1. leht 1-st
ratast 8000 - 9000 eest.
Postitatud: 30. 03. 2004. 13:14
Postitas tupsuke
hei hei,
plaanis oma vana ja kulunud ratas (Kona Fire Mountain) uue ja tsipa parema vastu vahetada.
Raha käiks välja nii 8000 - 9000 EEK.
Praegu on silma jäänud
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... est&id=968
Oskab keegi selle ratta kohta midagi tarka öelda või on samas hinnaklassis midagi paremat välja pakkuda ? Kuidas on suhe sama hinnaklassi Authoriga näiteks ?
Kasutan ratast peamiselt treenimiseks, võistlen minimaalselt. Kuna ise suhteliselt suur (189/95) siis peaks kindlasti suht tugevad pöiad jms olema. Käiguvahetajad peaks ka vähemalt deore olema, siiani olen seda kasutanud ja mulle sellest jätkub. Pedaaliks jääb praegune time , seega see ei oma tähtsust mis pedaalijunn poes rattal küljes on.
...
Postitatud: 30. 03. 2004. 13:21
Postitas Marti
See Merida on väga hea valik. Võrdlemisi normaalsed jupid ja raam on väga viis. Ratas hakkabki ju raamist, kui see on Ok, siis sinna külge saab laduda igasugu juppe hiljem juurde. Seega minu arvates oleks see väga hea ost. Kindlasti on kellelgi veel midagi soovitada, kellel endal on Trek see hakkab sulle kindlasti Treki määrima jne..
Postitatud: 30. 03. 2004. 13:41
Postitas Mati
Määriks siis Authorit, kuig seda ka küsiti.
Endal kogemus
Tractioniga ja eriti treenimiseks igati hea variant. Amort pole küll shefilt lukustatav, a kui ei võistle, siis pole ka suurt vahet.
Lisaks mainiks ka aste kõrgemat
Versus mudelit. See küll tsipa kallim, kuid arvestades alet, mis peaks kehtima, kukub hind õigesse auku. Sel mudelil taga juba LX ja ketaspidurid kah.
Merida ja Authori võrdluses veel seda mainiks, et neil on raamisuuruste jaotus erinev (ntx 18" -> 20" ja 19"->21"). Seega saaksid nende vahel valides omale 1" täpsusega raami. Sulle peaks minema 22" või 23" raam, mis laoseisu mõttes äkki nati defkagi (Authoril võib nii olla küll).
Proovi mõlemaid, istu selga ja sõida ntx 100 m, mingi ettekujutuse saad. Juppide ja muu vidina alusel ma eriti vahet Meridal ja Authoril ei teeks. Kuigi Ritchey pöiad meelitavad rohkem kui Alex'i omad.
Postitatud: 30. 03. 2004. 14:32
Postitas tupsuke
Kas need mehhaanilised ketaspidurid on oluliselt paremad kui tavalised v-pidurid ? Ma olen aru saanud, et hüdraulilised ketaspidurid on tegijad. Pole ise kunagi ketaspidurit proovinud.
Postitatud: 30. 03. 2004. 14:41
Postitas Mati
tupsuke kirjutas:Kas need mehhaanilised ketaspidurid on oluliselt paremad kui tavalised v-pidurid ? Ma olen aru saanud, et hüdraulilised ketaspidurid on tegijad. Pole ise kunagi ketaspidurit proovinud.
Ses osas on siin paremaid vastajaid, aga mudastes tingimustes ntx töötavad V-st kindlalt paremini (pöid mudane, ketas üldjuhul mitte).
Postitatud: 30. 03. 2004. 15:45
Postitas mart
GT Avalanche 1.0 8700.-, esi/tagavahetaja Deore, esivedru: Rock Shock Judy TT
Postitatud: 30. 03. 2004. 16:05
Postitas maxspeed
Proovi osta Author Modus. Arvan et, kui Lembitule seal Mõigus silma teed, saad selle 9000 eest kätte küll. Minu seisukoht on, et Authori kontseptsioon on täitsa ok. Isegi kui raam veits raske tundub, on ta seeeest üsna jäik ja purunemisekindel. Ise olen juba 4 aastat Authorit treenides piinanud ja pole häda midagi
Postitatud: 30. 03. 2004. 16:07
Postitas Suusataja
See GT Avalanche tundub täitsa ok, kuigi on üks asi mis paneb imestama GT raamide puhul - miks on sellist "torudeuputust" vaja?
Selle omapärase raamilahenduse puhul julgen oletada väikest kaalulisa. Ka tuleb arvestada, et problemaatiline võib olla seda ratast
vedada auto tagaossa käiva kinnituse abil. Mul oli ükskord vaja sellist ratast vedada, ja see "torudeuputus" ei lasnud seda korralikult kinni panna. Katusel muidugi vahet ei ole. Üks miinus on sel veel, aga see on vast liiga marginaalne, et sellest jahuda
Postitatud: 30. 03. 2004. 16:14
Postitas Corrosion
maxspeed kirjutas:Proovi osta Author Modus. Arvan et, kui Lembitule seal Mõigus silma teed, saad selle 9000 eest kätte küll.
