1. leht 3-st

Merida 2004

Postitatud: 02. 09. 2003. 19:43
Postitas indrek
Siit on siis võimalik pilte vaadata. Lugeda seal midagi pole. Kataloogi (paberist) lapates hakkas siis silma, et muudetud on geomeetriat, toruprofiile ja värve. Igatahes selle hinna eest on seal ahvatlevat kui palju 8)

Postitatud: 02. 09. 2003. 23:43
Postitas Ermo
.

Postitatud: 02. 09. 2003. 23:46
Postitas Caarel
Ermo kirjutas:veloplussis ilusat piltidega kataloogki olemas. meie mees kah 2 pildiga sees.
Teisi eesti süldikaid pole ? :D

suntour amort?

Postitatud: 15. 09. 2003. 21:56
Postitas Tboy
2004.a. Special Edition (V-piduriga) tundub päris ahvatlev - full XT jne. aga ees on Suntour XCP...(?) lock-out amort. kas keegi teab, on see mõni normaalne jupp või mitte?

Postitatud: 15. 09. 2003. 22:07
Postitas Jack
Pööran tähelepanu, et cross-country rataste tagaamori ei loeta full-suspensioni kategooriasse. Tähendab, et väikese käiguga lukustatav tagaamort saab tippratatel kaunis standardseks lahenduseks.

Re: suntour amort?

Postitatud: 16. 09. 2003. 07:49
Postitas tarmo
Tboy kirjutas:2004.a. Special Edition (V-piduriga) tundub päris ahvatlev - full XT jne. aga ees on Suntour XCP...(?) lock-out amort. kas keegi teab, on see mõni normaalne jupp või mitte?
merida alumine ots on täies ulatuses suntouri amortidele läinud. kusjuures kõige kallim lockout-ga suntour maksab eraldi ostes ca 3 tonni. kahju ainult et nende kaalu ei leia kuskilt, ka kodukal ei hakanud silma. keegi saunas rääkis veel et suntour kavatseb trügida ülemise otsa amortide turule ja kavatseb seal hinnaga turuosa saada. igaljuhul nende veebis on pildid päris ilusad :)

Postitatud: 16. 09. 2003. 13:53
Postitas merida
Ostsin paar kuud tagasi Special Editioni, täis XT ja puha. Mõte oli natuke ostust toibuda ninng siis järgmisel aastal Axel vahetada mõne lukustatava amordi vastu... Mida üldiselt sellest Suntourist arvata?

Re: suntour amort?

Postitatud: 16. 09. 2003. 14:18
Postitas Mati
tarmo kirjutas:
Tboy kirjutas:2004.a. Special Edition (V-piduriga) tundub päris ahvatlev - full XT jne. aga ees on Suntour XCP...(?) lock-out amort. kas keegi teab, on see mõni normaalne jupp või mitte?
merida alumine ots on täies ulatuses suntouri amortidele läinud. kusjuures kõige kallim lockout-ga suntour maksab eraldi ostes ca 3 tonni. kahju ainult et nende kaalu ei leia kuskilt, ka kodukal ei hakanud silma. keegi saunas rääkis veel et suntour kavatseb trügida ülemise otsa amortide turule ja kavatseb seal hinnaga turuosa saada. igaljuhul nende veebis on pildid päris ilusad :)
Jutt käib tõenäoliselt SR Suntourist, millel ei ole vist miskit pistmist selle "vana tuntud" Suntour'iga ja millel puudub igasugune norm tootetugi Eestis (Andrus K juhtumi näitel).

Re: suntour amort?

Postitatud: 16. 09. 2003. 14:29
Postitas Andrus K
Mati kirjutas:Jutt käib tõenäoliselt SR Suntourist, millel ei ole vist miskit pistmist selle "vana tuntud" Suntour'iga ja millel puudub igasugune norm tootetugi Eestis (Andrus K juhtumi näitel).
eksid, sõber. Mul oli siiski SR Suntour (viewtopic.php?t=2336&start=0), kuid tugi oli sellegipolest nagu oli :?

Re: suntour amort?

