kumb ratas oleks eraldistardis kiirem?
Postitatud: 13. 01. 2012. 09:53
.
Ja sellepärast olekski see mõistlikum valik, kui soov just eraldistardi tarbeks ratas muretseda.r3o kirjutas:Esimene on spets eraldistardi ratas, aga alumiiniumist.
Millest üldse selline valik, kui soov eraldistardiks ratas kokku panna ? Scott puhul oleks sel juhul valikutes nt. SEEr3o kirjutas:Teine on aero frame ja süsinik (ebamugavam oleks ka käiguvahetus).
Sa võiks kõigepealt mainida, kas sul mingi maanteeratas juba olemas on või ostad oma esimest asfaldiratast läbi nende valikute?r3o kirjutas:Mis targemad arvavad... kumb ratas võiks eraldistardis kiirem olla (või oleks nad enam-vähem võrdsed)?
Tugeva eraldistardi ja triatloni huvilisena julgen sarnase huvi korral soovitada panustust spetsrattasse, kuna juba tava maantekas on olemas. Tavamaatekat võid "tuunida", aga spets TT rattaga võrväärseks (asendi ja geomeetria võtmes) sa seda ei saa! Olen ise sama valiku ees ja ei mõtle uue maanteka, vaid ikka spetsratta peale.r3o kirjutas:See ei mõjuta kuidagi seda, kumb kiirem oleks eraldistardi jaoks Aga on maanteeratas olemas nagu ka ühes eelmises postis kirjutasin.SK kirjutas:Sa võiks kõigepealt mainida, kas sul mingi maanteeratas juba olemas on või ostad oma esimest asfaldiratast läbi nende valikute?r3o kirjutas:Mis targemad arvavad... kumb ratas võiks eraldistardis kiirem olla (või oleks nad enam-vähem võrdsed)?
Seda enam - miks sa siis ühele maanteekale üldse teise kõrval ostmist kaalud?? See, et grupisõidu-raamile on lisatud tähis "aero", ei tee temast veel temporaami, vaid tegu on sileda maa grupisõitudele ja laugematele klassikutele mõeldud raamiga, mis on reeglina jäigem ja aerodünaamilisemate torudega kui mägironijate "kaalujälgija". Enamikel tootjatel figureerivad tippmudelitel kaks raamitüüpi, mis kumbi pole temporatas. Sinu Scott Foil 20le assisteerib Scott Plasma 20, mis vähemalt Hawaii veebis oleva hinnakirja järgi on sisuliselt samas hinnas kui Foil 20. Ainult jooksud on tal nutused, muu kõik väärt kraam.r3o kirjutas:See ei mõjuta kuidagi seda, kumb kiirem oleks eraldistardi jaoksSK kirjutas:Sa võiks kõigepealt mainida, kas sul mingi maanteeratas juba olemas on või ostad oma esimest asfaldiratast läbi nende valikute?r3o kirjutas:Mis targemad arvavad... kumb ratas võiks eraldistardis kiirem olla (või oleks nad enam-vähem võrdsed)?
Aga on maanteeratas olemas nagu ka ühes eelmises postis kirjutasin.
Aerobikel ja seeniorite EMV-l ei ole kohanud sellist uurimist kas vastab või ei. Triatloni raamide juures tihti märge juhul kui ei vasta UCI reeglitele, üks probleem vist et liiga voolujoonilised (raami paksuse ja laiuse suhe). Ise ka alguses tõstsin ketast ja aerolenksu MNT-le peale ja maha aga see ikka oli tüütu ja päris ideaalset positsiooni ei saanud, lisaks ka käiguvahetus jäi MNT oma, seega ehitasin 2 a tagasi TT ratta. On teine tunne ja emotsioon.r3o kirjutas:SK kirjutas:r3o kirjutas:
Ma saan aru et UCI-l on mingid karmid reeglid ratastele. Ja mitte kõik triatloni rattad ei ole nendega vastavuses. Kas eestis kuskil aerobike võistlusel keegi uurib ja mõõdab ka rattaid?
Iseenesest on ka canyoni karbon raamiga eraldistardi ratas suhtelist soodne/hea varustusega võrreldes paljude teistega, aga kas ta vastab ka UCI reeglitele http://www.canyon.com/_en/triathlonbike ... tml?b=2525 ? Pildi pealt tundub (mis ei ole küll mõistlik argument, aga siiski) et see 3:1 reegel ei pruugi täidetud olla igal pool.
