1. leht 1-st
HOBBY HALLI ratas SARDA NEVADA 26
Postitatud: 25. 04. 2004. 16:10
Postitas wetsuit
Tere!
On kellegil mingit kogemust või infot Hobby Halli jalgrattast 18 käiguline Sarda Nevada 26 ATB sport variant meestele.
Olen väga tänulik info eest!
speedoboy25@hot.ee
Postitatud: 25. 04. 2004. 16:29
Postitas Gunnar
Ei, aga ainke mõte Sarda ostmiseks on vist see, et saab soodsalt järelmaksuga osta. Muidu, hoia eemale, leiab koduturult sama raha eest paremaid rattaid küll
Postitatud: 25. 04. 2004. 16:29
Postitas margus v
Rahulikuks sõiduks kõlbab,kuid midagi enamat EI.Parem ära osta
Postitatud: 25. 04. 2004. 16:38
Postitas Konflict
Mina kll sardat ei ostaks 100% kindel. Kui lihtsalt niisama sõita vaikselt rahulikult siis vb. Aga mingit töökindlust jne sellest rattast kll ei leia. parem osta Optima või midagi saad vähemalt hoolduse 1 aastaks tasuta.
Postitatud: 25. 04. 2004. 18:31
Postitas velosipedist
Mina ka sardat ei ostaks aga huvitav kui palju foorumlasi ise kunagi mõne Sardaga sõitnud on
mina küll pole....(pole vist ka paljust ilma jäänud)
Postitatud: 25. 04. 2004. 18:39
Postitas Ereliukas
velosipedist kirjutas:Mina ka sardat ei ostaks aga huvitav kui palju foorumlasi ise kunagi mõne Sardaga sõitnud on
mina küll pole....(pole vist ka paljust ilma jäänud)
Korra sai maal sugulaste juures õlle järel käidud - mu naise merida kalahari on ikka jupp maad etem, a õlle sain kohale toimetatud küll
Postitatud: 25. 04. 2004. 18:40
Postitas reimers66
SARDA=SARA
pole mõtet sellist osta isegi rahulikuks sõidux! muid marke saab ju ka liisida niiet...
...
Postitatud: 25. 04. 2004. 18:53
Postitas Marti
Nu ise olen omal ajal sardaga sõitnud (Sierra oli mudeli nimi) ja saab sõidetud küll, igal pool saab sõita, ega mees sõidab ju, mitte ratas. Aga loomulikult võib peaaegu sama raha eest saada võib'olla et parema ratta. Kuid ei ole kindel, kuna ta ju päris odav. Oma Sardaga läbisin tervelt Otepää maratoni ja täitsa hästi läks (oli mu elu esimene võistlus- head emotsioonid; ratas töötas korralikult).
Postitatud: 25. 04. 2004. 19:28
Postitas taavid
kuidas garantiiga lood on? endal oli kunagi hobbyhallist ostetud blue fox, mis sai siin tartu kandis karpi pakitud ja postkontorisse viidud, kust ta vist tln-sse saadeti ja paar nädalat seal sellega pusiti (mitmed pisivead, mida kohapeal rattapoes oleks lihtne olnud kõrvaldada). võibolla on nüüd teeninduspunkte mujalgi (ja ma ei tea, kus täpselt sa eladki)
Postitatud: 25. 04. 2004. 22:12
Postitas 5TH ELEMENT
minu meelest täiesti mõttetu raharaiskamine
pole hästi kursis, mis nad seal maksavad aga üks oli vist midagi 4k isegi (sis juppidega), mille eest saab juba üpris korraliku kasutatud velo (deore/LX).
ja ühed sarad kõik tõesti, vahe ehk ainult rattakellas ja seisujalas.
see on sama hea, kui osta nt 130.000 EEK-u eest mingi nööpauto, mille väärtus poole a pärast heal juhul 30k. selle sarda eest saad ka hiljem ehk 700kr.
aga eks ise tead, kui peab ilmtingimata just uus olema, siis julgeks soovitada kasvõi nt classic'ut, mida müüb HE ja garantiid jne. sõber eelmine kevad ostis classic Maxx'i ca 2,6k-ga ja pühapäevaratturina kärab küll.
aga eks ta nii ole, et kui oled juba midagi paremat maitsta saanud, siis tunnetad, et rattal ja rattal on ikka vahe küll ja seda mitte välimuses, vaid juhitavuses, kiirenduses, kvaliteedis jne ning vähemaga juba hea meelega enam ei lepi.
