1. leht 1-st

Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 15. 06. 2010. 10:38
Postitas _KRIS_
Orbea: http://www.x-sport.ee/?p=11&op=prod&ID=790


Trek: http://www.rademar.ee/?id=1628&category ... oduct_id=9

Kumba soovitaksite? Soov saada parima hinna-kvaliteedi suhtega.

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 15. 06. 2010. 11:27
Postitas Gunnar
Orbea, näeb šeffim välja

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 15. 06. 2010. 12:19
Postitas _KRIS_
Gunnar kirjutas:Orbea, näeb šeffim välja
:lol: (y)

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 20. 06. 2010. 08:25
Postitas SHOXi
rattana on trek 100x parem võin kinnitada.

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 20. 06. 2010. 09:29
Postitas _KRIS_
Endal selle peale just kahtlus, et kui hea need Trek-i nö. mitte profirattad on? Muidugi Orbea hind langes praegu 5030.- peale.

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 25. 06. 2010. 20:46
Postitas SHOXi
ainuke firma kes pakub raamile eluaegset garantiid, ise neid rattaid parandanud ja kokkupannud kaks aastat ( enam mitte ), selle tulemusena sai endale ka ostetud trek ja ise küll rahul

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 28. 06. 2010. 12:35
Postitas Anton
Orbea pakub samuti oma raamidele eluaegset garantiid (y)

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 29. 06. 2010. 22:59
Postitas SHOXi
Annab jah, minu paha, üldiselt: 1. ma ei ostaks mehaanilisi ketaspidureid, ei näe eelist tavalise v-piduri ees.
2. orbea vbl näeb vbl parem välja maitse asi, aga osad eriti amort on küll kahtalsed.

Kui tahad seda orbeat siis võta parem see dakar.

Üldiselt väike pilk orbea ratta valikule siis sport sate käiguvahetaja kompot selline : # Front Derailleur: Shimano tx50 (kõige sitem, mida leida võib)
# Rear Derailleur: Shimano deore
# Shifters: Shimano acera

selline asi ei kannata kriitikat üldse ju.

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 29. 06. 2010. 23:24
Postitas _KRIS_
Aitäh kõigile, kes arvamust avaldasid!
Otsus langes hoopis Bottecchia FX530-le ja väga rahul.

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 30. 06. 2010. 10:21
Postitas anryo
SHOXi kirjutas: 1. ma ei ostaks mehaanilisi ketaspidureid, ei näe eelist tavalise v-piduri ees.
Põhieelis on sama, mis hüdrauliliste ketaspidurite puhulgi - mudas sõites saad endiselt pidurdada (juhul kui muda muidugi kettani ei ulatu). V-piduri puhul on pidurdamine praktiliselt võimatu, kui pöid on mudane ja libe.

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 30. 06. 2010. 10:38
Postitas siim_s
anryo kirjutas:
SHOXi kirjutas: 1. ma ei ostaks mehaanilisi ketaspidureid, ei näe eelist tavalise v-piduri ees.
Põhieelis on sama, mis hüdrauliliste ketaspidurite puhulgi - mudas sõites saad endiselt pidurdada (juhul kui muda muidugi kettani ei ulatu). V-piduri puhul on pidurdamine praktiliselt võimatu, kui pöid on mudane ja libe.
ja veel mitmeid teisi eeliseid, näiteks vähem hooldust, tugevam pidurdamine. + kui peaks hiljem tekkima soov upgradeda, siis on jooksud, raam ja amort juba kettavalmidusega. v pealt hüdraulilisele üle minna on tõenäoliselt keerukam ja kulukam.

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 30. 06. 2010. 10:52
Postitas Toonekurg Rex
anryo kirjutas:V-piduri puhul on pidurdamine praktiliselt võimatu, kui pöid on mudane ja libe.
Seetõttu hakkasidki MTB sõidud tavainimsetele vastuvõetavaks muutuma alles peale ketaspiduritega rataste tekkimist. Enne seda oli iga laskumise alune täis verises vahus väänlevaid rattureid ja ka koltnud luukeresi, mis olid sinna jäänud eelmiste aastate võsitlustest. Aga praegu on tänu tehnika arengule pidurdamine praktiliselt võimalikuks muutunud ja ka tavalised inimesed julgevad omale jalgrattasõitu lubada (y).

Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal

Postitatud: 30. 06. 2010. 11:19
Postitas _KRIS_
Toonekurg Rex kirjutas:Seetõttu hakkasidki MTB sõidud tavainimsetele vastuvõetavaks muutuma alles peale ketaspiduritega rataste tekkimist. Enne seda oli iga laskumise alune täis verises vahus väänlevaid rattureid ja ka koltnud luukeresi, mis olid sinna jäänud eelmiste aastate võsitlustest. Aga praegu on tänu tehnika arengule pidurdamine praktiliselt võimalikuks muutunud ja ka tavalised inimesed julgevad omale jalgrattasõitu lubada (y).

Puhas kuld :lol: (y)