Mägiratas, ca 9k, esialgu kolm valikut
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Mägiratas, ca 9k, esialgu kolm valikut
Heips
Huvi ja vajadus: mägiratas, millega saaks nii pühapäeviti Ihaste metsa künkaid vallutada kui ülejäänud päevadel ka tõsisemalt (kuid kaugeltki mitte profitasemel) trenni teha.
Hinnaklass: ei ole kindlalt fikseeritud, kuid kusagil 9k juures tundub olevat mõistlik piir. Välistatud ei ole piiri nihkumine kummaski suunas.
Praegused silma jäänud variandid:
GT AVALANCHE 1.0
TREK 4900
MERIDA Matts Sport 500
Küsimus: kas nende kolme puhul on peamine vahe peputunnetuses või on mõnega neist seotud seigad, mida peaks teadma ja millega arvestama?
Huvi ja vajadus: mägiratas, millega saaks nii pühapäeviti Ihaste metsa künkaid vallutada kui ülejäänud päevadel ka tõsisemalt (kuid kaugeltki mitte profitasemel) trenni teha.
Hinnaklass: ei ole kindlalt fikseeritud, kuid kusagil 9k juures tundub olevat mõistlik piir. Välistatud ei ole piiri nihkumine kummaski suunas.
Praegused silma jäänud variandid:
GT AVALANCHE 1.0
TREK 4900
MERIDA Matts Sport 500
Küsimus: kas nende kolme puhul on peamine vahe peputunnetuses või on mõnega neist seotud seigad, mida peaks teadma ja millega arvestama?
Siia ritta soovitaksin veel Classic Stormi.
Classic MTB Alu Sport 26", 1900 g
ISO 9001, poleeritud ja lakitud
RST Gila TL, 89 mm amordikäik
27 käiku
Shimano XT tagavahetaja, 9 käiku
Shimano LX esivahetaja, 3 käiku
Shimano Deore
Shimano Deore Octalink 44/34/24 h
Shimano Deore kassett CS-HG50-9, 11-30 h
Shimano Deore CN-HG53
Shimano V-pidur, 65 mm klotsid, Deore pidurilingid
Aluveljed Alex 26", topeltseinaga, freesitud küljed
26x1.95 siledad maastikukummid, autoventiil
Classic MTB, 3M helkur ja integreeritud äärekaitse
Alu sadulatoru, rummud, veljed, pedaalid, lenks ja hoidja
Standard 14G, diameeter 2,0 mm
Shimano Deore
Jagwire kevlariga punutud kõrid, tefloniga trossid
5 a aluraam, 1 a ratta osad
Classic MTB Alu Sport 26", 1900 g
ISO 9001, poleeritud ja lakitud
RST Gila TL, 89 mm amordikäik
27 käiku
Shimano XT tagavahetaja, 9 käiku
Shimano LX esivahetaja, 3 käiku
Shimano Deore
Shimano Deore Octalink 44/34/24 h
Shimano Deore kassett CS-HG50-9, 11-30 h
Shimano Deore CN-HG53
Shimano V-pidur, 65 mm klotsid, Deore pidurilingid
Aluveljed Alex 26", topeltseinaga, freesitud küljed
26x1.95 siledad maastikukummid, autoventiil
Classic MTB, 3M helkur ja integreeritud äärekaitse
Alu sadulatoru, rummud, veljed, pedaalid, lenks ja hoidja
Standard 14G, diameeter 2,0 mm
Shimano Deore
Jagwire kevlariga punutud kõrid, tefloniga trossid
5 a aluraam, 1 a ratta osad
Mina viskaks Merida kohe välja. Merida rõhub vist ainult fassadile. Mul 5 tuttavat, kes on Mats Sport 500 ostnud ja kõigil samad vead:
1) amort ei tööta, kiilub kinni,
2) keskjooks laguneb paarisaja kilomeetriga.
Trekke ja GT-sid mu tuttavatel ei ole, kuid Classic STORM on kahel ja olen ainult kiidusõnu kuulnud.
