelane pildil, kes tegelb minuarust pigem tootmise, kui ajutööga, mulle väga keskimist hiinlast ei meenuta
Re: Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 15:01
Postitas Mati
Mehed, IMHO kipute te siin tähtsustama üle jäätise glasuuri, mis ei ole see kõige tähtsam komponent jäätise juures.
Ütlen ausalt, minu jaoks pole antud juhul välimus absoluutselt häiriv, sest see on kõvasti üle keskmise kui natukenegi ringi vaadata mis meil teedel ja metsades ringi vurab. Ma saaks aru kui oleks a la mingit leegiteemat arendatud või nii ...
Igatahes on Ints saanud hakkama suure asjaga ja mingi disaini teema on hetkel ikka väga teisejärguline. Kui me saame korraliku kodumaise margi ja veel jätkusuutlikult sisse töötatud, siis võib palgata Pininfarina või kelle iganes tegema asjale mainstream disaini pääle.
Re: Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 15:28
Postitas Villem T
Font on ju sans-serif?
Ja ratta glamuur on vähemalt sama tähtis kui jäätise glasuur (sealjuures olen väga kaugel sellest, et pähklitükkidega šokolaadikihti alaväärtustada).
Re: Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 15:35
Postitas PS
raamimurdja kirjutas: kõva sõna
Hawaii tootmise juures jääme ikka täpseks. Hawaii ei tooda ise midagi. Allhankijad ikka toodavad. Hawaii tellib, brändib ja müüb.
Väga positiivne loomulikult, et meil selliseid fanaatilisi rattapatrioote leidub! Respekt ja edu! Ratas ja rattasport on IN
Selle "täpseks jäämise" teema juurde:
Piltidelt võib välja lugeda, et tegu on ainult oma kleepsu paigaldamisega (kuigi omatoodanguks nimetamiseks on lihtne komakohaga raami geomeetrias või mõne toru mõõdus või kujus midagi ümber teha).
3 põhjust miks süsinikraamide arendust suudavad teha vähesed rattatootjad:
1) Iga suurus vajab eraldi vormi tegemist, see tähendab ca 12000 usd vorm ja standardis 3 suurust 52, 56 ja 58. Vormi vajatakse raami küpsetamiseks, et süsinikkiud ja vaik kokku sulatada.
2) Kõik need raamid/rattad peavad vastama EN standardile, kuna neid müüakse EU turul. Keskmine ratta test EN-i saamiseks on ca 1000 euri (tavaliselt lõpptoote saamiseks tuleks teha 3-4 vormi iga suuruse kohta ning 2-3 EN testi per suurus).
3) Raami tootmise puhul on olemas miinimum mahud, mis tuleb täita, et asi ennast ära tasuks ning tehasel oleks põhjust sellega tegeleda.
Tõenäoliselt kasutatakse mõne brändi B või C lahendust väikeste modifikatsioonidega ja enda dekaalidega.
Mis puutub Classicu tootmisse, siis on meie poolt tehtav arendus nii sisuline kui vormiline, see tähendab, et loome mudelivaliku, kirjutame tehasele ette raamide joonised, komponendid, disaini, testime näidiseid, turundame, müüme, teenindame, lahendame probleemid ja garantiiasjad, ühesõnaga loome tooted ja võtame vastutuse lõpptarbija ees.
Re: Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 15:40
Postitas Raix
Üks asi, mis mulle meeldib, on see, et veebilehel iga raami juures ka ilusti geomeetria andmed olemas
Üks küsimus olekski selle kohta- nimelt õnnestus interneedusest kammimise peale üles leida oma praeguse 22" Merida raami geomeetria andmed, mille kohaselt
joonisel suurus C (saan ma õigesti aru, et selle nimi ongi efektiivne ülatoru pikkus?) on 615 mm, Velonia 21" raamil aga 598mm. Et kas see 21" raam 192cm pikale mulle ka sobida võiks? Jala sisekülje kiire mõõtmine andis tulemuseks 92cm ning käepikkus kaenla alt sõrmeotsteni 76cm. Kahjuks pole maastikuratas praegu kodus, ei oska ka sadulaposti ega stemmi pikkust peast öelda. Praegune asend tundub üsnagi OG, samas tõsisemalt nikerdamas pole väga käinud kusagil metsas.
