1. leht 1-st

cyclocrossi ratas

Postitatud: 17. 02. 2004. 13:17
Postitas mart
riho kirjutas: Mõtlesin endale cycloka osta ...
Kui kaugele oled oma mõtetes jõudnud? Kas plaanid klassikalist cc ratast, või
kõverasarvelist hübriidi. Rocca Hawaiis on vennad omatarbeks ümberehitanud Schwinn Super Sport GS-i (sama, millega Grisha talisõitu teeb :wink:), millel on sirge lenks asendatud oinasarvedega. Lenksueeblid on Shimano 105 ja Ultegra (vist). Kaal ca 11 kg.

Postitatud: 17. 02. 2004. 14:58
Postitas priv
mis asi on cyclocrossi ratas ja kas teda maakeeli ka miskitmoodi nimetada annab?

Postitatud: 17. 02. 2004. 15:06
Postitas UrmasL
priv kirjutas:mis asi on cyclocrossi ratas ja kas teda maakeeli ka miskitmoodi nimetada annab?
Väga laialt vastates maastikusõiduks kohandatud maanteeratas.

Postitatud: 17. 02. 2004. 15:29
Postitas mart
UrmasL kirjutas:
priv kirjutas:mis asi on cyclocrossi ratas
Väga laialt vastates maastikusõiduks kohandatud maanteeratas.
Umbes selline on cc ratta skelett, millele paned külge sulle sobivad jupid.

Postitatud: 17. 02. 2004. 15:48
Postitas priv
aitäh selgitajatele.
nüüd tean, mis vinge asja ma keldrist välja urgitatud vanast sossist tegelt valmis kampunnisin (uued taga-, kesk- ja esijooks, sirge lenks, metsaratta kassett ning käikarid).
tea kas sihatsega saab näiteks tartu rr-il ka sõita või aetakse koju?

loll peab palju küsima.
seega. kuidas nimetatakse maanteesõiduks ümberehitatud maastikuratast? või ei ehitatagi neid sedapidi ümber?

Postitatud: 17. 02. 2004. 15:56
Postitas erikr
priv kirjutas:tea kas sihatsega saab näiteks tartu rr-il ka sõita või aetakse koju?
seal sõida millega tahad. 1 vend pani mullu täis armeevarustuses armeeveloga

erikr kirjutas

Postitatud: 17. 02. 2004. 16:08
Postitas priv
seal sõida millega tahad. 1 vend pani mullu täis armeevarustuses armeeveloga[/quote]

tont võtaks. see ju sossist veel nõksu jagu vingem värk.
jama, pidand ise sellele tulema. aga noh, küll jõuab kui mõtteid tekib.

Postitatud: 17. 02. 2004. 18:24
Postitas huko
priv kirjutas:nüüd tean, mis vinge asja ma keldrist välja urgitatud vanast sossist tegelt valmis kampunnisin (uued taga-, kesk- ja esijooks, sirge lenks, metsaratta kassett ning käikarid).
Cyclokrossirattana see ei kvalifitseeru. CC-rattal peab olema "kõver" lenks nagu maanterattal.
Proovisin leida UCI ja EJL lehtedelt infot nõuete kohta erinevatele rattatüüpidele, aga ei ole. Või siis olen puusilm... :roll: Võistlusmääruseid leidsin ainult.
Äkki kellelgi on linke pakkuda?
priv kirjutas:kuidas nimetatakse maanteesõiduks ümberehitatud maastikuratast? või ei ehitatagi neid sedapidi ümber?
Fitness-bike on maailmas üsna levinud sõnapaar. Kitsamad kummid, sirge lenks.

Postitatud: 17. 02. 2004. 18:38
Postitas vaikija
Vist oli ka nii,et kui 26"mägirattale panna maanteeratta lenks,siis täidab see cyclocrossi jaoks sobiva ratta tingimused.

Postitatud: 17. 02. 2004. 19:01
Postitas huko
vaikija kirjutas:Vist oli ka nii,et kui 26"mägirattale panna maanteeratta lenks,siis täidab see cyclocrossi jaoks sobiva ratta tingimused.
Kui maantejooksud suudad alla kompunnida, siis ok. Ratta läbimõõt peal olema 700mm. Kummide lubatud max laius oli vist 38 mm. Maanteelenksul tuleb kitsas kätte kui tahad sinna panna maastikupidurilingid ja käiguvahetajad... :roll:

Postitatud: 17. 02. 2004. 19:12
Postitas Road
Fillari vanades numbrites on testid.

Postitatud: 17. 02. 2004. 19:35
Postitas vaikija
to huko:ei,lenksu peale käivad ikka maanteelingid.Lihtsalt kuskil piltidel olen näinud,et Travis Brown (Trek/Wolkswagen)sõitis cyclot 26"mtb-ga,kus maanteelenks aga ilmselt see oli mingi jama.