Postitatud: 26. 04. 2004. 07:26
Postitas Ull Miis
Hobby Holly kaupadest mina soovitan ülisuure kaarega mööda käia:D!!!
Postitatud: 26. 04. 2004. 07:45
Postitas erikr
need kes soovitavad sellest rattast suure kaarega mööda käia soovitavad tegelikult kõigist selle hinnaklassi ratastest mööda käia. tõde on see, et selles hinnaklassis pole ratastel sisuliselt mingit vahet, sama taseme jupid ja terasraam. vahet pole mis nimi on raami peale kirjutatud.
kui aga inimesel rohkem raha rattaostuks pole siis on need kaarega möödakäimise tekstid IMHO mõttetud. lisaks on hobbyhallil lihtne järelmaksuskeem, selle ratta puhul sissemaks vaid 1250, ratta hind 3100.
kasutatud ratta ostu puhul võib minna OK kuid võib ka kärsata sest kassett, piduriklotsid, kett, kaelekad ja koonused võivad juba lõpukorral olla kui pole hästi hoitud. kõik teavad mis need jupid ka odavamast otsast maksavad ja kes mata tunnist pausi ei pannud see oskab arvutada täiendava kulu protsendi juba makstud ratta hinnast. enamus kipub oma soovitusi jagades unustama, et kõik ei teeni võrdselt ja paljud ei teeni veel üldse. enne vaja koolikohustus ära täita. see mis ei kõlba sinule ei tähenda seda, et see ei võiks olla kellelegi teisele parim.
tasuks vaadata sama hinnaklassi ja tasemega optimat, authorit, classicut või pantherit, nende puhul saab vähemalt garantiihoolduse müüjalt või oma kodulinnast.
Postitatud: 26. 04. 2004. 07:54
Postitas Rom
erikr kirjutas: enamus kipub oma soovitusi jagades unustama, et kõik ei teeni võrdselt ja paljud ei teeni veel üldse. enne vaja koolikohustus ära täita. see mis ei kõlba sinule ei tähenda seda, et see ei võiks olla kellelegi teisele parim.
tasuks vaadata sama hinnaklassi ja tasemega optimat või pantherit, nende puhul saab vähemalt garantiihoolduse müüjalt või oma kodulinnast.
samad sõnad.
lisaks veel niipalju et hind ja kvaliteet ei ole seal paigas
ja selliste asjade ostu puhul tasub kindlasti jälgida garantii ja üldse hooldusremondi võimalust (mis kataloogi kaupadel ei ole vist kuigi hea)
Postitatud: 26. 04. 2004. 08:01
Postitas Andrus K
meesterahvas peaks jah endale ostma ratta ikka kodu lähedalt. Sest tükke hakkab lendama ikka ja hea kui müüja/töökoda võtta on. Samas mu õde ostis eelmisel sajandil (vist 97`aastal vms.) HobbyHallist punase ratta. Naisterahva käe all (max 500 km. aastas) kestab. Kulumaterjale on korra vahetatud kuid muidu kestab.
Postitatud: 26. 04. 2004. 08:28
Postitas vaikija
See Sarda mudel,kus on esi-ja tagaamort,on idiootsus.Selle ostavad endale inimesed,kes lihtsalt asjast midagi ei tea või on maitsetult edevad.Aga see tavaline Sarda on tegelikult täiesti normaalne odav ratas,ta on isegi tunduvalt parem,kui kui mõnes rattapoes müüdavad rattad(kindlasti ma ei reeda seda rattapoodi ja ratast).Selle Sarda üks ja peaaegu ainuke viga on see,et nad on niiöelda tehaseseades ehk koonuste ja kodarate jms tähtsate sõlmede olukord on nagu loterii-kui veab on ok,kui ei vea on p.....Kui see ratas osta,tuleks ta HEA spetsialisti käe alt läbi lasta.Kuid ka see maksab ja kas ta enam nii odav ja mugav osta ongi.Lisaks rattapoest ostetud rattaga kaasneb juba eelmainitud tasuta hooldus mingi aja jooksul ja see on ratta eluiga ja sõidumõnu arvestades väga tähtis moment.