1) amort ei tööta, kiilub kinni,
2) keskjooks laguneb paarisaja kilomeetriga.
Trekke ja GT-sid mu tuttavatel ei ole, kuid Classic STORM on kahel ja olen ainult kiidusõnu kuulnud.
Enda amort ärkas peale paarisadat kilomeetrit vastupidi ellu ja töötab täiesti korralikult, alguses oli kiilumine samuti teemaks.Oliver kirjutas:Mina viskaks Merida kohe välja. Merida rõhub vist ainult fassadile. Mul 5 tuttavat, kes on Mats Sport 500 ostnud ja kõigil samad vead:
1) amort ei tööta, kiilub kinni,
Ise peale ca 300km väga karmi lõhkumist ühtegi jama veel täheldanud ei ole.
mul endale matts sport 300
Üli kqva ratas... mul roheliste matkal sõitis massiivne arstiauto ületagumise ratta millele kaasnes taga hargi pisikene väändumine, keskjooksu nihkumine poole sentimeetri võrra, pedaali ja vänu paindumine kõvasti ...Kus juures see juhtus esimesel päeval... aga nuh tuli tehnomees vandaalitseime ratta kallal natuke ..hyppasime hargi sirgeks ...väänasime vända sirgeks... hohoho ja sõitsin järgnevad 2 päeva nagu nalja rattad ..sai kah sama sirgeks ...
Tugev rattas peaks mainima.
Üli kqva ratas... mul roheliste matkal sõitis massiivne arstiauto ületagumise ratta millele kaasnes taga hargi pisikene väändumine, keskjooksu nihkumine poole sentimeetri võrra, pedaali ja vänu paindumine kõvasti ...Kus juures see juhtus esimesel päeval... aga nuh tuli tehnomees vandaalitseime ratta kallal natuke ..hyppasime hargi sirgeks ...väänasime vända sirgeks... hohoho ja sõitsin järgnevad 2 päeva nagu nalja rattad ..sai kah sama sirgeks ...
Tugev rattas peaks mainima.
Peaks mainima, et see, nüüd küll eriline ostuargument ei ole.....pupsik kirjutas:mul endale matts sport 300
Üli kqva ratas... mul roheliste matkal sõitis massiivne arstiauto ületagumise ratta millele kaasnes taga hargi pisikene väändumine, keskjooksu nihkumine poole sentimeetri võrra, pedaali ja vänu paindumine kõvasti ...Kus juures see juhtus esimesel päeval... aga nuh tuli tehnomees vandaalitseime ratta kallal natuke ..hyppasime hargi sirgeks ...väänasime vända sirgeks... hohoho ja sõitsin järgnevad 2 päeva nagu nalja rattad ..sai kah sama sirgeks ...
Tugev rattas peaks mainima.
Kas sõidad 2003 või 2004 aasta mudeliga? 2004 aasta mudelil on vist tiba teine amort.matts kirjutas:Enda amort ärkas peale paarisadat kilomeetrit vastupidi ellu ja töötab täiesti korralikult, alguses oli kiilumine samuti teemaks.Oliver kirjutas:Mina viskaks Merida kohe välja. Merida rõhub vist ainult fassadile. Mul 5 tuttavat, kes on Mats Sport 500 ostnud ja kõigil samad vead:
1) amort ei tööta, kiilub kinni,
Ise peale ca 300km väga karmi lõhkumist ühtegi jama veel täheldanud ei ole.
enda Matts Sport 500 ostust möödub 3 päeva pärast aasta, ja tõesti, keskjooksu ja amorti ei jõua ära kiruda. Õnneks vahetati keskjooks pärast 500 km-t garantii korras välja, aga väga rahul ei ole ma ka uuega. Kuna suur ratta spets ei ole, siis lasen seda hooldada, kuid keskjooks kipub iga 3-400 km tagant "häälitsema". hoolduses väidetakse pidevalt, et laagrid on kuivad. Amordi probleeme täheldasin möödunud hooaja lõpus, aga kuna suur spets ei ole ja aega asja uurida polnud, siis lükkasin ratta talvekorterisse ja unustasin. sel hooajal aga sõidan sisuliselt jäiga hargiga. ei aidanud ka hooldus. keegi oskab nõu anda, kas sellisest "kinni kiiluvast" amordist on veel võimalik asja saada?