Postitatud: 17. 02. 2004. 20:25
Postitas vaikija
Jah,need lisapidurilingid on lihtne ja hea uuendus.Mismoodi mõõtes 29"tuleb?

Re: cyclocrossi ratas

Postitatud: 17. 02. 2004. 20:54
Postitas riho
mart kirjutas:
riho kirjutas: Mõtlesin endale cycloka osta ...
Kui kaugele oled oma mõtetes jõudnud? Kas plaanid klassikalist cc ratast, või
kõverasarvelist hübriidi. Rocca Hawaiis on vennad omatarbeks ümberehitanud Schwinn Super Sport GS-i (sama, millega Grisha talisõitu teeb :wink:), millel on sirge lenks asendatud oinasarvedega. Lenksueeblid on Shimano 105 ja Ultegra (vist). Kaal ca 11 kg.
Tegelikult plaaningi Schwinni osta. Sirge lenksuga hübriidi. Sellega hea mtn-l kerida ning TRRst ja Tallinna Rattamaratonist osa võtta. Võib olla ka mõni sobiv maraton kaasa sõita. Mingit väga kangete juppidega isendit ei taha soetada. Põhimõte on mul see, et kui võistlustel hakkavad kohad paranema, siis luban ka kobedama sõiduriista enda istumise alla. Valehäbi ma ei tunne. Eelmisel aastal võistlesin 7-8 aastat vana Scott Apachega. Sellega kavatsen ka kuni lume (ja eriti soola) sulamiseni sõita. Uus bike ootab keldris juba kannatamatult kevadet. Ja hübriidi kevadeks enda kõrvale.

Postitatud: 19. 02. 2004. 14:52
Postitas mart
huko kirjutas: CC-rattal peab olema "kõver" lenks nagu maanterattal.
Proovisin leida UCI ja EJL lehtedelt infot nõuete kohta erinevatele rattatüüpidele, aga ei ole.
Äkki kellelgi on linke pakkuda?
.
....The UCI regs only apply to UCI races, and would have to be adopted by national federations....
....
Article 1.3.018
Wheels of the bicycle may vary in diameter between 70 cm maximum and 55 cm minimum, including the tyre. For the cyclo-cross bicycle the width of the tyre shall not exceed 35 mm and it may not incorporate any form of spike or stud.

Postitatud: 12. 11. 2005. 17:08
Postitas $au$er
:lol:

Postitatud: 12. 11. 2005. 19:35
Postitas tarmo
$au$er kirjutas:cyclocross on eestis vähe arenenud ja seega kui hästi ja õigesti trenni teha siis võib saada suht kergelt eesti koondisse näiteks ja mujal maailmas pole tase eriti kõva!
enam ei pea kodus vana Baskini plaati kuulama kui naerda tahad, sest "nooremspetsialist $au$eri" kommentaarid teevad sama töö ära. Go on, baby... :lol: :lol: :arrow:

Postitatud: 13. 11. 2005. 11:48
Postitas Hanno
$au$er kirjutas:võib saada suht kergelt eesti koondisse näiteks ja mujal maailmas pole tase eriti kõva!
Ma soovitangi kõigile, kes on aastaid proovinud ning Elion'il näiteks 300 sisse ei ole saanud, et hakkaks cyclokrossi harrastama.

Kui tuled näiteks MM'il 10 sekka, peaksid saama juba EOK'lt stipendiumi terve olümpiatsükli ja saad oma rattale paremad jupid osta, näiteks lenksupikenduse või midagi taolist...

Re: cyclocrossi ratas

Postitatud: 05. 06. 2010. 22:03
Postitas KristjanS
Hanno saagis viimati 2005 aastal. Mina ei sae, vaid küsiks asjatundjatelt. Nimelt huvitab mind EESTI keeles säherdune asi, et mis eelise annab kõrge pöid cyclo-s. Saan aru, et lõikudel, kus maapind enamvähem sile ja ei raputa, saab jäikuse eelise- kiiremini kiiruse ülesse. Aga raputavatel lõikude...peksab ju neerud suisa paigast. Enda katsetustest olen jõudnud arusaamale, et eestis ka kõige rõvedamalt raputaval asfaltil on kärbon (E., Sinu jaoks) pigem pain inda ass, kui kiire edasiliikumine. Selleks ettenähtud i.k. box section pöid on aga metsavahel ja raputaval asfaltil väga bueno ja mugav sõita. Kui karboniga väga enam peale vändata ei tahaks, siis madala alupöiaga laksa muudkui juurde, sööb kõik löögid ilusti ära. Et siis, miks CX profid kohati kasutavad kõrget karbon pöida kui kevadistel munakivikiirteedel on aastakümneid kasutatud madalat, spetsiaalselt karmiks sõiduks tehtid jookse?