Postitatud: 16. 09. 2003. 14:33
Postitas Mati
Andrus K kirjutas:
Mati kirjutas:Jutt käib tõenäoliselt SR Suntourist, millel ei ole vist miskit pistmist selle "vana tuntud" Suntour'iga ja millel puudub igasugune norm tootetugi Eestis (Andrus K juhtumi näitel).
eksid, sõber. Mul oli siiski SR Suntour (viewtopic.php?t=2336&start=0), kuid tugi oli sellegipolest nagu oli :?
Jo siis sõnastus vigane, aga ei eksi sõber, sest pidasin silmas just seda sinu va head SRSuntouri :D .

Postitatud: 17. 09. 2003. 10:54
Postitas Tboy
jutt on konkreetselt SR Suntour mudelist XC PRO-M-LOCK OUT, 100MM. kodukas on neil http://www.srsuntour-cycling.com/, aga sealt sellise jupi andmeid leida ei õnnestunud...

Postitatud: 18. 09. 2003. 15:12
Postitas Juri
Ermo kirjutas:veloplussis ilusat piltidega kataloogki olemas. meie mees kah 2 pildiga sees.
Eksid sõbrake.....koguni 3me pildiga sees....LAPPA UUESTI :wink:

Postitatud: 18. 09. 2003. 15:20
Postitas Juri
merida kirjutas:Ostsin paar kuud tagasi Special Editioni, täis XT ja puha. Mõte oli natuke ostust toibuda ninng siis järgmisel aastal Axel vahetada mõne lukustatava amordi vastu... Mida üldiselt sellest Suntourist arvata?
On väidetavalt parem kui RST :shock:

Postitatud: 19. 09. 2003. 14:28
Postitas Mati
Juri kirjutas:
merida kirjutas:Ostsin paar kuud tagasi Special Editioni, täis XT ja puha. Mõte oli natuke ostust toibuda ninng siis järgmisel aastal Axel vahetada mõne lukustatava amordi vastu... Mida üldiselt sellest Suntourist arvata?
On väidetavalt parem kui RST :shock:
Kes väidab ja mille alusel - testid :?: On päris tõsine huvi :!:

Postitatud: 10. 10. 2003. 08:15
Postitas Keenjus
Üks parem lehekülg Merida 2004 kollektsioonist
Tellisin ise juba Merida 906 Pro Issue ära. Mis arvate?

http://www.merida.nl/

Postitatud: 10. 10. 2003. 09:37
Postitas Ruve
Keenjus kirjutas:Tellisin ise juba Merida 906 Pro Issue ära. Mis arvate?
ilus ratas 8)
tellisin Magnesium Elite Pro Issue värvides...mis arvate :?: :D

Postitatud: 10. 10. 2003. 10:25
Postitas Rivo
tellisin Magnesium Elite Pro Issue värvides...mis arvate :?: :D
Minu arust supper kombinatsioon 8) Pro Issue välimus on vääga agresiivne. Elite nagu tagasihoidlikum. Kuid, see kõik maitseasi. Kui oleksin tellimuse ees, siis sama, ehk siis Magnesium Elite ja Pro Issue värvides :twisted:

Postitatud: 02. 12. 2003. 09:58
Postitas Kirsa
http://www.merida.ee peal on 2004a mudelid koos hindadega väljas.

Ma ütleks, et natuke kallimaks on läinud. Keskmises hinnaklassis on kasutusel Suntouri amordid ja hüdraulilised v-pidurid?!

Postitatud: 02. 12. 2003. 15:52
Postitas Andrus K
Kirsa kirjutas:http://www.merida.ee peal on 2004a mudelid koos hindadega väljas.

Ma ütleks, et natuke kallimaks on läinud. Keskmises hinnaklassis on kasutusel Suntouri amordid ja hüdraulilised v-pidurid?!
oled sa kindel, et need seal on 2004 mudelid.
Näiteks matts sport 500 tundub küll sama olevat, mis 2003 aasta oma :roll:
Isegi allahindlus on olemas. Mis oleks tutikate mudelite puhul veider.

Postitatud: 02. 12. 2003. 15:53
Postitas Kirsa
Jah osad on vanad.
2004a omadel on ka uued nimed.
Matts sport 700 näiteks.

Sama nimega aga uued on matts speed ja mag elite.

Postitatud: 23. 12. 2003. 21:25
Postitas Marti341
Sai tellitud Special Edition V, loodame kõige paremat kätte saan märtsis

Postitatud: 10. 01. 2004. 19:54
Postitas arx
Marti341 kirjutas:Sai tellitud Special Edition V, loodame kõige paremat kätte saan märtsis
Hea valik!

