1. leht 1-st
Аист
Postitatud: 07. 01. 2010. 17:36
Postitas AllarA
Mäletate eks seda kokkupandavat ratast, vat mis tänaseks saanud on:
http://www.aist-bike.com/
Kokkupandavaid ka mõni -
http://www.aist-bike.com/catalog.php?cl=7
Re: Аист
Postitatud: 07. 01. 2010. 18:47
Postitas Soobel
Jah, isegi klassikaline aisti kokkukas on veel äratuntaval kujul tootmises.
Re: Аист
Postitatud: 08. 01. 2010. 17:40
Postitas peeterplaaster
Hee, mul oli lapsepõlves see Aisti kokukas
Üpris sürr on vaadata, et sama tootja velosi saab nüüd isegi Dura-Ace'i pudinatega osta. Ei jää ruumi nostalgiale.
Re: Аист
Postitatud: 24. 01. 2010. 12:14
Postitas ktmxcx
On neid võimalik ka Eestisse tuua? Selle kokuka ostaks endale küll, mille mudel on CK9-334.
Re: Аист
Postitatud: 24. 01. 2010. 16:53
Postitas axxo
ktmxcx kirjutas:On neid võimalik ka Eestisse tuua? Selle kokuka ostaks endale küll, mille mudel on CK9-334.
Kui keegi peakski tooma, siis ainult metalli ümbersulatamiseks.
Sõitmiseks vaevalt.
Re: Аист
Postitatud: 24. 01. 2010. 20:48
Postitas ktmxcx
Miks sa arvad, et nendega sõita ei kannata? Mul on üks Desna 1990.aastast ja see peab ülihästi vastu. Loomulikult ei pea ükski ratas vastu kui teda ei hooldata aga hea hoolduse korral kestavad kõik vene rattad nii et hoia ja keela.
Re: Аист
Postitatud: 24. 01. 2010. 22:01
Postitas axxo
ktmxcx kirjutas:Miks sa arvad, et nendega sõita ei kannata? Mul on üks Desna 1990.aastast ja see peab ülihästi vastu. Loomulikult ei pea ükski ratas vastu kui teda ei hooldata aga hea hoolduse korral kestavad kõik vene rattad nii et hoia ja keela.
Jalgratast hinnata vastupidavuse järgi on täiesti mõttetu. Pole ratast, mis ei kesta kui teda regulaarselt hooldatakse. Aga selle kõige juures on olemas üks vähe märgatav asi nagu sõidunauding, mida see paksuseinaliste raskete survetorude laadne moodustis küll ei paku. Ja nii väkese läbimõõduga rataste ringiajamine kulutab mõttetult palju kaloreid, mõiste kasutegur väärtus omandab seal olematuid väärtusi.
PS! tahaks teada mitu % sellise asja kasutajatest seda ka regulaarselt KOKKU panevad. Kardan, et mõni üksik.
Aga kui ikka meeldib, siis jõudu...
Re: Аист
Postitatud: 24. 01. 2010. 22:14
Postitas Etsike
Kui juba kokukat tahta, siis võta parem miski Dahon'i mudel. Maksab ilmselt mõned korrad rohkem aga selle eest on ka sõidumugavust ja -omadusi palju enam.
Re: Аист
Postitatud: 24. 01. 2010. 22:48
Postitas ktmxcx
axxo kirjutas:ktmxcx kirjutas:Miks sa arvad, et nendega sõita ei kannata? Mul on üks Desna 1990.aastast ja see peab ülihästi vastu. Loomulikult ei pea ükski ratas vastu kui teda ei hooldata aga hea hoolduse korral kestavad kõik vene rattad nii et hoia ja keela.
Jalgratast hinnata vastupidavuse järgi on täiesti mõttetu. Pole ratast, mis ei kesta kui teda regulaarselt hooldatakse. Aga selle kõige juures on olemas üks vähe märgatav asi nagu sõidunauding, mida see paksuseinaliste raskete survetorude laadne moodustis küll ei paku. Ja nii väkese läbimõõduga rataste ringiajamine kulutab mõttetult palju kaloreid, mõiste kasutegur väärtus omandab seal olematuid väärtusi.
PS! tahaks teada mitu % sellise asja kasutajatest seda ka regulaarselt KOKKU panevad. Kardan, et mõni üksik.
Aga kui ikka meeldib, siis jõudu...
Ega ma Desnaga iga päev ei sõidagi, igapäevaseks tarbeks on teine ratas. Desnaga käin vahel suvel ilusa ilmaga kalal ja liigun mööda kruusa- ja metsavaheteid ning naudin loodust, kevadel jälle käin metsast kasemahla toomas. Puhas nostalgia.
Re: Аист
Postitatud: 26. 01. 2010. 07:54
Postitas kristjan07
Kokkupandavat mudelit ei tahaks aga maanteemudeli TC9-101 võtaks küll.