Seega võib öelda, et ühelgi nimekirjas toodud rattal (lisades sinna ka pakutud Classicu mudeli) ei ole teadaolevalt raskeid vigu, mille tõttu tuleks neist eemale hoida, ning seega tasuks neist neljast võtta see, mis tunnetuse poolest kõige asjalikum tundub?matts kirjutas:Minu kommentaar käis jah 04 mudeli kohta, amort on neil kindlasti teine, 03 ei olnud veel lukustatav
umbes nii. kui arvesse võtta paari kriitilisemat hinnangut Matts 500 kohta siis jääb sul valida 3 vahel. suur suvi käes, niikaua kuni mõtled, ostavad teised poest need viimased soodushinnaga variandid ära.kaimar kirjutas: Seega võib öelda, et ühelgi nimekirjas toodud rattal (lisades sinna ka pakutud Classicu mudeli) ei ole teadaolevalt raskeid vigu, mille tõttu tuleks neist eemale hoida, ning seega tasuks neist neljast võtta see, mis tunnetuse poolest kõige asjalikum tundub?
Tahaks kuulda, miks sulle Trek pannina tundub Kas poleeritud alumiinium raam ja amort meenutab sulle hiinlaste wok panni? Või tundub merida sini-must-valge patriootlikum ?Andrus K kirjutas:Toodud piltidelt paistab GT kõige ülbem (ja Trekk ikka eriline pann )
ma soovitaks ikka seda panni. aga nagu kraanajuhilgi, tagumikutunne aitab teha õigeid otsuseid.
Lisaks, Trek kirjutatakse ühe "k"-ga.
Ja viimasena my votes:
1. Trek 4900
2. GT
.
.
.
3. Merida
Tahaks kuulda, miks sulle Trek pannina tundub [/quote]Andrus K kirjutas:Toodud piltidelt paistab ... (ja Trek ikka eriline pann )
Esimeses postis toodud pildil näeb Trek kordi kehvem välja, kui GT jt.
Pilt on kehv. Ja sadul tundub ka eriline diivan olevat. Kogu lugu.
Kohapeal ratast proovides võib osutuda kõlblikuks, usun.
Selle kohutava OT võib admin minu poolest nüüd südamerahus ära kustutada
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Schwinn Moab
Sai nädal tagasi HE läbi astutud,sinu hinnaklassist jäi silma Schwinn Moab,
hinnaks oli sel ca. 8500 EEKu. Mine uuri seda ka enne kui otsustad
Schwinn Moab
hinnaks oli sel ca. 8500 EEKu. Mine uuri seda ka enne kui otsustad
Schwinn Moab
Esimeses postis toodud pildil näeb Trek kordi kehvem välja, kui GT jt.Andrus K kirjutas:Tahaks kuulda, miks sulle Trek pannina tundubAndrus K kirjutas:Toodud piltidelt paistab ... (ja Trek ikka eriline pann )
Pilt on kehv. Ja sadul tundub ka eriline diivan olevat. Kogu lugu.
Kohapeal ratast proovides võib osutuda kõlblikuks, usun.
Selle kohutava OT võib admin minu poolest nüüd südamerahus ära kustutada [/quote]
pole ta midagi nii OT, asi läheb ju otse teemasse. pildi kvaliteet ei tee ju ratast panniks ja ma küll ei ütleks , et trek kordades kehvem välja näeb kui gt. kordades kehvem näeb välja see puust vokk, mille pildi ma eile saatsin. ja sama diivaniga(Bontrager FS 2000) olen ma sõitnud 4 aastat ja olen väga rahul.
mu väikevennale sai umbes kuu tagasi Laki Rademarist ostetud just see Trek 4900. Vähemalt sel hetkel oli see poes veel viimane järgi, 17,5" raamiga (mis sobis hästi), raami põhivärv metallikpunane.