Re: Velonia
Postitatud: 25. 06. 2009. 23:34
Postitas AndreK
kristjan07 kirjutas:Väike tutvustus:
Velonia idee on lihtne - arendus- ja ajutöö tehakse Eestis ning tootmine Hiinas
Mida siin arenduse ja ajutöö all täpsemalt mõeldakse? Ma pakun, et kataloogist meelepärase geomeetriaga raami välja valimine, värvilahenduse idee+teostus?
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 06:48
Postitas Toonio
Võib-olla ajan midagi totaalselt segamini aga mingi hetk oli netist (vist) sama tegelase blogi moodi asjandusest võimalik jälgida, kuidas toimub FS raami disainimine. Kõik hakkas nagu looma ja siis tuli välja mingi tagahargi disainiaps vms. Seejärel sai see fixitud ja olevat veel kaalugi alla saanud raamist...
Hommiku kohta selline tavaline segane jutt aga äkki on tegu sama asjaga, seega ma päris kataloogikaupa ei kahtlustaks. Praegu aga ei suuda ma kuidagi tagantjärgi tuvastada, kust ma seda lugesin.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 07:03
Postitas veiko
Toonio kirjutas:...Praegu aga ei suuda ma kuidagi tagantjärgi tuvastada, kust ma seda lugesin.
äkki siin
viewtopic.php?f=16&t=18868
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 08:03
Postitas raamimurdja
to PS
väljendasin enda segaselt.
Pidasin tootmise all silmas füüsiliselt asja valmistamist.
Tinglikult võib ju tootmiseks nimetada tõepoolest ka kõike seda mida Hawaii eestis kohapeal teeb ehk brändimist ja konstrueerimist jne.
Aga nii nagu classicu puhul toimib ongi kõige mõistlikum ja loogilisem tänases maailmas toimida. Ajutöö teha ära Eestis/Euroopas ning füüsiliselt asi tellida masstootja tehasest Aasias.
Aga andke velonia meestele endile ka teada, et siin foorumis nende asju arutatakse ja kritiseeritakse. Saavad siit võibolla mõne kasulikuki näpunäite ja mõne kliendi.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 08:36
Postitas Andrus K
ilmselt sa Priit tead paremini ja ilmselt ei ole rattaraami ja paadi korpuse ehitamine võrreldavad aga nt. Tartu külje all Kvissentalis tehakse nii eesti kui välismaa sõitjatele tipptaseme kiirpaate (need kus kõhuli sees lamatakse) nii klaasplastist kui süsinikust ja kogu nende tootmine ja maa ja majad kokku maksavad ehk 12000 usd.
PS kirjutas:
1) Iga suurus vajab eraldi vormi tegemist, see tähendab ca 12000 usd vorm ja ...
Veloniast rääkides sii kui soov on pisut eristuda üleüldisest puna-must-valgest massist, siis võiks sellesse brändi lülitada ka mõne pisut vähemesineva värvi. Nagu on nt Bianchi-roheline. Saladuskatte all ütlen, et värve on tegelikul trohkem, kui 6.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 08:40
Postitas Villem T
Andrus K kirjutas:ilmselt sa Priit tead paremini ja ilmselt ei ole rattaraami ja paadi korpuse ehitamine võrreldavad aga nt. Tartu külje all Kvissentalis tehakse nii eesti kui välismaa sõitjatele tipptaseme kiirpaate (need kus kõhuli sees lamatakse) nii klaasplastist kui süsinikust ja kogu nende tootmine ja maa ja majad kokku maksavad ehk 12000 usd.
PS kirjutas:
1) Iga suurus vajab eraldi vormi tegemist, see tähendab ca 12000 usd vorm ja ...
Õunad ja apelsinid.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 08:53
Postitas erikr
raamimurdja kirjutas:
Aga andke velonia meestele endile ka teada, et siin foorumis nende asju arutatakse ja kritiseeritakse. Saavad siit võibolla mõne kasulikuki näpunäite ja mõne kliendi.
Eks indrek jälle siis kirjutab siia teemasse, kui tal midagi öelda on.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 09:19
Postitas Mati
AndreK kirjutas:kristjan07 kirjutas:Väike tutvustus: Velonia idee on lihtne - arendus- ja ajutöö tehakse Eestis ning tootmine Hiinas
Mida siin arenduse ja ajutöö all täpsemalt mõeldakse? Ma pakun, et kataloogist meelepärase geomeetriaga raami välja valimine, värvilahenduse idee+teostus?
