Tõenäoline kasutamine:
Iga päev (ääre)linnas 2*3km, talveperioodid olen siiamaani vahele jätnud.
Kohati paar pikemat otsa sekka (ca 30 km), kui omale kuskilt rattakoti leiaks, kujutleks vaimusilmas ka mõnepäevaseid matku tegemas.
Hetkel olemas:
24" ratastega sotsialistlik "kokukas". Pakun, et "Saljut". Pärast esimest proovisõitu jalutasin vänt ja tükk keskjooksu käes koju. Kuna ta mulle siiski veidi väike, siis teeks ehk korda ja tagastaks küljeluule.
Variandid:
Kasutatud porikate ja pakiraamiga Merida Crossway 8 => 3200.-
http://www.citybike.ee/?page=2001&lang= ... de=&brand=
Tutikas meeste Aist => 2000.-
http://www.lihtneratas.ural.ee/meestejalgratas.html
Miski kasutatud ratas Velonaudist vms kohast => ~1500.-
Merida Cityway 6.5EQ Veloplusis 3552 eek - vist ei tasu?
http://wwww.katalogrowerowy.pl/produkt. ... 26&kr=2009
Hinnaklass seega max 3500 eek kanti, pigem eelistaks vähemaga hakkama saada. Poleks süda raske luku eest rohkem raha välja käia

Küsimused:
Kas "Saljutile" läheb suvaline sarnasest perioodist vene ratta keskjooks?
Kas too kasutatud Merida oleks mõistlik kaup? Neist variantidest vist ainus, millega saaks oma matkavajadusi rahuldada? Noh, seljakoti ja pöidlaga võib ju edasi ka rännata...
Püstine sõiduasend on linnas üsna peibutav. Ühtlasi tahaks vajadusel ka mõnest suuremast tõusust veidi kergemalt üles minna - mingid käigud võiks ju olla. Viitaks pigem mõnekäigulisele kasutatud linnarattale? On selliseid liikumas ka?
Kas kellelgi on uue Aisti rauaga kogemusi? On jäänud mulje, et kaasaegne idaslaavi metall on pehme.
Olen väga tänulik, kui keegi vaevaks võtab ja mulle vastab. Paremate ideede puhul olen samuti suur kõrv.
PS: kui kellelgi leidub Sigma BC600 eee... alust, juhet ja magnetit, siis olen huvitatud - spidokas on, aga muud jupid on lännu.