1. leht 1-st
Jan Ullrich-i 03 Bianchi
Postitatud: 11. 02. 2004. 14:52
Postitas mart
Jan Ullrich (Bianchi), Tour of Switzerland 2003
sõitis Walser-i süsinikkiud raamiga, mis oli Bianchi värvides.
vt Model 5:
http://www.walser-cycles.ch/indexx.htm
Hakka või kahtlema, kas Armstrongil ikka oli Treki originaalraam
.
Postitatud: 11. 02. 2004. 14:58
Postitas kalev
Võtaks viimaselt lingilt punkti ka lõpust ära, siis oleks palju mõnusam klikata.
Postitatud: 11. 02. 2004. 14:59
Postitas huko
Kuidagi tuttavad pildid tulid ette, oleks nagu vana teema...
Edith...
Postitatud: 11. 02. 2004. 20:14
Postitas vaikija
Ma ei leidnud nendel piltidel olevatel ratastel ja Trek-idel mittemidagi ühist ehk Armstrong vast sõidab ikka Trek-iga.
Postitatud: 11. 02. 2004. 23:53
Postitas Hanno
tegelikult juba aastaid Pinarelloga, aga see selleks
Postitatud: 12. 02. 2004. 09:33
Postitas vaikija
Kes selle pinarelloga nüüd hoopis sõidab?
Postitatud: 12. 02. 2004. 12:04
Postitas mart
Tiba täpsustusi:
To Huko:
Mul on jutt Jani TT rattast. Sinu komment puudutab Mati näidatud
Jan Ullrich's Bianchi XL EV3 pelotoni ratast
pilt
To Hanno:
Kas saan õigesti aru, et Jan-i 03 rattaraamid (TT ja peloton) on tegelt Pinarello looming, mis värvitud Bianchi värvides.
Ei leia tolle kohta inffi.
Postitatud: 12. 02. 2004. 12:32
Postitas erikr
mart kirjutas:To Hanno:
Kas saan õigesti aru, et Jan-i 03 rattaraamid (TT ja peloton) on tegelt Pinarello looming, mis värvitud Bianchi värvides.
Ei leia tolle kohta inffi.
mina sain aru, et Hanno räägib Lance rattast.
Postitatud: 12. 02. 2004. 14:15
Postitas vaikija
Mul nagu jäi ka mulje,et Lance rattast.Ehk tahaks teada,miks Hanno sellist songa ajab.
Postitatud: 12. 02. 2004. 14:54
Postitas huko
Ma ei saa enam millestki aru!?
Mart loeb mõtteid...
Mu kommentaar oli ikka selle Walseri kohta. Miski aasta tagasi jooksis sama võrdlus vist F-lehe foorumilt läbi.
Postitatud: 12. 02. 2004. 15:03
Postitas mart
pisike uurimine ajab asja veel segasemaks:
Q:is it true that jan ullrich leaves bianchi for telekom in 2004 season? what will happend with bianchi? who's gonna be their leader?
A: Yip. Its true. He moves to Telekom, to be renamed T-Mobile. Also they will be riding Giant bikes, not Pinarello. Guess Giant needed a high-profile team to sponsor, which they lost with the demise of ONCE.
Ja-veel teemal 03 Pinarello:
03 TDF-il oli Pinarello-l kolm tiimi, kes sõitsid Dogmadega:
Pinarello's company builds the bicycles for the Telekom, iBanesto.com and Fassa Bortolo teams. Every single bike requires custom dimensions, and specific needs have to be addressed with each rider, particularly high-profile stars like Erik Zabel, Ivan Basso and Unai Osa.
Postitatud: 12. 02. 2004. 15:12
Postitas huko
Postitatud: 12. 02. 2004. 17:13
Postitas priidik
Ma saan küll kõigest aru ja see on tõesti vana teema. Paljud tipud kasutavad mõnikord (eriti eraldistartide puhul, kuna neid raame väga paljud ei tooda) teiste firmade raame, millele siis tiimi sponsortootja logod peale kleebitakse. Bianchi kirjadega Walser, Trek'i kirjadega Litespeed, Cervelo kirjadega Colnago on vaid mõned näited.
Postitatud: 12. 02. 2004. 18:26
Postitas vaikija
Näed, priidiku jaoks on kõik lihtne ja ammu selge,aga mõni loll nagu mina ei saa ikka midagi aru.Vist oli juttu,et Lance justkui sõidaks Pinarelloga.Nüüd läks asi veel segasemaks.Treki kirjadega Litespeed
.Noh,võibolla aeti Litespeed Lemond-iga segi,aga ikkagi on see eri asi.Treki süsinikkraamid on ainulaadsed,patendeeritud jne ja loodud Treki enda poolt.Lemondi raamid Treki kirjadega on ajalugu.Aga võibolla olen ma ise ajast maas ja uudised kõrvust mööda lasknud.Ja kuidas Hanno Pinarelloni on jõudnud? Kui te olete siin udu ajanud(milles olen kindel),siis milleks te seda teete?
