1. leht 1-st
kerge maanteeratas
Postitatud: 14. 10. 2003. 13:48
Postitas Ermo
.
Postitatud: 14. 10. 2003. 14:14
Postitas Lauri
Kaaluga isegi nii kokku hoitud, et käigevahetajad on raamipeale pandud. Vist siis, kui oleks lenksule pandud, siis ei oleks kaal alla 5 kilo tulnud.
Postitatud: 14. 10. 2003. 18:27
Postitas madiz
pedaalid ja pudelihoidja kakkasid silma muidugi sadul ka
Postitatud: 14. 10. 2003. 21:02
Postitas LauriA
Kui raske sõitja see ratas vastu peab? S.t kas 95kg all laguneb enne või pärast 100km läbimist? Eriti veel Eesti teedel...
Postitatud: 14. 10. 2003. 21:22
Postitas Corrosion
Samas lugesin samalt leheküljelt ühe teise ratta kohta, et vend võttis pöidadelt kleepsud maha ja säästis 12 g
Mis kas võiks küll selline kaalu muutus tuua? See kisub juba vaikselt vaimuhaiguse poole...
Postitatud: 15. 10. 2003. 07:00
Postitas Kuldar
Sadul+sadulapost kokku 120g??? Või ilma sadulata? Nimi puudub. Kas mängu ilu huvides on veel midagi unustatud? Võib-olla olen ma lihtsalt tige?
Postitatud: 15. 10. 2003. 07:37
Postitas Alvaro
Corrosion kirjutas:Samas lugesin samalt leheküljelt ühe teise ratta kohta, et vend võttis pöidadelt kleepsud maha ja säästis 12 g
Mis kas võiks küll selline kaalu muutus tuua? See kisub juba vaikselt vaimuhaiguse poole...
See on täpselt sama laadi haigus nagu mõni mees peab endale lihtsalt Ferrari ostma, kuna Porsche jääb aeglaseks. Sina sellest aru ei saa, aru saavad vaid need, kes teemas sees on. Mingi kleepsude ära võtmine on vana nali, weenied on palju huvitavamaid asju leiutanud. Nagu väntade ja lenksu
läbi puurimine jms. Põhiline tegevus on oma kaaluga poes käimine ja absoluutselt kõikide osade üle kaalumine. Kui weenie läheb uut sisekummi ostma, tellib ta neid letile 20 tükki (ühte marki) ja kaalub kõik üle.
Postitatud: 15. 10. 2003. 07:40
Postitas Alvaro
tavaline jobu kirjutas:Sadul+sadulapost kokku 120g??? Või ilma sadulata? Nimi puudub. Kas mängu ilu huvides on veel midagi unustatud? Võib-olla olen ma lihtsalt tige?
Sadul+post 120 grammi. Pelgalt sadul kaalub parimatel juhtudel 60g, ju siis selle postikese saab umbes sama kaaluga kätte, kui teha integreeritult. Sõita sellise sadulaga muidugi ei saa, seda kannatab vaid tõeline hard-ass välja. Kõik alla 150g sadulad on tavasõitja jaoks piinapukid.
Sadul
Postitatud: 15. 10. 2003. 09:17
Postitas Hanno
Ma ei tea, kas ma olen siis tõesti mingi hardass
või ei saa mind tavasõitjaks liigitada, aga sadul kaalus mul eelmisel rattal 134gr ja üks parimaid sadulaid kindlasti, millega elus sõitnud olen. Aga jah, eks see istumine olegi individuaalne...
Postitatud: 15. 10. 2003. 09:27
Postitas Ermo
.
Postitatud: 15. 10. 2003. 10:08
Postitas Alvaro
Ermo kirjutas:
Müüd läks suurusjärk natuke metsa
Selle Italia SLR 135 g ( mitte kõige kergem, mis on 64 g )
Selle Flite TT 165 g
jne. arvan, et tahtsid öelda alla 100 g
Kusjuures väga ei läinud enda arvates. Aga nagu Hanno ütles, see on vägagi individuaalne, üritasin üldistust teha.
Ma arvasin, et SLR-i üle tuleb vaidlus. Mina liigitan teda just selleks pukiks, sest on olemas ka pehmemaid SLR-e (gel oli vist lisandiks), mis kaaluvad ligi 200g.
135g juures ei ole ikka mingit pehmendust, vahe nende 60-70g kaaluvate sadulatega on see, et seal on vähemalt korralik paks nahk peal, mis ikka parem on, kui puhas süsinik. Ise sõidan maanteed vist ligi 300g kaaluva sadulaga ja ka sellega oli tõsiseid probleeme esimeste kuude vältel, siis harjus mu ass ära.....
Postitatud: 15. 10. 2003. 10:38
Postitas priidik
Tea palju need pehmendused aitavad. Endal kogemusi pole. Maantekal on Selle Italia Flite. Kõige tavalisem sadul aga kuskilt ei hõõru ega valuta, no problems. Samas bikel on mingi noname keskelt süvendiga ka ilma pehmendusteta aga isegi asfadil loksudes on sellega pain in the ass. Tundub et sadula kuju loeb rohkem, ilmselt ka sadula raami materjal - Flitel vetruvam titaan ja bike omal alu.
Postitatud: 15. 10. 2003. 17:06
Postitas surfar
Tartus on minuteada kõige kergemad rattad Püvil ja Orasel. Jooksud on neil Mavic Ksyrium SSC SLid. Kui need asendada ka nende ülikergete Zipp jooksudega ning pedaalid, sadul, siis peaks ka kuskile 5 kilo ringi tulema.
Postitatud: 15. 10. 2003. 20:01
Postitas Xavier
surfar kirjutas:Tartus on minuteada kõige kergemad rattad Püvil ja Orasel. Jooksud on neil Mavic Ksyrium SSC SLid. Kui need asendada ka nende ülikergete Zipp jooksudega ning pedaalid, sadul, siis peaks ka kuskile 5 kilo ringi tulema.
Aga mis ratas Püvil on? Ja võib veel igasuguseid püsse rattaid leiduda........näit. Pinarello Princeonka Tartus....palju see kaaluda võib
5kg
Postitatud: 16. 10. 2003. 07:50
Postitas Alvaro
Teete nalja poisid. 5kg piiri ei ole võimalik alistada siin eestimaal. Minge kaaluge ära need rattad reaalselt ja näete, et töö on lootusetu. Kõik jupid tuleks ikka välja vahetada. Orasel on raam selline kergemapoolne, mille võiks alles jätta, muu kõik tuleks välja visata. Oras ei saa endale lubada kerget ratast juba seetõttu, et UCI reegel 6,8kg miinimum on ees........
Huvitav, kas keegi neid rattaid võistlustel reaalselt ka kaalub?
Postitatud: 16. 10. 2003. 09:24
Postitas surfar
Xavier kirjutas: Aga mis ratas Püvil on? Ja võib veel igasuguseid püsse rattaid leiduda........näit. Pinarello Princeonka Tartus....palju see kaaluda võib
Mõlemal on Scott C1 Team Issue. Hawaii Expressi andmete järgi kaalub sellel raam+kahvel 0,895 kg
http://www.hawaii.ee/hinnakirjad/SCOTT.pdf