1. leht 1-st

Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 11:57
Postitas _KRIS_
Tahaks teada kus nendel vanadel mnt ratastel käiguvahetaja on, olen märganud et neil on vaid lingid kus on pidurid, aga kus siis käiku vahetada?

Re: Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 12:06
Postitas Gunnar
PiltRaami alumise toru küljes (st seal, mis läheb kaelatorust väntade juurde)

Re: Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 13:02
Postitas mart
Gunnar, sa leidsid näitamiseks kõige igerikuma variandi ;)
On ju ka täiesti kaasaegsed mudelid olemas nagu 10ne käigulised:
http://www.cyclesuperstore.ie/shop/pc/v ... tegory=109

Re: Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 13:23
Postitas _KRIS_
Kas raamilt vahetamine väga tülikas? Kui palju maksaks modernne käikari link koos käikariga?

Re: Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 13:45
Postitas sigma
_KRIS_ kirjutas:Kas raamilt vahetamine väga tülikas? Kui palju maksaks modernne käikari link koos käikariga?
Ütleme nii, et harjub ära, aga liiga palju käike klõpsima ei kipu. Lenksult on muidugi mugavam ja upgrade ei peaks jutu järgi väga tülikas olema, heeblid on vabamüügis igas enam vähem rattapoes.

Re: Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 13:47
Postitas Villem T
_KRIS_ kirjutas:Kui palju maksaks modernne käikari link koos käikariga?
Uued (pikemad) trossid/kõrid lisaks ilmselt?

Re: Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 13:48
Postitas mart
_KRIS_ kirjutas:Kas raamilt vahetamine väga tülikas? Kui palju maksaks modernne käikari link koos käikariga?
Kuule poiss, ära tegele asjadega, millest sa mõhkugi ei jaga. Mis kasu sa saad, kui sulle lusikaga sisse söödetakse linkvahetaja hind, kui sa ei jaga isegi seda, mitme käigulist sa soovid. Kassett, kett, käiguvahetaja ja link on käikude arvuga seotud. Või kujutad ette, et omandad soodsalt misiganes omavahel sobimatuid vidinaid ja siis istud selle hunniku juures ja keerutad pöidlaid.

Re: Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 15:30
Postitas ---Matu
Kuule mees sul on tõsiseid probleeme närvidega!

Re: Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 18:09
Postitas lepsik
Kõik oleneb sellest, mitu käiku sa tahad enda rattale.
Tänapäevaseid on ka erineva arvuga, kõik ei ole 10 käigulised või 11 käigulised.
Aga kui sul on käiguvahetaja olemas, siis enam vähem kõik sellised käiguvahetus heeblid peaksid sobima, lihtsalt kui käikude arv ei klapi siis, see vahetamise plõks maha keerata, ja siis vahetab küll , tunde ja kõrva järgi, aga see vajab veidi harjumist, et see käppa saada.

Re: Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 19:09
Postitas mart
---Matu kirjutas:Kuule mees sul on tõsiseid probleeme närvidega!
Ohoo, see aeg, kui järgmise kolmapäevaku Harku rada maha märkisime ja linti võtsime, on noored kuked siin kirema asunud.
Kui sa Matu tahad nooremat aidata,siis seleta talle alustuseks lahti, et on 3 suurt ja 1 väike tegija, kelle linkvahetajaid ja tagakäikareid ristkasutada ei saa. Siis seleta lahti nuutide erinevus. Siis seleta lahti 7-8-9-10-11 trossikäigu erinevus. Simpel eksoleju.

Re: Veidi abi palun

Postitatud: 27. 07. 2009. 22:12
Postitas Soobel
Endal kogemus olemas juhusega, kui üritasin miskil ürgsel ShimanoSIS 6-sel tirril käitada käiguvahetust SIS7 heebliga - reguleerisin, kuis jaksasin, sellist juhust ei esinenud, kus kõik käigud ilma kärinata jooksnud oleks. Äärmised käigud sain käima, aga keskel olid miskid käigud numbriga 2,7 ja 3,5 jne ehk et käis üks plärin ja kõrin ja kett hüppas kahe hammasratta vahet, kuis juhtus.

Ehk et siis tuleb ikka terve komplekt osta, tavaheeblid või lingid komplektis käiguvahetajatega. Ainult eelkirutud igerike vene heeblitega saab käitada enamvähem kõiki käiguvahetajaid - neil nimelt pole astmeid sees, käiguvahetuse sujuvus ja töötamise puhtus sõltub heeblit näppiva näpu vilumusest.