Postitatud: 06. 02. 2004. 21:45
Postitas koomahai
Nii, sai nüüd SR Suntour alla ostetud. Mudeli nime kusjuures ei ole võimalik tuvastada. Õhk-õli, lukustatav, 80mm, 1800g. Eks tuleb väike kasutustest teha ja kogemusi jagada.

Postitatud: 16. 02. 2004. 13:04
Postitas Ruve
tehas lubab uue Magnesium Elite kaaluks 8,5 kg. :shock:

Postitatud: 16. 02. 2004. 13:51
Postitas Rivo
Ruve kirjutas:tehas lubab uue Magnesium Elite kaaluks 8,5 kg. :shock:
No kohe mitte ei usu :roll: Kui seal pakutaks 9,5kg, siis veel. Vähemalt nende juppidega, mis ratta küljes, küll nii väikest kaalu ei saa. Ja uus 2004a. Merida raam kah oluliselt kergem pole, kui 2003a. oma. Minu 2004a. Magnesium Elite 18" raami kaal veidi alla 1400gr.
Puuri ja viili palju tahad, amordiga MTB ratast vähemalt praegu saada olevate juppidega küll alla 9kg. ei saa (kui tegu ikka alates 16" raamidega isenditest)

Postitatud: 16. 02. 2004. 14:03
Postitas Ruve
Rivo kirjutas:
Ruve kirjutas:tehas lubab uue Magnesium Elite kaaluks 8,5 kg. :shock:
No kohe mitte ei usu :roll: Kui seal pakutaks 9,5kg, siis veel. Vähemalt nende juppidega, mis ratta küljes, küll nii väikest kaalu ei saa. Ja uus 2004a. Merida raam kah oluliselt kergem pole, kui 2003a. oma. Minu 2004a. Magnesium Elite 18" raami kaal veidi alla 1400gr.
Puuri ja viili palju tahad, amordiga MTB ratast vähemalt praegu saada olevate juppidega küll alla 9kg. ei saa (kui tegu ikka alates 16" raamidega isenditest)
olen Su'ga täiesti nõus. kui ratta kätte saan läheb see kindlasti kohe kaalule ja kaal tuleb ka siia kirja. kui alla 9,5 kg oleks, siis jääksin kaaluga küll väga rahule.

Postitatud: 16. 02. 2004. 14:39
Postitas tarmo
Ruve kirjutas:tehas lubab uue Magnesium Elite kaaluks 8,5 kg. :shock:
siis on võimalus hooaja jooksul juba 2 x raami vahetada :wink: :lol:

Postitatud: 21. 02. 2004. 16:04
Postitas Ruve
tehase varustuses Magnesium Elite Pro Issue 18" siis täpselt 10 kg.

Postitatud: 25. 02. 2004. 12:36
Postitas vaikija
Seda võis arvata.Eriti jõhker näide valetamisest on ka antud ratta raami kaal,mis lubatud 1300 asemel on 1800.Sümpaatia sellise tootja puhul täielikult puudub.Lihtsalt odava raamiga normaalne tööriist.

Postitatud: 25. 02. 2004. 12:43
Postitas Ruve
vaikija kirjutas:Eriti jõhker näide valetamisest on ka antud ratta raami kaal,mis lubatud 1300 asemel on 1800
kust selle 1800 võtad? arvan, et raam on siiski ca 1400-1500 g

Postitatud: 25. 02. 2004. 12:54
Postitas indrek
Ruve kirjutas:
vaikija kirjutas:Eriti jõhker näide valetamisest on ka antud ratta raami kaal,mis lubatud 1300 asemel on 1800
kust selle 1800 võtad? arvan, et raam on siiski ca 1400-1500 g
seal on tõetera :x
sain just eelmine nädal uue mag elite 2003 18" ja usu või ära (võin ka pildi kaalul teha) kaalub see 1680g (koos selle sadulatoru hülsi ja kahe al kaelakausi laagritoega) ja mul olid veel pidurikinnitused ära saetud :evil:
...no ja mis te arvate, mis siis minu weightweenie peas toimus...