Re: Аист
Postitatud: 26. 01. 2010. 14:33
Postitas hall kass
ktmxcx kirjutas:axxo kirjutas:ktmxcx kirjutas:Miks sa arvad, et nendega sõita ei kannata? Mul on üks Desna 1990.aastast ja see peab ülihästi vastu. Loomulikult ei pea ükski ratas vastu kui teda ei hooldata aga hea hoolduse korral kestavad kõik vene rattad nii et hoia ja keela.
Jalgratast hinnata vastupidavuse järgi on täiesti mõttetu. Pole ratast, mis ei kesta kui teda regulaarselt hooldatakse. Aga selle kõige juures on olemas üks vähe märgatav asi nagu sõidunauding, mida see paksuseinaliste raskete survetorude laadne moodustis küll ei paku. Ja nii väikese läbimõõduga rataste ringiajamine kulutab mõttetult palju kaloreid, mõiste kasutegur väärtus omandab seal olematuid väärtusi.
PS! tahaks teada mitu % sellise asja kasutajatest seda ka regulaarselt KOKKU panevad. Kardan, et mõni üksik.
Aga kui ikka meeldib, siis jõudu...
Ega ma Desnaga iga päev ei sõidagi, igapäevaseks tarbeks on teine ratas. Desnaga käin vahel suvel ilusa ilmaga kalal ja liigun mööda kruusa- ja metsavaheteid ning naudin loodust, kevadel jälle käin metsast kasemahla toomas. Puhas nostalgia.
Neile, kes tahavad odavalt linnasõitudeks töökindlat pilli saada ning kelle elamispinnal napib ruumi ratta hoidmiseks, on see hea variant. Linnas ülikiire vokiga nagunii midagi peale ei hakka, sest enamasti ei ole seal võimalust ohutult 40 km/h uhada (Tartu tingimustes on kuni 20 km/h paras, kiiremini sõitmine annab võitu vaid loetud minutid, ohtlikkus aga kasvab kõvasti), seega saad taha panna suurema hammasratta ja seeläbi säästa väntamiseks kuluvat jõudu. Näiteks mul oli kunagi taoline kokkupandav. Taga oli sellel nii pisike hammasratas, et tundus pigem hammasvööna
Selle ringiajamine võttis võhmale küll ja isegi väikesed tõusud muutusid pingutavaks. Panin taha normaalse hammasratta, sama suure, kui näiteks Saljutil, ning siis oli juba hea sõita. Tõsi küll, pikemaid maanteeretki ma sellega ei teinud, käisin vaid linnalähedastel trippidel. Küll aga vahetasin siledad kummid mudakummide vastu - kuival maal ei andnud see juurde ega võtnud midagi maha, küll aga paranes tunduvalt sõidumugavus ja juhitavus lödisemates tingimustes (muda, samuti mitmesuguses konditsioonis lumi).
Re: Аист
Postitatud: 04. 03. 2010. 15:31
Postitas k666n
Suures kevade ootuses on mul heameel teatada, et Jetson OÜ toob ametlikult vanad ja head nõuka rattad Eesti turule tagasi.
Täna sai sõlmitud ekslusiivõigus Aist rataste müügiks meie turul.
Esimesed rattad jõuavad kuu aja pärast meie kodumaa pinnale, kuid infot 2010 aasta mudelite kohta loodame oma veebilehele panna üles järgmise nädala alguses.
Kõigile "meestekatele", "naistekatele", "kokukatele" ja "titekatele" võib juba praegu päringuid ja ettetellimusi saata
info@jetson.ee
Re: Аист
Postitatud: 04. 03. 2010. 16:08
Postitas metslane
Nii et meest sõnast härga sarvest
Kes lubasid osta peavad ostma
Kui mõni mees carboniga starti tuleks saaks südamest naerda
Re: Аист
Postitatud: 04. 03. 2010. 18:20
Postitas k666n
Kusjuures kahjuks peab tõdema, et AIST on kõik Carbon raamiga mudelid oma valikust 2010 aastaks kõrvaldanud. Jäänud on ainult üks korralik Track/FixedGear ratas ja muus osas on endine Nõukogude Liit ning "Hiina" Altus ja Acera maastikurattad. Viimased ei ole kindlasti meie turul konkurentsis.
Seega on AISTIL pakkuda hetkel ikkagi peamiselt rattaid retrohingelistele.
Re: Аист
Postitatud: 28. 04. 2010. 11:42
Postitas praimer
Aisti ilma käikudeta variante müüakse küll Eestis. Siuksel lehel
http://www.lihtneratas.ural.ee/
Mul on ja jumala hästi sõidab. See on natsake reklaam, sest mu isa hakkas neid siia tooma (ta on küll retrohingeline).
Re: Аист
Postitatud: 03. 05. 2010. 18:42
Postitas _KRIS_
Päris mõngel!
Sellel kõige kõvemal maantekal on standard varustuses ZIPP 404 jooksud
Re: Аист
Postitatud: 13. 05. 2010. 14:28
Postitas k666n
Nonii, meil nüüd olemas kõik odavama otsa AIST mudelid kohapeal olemas sh ka lasterattad. Juba järgmisest nädalast saab neid uudistada ka kaupluses START!