Trek Fuel 100
Postitatud: 21. 04. 2004. 15:29
kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
Krt Fuel ajab küll tati ripakile , ilus pillSL kirjutas:Kuigi läheb pealkirjast kõrvale - kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
No krt mis ma seal ikka salgan, ega olen ikka rahul küll. Minumeelest ilma ilustamata on tegemist maailma kõige parema mägirattaga. Kui hakata uurima, siis mina vähemalt ei leidnud ühtegi juppi, mida paremaks saaks vahetada. Carbon sarved vist saaks ise külge panna. Aga ok, see treki kiitmine läheb juba teemast väga kõrvale.profit4 kirjutas:Krt Fuel ajab küll tati ripakile , ilus pill
saunakaalul, diferentsiaalmeetodiga.alar kirjutas:Krt oskab keegi öelda kui palju võiks kaaluda siis Fuel 98? Või kus seda kaaluda saaks?
Mountain Bike Actioni andmetel on Fuel 100 kergeim seeriatootmises olevatest full suspension võistlusratastest.SL kirjutas:kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
mõned aaastad tagasi oli Scott kõige kergem full suspension ratas kaalused alla 9 kgtarmo kirjutas:Mountain Bike Actioni andmetel on Fuel 100 kergeim seeriatootmises olevatest full suspension võistlusratastest.SL kirjutas:kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
Meirhaeghe maailmameistriks toonud Epic kaalus minu mäletamist mööda 11 kg ja tal oli custom bike.
tarmo kirjutas:Mountain Bike Actioni andmetel on Fuel 100 kergeim seeriatootmises olevatest full suspension võistlusratastest.
Meirhaeghe maailmameistriks toonud Epic kaalus minu mäletamist mööda 11 kg ja tal oli custom bike.
Seeriatoodangust pole ju selle ratta juures juttugi, pealkirjaski ju maagiline sõnapaar custom build. Tehasevariandist pole palju alles jäetud...veloman32 kirjutas:mõned aaastad tagasi oli Scott kõige kergem full suspension ratas kaalused alla 9 kg
kusjuures hawaiis oli see Scott täitsa olemas (tehasevariandina) ja lisaks juures silt ,,maailma kergeim topeltamordiga ratas,, ,või midagi selletaolist.aga selle peale ei saa pead pakule panna kas oli seeriatootmises või mittehuko kirjutas:Seeriatoodangust pole ju selle ratta juures juttugi, pealkirjaski ju maagiline sõnapaar custom build. Tehasevariandist pole palju alles jäetud...
Loll küsimus, kuid oskad ehk täpsustada?erikr kirjutas: ...diferentsiaalmeetodiga...
Tadaa selle peale oleks võind ju isegi tulla Tänud, lähen uurin asja järgi siishuko kirjutas:Ronid kaalule ilma rattata ja rattaga. Lahutad kaalud ja voil?!
Ei taha siin kedagi ega kellegi varustust maha tegema hakata, aga selle sama Hawaii rippkaaluga kaaludes saadi ühele rattale 1,2 kg väiksem kaal, kui tehase spec oli andnud. Aga nagu teame, on rataste kaalud haruharva alla tehase antud ulmenumbrite. Järeldusi ma parem tegema ei hakanud........SL kirjutas:kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
räägid margapuust, võro keeles päsülRivo kirjutas:Iseenesest peaksid need rippkaalud ühed täpseimate killast olema. Mõtlen siin sellist, kus kaalu teada saamiseks mingit raskust pikki siini edasi või tagasi liigutatakse (krt. raske ennast väljendada) Aga no selline tavaline.
See, mis paar nädalat tagasi Pirita Hawaiis oli, oli selline elektrooniline, vedelkristall näiduga rippkaal. Ma ei tea, mida Alvaro silmas pidas - võibolla seda sama. Samas paarsada grammi siia-sinna on mul ükspuha (olenevalt kaalust ja kaalujast), kuid ei tahaks päris uskuda, et kohe 1,2 kilo 10,9-st raskem on.erikr kirjutas:hawaiis on rippuv osutiga vedrukaal
ok, rääkisin vanade mälestuste põhjal, järelikult tehnikat upgradetud.SL kirjutas: See, mis paar nädalat tagasi Pirita Hawaiis oli, oli selline elektrooniline, vedelkristall näiduga rippkaal.
Jah, see sama elektrooniline, seda nad juba tükk aega kasutanud on. Loomulikult ei usu, et Fuel sul 12 kg kaalub. Aga tõin ühe näite elust enesest ja kuna mul rohkem andmeid pole (mis on muidugi mu enda viga), siis pean selle kaalu kohta sellises teadmises (teadmatuses) elama........SL kirjutas:See, mis paar nädalat tagasi Pirita Hawaiis oli, oli selline elektrooniline, vedelkristall näiduga rippkaal. Ma ei tea, mida Alvaro silmas pidas - võibolla seda sama. Samas paarsada grammi siia-sinna on mul ükspuha (olenevalt kaalust ja kaalujast), kuid ei tahaks päris uskuda, et kohe 1,2 kilo 10,9-st raskem on.
