1. leht 1-st

Trek Fuel 100

Postitatud: 21. 04. 2004. 15:29
Postitas SL
kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)

Postitatud: 21. 04. 2004. 15:39
Postitas profit4
SL kirjutas:Kuigi läheb pealkirjast kõrvale - kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
Krt Fuel ajab küll tati ripakile :P , ilus pill

Postitatud: 21. 04. 2004. 15:47
Postitas SL
profit4 kirjutas:Krt Fuel ajab küll tati ripakile :P , ilus pill
No krt mis ma seal ikka salgan, ega olen ikka rahul küll. Minumeelest ilma ilustamata on tegemist maailma kõige parema mägirattaga. Kui hakata uurima, siis mina vähemalt ei leidnud ühtegi juppi, mida paremaks saaks vahetada. Carbon sarved vist saaks ise külge panna. Aga ok, see treki kiitmine läheb juba teemast väga kõrvale.

Postitatud: 21. 04. 2004. 17:14
Postitas alar
Krt oskab keegi öelda kui palju võiks kaaluda siis Fuel 98? Või kus seda kaaluda saaks?

Postitatud: 21. 04. 2004. 17:20
Postitas erikr
alar kirjutas:Krt oskab keegi öelda kui palju võiks kaaluda siis Fuel 98? Või kus seda kaaluda saaks?
saunakaalul, diferentsiaalmeetodiga.
pirita hawaiis rippkaalul

Re: Trek Fuel 100

Postitatud: 21. 04. 2004. 18:54
Postitas tarmo
SL kirjutas:kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
Mountain Bike Actioni andmetel on Fuel 100 kergeim seeriatootmises olevatest full suspension võistlusratastest.
Meirhaeghe maailmameistriks toonud Epic kaalus minu mäletamist mööda 11 kg ja tal oli custom bike.

Re: Trek Fuel 100

Postitatud: 21. 04. 2004. 19:05
Postitas KristjanS
tarmo kirjutas:
SL kirjutas:kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
Mountain Bike Actioni andmetel on Fuel 100 kergeim seeriatootmises olevatest full suspension võistlusratastest.
Meirhaeghe maailmameistriks toonud Epic kaalus minu mäletamist mööda 11 kg ja tal oli custom bike.
mõned aaastad tagasi oli Scott kõige kergem full suspension ratas kaalused alla 9 kg

http://weightweenies.starbike.com/articles.php?ID=27[/url]

Re: Trek Fuel 100

Postitatud: 21. 04. 2004. 19:21
Postitas huko
tarmo kirjutas:Mountain Bike Actioni andmetel on Fuel 100 kergeim seeriatootmises olevatest full suspension võistlusratastest.
Meirhaeghe maailmameistriks toonud Epic kaalus minu mäletamist mööda 11 kg ja tal oli custom bike.
veloman32 kirjutas:mõned aaastad tagasi oli Scott kõige kergem full suspension ratas kaalused alla 9 kg
Seeriatoodangust pole ju selle ratta juures juttugi, pealkirjaski ju maagiline sõnapaar custom build. Tehasevariandist pole palju alles jäetud... :wink:

Re: Trek Fuel 100

Postitatud: 21. 04. 2004. 19:27
Postitas KristjanS
huko kirjutas:Seeriatoodangust pole ju selle ratta juures juttugi, pealkirjaski ju maagiline sõnapaar custom build. Tehasevariandist pole palju alles jäetud... :wink:
kusjuures hawaiis oli see Scott täitsa olemas (tehasevariandina) ja lisaks juures silt ,,maailma kergeim topeltamordiga ratas,, ,või midagi selletaolist.aga selle peale ei saa pead pakule panna kas oli seeriatootmises või mitte :shock: :?

Postitatud: 21. 04. 2004. 20:07
Postitas alar
erikr kirjutas: ...diferentsiaalmeetodiga...
Loll küsimus, kuid oskad ehk täpsustada?