Nii palju kui ma täpsemalt taustast tean, siis võin väita, et Intsu näol on tegu väga andeka noore inseneriga. Just sellisega keda meie rahandus-turundus-juriidika jne imemajanduses tikutulega otsida annab
Müts maha iga reaalmajanduse edendaja ees!
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 12:23
Postitas indrek
Tore, et siin arutelu käib. Küll aga väike palve, et kui see teema siia juba kord tehti, siis räägiks siin ikkagi ainul Veloniast ja jätaks muud brändid välja (kui keegi just otseselt ei võrdle). Üritame mitte läbustada!
Välimusest
Üritasin jälgida seda, mis rattamaailmas on ihaldusväärne, ilma, et kedagi kopeerida. Eks nii palju kui on clubbers.ee's kasutajaid, on ka erinevaid maitseid. Tunnistan, et korra käis peast läbi ka mõte teha siin väike hääletus, kuid otsustasin mitte, sest tõenäoliselt oleks siin läinud gigantide sõjaks. Miks valge-must-punane? Võite mind nüüd ebaoriginaalseks pidada, kuid läksin esijalgu kindlat/testitud rada. Julgen väita, et punane on palju enamatele meele järgi, kui näiteks kärts roheline, mida sai ka proovitud. Loomulikult ei saa kõigile korraga meeldida, kuid skeptilistematele julgen soovitada, et tulge vaadake oma silmaga (pildid ei anna kontrasti päris nii hästi edasi). Need kes on näinud on kiitnud. Tekstid on meelega väga suured ja mitte reklaami pärast vaid nii nad näevad lihtsalt paremad välja. Arvuti on mul photoshopi faile täis, kus on väikseid ja suuri, kitsaid ja laiu logosid ning julgen väita, et väike tekst jätab 60mm torul ebaproportsionaalselt väikse mulje. Kes arvavad, et tekstid pole loetavad, siis see on petlik mulje, mille jätab 2D pilt arvutis. Nimede kohta on minul lihtsalt personaalne eelistus mitte kasutada Reelikat ja Jaanikat vaid pigem numbri/tähe kombinatsiooni. Miks tekst ja mitte värviline logo? Ei meeldi üle disainitud keerulised/ümarad kirjud nimed - pigem lihtsad ja konkreetsed. Ahjaa ja sans-serifiga küll nüüd eksite mehed!
Päritolust
Võite härra PS jutu üleval pool veel korra läbi lugeda - kõik on õige. Vabandan, kui kellelegi on jäänud mulje, et Velonia on 100% made in estonia. Mina olen teinud disaini (välimuse) ja üritanud nii palju kui mulle on võimalust antud suunata/muuta ka ehitust/geomeetriat. Härraga, kes on minu kontaktisik Hiinas, käib meil praktiliselt iga päev skype's tihe arutelu, mis peab olema, kuidas peab olema, mis müüb ja mis ei müü. Nii üllatav kui see ka pole on neil seal nii mõnestki asjast hoopis teine arusaam. Näitaks olid nad aasta alguses veel väga kahe vahel, kas teha integ. postiga mnt raam või mitte kuid ma surusin iga päev, et ikka tuleb teha, muidu jääte ajast maha. Ka olid mtb raami nurgad neil minu arvates suhteliselt paigast ära jne. Tänagi on veel paar asja, millega ma rahul pole, kuid see on juba minu mure (ja oleks siin bad marketing). Hetkel on teemaks näiteks mtb carbon pöiad, kuid asi ei ole veel piisavalt küps! Küll aga on kogu selle asja eesmärk ikkagi jõuda sinna, et ükspäev on raamid täpselt sellised nagu mina olen nad konstrueerinud ning ma usun, et see on võimalik. Küll tähendaks see ka seda, et mõned muud poe-ketid/brändid paneks oma nime sinna peale, kuid minul sellest kahju poleks, nii kaua kuni ma saan enda tehtud raamiga sõita.
Kõik konstruktiivne kriitika on alati teretulnud - võite kirjutada siia, mailile, helistada või võime ka minna õlut jooma.
PS! Kogu Velonia asja ajan ma põhimõtteliselt üksi, seega palun mõistvat suhtumist, mis puudutab ajalisi ja ärilisi faktoreid! Miks ma seda teen? Aga sellepärast, et tänaseks on selge, et see on asi, mida ma üle kõige tahan teha!
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 12:35
Postitas trc
indrek kirjutas:[Ahjaa ja sans-serifiga küll nüüd eksite mehed!