Postitatud: 25. 02. 2004. 12:57
Postitas vaikija
weightweenies lehel raamiosakonnast

Postitatud: 25. 02. 2004. 13:07
Postitas Mati
indrek kirjutas:... see 1680g (koos selle sadulatoru hülsi ja kahe al kaelakausi laagritoega) ja mul olid veel pidurikinnitused ära saetud :evil:
...no ja mis te arvate, mis siis minu weightweenie peas toimus...
ntx: pagan saetud pidurikinnitustega ei osta mult nüüd seda keegi ära kah :D

Postitatud: 25. 02. 2004. 22:49
Postitas indrek

Postitatud: 15. 04. 2004. 23:58
Postitas reimers66
valetavad raisad niiet Bianchi Asset juba sellest kergem kuigi hind kallima :D Asset seeria umbes 1370gr raam ainuke on vist Scott Scandium mis on kergem

Postitatud: 16. 04. 2004. 11:26
Postitas smile
reimers66 kirjutas:valetavad raisad niiet Bianchi Asset juba sellest kergem kuigi hind kallima :D Asset seeria umbes 1370gr raam ainuke on vist Scott Scandium mis on kergem
Loen seda teksti juba 10ndat korda ja mitte ei saa aru, mis sellega öelda on tahetud... :roll:

Postitatud: 18. 04. 2004. 16:12
Postitas madiz
sa pole ainuke kes sellest aru ei saa mina loen välja, et
raisad valetavad
Bianchi Asset juba sellest kergem Merida Magnesium raamist ?
Asset seeria raam umbes 1370gr
Scott Scandium on kergem kui Asset ?

Postitatud: 21. 04. 2004. 09:59
Postitas reimers66
et lihtsalt Bianchi raam on sellest kergem kuigi Merida kaal on sama, tehasepoolt pakutava info alusel :shock: Scott Scandium oli lihtsalt
võrdlusex et see nagu üx kergemaid raame jne

oh äkki saate nüüd aru

Postitatud: 21. 04. 2004. 13:30
Postitas reimers66
käisin ka täna raami toidupoes kaalumas sain 1540gr (Asset 3000SL) aga
selle kaaluga ei saa õiget kaalu kätte kuna ei saa õiget punkti kätte ja samas arvan et see Merida raam on ka kergem kui 1670gr kuna sellise
kaaluga on seda võimatu kaaluda :D

Postitatud: 21. 04. 2004. 13:33
Postitas profit4
reimers66 kirjutas:käisin ka täna raami toidupoes kaalumas sain 1540gr
:shock: Krt seda oleksin tahtnud ma küll näha kuidas sa toidupoes oma rattaraamiga ukerdad ja palud müüjale see ärakaaluda :lol:

Postitatud: 21. 04. 2004. 13:44
Postitas erikr
profit4 kirjutas:
reimers66 kirjutas:käisin ka täna raami toidupoes kaalumas sain 1540gr
:shock: Krt seda oleksin tahtnud ma küll näha kuidas sa toidupoes oma rattaraamiga ukerdad ja palud müüjale see ärakaaluda :lol:
ennegi supermarketi puuviljaosakonnas juppe ja kumme kaalumas käidud....

Postitatud: 21. 04. 2004. 18:39
Postitas mulk2
Mida siinne rahvas arvab sellisest mudelist merida matts speed.kas oli hea ost.Poolteist aastat vana ratas ja väga vähe söitnud.Mis sellistel asjadel head ja vead vöivad olla?

Postitatud: 21. 04. 2004. 21:00
Postitas Rivo
mulk2 kirjutas:Mida siinne rahvas arvab sellisest mudelist merida matts speed.kas oli hea ost.Poolteist aastat vana ratas ja väga vähe söitnud.Mis sellistel asjadel head ja vead vöivad olla?
Ega nüüd nii vähese info kohta küll ei oska öelda, kas oli hea või halb ost. Ei tea ju palju sõitnud jne, mis hinnaga ostsid, mis jupid küljes jne. jne.

