1. leht 1-st
elektriratta ehitamine
Postitatud: 12. 05. 2010. 11:26
Postitas citybike
Plaanis teha tavalisest rattast elektirratas.
Tellida jupid valmistajalt
http://www.crystalyte-europe.com ja panna siis 26 või 28" (tõenäolisemalt mingile linnasõidu omale) esirattasse harjatetta mootor ja muud vidinad.
Ons kellelgi kogemust ülalmainitud kohast juppide tellimisega.
Sai ära regatud ja nö. diileriks hakatud...
Plaan tellida sellel nädalal, kui kellelgi huvi võime saatmiskulusid jagada, meil on ca. 2-3 komplekti komponente juba koos!
Korra nõu ka esiroheliselt, härra Strandbergilt küsitud, ta käib meil vahel ratast hooldamas, on mingi aastakese vähemalt elektrilise aparaadiga ringi liikunud ja selliseks linnasõiduks on küll temalt sooje sõnu kuulnud.
Varsti ise ka vanemaks saamas ja hea sellisega linnas vurada, laps tagaistmel või siis rahakamatele turistidele laenutada
Re: elektriratta ehitamine
Postitatud: 02. 12. 2010. 20:56
Postitas parmaat
Tere,
mis sai projektist? Kas õnnestus ja kuidas meeldib. Räägi asjast?
Re: elektriratta ehitamine
Postitatud: 02. 12. 2010. 22:22
Postitas citybike
Ratas sai Pantheri linnarattale ehitatud.
Esiratas siis sai vedav
Sai teine tehtud valmis aga siis juhtus selline lugu, et aku laadija sai vale tellitud ning selle tulemusena oli kiirel suvel nii kiire, et asi võeti uuesti lahti.
Tegelikult on praegu just plaanis asi uuesti kokku panna ja kohe 2 tükki, osad on 80% ulatuses olemas. Ehk saab neid ka kevadest "vanuritele" rentida!!!
Kuidas taga sõita oli?
Üllatavalt hea, kuigi aku (ca. 7.5 kg) tegi asja alguses harjumatuks oli ta tegelikult väga mugav. Alguses väntasid natuke ise, siis hakkas vedama ja tõmme oli päris korralik.
Osad mis tellitud maksid ca. 6 tuhhi (seda siis ilma doonorrattata).
Nüüd teise ratta osas on plaanis osta kallim ja kergem aku.
Kevadeks peaks valmis olema.
Osad tulevad kohale Euroopast 2-3 nädalaga, saatmiskulud täitsa normaalsed
Re: elektriratta ehitamine
Postitatud: 02. 12. 2010. 23:32
Postitas parmaat
mis jama nende akudega on, et nad nii rasked on? Mudelismis ammu kasutusel kõik LiPO ja LiFE akud, neil kaalu nagu polegi! Mis suurusega, mahutavusega akudega tegu on ja mitme V pealt töötab mootor?
Re: elektriratta ehitamine
Postitatud: 03. 12. 2010. 08:46
Postitas gandalf
parmaat kirjutas:mis jama nende akudega on, et nad nii rasked on? Mudelismis ammu kasutusel kõik LiPO ja LiFE akud, neil kaalu nagu polegi! Mis suurusega, mahutavusega akudega tegu on ja mitme V pealt töötab mootor?
Milline mudel kaalub ca 80 kg? ja mis maksab arvestatava hulga ampertundidega LiPO aku?
(Muud ei olegi lahti, raha on vähe)
Re: elektriratta ehitamine
Postitatud: 03. 12. 2010. 09:18
Postitas citybike
Aku mis sai muretsetud: 36 Volt Lead acid battery bag 12Amp
SKU sla bat 36-12 bag
Weight 8.00 kg
Price: €196.00
Samas
36 Volt 12 Amp Lithium battery bag saab kätte 540 EUR-ga ja kaal on 6 kg.
Aga oleme arendusega uuel ringil ja nüüd kaasame elektri alalt teadlikumad mehed, et saada rattad sõidukorda.
Kevad pole mägede taga
Re: elektriratta ehitamine
Postitatud: 07. 12. 2010. 09:57
Postitas Kolleeg
Sai ka Citybike'ga koos üks ratas ehitatud.
Tükk aega juurdlesin, mis voldid panna ja sai otsustatud 48V. Kelly's Walkeri rattal esiveoga sõidab olenevalt küürutamise astmest 38-42 km/h.
Ning kuna metsas elades on vahemaad suured, siis ka suur aku - 20Ah (10 kg). Sellega saab kulgeda 75-80km. Tegelikult piisaks 10Amh akust ka. Sest 20Amh on liiga suur kobakas. Kokku on tegu pigem e-rolleriga., kui jalgrattaga.
Igati uhke oli suvel sirge selja ja lehviva t-sägiga matka-ja spordimeestest mööda sahistada.
Kui kellegi huvi, siis 28'' esiratas Crystalyte 408 mootoriga (läbisõit ca 400km) on saadaval. Ise ehitan elektriga kruiisimiseks trike'i, millele hakkab vedama tagaratas. Ning matkaratta jätan ikka väntamiseks.
Re: elektriratta ehitamine
Postitatud: 08. 12. 2010. 11:42
Postitas Kolleeg
Eelmise teema jätkuks on tulnud ps sõnumeid hinna osas. Pistan siia lingi:
http://www.soov.ee/tallinn/Elektrimooto ... a=1&last=1