Ei eksi mehed midagist. Futura on vägagi Sans-Serif.
Hau.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 12:38
Postitas Mati
indrek kirjutas:Päritolust
...Mina olen teinud disaini (välimuse) ja üritanud nii palju kui mulle on võimalust antud suunata/muuta ka ehitust/geomeetriat. ... Näitaks olid nad aasta alguses veel väga kahe vahel, kas teha integ. postiga mnt raam või mitte kuid ma surusin iga päev, et ikka tuleb teha, muidu jääte ajast maha. Ka olid mtb raami nurgad neil minu arvates suhteliselt paigast ära jne. ...
Kui nii, siis on asi ikka kaugel kataloogikaubast ja ma julgeks väita küll, et (almost) made in EST
. Ratta juures geomeetria vast olulisim tegur.
indrek kirjutas:... PS! Kogu Velonia asja ajan ma põhimõtteliselt üksi, seega palun mõistvat suhtumist, mis puudutab ajalisi ja ärilisi faktoreid! Miks ma seda teen? Aga sellepärast, et tänaseks on selge, et see on asi, mida ma üle kõige tahan teha!
Seda enam minu poolt sügav respekt ja ainult jaksu. Arvaku küla koerad, mis nad arvavad
.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 12:41
Postitas indrek
trc kirjutas:indrek kirjutas:[Ahjaa ja sans-serifiga küll nüüd eksite mehed!
Ei eksi mehed midagist. Futura on vägagi Sans-Serif.
Hau.
Ei ole see ka Futura. Parandan ennast, jah ta kuulub küll sans-serif gruppi.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 12:52
Postitas trc
indrek kirjutas:trc kirjutas:indrek kirjutas:[Ahjaa ja sans-serifiga küll nüüd eksite mehed!
Ei eksi mehed midagist. Futura on vägagi Sans-Serif.
Hau.
Ei ole see ka Futura. Parandan ennast, jah ta kuulub küll sans-serif gruppi.
No siis on Futura kloon. Ei tohiks väga suur probleem olla, mille otsa pikalt komistada. Minule ratas igastahes meeldib. ning just tänu lakoonilisusele ja klassikalisele värvikombinatsioonile.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 14:08
Postitas KaupoR
Mati kirjutas:Kui nii, siis on asi ikka kaugel kataloogikaubast ja ma julgeks väita küll, et (almost) made in EST
. Ratta juures geomeetria vast olulisim tegur.
Paljud kaubanduses müüdavate rataste raamid on ehitud jutuga "Designed in USA/Europe/Italy/Germany/...". Velonia võiks siis olla "Almost entirely designed in Estonia"
Väikeses kirjas peab vist ikka ära kirjutama, et "Made in China". EDIT: leidsin, et Designed in Estonia embleem on projekti kodukal kenasti olemas.
Indrek jättis osavalt või kogemata mainimata äriliselt olulise faktori - hinna. Kuna oma MNT ratas läks avarii tulemusel enam-vähem looja karja, siis on minu silmad selles sektoris üsna avatud
Mitte, et mulle disain ei meeldiks, kuid hirm uue trendi loomise ees (miks mitte puna-must-valge asemel sini-must-valge) tundub asjatu. Võidupüha pateetikat edasi kandes oleks võinud ju rattale ka EV90 logo peale panna
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 15:16
Postitas wylde
Mnjah, et bränd luua ja seda nii nõudlikule kasutajagrupile kui seda on spordifanatt on üsna paras pähkel – kõigepealt, et Eesti turul kanda kinnitada nagu muusikud väidavad, siis tuleb oma rahva keeli laulda. Kui siin läbi lööb, siis võib ka euroopasse pilk suunata. Et mina ostaksin Verona raami (brändikummardaja) , selleks peaks vähemalt üks Eesti kõrgematasemelisem meeskond suutma mind selles veenda – Extreme, Proklubi, Arctic – ja kui need mehed tõestavad, et ratas liigub ja vastu peab, siis julgen ka oma rahakotiga riskida. See, et seal aasia tehases tehtud raamid katki võiksid lihtsamini minna kui kõik muud margid ei olegi peamine hirmufaktor, pigem ikka küsimus kas disain,geomeetria ja jäikus on omavahel sõbrad või vaenlased? Ja et müük sujuks ja ratast täislastis imetelda proovida saaks selleks võiks bisikese butiigi luua või mõnes olemasolevas kaupluses kuulsust koguda – viimase juures on oht, et müüjad teevad selle maha , kuna nad oma sissetoodavate brändide arvelt nopivad magusamaid vilju. Praegu rendipinnad odavad.