See jutumees küll alla ei tee naljalt, mingi 500 võibolla saab sedagi heal juhul. müüma on ta kõva aga kui läheb raha tagasi maksmiseks, siis hiilib kõrvale.
Postitatud: 30. 03. 2004. 17:13
Postitas Nero
Corrosion kirjutas:maxspeed kirjutas:Proovi osta Author Modus. Arvan et, kui Lembitule seal Mõigus silma teed, saad selle 9000 eest kätte küll.
See jutumees küll alla ei tee naljalt, mingi 500 võibolla saab sedagi heal juhul. müüma on ta kõva aga kui läheb raha tagasi maksmiseks, siis hiilib kõrvale.
Küsi Andrese käest Velospetsist (Rohu tn.) Temaga on rahaasjad alati hästi laabunud.
Kuigi, kas Modus ei ole naistele suunatud? Geomeetria oli vist sellise suunitlusega.
Äkki leiad, mingi ägeda kasutatud tüki selle raha eest? Scandium raamiga näiteks
juppe saab hiljem upgreidida, või vahetada, kui miski peaks lagunema. Muidu see scandium raam kole kallis osta.
Ühte odavama otsa GT-d näppisid, tükk aega otsisin, kuhu lisaraskused on peidetud. Et teda maa gravitatsiooni jõust vabastada, kulub ikka hulga raketikütust
. Tippmudelid on muidugi kõva sõna.
...
Postitatud: 30. 03. 2004. 17:48
Postitas Marti
Suusataja kirjutas:See GT Avalanche tundub täitsa ok, kuigi on üks asi mis paneb imestama GT raamide puhul - miks on sellist "torudeuputust" vaja?
Selle omapärase raamilahenduse puhul julgen oletada väikest kaalulisa. Ka tuleb arvestada, et problemaatiline võib olla seda ratast
vedada auto tagaossa käiva kinnituse abil. Mul oli ükskord vaja sellist ratast vedada, ja see "torudeuputus" ei lasnud seda korralikult kinni panna. Katusel muidugi vahet ei ole. Üks miinus on sel veel, aga see on vast liiga marginaalne, et sellest jahuda
Kas sa mõtled seda triple triangle süsteemi?! See pidi andma jäikusele ja üldisele vastupidavusele juurde, kaalulisa sealt ei tohiks tulla.
Miks muidu väga kiidetud on.
Postitatud: 30. 03. 2004. 17:49
Postitas maxspeed
Postitatud: 30. 03. 2004. 18:52
Postitas Matkaja
Omal ka Modusega paar aastat koostööd olnud. Muidu on hea ratas, aga eelmine aasta tuli mingi nagin sisse nagu keskjooks oleks lahti
. Ometigi kõik kohad kinni keeratud.
Re: ...
Postitatud: 30. 03. 2004. 19:03
Postitas Suusataja
Marti kirjutas:
Kas sa mõtled seda triple triangle süsteemi?! See pidi andma jäikusele ja üldisele vastupidavusele juurde, kaalulisa sealt ei tohiks tulla.
Miks muidu väga kiidetud on.
Mõtlen seda jah. Kui teha tagasihoidlik oletus, et toru midagi kaalub, siis peaks ju veidi kaalulisa tulema küll, sest torud peavad selle puhul tsipa pikemad olema kui tavalise lahenduse puhul.
Re: ratast 8000 - 9000 eest.
Postitatud: 30. 03. 2004. 23:52
Postitas cowrider
Ma õuepeal nati proovisin. Mulle meeldis. Rehvid, pöiad ja pedaalid on asjad, mis mulle selle ratta juures ei meeldi. Aga sul juba on Time pedaalid, võib olla sulle need Maxxise nublud (vist high roller) meeldivad ja pöiad on kah selline maitse asi ja võib olla mitte nii oluline. Muidu selle raha eest minuarvates OK.
Re: ratast 8000 - 9000 eest.
Postitatud: 31. 03. 2004. 07:50
Postitas Andrus K
cowrider kirjutas:
Rehvid, pöiad ja pedaalid on asjad, mis mulle selle ratta juures ei meeldi.
Pöiad on täitsa ok. Mul alustavad kolmandat hooaega ja alles plaanin tagumise pöia või kogu jooksu välja vahetamist. Head tugevad pöiad, kaheksasse naljalt ei lähe. Kaal ja nimi siiski ilmselt ei vasta tõsiste tegijate maitsele.