Mati kui sa ise ka uut ratast vaatad siis mis sinu valikutes sõelale on jäänud?
UCI pärast ära küll väga muretse. Tuntumatest mitte-UCI-kõlbulikest raamidest tuleb mul hetkel meelde ainult Spessu eelmise põlvkonna Shiv, millel oli suur aerodünaamiline kopsik esipiduri peale monteeritud, aga seda käsitleti raami kunstliku laiendina. Kõik brändid, kes ProTouril või kontinentaali tasemel näha on, on ka UCI-kõlbulike raamidega esindatud. See, mida mõõdulindiga mõõdetakse, on eelkõige sadula otsa kaugus keskjooksust ja lenksu kaugus esirummust, aga õige raami suurusega ratta puhul on need ainult seadistuste taga. UCI-le ei meeldi, kui ratta peal kõhuli lesitakse, tuleb ikka istuda:-)r3o kirjutas:Ma saan aru et UCI-l on mingid karmid reeglid ratastele. Ja mitte kõik triatloni rattad ei ole nendega vastavuses. Kas eestis kuskil aerobike võistlusel keegi uurib ja mõõdab ka rattaid?
Iseenesest on ka canyoni karbon raamiga eraldistardi ratas suhtelist soodne/hea varustusega võrreldes paljude teistega, aga kas ta vastab ka UCI reeglitele http://www.canyon.com/_en/triathlonbike ... tml?b=2525 ? Pildi pealt tundub (mis ei ole küll mõistlik argument, aga siiski) et see 3:1 reegel ei pruugi täidetud olla igal pool.
Mida selle all mõeldud on?SK kirjutas: ..
Ainult temporatta omamine ei võimalda juba kvaliteetselt kilomeetreid koguda, ..
Seda seisukohta peab praeguseks juba revideerima - Girol sõitis Farnese Vini sama raamiga nii eraldit kui gruppi!SK kirjutas:Hübriidsed raamid on omaette teema, neid toodavad põhiliselt no-name firmad ja argumendid on teleturulikud.
Vaesus ei ole alati voorus See erand veel reegleid ei kummuta.clx kirjutas:Seda seisukohta peab praeguseks juba revideerima - Girol sõitis Farnese Vini sama raamiga nii eraldit kui gruppi!SK kirjutas:Hübriidsed raamid on omaette teema, neid toodavad põhiliselt no-name firmad ja argumendid on teleturulikud.
Ma arvan, et Farnese Vini rahakott ja ambitsioonid on siiski isegi temposõidus suuremad kui selle teema kontekst siin ja minu point oli, et päris nii dramaatiline asi ei ole, et 'hübriid raam=teletug'. Ma usun et tugev harrastaja võiks nt Cervelo S5'ga päris okeid tulemust välja sõita TT setup'is ja ilmselt võrreldes suvalise toruraamiga on ikkagi väike aerodünaamiline eelis olemas. Ideaalses maailmas muidugi on asjad must-valged, ei vaidle vastu!SK kirjutas: Vaesus ei ole alati voorus See erand veel reegleid ei kummuta.
Cipol on mägedes turnimiseks ka eraldi raam olemas, kui klubi ambitsioonid tõusevad, teevad kindlasti temporaami ka valmis.
Eelmise aasta eestikatel mõõdeti rattad üle küll. Ja mitte ainult rattaid, vaid muuhulgas ka nt pilootide põlvikupikkused!raulk kirjutas: EMV-l ei ole kohanud sellist uurimist kas vastab või ei.
Nii, nüüd paluks analüüsi juba järgmisele kaasusele. Wiggo, potentsiaalne olümpiakuld ja "hübriidraam":SK kirjutas:Vaesus ei ole alati voorus See erand veel reegleid ei kummuta.clx kirjutas:Seda seisukohta peab praeguseks juba revideerima - Girol sõitis Farnese Vini sama raamiga nii eraldit kui gruppi!SK kirjutas:Hübriidsed raamid on omaette teema, neid toodavad põhiliselt no-name firmad ja argumendid on teleturulikud.