Aga jään ootama EJL-is artiklit siis, et 2010 sõidab Verona ratastel ……. tiim!
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 15:34
Postitas Andrus K
nii et jah: hinnad,
värvikombinatsioonid
Jääme kuuldele.
Bike raami torud on iseenensest väga sümpaatsed. Ja see, et tagahargi sisekülg on punane ja väiskülg valge on huvitav lahendus.
Tubli. Anna minna.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 16:18
Postitas AndreK
wylde kirjutas:Verona ratastel ……. tiim!
Verona on linn Itaalias. Lihtsalt teadmiseks.
Re: Velonia
Postitatud: 26. 06. 2009. 18:25
Postitas MaT
.
Re: Velonia
Postitatud: 27. 06. 2009. 18:36
Postitas Salmiakki
Tõsine ettevõtmine, soovin edu.
Mis need MNT jooksud maksma hakkavad, suurusjärk huvitab?
Minu ratta raam muidu ka Indrekult pärit (küll mitte Velonia).
Re: Velonia
Postitatud: 27. 06. 2009. 19:18
Postitas Olts
MaT kirjutas:Aga integreeritud postiga MTB raam?
Värvide kohapealt selline mõte et must ja valge võiks jääda "standardvarustusse" sinna kus nad on aga punase asemele võiks saada ka muid värve valida, näiteks sinist.
... ja rohelist
See oli naljaga pooleks aga iial ei või teada.
Asja tootmise pool on meil nüüd selge, aga turustus?????
Pead ju leidma müügikohad ja vaevalt, et havai või Ikstriim huvitatud on. Või mine tea. Kõik ju numbrites kinni.
Re: Velonia
Postitatud: 29. 06. 2009. 11:21
Postitas raamimurdja
lihtne see olema ei saa, aga põnev sellegipoolest
Re: Velonia
Postitatud: 29. 06. 2009. 12:44
Postitas PudruKuul
Olen teemat huviga jälginud ja eile jõudsin rattal olles asja mõttes arutada. Hea reklaam on raami ostmisel näiteks antakse kaasa Velonia värvides rattasärk. Velonia värvides rõivaid võib teha müügiks. Leidub patrioote, kes ostaksid need ja aitaksid reklaamile kaasa. Kindlasti tasuks uurida võimalust olla oma telgi ja meeskonnaga maratonidel väljas. Alguses toetakse Velonia reklaami hiljem toetad sina kui oled ilma teinud.
Re: Velonia
Postitatud: 05. 07. 2009. 11:12
Postitas kristjan07
Re: Velonia
Postitatud: 06. 07. 2009. 10:26
Postitas Salmiakki
Palju neil jooksudel hind olema saab?
Re: Velonia
Postitatud: 04. 08. 2009. 20:58
Postitas erkki
Velonia lehel nüüd ka hinnad väljas! (v.a. lenksul)
Re: Velonia
Postitatud: 04. 08. 2009. 21:30
Postitas MK777
Lehel on kirjas et sadulapost on 34,9mm. Kas ei peaks olema 31,6 ?
Edit: alles nüüd märkasin et raam on alt kitsam, nüüd sain aru. Esialgu ei suutnud kokku viia 34.9 sadulaposti ja sama mõõduga esivahetaja.
Re: Velonia
Postitatud: 04. 08. 2009. 21:43
Postitas Kuldar
MK777 kirjutas:Lehel on kirjas et sadulapost on 34,9mm. Kas ei peaks olema 31,6 ?
mis krdi pärast?
isegi AX Lightness ja Schmolke teevad 34,9 poste, rääkimata Saso, Syntace, Ritchey ja KCNC masstoodetest.
Re: Velonia
Postitatud: 12. 08. 2009. 17:27
Postitas Nongrata
Kas mõõt B on raami juures konstant või saab seda lühemaks teha?
Re: Velonia
Postitatud: 11. 02. 2011. 14:37
Postitas Olts
Huvitav, kas sellel firmal sai kah tegutsemisest kõrini või sõi domeenireform koduka?
Re: Velonia
Postitatud: 11. 02. 2011. 15:43
Postitas Martino
Olts kirjutas:Huvitav, kas sellel firmal sai kah tegutsemisest kõrini või sõi domeenireform koduka?