Postitatud: 12. 02. 2004. 21:58
Postitas priidik
Oled vist tõesti midagi kõrvust mööda lasknud. Sellist raamivahetuse anomaaliat ja susserdamist kohtab veel Paris-Roubaix sõidul. Ei ole mõtet riskida karbonraamiga peale ronida. Need lihtsalt ei pea munakividel vastu. Või vähemalt risk on liiga suur. Võetakse tavaline Colnago teras, kirjad peale ja rajale. Mul ei ole ettekujutust kui tavaline see asi on aga nii tehakse.
Aga selle aasta tuuril sõitis Lance minu arust küll Trekiga. Enamus etappe 5900-ga aga mägietappe Trek Madone 5.9 prototüübiga, mis paraku purunes sellel kuulsal etapil kus ta pealtvaataja käekotti haakides kukkus, siis veel korra libastus pedaalidelt ja seejärel eest ära sõitis. Finishis selgus et raam katki. Olen lugenud et ta on varem Treki kirjadega Litespeedi kasutanud aga Pinarello kohta ei tea kaasa rääkida.
Postitatud: 12. 02. 2004. 22:29
Postitas Hanno
Oh, ma olen palju segadust tekitanud vist? Ega mul tõestada raske oma väidet, kuid kui Armstrong esimest aastat võitis Tour'i, siis kuskilt jäi silma, et kasutas mägedes eraldistardis Pinarellot. Mäletate, ka Ullrich ja Riis vahetasid ratast eraldistardis? Siis oli minuarust veel spets mäkkeerald kavas, mida viimastel aastatel ei ole olnud. Ega mina ka tea, mis trikke tehakse ja vaevalt, et rattaootjad sellest ka väga huvitatud on, et see info välja tuleb, v.a. siis need, kelle kiri kinni on kaetud.
Südamesse ei tasu võtta ja ega see minu esitatud väide ei pruugi ka tõde olla. Võibolla kellegi haige nali. Mul kama. Kuskilt on see info läbi jooksnud ja ma pole ainuke, kes seda mäletab.
Aga muide, selle Bianchi kohta sain ka mina alles see aasta teada ja tänu Priidikule
Bianchi on eraldistardiratast teinud koguaeg, aga ju siis ei sobinud Ullrichile. Sorry, kui kellegi identiteeti riivasin oma väitega. Kui ise Treki omanik oleks ja seda sellepärast, et viimasega TdF'i võidetud on, siis hakkaks vist ka selle väite peale toolil nihelema
Tervitades,
Hanno
PS. Ja muide Paris-Roubaix võidusõidul sõidetakse terasega peaasjalikult ikka sellepärast, et see veereb rõvedal teel paremini lihtsalt ja pole kits, nagu karbonraam taolisel teel. Viimasega ei anna lihtsalt sõita seal.
Postitatud: 12. 02. 2004. 22:33
Postitas vaikija
Carbon vahetatakse näiteks terase vastu mitte sellepärast,et ta vastu ei pea vaid teras on vedelam ja eriti jäik raam munakividel ei ole parim lahendus.Jah,igasugu pettekaid on tehtud(tossud,tennisereketid jne)millest teavad ainult asjaosalised.Aga jutt on nii suurtest tegijatest nagu US Postal,Lance Armstrong,Trek ja kõik see tsirkus ja raha selle pulli ümber.Siis nendest vaevalt keegi endale vee peale tõmbab.Seal on asjad väga paigas,alates sellest mis jalas,mis peas,mida jood,mida sööd ja millega perset pühid.Kujuta ette,et nii suur tehas nagu Trek võõpab salamahti oma nime mingi selgelt äratuntava võõra raami peale.Mis saab?Seda päris kindlasti ei tehta.
Postitatud: 12. 02. 2004. 22:40
Postitas Hanno
Kõige olulisem on VÕIT. Ja sellest tulenevalt tehakse ka otsuseid. Kui Bianchi ei sõida siis võetakse kasvõi erekas, kui see paremini veereb ja pannakse kiri peale ja ongi kõik. Pole see Bianchi ega Trek ega ükski teine tootja selle eest kaitstud.
Postitatud: 12. 02. 2004. 23:40
Postitas vaikija
Muidugi on tähtsaim võit,aga Bianchi suudab kindlasti valmistada ka sama hea raami kui Ereliukas,niiet ei ole itaallastel vaja selle pärast Lätti sõita.
Postitatud: 13. 02. 2004. 01:10
Postitas Hanno
Muidugi suudab. Mina pean Bianchit maailma parimaks maanteerattaks. Ja täitsa tõsiselt. Aga sellel teemal ma vaidlema enam ei hakka
Siin kindlasti kõigil oma arvamus ja nii peabki olema.
Postitatud: 13. 02. 2004. 09:00
Postitas vaikija
See teema peaks tuginema ka faktidel,mitte niipalju arvamustel.
Postitatud: 13. 02. 2004. 10:14
Postitas Ermo
.
Postitatud: 13. 02. 2004. 11:58
Postitas Road
Ei puutu otseselt asjasse, kuid olen kunagi lugenud lugu sellest ajast kui Juha Mieto sai oma esimesed võidud soomes mingil põhjusel valgeks värvitud suuskadega. Ja kohe tulid jutud, et vaat kus on mees, armee puusuusaga paneb tippudele....