V?gten er 9,75 kg for komplet cykel inkl. speedsensor og holder til pulsur.Ermo kirjutas: Huvitav, mis selline ketastega fuel kaalub ?
Vot seda mina juba ei usu.mart kirjutas:V?gten er 9,75 kg for komplet cykel inkl. speedsensor og holder til pulsur.
http://www.trekoclv.webbyen.dk/
Ma loodan, et selle kõige sisse sa ennast ei lugenudErmo kirjutas:Minu ketastega, mitte carbon kaalub 11,5 koos kõigega.
See läheb küll juba teemast veidi mööda, kuid tahaks väga teada, mida sa selle ratta juures sooviksid ära vahetada ?...eriti kui seal paar juppi ära vahetada odavamate vastu...
Võibolla polnudki hea joke, ära tunne ennast puudutatult, parem vänta nii kuis jaksadErmo kirjutas:Selgita joke-i ( äkki on juhtmed pikad )alar kirjutas:Ma loodan, et selle kõige sisse sa ennast ei lugenudErmo kirjutas:Minu ketastega, mitte carbon kaalub 11,5 koos kõigega.
profit4 kirjutas:hmm vaatasin et rademari kodukal pole Fuel ratastest enam haisugi , paistab et ka need on neil vaid ettetellimisega. Tahtsin hinda kiigata , äkki oskab keegi anda infot, mitu kümneid tuhandeid see vokk maksab
Ma natuke kahtlen nende hindade tõepärasuses. Kui juba XT-jupiga Elite 9.8 maksab 44000.- siis ei ole eriti reaalne saada XTR-iga Fuel-i eelpool nimetatud hinnaga. Minu Rademaris töötav sõber arvas Fuel 100 hinaks olevat 80-90K, aga ta ei olnud ka päris kindel, kuna neid rattaid jaemüüki ei võetud.tarmo kirjutas: letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.
need hinnad on maha kirjutatud hinnasiltidelt laki tn rademarist tallinnas. kõik on seal jaemüügis .Bimmer kirjutas:Ma natuke kahtlen nende hindade tõepärasuses. Kui juba XT-jupiga Elite 9.8 maksab 44000.- siis ei ole eriti reaalne saada XTR-iga Fuel-i eelpool nimetatud hinnaga. Minu Rademaris töötav sõber arvas Fuel 100 hinaks olevat 80-90K, aga ta ei olnud ka päris kindel, kuna neid rattaid jaemüüki ei võetud.tarmo kirjutas: letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.
see Fuel 100 ei ole poes päris 100% tippjuppidega ratas, seepärast ka hind selline. nt. cross maxi pole, samuti sadul ja veel mõned pisut täielikust tipust madalamad jupid. sellise ratta kohta on hind muidugi mõistlik! kuigi kaalub natuke palju.Bimmer kirjutas:Ma natuke kahtlen nende hindade tõepärasuses. Kui juba XT-jupiga Elite 9.8 maksab 44000.- siis ei ole eriti reaalne saada XTR-iga Fuel-i eelpool nimetatud hinnaga. Minu Rademaris töötav sõber arvas Fuel 100 hinaks olevat 80-90K, aga ta ei olnud ka päris kindel, kuna neid rattaid jaemüüki ei võetud.tarmo kirjutas: letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.
bontrager x-lite jooksud on tippjooksud, mis on crossmaxiga samas hinnaklassis, nii et kui ratas komplekteerida crossmaxiga, see hinda ei muudaks. ausalt ma väga ei leia fuel 100 küljest juppe mis on" täielikust tipust" madalamad. kui siis vaid v-pidurid asendaks kettaga, aga miskipärast on tootja v-piduri valinud.Ruve kirjutas:see Fuel 100 ei ole poes päris 100% tippjuppidega ratas, seepärast ka hind selline. nt. cross maxi pole, samuti sadul ja veel mõned pisut täielikust tipust madalamad jupid. sellise ratta kohta on hind muidugi mõistlik! kuigi kaalub natuke palju.
No kui crossmaxe all ei ole siis see ratas ikka küll kuskile ei kõlbaRuve kirjutas:see Fuel 100 ei ole poes päris 100% tippjuppidega ratas, seepärast ka hind selline. nt. cross maxi pole, samuti sadul ja veel mõned pisut täielikust tipust madalamad jupid. sellise ratta kohta on hind muidugi mõistlik! kuigi kaalub natuke palju.