Postitatud: 21. 04. 2004. 22:52
Postitas reimers66
erikr kirjutas:ennegi supermarketi puuviljaosakonnas juppe ja kumme kaalumas käidud....
vot naljakas oli jahh :D küsisin turvamehelt et kas kaaluda saax raami kutt oli kohe nõus et OK kaalume siis! kaalusin ja jamasin järsku mingi müüja kisas et vabandage noormees mida te seal kaalute et see kaal kannatab kuni 5kg :lol: turva sellepeale see raam kaalub aind 1.5kg

Postitatud: 22. 04. 2004. 07:20
Postitas mulk2
Nii palju kui peast tean, siis mölemad vahetajad olid deored, rummud ka deored, pidurid deored, piduri lingid deored, käigu hoovad deored, sadul ja pulk iked, juhtraud ja hoidja ike, vändad shimano, täpselt peast ei mäleta.kummid maxxis.Täpsemalt rohkem meelde ei tule kuna ratas pole silme ees just.Söidnud nii 100 km nagu eelmine omanik ytles, kriime pole, ja näeb töesti uuena välja.Uuena ta eest makstud 985 euri.Ise maksin 430 euri.mingi kompuuter ja plast porikaitsmed ja tugijalg on ka .

Postitatud: 22. 04. 2004. 07:28
Postitas Rivo
mulk2 kirjutas:Nii palju kui peast tean, siis mölemad vahetajad olid deored, rummud ka deored, pidurid deored, piduri lingid deored, käigu hoovad deored, sadul ja pulk iked, juhtraud ja hoidja ike, vändad shimano, täpselt peast ei mäleta.kummid maxxis.Täpsemalt rohkem meelde ei tule kuna ratas pole silme ees just.Söidnud nii 100 km nagu eelmine omanik ytles, kriime pole, ja näeb töesti uuena välja.Uuena ta eest makstud 985 euri.Ise maksin 430 euri.mingi kompuuter ja plast porikaitsmed ja tugijalg on ka .
Huvitav, kust see eelmine omanik selle ostis, et nii palju välja ladus. Sellise tasemega ratta saad praegu igast poest alla 10 tuhhi kätte ja ikka uue muidugi. nt. http://www.author.ee -s täis deore rattad alates 7400.-
Sina maksid ca. 6700 eeku ja kasutatud ratta eest.

Postitatud: 25. 05. 2004. 23:41
Postitas chillbill
oskab keegi aidata valikul-
kas selle aasta kalahari 580 disc
http://merida.ee/index.php?main_id=56,5 ... &maavalik=
või eelmise aasta 590 disc
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,19&id=396

590 tundub teoreetiliselt parem.

või on olemas mõni hea alternatiiv neile kahele...

Postitatud: 26. 05. 2004. 08:17
Postitas erko
chillbill kirjutas:või on olemas mõni hea alternatiiv neile kahele...
Kui margikultust ei põe siis vaata http://www.author.ee/kinetic.htm Koos 10% allahindlusega on hinna suurusjärk praktiliselt sama kuid komponendid klass paremad.
Meridaid ei oska kommenteerida, parim lahendus on, et mine ja tee mõlemaga proovisõit.

Postitatud: 26. 05. 2004. 08:57
Postitas Karikas
chillbill kirjutas: kas selle aasta kalahari 580 disc või eelmise aasta 590 disc
Neist kahest soovitaks siiski eelmise aasta 590. Vedrupulk on parem, täis Acera-X laks (580 on hoovad ja esivahetaja Altus, mis on järk kehvem), wellgo korvitatavad pedaalid jne. Kui arvata, et Acera ja Altus esivhetajatel suurt vahet pole, siis soovitan vaadata hammaste arvu - 590-l on kahel väiksemal 2 hammast vähem!

Olin ise sama valiku ees, kuid otsustasin vähemtuntud nime kasuks - sain paremad komponendid ja Alivio tagavahetaja.
Henry

Postitatud: 26. 05. 2004. 10:30
Postitas N
Ruve kirjutas:
vaikija kirjutas:Eriti jõhker näide valetamisest on ka antud ratta raami kaal,mis lubatud 1300 asemel on 1800
kust selle 1800 võtad? arvan, et raam on siiski ca 1400-1500 g
Konkreetsemaid avaldusi mitte tehes tahaksin küsida, kas on eestis mõni Superkerge (1200-1300g) raam, mis on paar aastat vastu ka pidanud?
Mõni Scott ehk?

Isiklikult mulle tundub, et need paarsada grammi, mis tavaliselt 1500-st grammist võidetakse tuleb millegi arvelt. Ja see on :
1)vastupidavus
2) ostja rahakott

Et rahakotid on õrn teema, siis pigem esimene variant valdav.
Minu arvamus siis.