Velonia kasutas/kasutab .com-domeeni, mida kodanik Kautsi tegemised suuremat ei puuduta
Re: Velonia
Postitatud: 12. 02. 2011. 08:14
Postitas Ailar
Olts kirjutas:Huvitav, kas sellel firmal sai kah tegutsemisest kõrini või sõi domeenireform koduka?
Pidavat olema ajutine asi, et teevad popiks ja noortepäraseks selle koduka
Re: Velonia
Postitatud: 12. 02. 2011. 12:29
Postitas _KRIS_
Minu arust nägi ennegi kena ja moodne välja
Re: Velonia
Postitatud: 25. 02. 2011. 23:18
Postitas uggy67
härrased ratturid, on keegi juba katsetanud antud isendit (MT01)? valin endale just raami ja oleks hea teada, mida teadjamad arvavad.
Re: Velonia
Postitatud: 24. 10. 2011. 10:24
Postitas rajko
Teab keegi miks Indrek mailidele ja telefonile ei vasta? Hetkel on telefon üldse väljas.
Re: Velonia
Postitatud: 24. 10. 2011. 10:30
Postitas KaupoR
Võibolla selle pärast, et ta on juba viimased mitu kuud USAs ühe teise projekti raames tööl?
Re: Velonia
Postitatud: 24. 10. 2011. 14:54
Postitas rajko
Kas see siis takistab telefonidele ja mailidele vastamast?
Re: Velonia
Postitatud: 24. 10. 2011. 15:12
Postitas KristjanS
rajko kirjutas:Kas see siis takistab telefonidele ja mailidele vastamast?
Aga milleks olla nii naiivne ja arvata, et ta seal üldse eesti numbrit kasutab? Kiire ja töödpungiltäis päeva jooksul võivad nii mõnedki "Off-topic" meilid tähelepanuta jääda...
Re: Velonia
Postitatud: 24. 10. 2011. 15:36
Postitas Olts
KristjanS kirjutas:rajko kirjutas:Kas see siis takistab telefonidele ja mailidele vastamast?
Aga milleks olla nii naiivne ja arvata, et ta seal üldse eesti numbrit kasutab? Kiire ja töödpungiltäis päeva jooksul võivad nii mõnedki "Off-topic" meilid tähelepanuta jääda...
Kristjan! Kui see leht oleks sinu oma, siis oleks meilid Velonia teemal tõesti "Off-topic".
Pigem sa tahtsid nii öelda, et tema praeguste tegemiste juures on VELONIA talle "Off-topic"
"Härra Maurus peaks ikka alati kodus olema kui raha pakutakse"
Re: Velonia
Postitatud: 24. 10. 2011. 15:48
Postitas KristjanS
Olts kirjutas:Kristjan! Kui see leht oleks sinu oma, siis oleks meilid Velonia teemal tõesti "Off-topic".
Pigem sa tahtsid nii öelda, et tema praeguste tegemiste juures on VELONIA talle "Off-topic"
"Härra Maurus peaks ikka alati kodus olema kui raha pakutakse"
Aga seda ma ju ütlesingi
. Ja kui Härra Maurusel on valida suure ja väikese rahapaki vahel, siis ma olen kindel, et Maurus ei ole rumal ja ei vali väikest rahapakki!
Re: Velonia
Postitatud: 24. 10. 2011. 18:27
Postitas Kuldar
kui juba nii kõva nimi sisse toodi, siis tuleks täpne olla:
1. Härrale kõlbas iga summa.
2. Härra ei maga, mitte on alati kodus (kui raha tuuakse).
"Olgu või paar kopikat!" hüüdis direktor. "Pidage meeles, mis härra Maurus ütleb, ja tema teab, mis ta ütleb, sest tema juuksed on juba raha pärast halliks läinud, raha ja teiste asjade pärast. Tema ütleb: Ärge pange kunagi raha kasti ei siin ega hotellis, vaid tooge härra Mauruse kätte. Minu kätte toogu oma raha kõik need, kes ei oska temaga õieti ümber käia. Tulge või südaöösel, tulge ja koputage uksele, näete nõnda - kõpp, kõpp, kõpp! aga mitte rusikaga, nii et terve maja üles ärkab, mõistate? Sest härra Maurus ei maga kunagi, kui temale raha tuuakse. (Tõde ja õigus II. A. H. Tammsaare)