Postitatud: 21. 04. 2004. 20:09
Postitas huko
Ronid kaalule ilma rattata ja rattaga. Lahutad kaalud ja voila! :wink:

Postitatud: 21. 04. 2004. 20:11
Postitas alar
huko kirjutas:Ronid kaalule ilma rattata ja rattaga. Lahutad kaalud ja voil?! :wink:
Tadaa :idea: selle peale oleks võind ju isegi tulla :wink: Tänud, lähen uurin asja järgi siis

Re: Trek Fuel 100

Postitatud: 21. 04. 2004. 20:59
Postitas Alvaro
SL kirjutas:kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
Ei taha siin kedagi ega kellegi varustust maha tegema hakata, aga selle sama Hawaii rippkaaluga kaaludes saadi ühele rattale 1,2 kg :!: väiksem kaal, kui tehase spec oli andnud. Aga nagu teame, on rataste kaalud haruharva alla tehase antud ulmenumbrite. Järeldusi ma parem tegema ei hakanud........

Postitatud: 21. 04. 2004. 22:23
Postitas Rivo
Iseenesest peaksid need rippkaalud ühed täpseimate killast olema. Mõtlen siin sellist, kus kaalu teada saamiseks mingit raskust pikki siini edasi või tagasi liigutatakse (krt. raske ennast väljendada) Aga no selline tavaline.

Postitatud: 22. 04. 2004. 07:14
Postitas erikr
Rivo kirjutas:Iseenesest peaksid need rippkaalud ühed täpseimate killast olema. Mõtlen siin sellist, kus kaalu teada saamiseks mingit raskust pikki siini edasi või tagasi liigutatakse (krt. raske ennast väljendada) Aga no selline tavaline.
räägid margapuust, võro keeles päsül
hawaiis on rippuv osutiga vedrukaal

Postitatud: 22. 04. 2004. 08:04
Postitas SL
erikr kirjutas:hawaiis on rippuv osutiga vedrukaal
See, mis paar nädalat tagasi Pirita Hawaiis oli, oli selline elektrooniline, vedelkristall näiduga rippkaal. Ma ei tea, mida Alvaro silmas pidas - võibolla seda sama. Samas paarsada grammi siia-sinna on mul ükspuha (olenevalt kaalust ja kaalujast), kuid ei tahaks päris uskuda, et kohe 1,2 kilo 10,9-st raskem on.

Postitatud: 22. 04. 2004. 08:06
Postitas erikr
SL kirjutas: See, mis paar nädalat tagasi Pirita Hawaiis oli, oli selline elektrooniline, vedelkristall näiduga rippkaal.
ok, rääkisin vanade mälestuste põhjal, järelikult tehnikat upgradetud.

Postitatud: 22. 04. 2004. 08:37
Postitas Alvaro
SL kirjutas:See, mis paar nädalat tagasi Pirita Hawaiis oli, oli selline elektrooniline, vedelkristall näiduga rippkaal. Ma ei tea, mida Alvaro silmas pidas - võibolla seda sama. Samas paarsada grammi siia-sinna on mul ükspuha (olenevalt kaalust ja kaalujast), kuid ei tahaks päris uskuda, et kohe 1,2 kilo 10,9-st raskem on.
Jah, see sama elektrooniline, seda nad juba tükk aega kasutanud on. Loomulikult ei usu, et Fuel sul 12 kg kaalub. Aga tõin ühe näite elust enesest ja kuna mul rohkem andmeid pole (mis on muidugi mu enda viga), siis pean selle kaalu kohta sellises teadmises (teadmatuses) elama........

Postitatud: 22. 04. 2004. 08:40
Postitas profit4
hmm vaatasin et rademari kodukal pole Fuel ratastest enam haisugi :roll: , paistab et ka need on neil vaid ettetellimisega. Tahtsin hinda kiigata 8) , äkki oskab keegi anda infot, mitu kümneid tuhandeid see vokk maksab :lol:

Postitatud: 22. 04. 2004. 09:15
Postitas indrek
Kõik on võimalik....mmm 8) Sellisega sõidaks isegi...