võrreldes Rademari lehel oleva specsiga on ka amort realiteedis teine, nimelt RS Pilot C (mitte Judy C). kui vaadata Rademaris toodud linki http://www.trekbikes.com/bikes/2003/mountain/4900e.jsp#, siis seal on kah kirjas, et selle mudeli amort peabki olema RS Pilot C. See on siis muidugi positiivne erinevus.
võrreldes Rademari lehel oleva specsiga on ka amort realiteedis teine, nimelt RS Pilot C (mitte Judy C). kui vaadata Rademaris toodud linki http://www.trekbikes.com/bikes/2003/mountain/4900e.jsp#, siis seal on kah kirjas, et selle mudeli amort peabki olema RS Pilot C. See on siis muidugi positiivne erinevus.
Oskab keegi selle kohta midagi kosta, kuidas Classic Stormi XL suurusega raam vastu peab nii about 110 kilosele sõitjale? Muutub suht kiirelt süldiks ära?
Või oskab samas keegi soovitada midagi toekamat yle 100 kilosele ja 195 pikale jalgrattaspordi huvilisele? Silmas pean siis mõnd tugevama raami ning ka vastavalt teiste osade suurema kaalule vastupidavusega ratast. Hinnaklass võiks jääda siin teemas pakutavasse ehk siis umbes 9k kanti.
Või oskab samas keegi soovitada midagi toekamat yle 100 kilosele ja 195 pikale jalgrattaspordi huvilisele? Silmas pean siis mõnd tugevama raami ning ka vastavalt teiste osade suurema kaalule vastupidavusega ratast. Hinnaklass võiks jääda siin teemas pakutavasse ehk siis umbes 9k kanti.
to OL
Suuremad mehed peaks vaatama sellist ratast, mis lubab sõita ka freeride ja downhilli - seega vastav raam eeldab tugevamat konstruktsiooni (omal oli just see argument ostmisel viimaseks kaalukeeleks). Väldi selliseid, kus märge õhendatud torud! Nüüd olen juba tiba kergem (tänu rattasõidule ) kuid tugevam raam ehk kestab kauem (ei lähe pehmeks).
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
kusjuures üks 2003a Trek 9.8 Elite OCLV carbonraamiga arvustaja mtbreviw.com-is oli 110kg-ne vend, kes kiitis ratta vastupidavust nii et mine võta kinni. Samas carbon ja alumiinium 2 erinevat materjali ka (carbon uuena hea, kasutatuna ülimalt riskantne, kuna võib ettearvamatult murduda ja siis võib raami minema visata).
Carbon küll ei tohiks ettearvamatult murduda, pigem ikka kukkumise vms tagajärjel. Ja vastupidiselt üldsuse arvamusele, on carbonraami erinevalt aluraamist võimalik väga hästi parandada.5TH ELEMENT kirjutas:kusjuures üks 2003a Trek 9.8 Elite OCLV carbonraamiga arvustaja mtbreviw.com-is oli 110kg-ne vend, kes kiitis ratta vastupidavust nii et mine võta kinni. Samas carbon ja alumiinium 2 erinevat materjali ka (carbon uuena hea, kasutatuna ülimalt riskantne, kuna võib ettearvamatult murduda ja siis võib raami minema visata).
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Vbla nii nagu automudelite keresid tehakse - klaasriidest ja EPO liimist. Kusjuures juba vene ajal tegid kõvemad vennad kere kas osaliselt või täielikult karbonfiibrist punutud riidest. See oli jube defka värk aga sellest tehtud kere sai kerge ja tugev. Aga ei tea kui tugev see parandus saab kui karbonkiud on juba murdunud5TH ELEMENT kirjutas:to Bimmer:
äkki seletaksid veidi, mismoodi carbonit on võimalik parandada? on sul endal ka kogemusi carbonraamidega ja kui, siis millistega?
Minul oli hoopis alumiiniumist kerega auto, aga see-eest korralikult tuunitud mootoriga (3 cm3). Power really matters.