1. leht 1-st

Rattaraam

Postitatud: 28. 08. 2003. 12:48
Postitas emmerson
Kas keegi teab või oskab midagi head soovitada. soov oleks osta järgmiseks hooajaks uus raam, nüüd siis seisangi valiku ees.
hetkel silmapiiril kas Merida Magneesium või GT Zaskar pro.

Postitatud: 28. 08. 2003. 12:55
Postitas tann
Äkki oskad rääkida hinnast ja raami kaalust midagi, siis oskaks ka rohkem soovitada :?

Re: Rattaraam

Postitatud: 28. 08. 2003. 13:21
Postitas Caarel
Kui GT pole oma hinda reguleerinud (enne oli 5k eeku millegiga) siis pole mõtet see aasta osta. Järgmine aasta tuleb GT tugeva kvaliteediparandusega välja ning on tulemas isegi XC FS raam mille kaal paistab hea tulema. Rääkimata siis Zaskar Teami tulekust jälle (http://productcatalog.gtmountainbikes.c ... php?id=119)

Extreme peaks raame ka tellimise peale toimetama

Scott

Postitatud: 28. 08. 2003. 13:31
Postitas smile
Mine küsi Hawaii Expressist ka raamide hindu. Scott Racing seerial pole midagi häda.

Postitatud: 28. 08. 2003. 15:40
Postitas erikr
Jalgrattakeskus (endine Pirita pood, bussijaama trammipeatuse juures nurga taga ka) müüb Giant XTC Team raami letihinnaga 6100 eeku. hea jäik raam, 1300g, integr kaelalaager, disk ja v pidurite kinnitused ning ka trosside/voolikute kinnitused.
mina ehitasin selle raami ümber ratta ja olen rahul.
rattakonf profiilis, mingi pilt
album_page.php?pic_id=1

Rattaraam

Postitatud: 01. 09. 2003. 09:39
Postitas emmerson
Raamihind võiks olla kuskil 6ooo eegu kanti.

Postitatud: 01. 09. 2003. 09:50
Postitas Ermo
-

Postitatud: 01. 09. 2003. 09:58
Postitas opa
Laupäevase seisuga läks Kose Mynthonil eelpool nimetatud Merida raam sadulakinnituse juurest pooleks. Ereliuksa siis õnnetu omanik :cry:

Postitatud: 01. 09. 2003. 10:17
Postitas Ermo
.

Postitatud: 01. 09. 2003. 10:18
Postitas Arbo
opa kirjutas:Laupäevase seisuga läks Kose Mynthonil eelpool nimetatud Merida raam sadulakinnituse juurest pooleks. Ereliuksa siis õnnetu omanik :cry:
Iga lõpp on millegi uue algus. Nii ka raamiga. Rattarahvas rõõmusta.

Postitatud: 01. 09. 2003. 17:40
Postitas Ereliukas
opa kirjutas:Laupäevase seisuga läks Kose Mynthonil eelpool nimetatud Merida raam sadulakinnituse juurest pooleks. Ereliuksa siis õnnetu omanik :cry:
Jah, nii see tõesti, kuid Merida diilerite kiituseks pean mainima, et praeguseks hetkeks ratas uue raami peale ringi laotud
:D ja kavatsen veel täna kerge trenni teha.

Postitatud: 02. 09. 2003. 19:29
Postitas 5TH ELEMENT
aga kas see katki läinud Merida Magnesium Elite raam oli eelmise või selle aasta mudel? mulle selgitati, et eelmise aasta oma pidi kergesti katki minema just sealt sadulaposti kinnituse juurest, kuna ta oli nelja soonega, selle aasta omal aga pidi ühe soonega olema, et kas sellega siis antud viga parandati?

ja mis te üldse arvate antud kasutatud raamist (2003a omast siis), kui sellega on see hooaeg võisteldud ja uus omanik kaalub ca 85-90kg? kas on väga riskantne ettevõtmine see kasutatult osta, kuna arvatavasti ka garantii uuele omanikule edasi ei kehti?

ja kas 18" raam jääb 182cm juures väikseks, et nt 20" oleks parem?

