1. leht 1-st

scotti hübriidratas

Postitatud: 28. 04. 2010. 20:34
Postitas tavka0007
Tere. Kuna praegune gary fischeri maastikuratas hakkab vaikselt ajale jalgu jääma, siis oleks aeg vaadata natuke uuema poole. Hinnaklassiks määrasin 5000.- kuid kui vaadata 1000.- kõrgemalt, siis tundub valik olevat palju laiem. Kuna praeguse rattaga sõitsin enamuse aja asfaltil ja vaid murdosa maastikul, siis otsustan vaadata hübriidratta poole. Silma jäid scotti mudelivaliku sportster seeria rattad.
http://www.hawaii.ee/index.php?id=8503&product=1051
http://www.hawaii.ee/index.php?id=8503&product=1050

Kumba mudelitest eelistaksite teie? Tegemist küll 2009.aasta mudeliga, kuid ega rattad aastatega kehvemaks lähe. Küsimus selles, kas selle 800.- saab ka paremad käiguvahetajad või selle eest saab vaid ketaspidurid. Võite soovitada ka konkurentide tooteid. Plaan hakata sõitma kruusa- ja asfaltteedel. Maastikul sõitu tuleb ette minimaalselt.

Ette tänades, Taavi

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 28. 04. 2010. 23:19
Postitas j6ukur
Aga miks mitte P6? Amordiga pole asfaltil ja üleüldse eesti oludes midagi teha, ratta kaal on mitu meeldivat kilo kergem. Talvel sai 2010 aasta mudeli nt 4500.- eest ette tellida, mis oli suht hea hind.

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 29. 04. 2010. 08:24
Postitas slinki
Jah.. saad ka sutsu parema jupi. Kui ikka palju asfaltil sõitu, siis mõtle ka P4-le, sest sellel juba lukustatav amort.

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 29. 04. 2010. 08:41
Postitas TEX
P6 oleks jah veel valik, siiski mitte mitu kilo kergem, vaid umbes 1,5 kilo. Kuid asi seegi.
Samas mõni inimene on nõus need 1-2 kg ohverdama ja soovivad amorti.

tavka0007, sinu toodud ratastel on tagakäikari vahe P55 kasuks (Acera vs Alivio) kuigi vahe on pea olematu.
Pidur on jah ketas kuid mehaaniline e. trossiga. Küsitav, kas see on parem kui v-pidur.
(Ja üldse kuipalju asfaldil liigeldes ketaspidurit reaalselt vaja on?)

Alternatiivideks veel näiteks Author Classic
http://www.author.ee/classic.htm

või Trek 7100
http://www.rademar.ee/?id=1628&category ... duct_id=29

Tehniliselt on nad enamvähem ühesugused, valida tuleb silma ja saba elamustele tuginedes.

Selle lisa 800 krooni eest saaks lisaks muud varustust (porikaid, tuled-viled) või midagi kätte-selga-jalga-pähe :)

P4 juba jupi maad kallim ..

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 29. 04. 2010. 08:54
Postitas j6ukur
Olen oma käega sama raamisuurusega scott/trek/author amordita hübriide kaalunud - scott on neist kolmest kaalult kergeim. Kui võistlemas ei käi, vahetab nii acera, alivio kui ka altus 10a ilma probleemideta.

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 29. 04. 2010. 09:07
Postitas TEX
Ja kui mina otsiksin sellist ratast, siis kaaluksin tõsiselt siin müüdavat Trek 7700FX, kui rahakott ja raamisuurus vähegi kannatavad. Selle ratta juures saab rääkida juba paremast jupist 8)
viewtopic.php?f=45&t=28158&start=0&hilit=7700

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 29. 04. 2010. 09:49
Postitas Cly/Suva
Oma kogemus näitab, et kui tahad sõita linnas, siis amort on küll tänuväärt asi. Öelgu need hübriidile-pole-amorti-üldse-vaja vennad mis tahes, mina küll oma amorti 1.5kg kaaluvõidu vastu ei vahetaks.

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 29. 04. 2010. 10:20
Postitas j6ukur
Ilmselt sõltub ka linnast ja sellest, kas sõita kõnniteedel/äärekividel. Oma kummagi maanteerattaga pole tartus puudust tundnud. Vanemat 83' aasta isendit (25mm rehviga, 75kg) olen probleemideta kasutanud igapäevasteks töölkäimisteks. Seni pole velge kaheksasse saanud :D

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 29. 04. 2010. 10:31
Postitas tavka0007
Kas eelnimetatud ratastest mitte ühelgi ei saa amorti lukustada? Scotti sportster p5 on 24 käiku trek 7100-l 21 vastu. Asfaltil sõites võivad need lisakäigud kasuks tulla. Need rattafirmade kodulehed on küll minuarust üpris kehvad. Tarvilikku infot üpris keeruline leida.Kas neil mõlemal on topelt seinaga ratta veljed? Minule tundub scott sportster p5 veidi ahvatlevam kui treki 7100. Ketaspidureid pole jah eriti vaja ja p5 ja p55 vahe ongi ainult ketaspidurites. Author classic ja scott sportster p5 tunduvad küll identsed rattad olevat.