Postitatud: 31. 03. 2004. 16:48
Postitas arjasepp
Mina küll ei ole teab, mis spets, kuid isiklikult hakkas see aasta silma Classic Team LX, kuid need saabuvad Eestisse alles 10. aprillil. Näha saab seda mudelit Pirita HE's. Pekske kuidas tahate, aga mina saan ka endale sellise ratta
Kahjuks ei ole linki pakkuda, et näha peab ise kohale minema
Postitatud: 31. 03. 2004. 18:09
Postitas tupsuke
arjasepp kirjutas:Mina küll ei ole teab, mis spets, kuid isiklikult hakkas see aasta silma Classic Team LX, kuid need saabuvad Eestisse alles 10. aprillil. Näha saab seda mudelit Pirita HE's. Pekske kuidas tahate, aga mina saan ka endale sellise ratta
Kahjuks ei ole linki pakkuda, et näha peab ise kohale minema
Hmm, päris huvitav. 10 aprill pole ju kaugel aga miski konf huvitaks küll.
Ega täpsemalt ei mäleta mis raam sellel classicul on ja muud jupid..
Re: ratast 8000 - 9000 eest.
Postitatud: 31. 03. 2004. 19:14
Postitas LauriA
Andrus K kirjutas:Pöiad on täitsa ok. Mul alustavad kolmandat hooaega ja alles plaanin tagumise pöia või kogu jooksu välja vahetamist. Head tugevad pöiad, kaheksasse naljalt ei lähe. Kaal ja nimi siiski ilmselt ei vasta tõsiste tegijate maitsele.
Kas siis minu 99a Scotti 7000 EEK-se ratta puhul on tegemist mingite imepöidadega, et nad siiamaani kaheksas ei ole (kaal on selle aja jooksul olnud vahemikus 90-100kg)? Tõsi, esimene võistlus oli alles 2001 TRM, enne seda võtsin asja rahulikult s.t piirdusin põhiliselt Harku metsa kruusa- ja metsateedega. Kilometraaz oli sel ajal muidugi väike.... max 1000-1500km aastas.
Postitatud: 31. 03. 2004. 19:40
Postitas Kirsa
arjasepp kirjutas:Mina küll ei ole teab, mis spets, kuid isiklikult hakkas see aasta silma Classic Team LX, kuid need saabuvad Eestisse alles 10. aprillil. Näha saab seda mudelit Pirita HE's. Pekske kuidas tahate, aga mina saan ka endale sellise ratta :roll:
Kahjuks ei ole linki pakkuda, et näha peab ise kohale minema :oops:
Mind huvitaks ka see see ratas ja tema jupid. Ega ei tea mis jooksud või amort seal on?
Raam peaks olema ~1400gr 2004a classic alu raam ja käigud LX, XT taga.
Re: ratast 8000 - 9000 eest.
Postitatud: 31. 03. 2004. 22:14
Postitas Mati
tupsuke kirjutas:plaanis oma vana ja kulunud ratas (Kona Fire Mountain) uue ja tsipa parema vastu vahetada. Raha käiks välja nii 8000 - 9000 EEK....
Ja tänu alele peaks sinu kääridesse ja raamidesse mahtuma veel
Trek 4900.
Postitatud: 01. 04. 2004. 10:41
Postitas tupsuke
tänud kommenteerijatele. Ma vist ikka jään selle merida juurde, siis jääb lisavarustuse täiendamiseks ka natuke raha
Karta on , et ega need paremad käiguvahetajad ja ketaspidurid jms mul vaikselt pekki kulutades erilist efekti ei anna
Postitatud: 01. 04. 2004. 11:37
Postitas arjasepp
Kirsa kirjutas:
Mind huvitaks ka see see ratas ja tema jupid. Ega ei tea mis jooksud või amort seal on?
Raam peaks olema ~1400gr 2004a classic alu raam ja käigud LX, XT taga.
Tähendab raam peaks küll selline olema, ja käigud olid vähemalt LX'd. Tegelt oli asi nii, et mõtlesin, kas Scott Yecora või siis Classic Team LX, otsustasin viimase kasuks, sest selle raha eest saab veidi rohkem minu arust(Scott maksis miski 9500, aga Classic oli 8900 vist
). Jooksude ja amortide koha pealt ei oska hetkel midagi kosta, pole veel nii süvenenud ratastesse
Üldiselt tean ka seda, et samal ajal saab HE Team ka endale rattad, sest ka nemad sõidavad Classicuga, küll kõvemaga kindlasti(Team XTR vist)
Kui ratta kätte saan, siis kommenteerin täpsemalt, sest lähiajal ei viitsi tõesti Piritale sõita
Postitatud: 04. 04. 2004. 10:13
Postitas madiz
on olnud teema
parim ratas 8000-9000 eest seal veidi samal teemal