1. leht 1-st
kustutada
Postitatud: 29. 04. 2011. 14:08
Postitas Kert1800
Tere,selline küsimus,et kas on võimalik ja kas on mõtekas panna jalgrattale krossika(krossi mootorrattas) vedrustus hargiga.ainult esimene.
Re: Küsimus
Postitatud: 29. 04. 2011. 14:16
Postitas chad
Mis sellise tegevuse eesmärk on?
Kaalu lisab selline lahendus rattale küll kõvasti ning kas see on üldse kuidagi ratta külge ühilduv variant?
Re: Küsimus
Postitatud: 29. 04. 2011. 14:17
Postitas UrmasL
pane-pane
Re: Küsimus
Postitatud: 29. 04. 2011. 14:24
Postitas pärnu rattur
Sa ikka tead, et krossitsikkel on oluliselt raskem kui jalgratas
? Seda vedru ei vajuta sa küll kuidagi kokku. Pealegi kahlten, et ta jalgrattale üldse külge istub.
Re: Küsimus
Postitatud: 29. 04. 2011. 14:38
Postitas SHOXi
Kert1800 kirjutas:Tere,selline küsimus,et kas on võimalik ja kas on mõtekas panna jalgrattale krossika(krossi mootorrattas) vedrustus hargiga.ainult esimene.
Mõh
Räägid tõsiselt või? Kui tõsiselt siis ei. See amort kaalub sul juba sama palju kui ülejäänud ratas ja teiseks töötab see teiste jõudude taga. Ratta all oleks see kui jäikkahvel
Kolmas asi on üldse kuidas sa selle sinna alla mõtled saada
Keevitus, jändamine läheb kallimaks kui osta täiesti uus amort.
Re: Küsimus
Postitatud: 29. 04. 2011. 14:59
Postitas Martino
Kert1800 kirjutas:Tere,selline küsimus,et kas on võimalik ja kas on mõtekas panna jalgrattale krossika(krossi mootorrattas) vedrustus hargiga.ainult esimene.
Kõike on võimalik teha, aga kõike võimalikku ei ole mõtet teha. Vähegi mõistlik krossitsikli vedrustus maksab rohkem kui tipptaseme jalgrattaamort. Oluliselt rohkem. Mingi vana krossika kahvel, pidurid, traaversid ja esiratas kaaluvad samapalju kui terve jalgratas. Mõttetu ponnistus, isegi kui külasepp selle teoks teha aitaks.
- M -,
3 tsiklit, kaks jalgratast
Re: Küsimus
Postitatud: 29. 04. 2011. 17:27
Postitas Kert1800
Ok sain oma vastuse:ei tasu ära.
Tänan kõigile!