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 29. 04. 2010. 11:35
Postitas Cly/Suva
j6ukur kirjutas:Ilmselt sõltub ka linnast ja sellest, kas sõita kõnniteedel/äärekividel. Oma kummagi maanteerattaga pole tartus puudust tundnud. Vanemat 83' aasta isendit (25mm rehviga, 75kg) olen probleemideta kasutanud igapäevasteks töölkäimisteks. Seni pole velge kaheksasse saanud :D
Ma sõitsin ka pühapäeval pärnu vahel ringi. Väga mõnus oli. Tallinnas tipptunnil liiklemine on aga ikka teine asi.
tavka0007 kirjutas:Kas eelnimetatud ratastest mitte ühelgi ei saa amorti lukustada?
Sportster P4 saab, aga ka sellel pole lenksult lukustust, vaid pead amordi pealt keerama.
tavka0007 kirjutas:Scotti sportster p5 on 24 käiku trek 7100-l 21 vastu. Asfaltil sõites võivad need lisakäigud kasuks tulla. Need rattafirmade kodulehed on küll minuarust üpris kehvad. Tarvilikku infot üpris keeruline leida.Kas neil mõlemal on topelt seinaga ratta veljed? Minule tundub scott sportster p5 veidi ahvatlevam kui treki 7100.
Ma oletan, et kõigil on topeltseintega, muud variandid on suht harvaks jäänud. P5 on paremas konfis jah kui trek 7100.
tavka0007 kirjutas:Ketaspidureid pole jah eriti vaja ja p5 ja p55 vahe ongi ainult ketaspidurites.
Ketaspiduritega on ka sedasi, et ega need halvad asjad pole ja omajagu eeliseid neil siiski on V pidurite vastu. Samas mehhaanilised ja odava otsa hüdraulilised pole kuigi kvaliteetsed, targem on nendest hoiduda.
tavka0007 kirjutas:Author classic ja scott sportster p5 tunduvad küll identsed rattad olevat.
Päris identsed nad siiski pole, samas väga otseseid tehnilisi erinevusi mis midagi radikaalselt muudaks ma küll spekist praegu välja ei loe.

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 29. 04. 2010. 23:22
Postitas maanus
No Scotti meh. disc pidurid pole ka nüüd nii kehvad, et neid mitte soovitada, täitsa toimivad.Ise pakuks ketaste üheks eeliseks veel vastupidavuse ehk siis v piduri klots koostöös meie ilmastiku ja kõiksugu mustusega versus v piduri pöia vastupidavus on tiba tagasihoidlikum kui vastav pöid disci puhul. Pisike detail vahest teile aga oluline sellegi poolest.





Näe prix-prax ka foorumi liikmeks hakanud, :)

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 30. 04. 2010. 17:37
Postitas tavka0007

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 30. 04. 2010. 17:50
Postitas j6ukur
Diagnoos: ülemisest hinnapiirist ei peeta kinni :D

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 30. 04. 2010. 18:06
Postitas tavka0007
j6ukur kirjutas:Diagnoos: ülemisest hinnapiirist ei peeta kinni :D

5990.- läheb veel uhkelt 5000 kanti :D Aga jah, need kaks viimast tunduvad ka päris ahvatlevad pakkumised.

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 01. 05. 2010. 15:59
Postitas tavka0007
tavka0007 kirjutas:
j6ukur kirjutas:Diagnoos: ülemisest hinnapiirist ei peeta kinni :D

5990.- läheb veel uhkelt 5000 kanti :D Aga jah, need kaks viimast tunduvad ka päris ahvatlevad pakkumised.
Lähem vaatama seda merida Crossway TFS 100-D -d. Poemüüja ütles, et selles valikus kõige paremate komponentidega ja väga hea hinnaga. Hüdraulilised ketaspidurid, lukustatav amort ja shimano deore käiguvahetid, mis pidid väga head olema. Soovitati raami suurusega 58. Ise olen 190 cm pikk.

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 02. 05. 2010. 08:25
Postitas TEX
Hüdraulilised ketaspidurid, lukustatav amort ja shimano deore käiguvahetid, mis pidid väga head olema. Soovitati raami suurusega 58. Ise olen 190 cm pikk.
Täpsustuseks, et Deore on seal jah tagumine vahetaja - esimene on Acera ja lenksu peal on Alivio.
Samas väga levinud komplekt ja siin arutletud ratastest on käiguvahetuse iga osa paar taset kõrgem.
Ehk siis teedel sõitmiseks täiesti piisav!
Kui ratas meeldib ja hind sobib, siis osta ära! Vähemalt hiljem ei jää kripeldama, et "äkki oleks pidanud parema ostma ..." :)

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 02. 05. 2010. 10:10
Postitas slinki
Kristiine Hawaii Expressis praegu olemas Sportster P6 hinnaga 4792.- XL raamiga.

Re: scotti hübriidratas

Postitatud: 04. 05. 2010. 10:41
Postitas wylde
Siledate kummidega MTB ei ole veel hübriidratas. Veloplusi lehe peal küll mõõte pole jooksudele aga paistab küll kogu värk odava MTB-na. Hübriid on selline isend, millega sa asfaldi peal puhkivast MTB-karnevl-kokteilist pool sirges asendis ilma higi valamatta mööda väntad. Kui eile scott sub 20ne koju tõin, siis armetult tillukesed nägid võistlus mtb ja mnt ratas seal kõrval välja. Ja kurat kus loom veeres alles!