Postitatud: 22. 04. 2004. 09:24
Postitas Ermo
.

Postitatud: 22. 04. 2004. 09:32
Postitas mart
Ermo kirjutas: Huvitav, mis selline ketastega fuel kaalub ?
V?gten er 9,75 kg for komplet cykel inkl. speedsensor og holder til pulsur.
http://www.trekoclv.webbyen.dk/

Postitatud: 22. 04. 2004. 09:37
Postitas SL
mart kirjutas:V?gten er 9,75 kg for komplet cykel inkl. speedsensor og holder til pulsur.
http://www.trekoclv.webbyen.dk/
Vot seda mina juba ei usu.

Postitatud: 22. 04. 2004. 09:37
Postitas Ermo
.

Postitatud: 22. 04. 2004. 09:51
Postitas vaikija
See Hawai kaal,mis valetas 1.2kg,tuli selle "maailma kergeima"Scott Strikega ilmselt kaasa,sest lubatud alla 9kg-st oli asi ikka väga kaugel.Loomulikult oli selle ratta õige kaal kah väga kergete killast,aga on kuulda olnud,et need raamid väga kaua ei sõitnud.Trek Fuel 100 on raudselt ÜLIKÕVA,eriti kui seal paar juppi ära vahetada odavamate vastu.

Postitatud: 22. 04. 2004. 13:54
Postitas Ermo
.

Postitatud: 22. 04. 2004. 19:28
Postitas alar
Ermo kirjutas:Minu ketastega, mitte carbon kaalub 11,5 koos kõigega.
Ma loodan, et selle kõige sisse sa ennast ei lugenud :wink:

Postitatud: 22. 04. 2004. 20:25
Postitas Rivo
...eriti kui seal paar juppi ära vahetada odavamate vastu...
See läheb küll juba teemast veidi mööda, kuid tahaks väga teada, mida sa selle ratta juures sooviksid ära vahetada ?

Postitatud: 22. 04. 2004. 20:48
Postitas vaikija
Eks ikka see sama ja juba ammu kõiki ära tüüdanud käiguvahetajate teema.

Postitatud: 22. 04. 2004. 21:00
Postitas Ermo
.

Postitatud: 22. 04. 2004. 21:02
Postitas Rom
:!:

Postitatud: 22. 04. 2004. 21:02
Postitas alar
Ermo kirjutas:
alar kirjutas:
Ermo kirjutas:Minu ketastega, mitte carbon kaalub 11,5 koos kõigega.
Ma loodan, et selle kõige sisse sa ennast ei lugenud :wink:
Selgita joke-i :? ( äkki on juhtmed pikad )
Võibolla polnudki hea joke, ära tunne ennast puudutatult, parem vänta nii kuis jaksad

Postitatud: 08. 05. 2004. 22:12
Postitas XTRace
kaalusin, enda oma kah ära (fuel 100)
Mul õnnestus 11,2 kg saada,
Aga see on nüüd koos pudelikorvi, pedaalide, sarvede, helkurite, raskema sadula ja muudegi ebaoluliste vidinatega (hulk raamikaitsmeid) ning kerge :lol: tolmuga

Postitatud: 09. 05. 2004. 17:54
Postitas Jack
Ma ei tea kuidas teistega on, aga tänu full suspensionile oskan ma nüüd treppidest üles sõita. Tavalistest pikkadest treppidest, pean silmas. Fuel 100-ga siis...

Postitatud: 09. 05. 2004. 19:30
Postitas tarmo
profit4 kirjutas:hmm vaatasin et rademari kodukal pole Fuel ratastest enam haisugi :roll: , paistab et ka need on neil vaid ettetellimisega. Tahtsin hinda kiigata 8) , äkki oskab keegi anda infot, mitu kümneid tuhandeid see vokk maksab :lol:

letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.