Postitatud: 02. 09. 2003. 19:39
Postitas margo
Kustutatud

Postitatud: 02. 09. 2003. 23:34
Postitas mart
5TH ELEMENT kirjutas:aga kas see katki läinud Merida Magnesium Elite raam oli eelmise või selle aasta mudel? mulle selgitati, et eelmise aasta oma pidi kergesti katki minema just sealt sadulaposti kinnituse juurest, kuna ta oli nelja soonega, selle aasta omal aga pidi ühe soonega olema, et kas sellega siis antud viga parandati?
Täpsusta, mida mõtled soone all? Kas keevisõmblust? Kui jah, siis täpsusta, kas pragu tekib sadulatoru poolelt, ülemiste sidevarraste poolelt, horisontaaltoru poolelt? Ehk lühidalt, kui ntx sadulatorul on ülal neli õmblust/keevist, siis saab olla vähemalt 4 X 3 võimalust prao tekkeks - ühelt poolt õmblust, teiselt poolt õmblust, piki või diagonaalis õmblust. (Viimane variant haruldane, kuna keevis on üldjuhul tugevam raamitorudest). Ise olen näinud/näppinud kõiki eelpool nimetatud praovariante.

Postitatud: 02. 09. 2003. 23:44
Postitas 5TH ELEMENT
to mart:

kahjuks ei oska sulle nii täpselt vastata aga küsimus on, et kas selle aasta elite raam on ikka vastupidavam, kui eelmine?

Postitatud: 03. 09. 2003. 07:01
Postitas Kuldar
siis saab olla vähemalt 4 X 3 võimalust prao tekkeks - ühelt poolt õmblust, teiselt poolt õmblust, piki või diagonaalis õmblust.
Kui prao teket saab käsitleda purunemispildina, siis REEGLINA on see alati samasugune, purunemine toimub keevisõmbluse kõrval, selle vahetus läheduses, kus liidetavas materjalis tekivad keevistemperatuuril struktuurinihked ja lisapinged. Pragu õmbluses endas on lihtlabane praak.

Postitatud: 03. 09. 2003. 07:56
Postitas Rivo
5TH ELEMENT kirjutas:aga kas see katki läinud Merida Magnesium Elite raam oli eelmise või selle aasta mudel? mulle selgitati, et eelmise aasta oma pidi kergesti katki minema just sealt sadulaposti kinnituse juurest, kuna ta oli nelja soonega, selle aasta omal aga pidi ühe soonega olema, et kas sellega siis antud viga parandati?

ja mis te üldse arvate antud kasutatud raamist (2003a omast siis), kui sellega on see hooaeg võisteldud ja uus omanik kaalub ca 85-90kg? kas on väga riskantne ettevõtmine see kasutatult osta, kuna arvatavasti ka garantii uuele omanikule edasi ei kehti?

ja kas 18" raam jääb 182cm juures väikseks, et nt 20" oleks parem?
Oman minagi praegu sellist raami, mis kunagi just sama koha pealt puruks sõideti. Asi on muidugi ilusti korda tehtud ja sel hooajal pole mingeid probleeme olnud. Garantiid jah, raamile ei antud. Ei ole ise neid sooni ja keeviseid vaadanud, kuid suurim erinevus 2002 ja 2003 raami juures on just selle sadulatoru kinnituse juures. 2003a. mudeli raamil toru osa nii 3-4cm. jagu lühem. Minu raamil see samuti lühem, kuigi 2002a. raam (murdumisest tingituna lühemaks tehtud) Muudest erinevustest ei oska miskit kosta. Raam ise 18'' ja endal pikkust 179cm. Suuremat raami kohe kindlasti ei taha.