Postitatud: 10. 05. 2004. 15:40
Postitas madiz
polegi ja astronoomilised summad sellise ratta kohta

Postitatud: 11. 05. 2004. 11:38
Postitas Bimmer
tarmo kirjutas: letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.
Ma natuke kahtlen nende hindade tõepärasuses. Kui juba XT-jupiga Elite 9.8 maksab 44000.- siis ei ole eriti reaalne saada XTR-iga Fuel-i eelpool nimetatud hinnaga. Minu Rademaris töötav sõber arvas Fuel 100 hinaks olevat 80-90K, aga ta ei olnud ka päris kindel, kuna neid rattaid jaemüüki ei võetud.

Postitatud: 11. 05. 2004. 11:50
Postitas tarmo
Bimmer kirjutas:
tarmo kirjutas: letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.
Ma natuke kahtlen nende hindade tõepärasuses. Kui juba XT-jupiga Elite 9.8 maksab 44000.- siis ei ole eriti reaalne saada XTR-iga Fuel-i eelpool nimetatud hinnaga. Minu Rademaris töötav sõber arvas Fuel 100 hinaks olevat 80-90K, aga ta ei olnud ka päris kindel, kuna neid rattaid jaemüüki ei võetud.
need hinnad on maha kirjutatud hinnasiltidelt laki tn rademarist tallinnas. kõik on seal jaemüügis .

Postitatud: 11. 05. 2004. 12:04
Postitas Ruve
Bimmer kirjutas:
tarmo kirjutas: letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.
Ma natuke kahtlen nende hindade tõepärasuses. Kui juba XT-jupiga Elite 9.8 maksab 44000.- siis ei ole eriti reaalne saada XTR-iga Fuel-i eelpool nimetatud hinnaga. Minu Rademaris töötav sõber arvas Fuel 100 hinaks olevat 80-90K, aga ta ei olnud ka päris kindel, kuna neid rattaid jaemüüki ei võetud.
see Fuel 100 ei ole poes päris 100% tippjuppidega ratas, seepärast ka hind selline. nt. cross maxi pole, samuti sadul ja veel mõned pisut täielikust tipust madalamad jupid. sellise ratta kohta on hind muidugi mõistlik! kuigi kaalub natuke palju.

Postitatud: 11. 05. 2004. 12:26
Postitas tarmo
Ruve kirjutas:see Fuel 100 ei ole poes päris 100% tippjuppidega ratas, seepärast ka hind selline. nt. cross maxi pole, samuti sadul ja veel mõned pisut täielikust tipust madalamad jupid. sellise ratta kohta on hind muidugi mõistlik! kuigi kaalub natuke palju.
bontrager x-lite jooksud on tippjooksud, mis on crossmaxiga samas hinnaklassis, nii et kui ratas komplekteerida crossmaxiga, see hinda ei muudaks. ausalt ma väga ei leia fuel 100 küljest juppe mis on" täielikust tipust" madalamad. :roll: kui siis vaid v-pidurid asendaks kettaga, aga miskipärast on tootja v-piduri valinud.

Postitatud: 11. 05. 2004. 12:47
Postitas XTRace
Ruve kirjutas:see Fuel 100 ei ole poes päris 100% tippjuppidega ratas, seepärast ka hind selline. nt. cross maxi pole, samuti sadul ja veel mõned pisut täielikust tipust madalamad jupid. sellise ratta kohta on hind muidugi mõistlik! kuigi kaalub natuke palju.
No kui crossmaxe all ei ole siis see ratas ikka küll kuskile ei kõlba :lol:
Ja sadul mingi san marco lagi sadul. Ja amort kah ju mingi SID'i närakas
ja üldsegi mingid kuradi shimano jupid peal.

KUi sina eelistad mingeid teisi kaubamärke (mingitel erinevatel põhjustel) siis need ei ole veel lagi ja kõik teised konkureerivad kaubamärgid rämps. :evil:

a'la ühele shimano teisele sram, ühele mavic teisele bontrager, ühele merida teisele trek :lol: