upgrade: scott speedster > CR1
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
upgrade: scott speedster > CR1
Hei,
Hetkel mul scott speedster s40 ratas, tiagra juppidega. Olen sellega nüüd aasta aega sõitnud ja üldjoontes rahul olnud. Sel suvel vahetasin välja jooksud, siit foorumist sain kasutatud wh-7850-cl. Sõiduomadused muutusid märgatavalt paremaks. Nüüd sain nädala jagu sõbra ultegra grupiga rattaga sõita- võrreldes tiagraga on käiguvahetused ikka mõnusalt sujuvamad ja kiiremad. Tekkis endal ka tahtmine parema järgi, arvestades veel seda, et tigara grupp raske on.
Kuna sellele raamile ilmselt uusi juppe ei ole mõistlik laduda, tundub loogilisemana see maha müüa ja päris uus ratas osta.
Hetkel hawaiis CR1 team, 105 juppidega 1330euri, mis tundub olevat päris hea hind.
Kas CR1 peale üle minnes võin loota, et toimub jälle suur hüpe sõiduomaduste paranemise suunas?
Igasugused arvamused ja mõtted teretulnud.
Ps. Hetkel olen alternatiivina kaalunud Canyon Ultimate AL 9.0. Ultegraga ja kallim, lisaks veel netist tellimise puhul oht, et raamisuurusega läheb puusse (nende kodukas pakub mu 176cm pikkuse puhul välja XS raamisuurust).
Hetkel mul scott speedster s40 ratas, tiagra juppidega. Olen sellega nüüd aasta aega sõitnud ja üldjoontes rahul olnud. Sel suvel vahetasin välja jooksud, siit foorumist sain kasutatud wh-7850-cl. Sõiduomadused muutusid märgatavalt paremaks. Nüüd sain nädala jagu sõbra ultegra grupiga rattaga sõita- võrreldes tiagraga on käiguvahetused ikka mõnusalt sujuvamad ja kiiremad. Tekkis endal ka tahtmine parema järgi, arvestades veel seda, et tigara grupp raske on.
Kuna sellele raamile ilmselt uusi juppe ei ole mõistlik laduda, tundub loogilisemana see maha müüa ja päris uus ratas osta.
Hetkel hawaiis CR1 team, 105 juppidega 1330euri, mis tundub olevat päris hea hind.
Kas CR1 peale üle minnes võin loota, et toimub jälle suur hüpe sõiduomaduste paranemise suunas?
Igasugused arvamused ja mõtted teretulnud.
Ps. Hetkel olen alternatiivina kaalunud Canyon Ultimate AL 9.0. Ultegraga ja kallim, lisaks veel netist tellimise puhul oht, et raamisuurusega läheb puusse (nende kodukas pakub mu 176cm pikkuse puhul välja XS raamisuurust).
Re: upgrade: scott speedster > CR1
Jooksud oli sul väga hea ja mõistlik esimene upgrade, neid saad alati tõsta teisele rattale.
Tiagrast on uue 105 peale ka korralik hüpe, sealt edasi ultegra peale enam ei teegi suurt vahet vahetustes, võibolla hästi natuke konkreetsem on, aga arvestades hinnavahet ei ole olulisim kulutus.
Raami suurim vahe odavama otsa karbon vs. alu on teekonaruste summutamine karboni kasuks. Hea alu ja madalama karboni kaaluvahe on ka kuskil kuni pool kg, olenevalt ka kahvlikomplektist jms. Tipp karbonid muidugi oluliselt kergemad ja pole ka nii head mugavusraamid enam, loeb ka juba auke rohkem. Ehk siis vastus küsimusele, et kas upgrade on tunda, siis eks oleneb olemasolevast asjast, aga suure tõenäosusega teed käiguvahetustes ja mugavuses tuntavat vahet.
Tiagrast on uue 105 peale ka korralik hüpe, sealt edasi ultegra peale enam ei teegi suurt vahet vahetustes, võibolla hästi natuke konkreetsem on, aga arvestades hinnavahet ei ole olulisim kulutus.
Raami suurim vahe odavama otsa karbon vs. alu on teekonaruste summutamine karboni kasuks. Hea alu ja madalama karboni kaaluvahe on ka kuskil kuni pool kg, olenevalt ka kahvlikomplektist jms. Tipp karbonid muidugi oluliselt kergemad ja pole ka nii head mugavusraamid enam, loeb ka juba auke rohkem. Ehk siis vastus küsimusele, et kas upgrade on tunda, siis eks oleneb olemasolevast asjast, aga suure tõenäosusega teed käiguvahetustes ja mugavuses tuntavat vahet.
Re: upgrade: scott speedster > CR1
ega kasutatud CR1 Team ei pakkuks huvi?
Muidu 105 juppi ja ultegra erinevus on kaalu vahe pōhiliselt.
Muidu 105 juppi ja ultegra erinevus on kaalu vahe pōhiliselt.
Re: upgrade: scott speedster > CR1
105 puhul on kassett ja esimesed hammakad saastad. Tasuks panna Ultegra kassett, kett ja Ultegra või DA vändad - käiguvahetus on justkui ümbersündinud.
Sealt edasi läheb ainult kergemaks aga mitte oluliselt paremaks.
Sealt edasi läheb ainult kergemaks aga mitte oluliselt paremaks.
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357
Re: upgrade: scott speedster > CR1
Mida need vändad mõjutavad? Käiguvahetuses?Omiar kirjutas:105 puhul on kassett ja esimesed hammakad saastad. Tasuks panna Ultegra kassett, kett ja Ultegra või DA vändad - käiguvahetus on justkui ümbersündinud.
Sealt edasi läheb ainult kergemaks aga mitte oluliselt paremaks.
Re: upgrade: scott speedster > CR1
Ultegra/DA ja 105 hammasrataste omavaheline kaugus peaks olema erinev. Seega ei julge kombineerimist soovitada. Lisaks on vaja teisi kinnituspolte.
Käiguvahetusest rääkides, siis Ultegra/DA crank on kindlasti jäigem. Tavasõitja ilmselt aru ei saagi aga kuna läbipaindumine on väiksem, saab esimese käiguvahetaja täpsemalt regullida - mis annab parema käiguvahetuse. Lisaks peab mehaanilise käiguka puhul vähem "trim-mima".
Käiguvahetusest rääkides, siis Ultegra/DA crank on kindlasti jäigem. Tavasõitja ilmselt aru ei saagi aga kuna läbipaindumine on väiksem, saab esimese käiguvahetaja täpsemalt regullida - mis annab parema käiguvahetuse. Lisaks peab mehaanilise käiguka puhul vähem "trim-mima".
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357
Re: upgrade: scott speedster > CR1
See 105 grupp toidab ära küllOmiar kirjutas:Ultegra/DA ja 105 hammasrataste omavaheline kaugus peaks olema erinev. Seega ei julge kombineerimist soovitada. Lisaks on vaja teisi kinnituspolte.
Käiguvahetusest rääkides, siis Ultegra/DA crank on kindlasti jäigem. Tavasõitja ilmselt aru ei saagi aga kuna läbipaindumine on väiksem, saab esimese käiguvahetaja täpsemalt regullida - mis annab parema käiguvahetuse. Lisaks peab mehaanilise käiguka puhul vähem "trim-mima".
Re: upgrade: scott speedster > CR1
Austan Sinu arvamusavaldust.Omiar kirjutas:105 puhul on kassett ja esimesed hammakad saastad. Tasuks panna Ultegra kassett, kett ja Ultegra või DA vändad - käiguvahetus on justkui ümbersündinud.
Sealt edasi läheb ainult kergemaks aga mitte oluliselt paremaks.
Aga Tiagra pealt tulnule on 105 tõsine edasiminek.
105 on kindlasti levinuim MNT gruppo siinmail, ei tule meelde, et oleks avalikku kiunu kostnud.
Endal mitmed tuttavad trennikaaslased 105-ga.
Harrastaja tasandil oleks 105-ga CR1 väga-väga hea, küll oskuste, võimete, blingivajaduse ja rahakoti kasvades jõuab upgradeda.
Re: upgrade: scott speedster > CR1
Peres on sellest kevadest üks 105 grupp olnud kahel erineval rattal ja kummalgi ei saanud päris korrektselt käike toimima taga. Käis kolme erineva mehhaaniku (kõik täitsa pädevad, muude töödega alati hakkama saanud) käe alt korduvalt läbi, aga ikka teeb trikke. Endale panin Rivali ja toimib laitmatult.
Re: upgrade: scott speedster > CR1
Ma kasutasin ultegra kasetti ja ultegra kett, ning mingit odavamat esimest hammakat(noorteülekanded siis) ja toimis küll kenasti. 105 kasetti ja ketti polegi nagu koos kasutanud
Re: upgrade: scott speedster > CR1
Kogemust on siis üsna erinevat. Kui muus osas toimib mul 105 laitmatult, siis esi käiguvahetus on see, mis laitmatult kuidagi tööle ei hakka. Tagumine on koguaeg olnud nagu kellavärk.siim_s kirjutas:Peres on sellest kevadest üks 105 grupp olnud kahel erineval rattal ja kummalgi ei saanud päris korrektselt käike toimima taga. Käis kolme erineva mehhaaniku (kõik täitsa pädevad, muude töödega alati hakkama saanud) käe alt korduvalt läbi, aga ikka teeb trikke. Endale panin Rivali ja toimib laitmatult.
Re: upgrade: scott speedster > CR1
Olen terve selle hooaja sõitnud/võistelnud 105-5700 grupiga ja pole ühtegi halba sõna öelda. Kõik käib kui kellavärk. Vahetab nii ees kui taga ilusti. Ka tõusudel, kui jõud taga, ei ole mingit probleemi (enne tõusu vajadusel eest väikse peale, esimest tõusudel ei näpi). Mina paremat tahta ei oska.
Vänt on compact ja kasset 11-25.
Eelmisel aastal sõitsin 105-5600 grupiga ja sellel oli tagumine vahetus veidi kehvem. Aga üldiselt toimis ka see suht hästi.
105 ja ultegra hinnavahet vaadates (+50% juurde umbkaudu) ei näe mina küll ühtegi põhjust, miks peaks ultegrat kasutama (käib konkreetselt minu kohta). Iseasi, kui ultegra mingi väga hea diiliga kätte saab.
Minu arvates on 105-5700 hinna/kvaliteedi suhte poolest väga hea ost.
Kui juba ultegra peale mõelda, siis läheks mina otseteed Di2 peale ja mehaanilise jätaks vahele. Aga see on jällegi ainult minu arvamus.
Taustaks:
Aasta läbisõit on kuskil 4000 kandis.
Sõitsin kaasa ka kõik Filter tt ja mnt sõidud, suht tagumises otsas, aga siiski.
Kaal kuskil 95kg+/-paar kilo.
Vänt on compact ja kasset 11-25.
Eelmisel aastal sõitsin 105-5600 grupiga ja sellel oli tagumine vahetus veidi kehvem. Aga üldiselt toimis ka see suht hästi.
105 ja ultegra hinnavahet vaadates (+50% juurde umbkaudu) ei näe mina küll ühtegi põhjust, miks peaks ultegrat kasutama (käib konkreetselt minu kohta). Iseasi, kui ultegra mingi väga hea diiliga kätte saab.
Minu arvates on 105-5700 hinna/kvaliteedi suhte poolest väga hea ost.
Kui juba ultegra peale mõelda, siis läheks mina otseteed Di2 peale ja mehaanilise jätaks vahele. Aga see on jällegi ainult minu arvamus.
Taustaks:
Aasta läbisõit on kuskil 4000 kandis.
Sõitsin kaasa ka kõik Filter tt ja mnt sõidud, suht tagumises otsas, aga siiski.
Kaal kuskil 95kg+/-paar kilo.
Re: upgrade: scott speedster > CR1
Tänud kõigile, kes viitsisid arvamust avaldada ja kaasa mõelda.
Uus ratas (CR1 team) on nüüd kodus ja sadakond kilomeetrit sõidetud ka juba.
Sõit on supersile ja mõnus nüüd. Carbonraam ja dura-ace jooksud teevad suurepärast koostööd. Kaasa tulnud Aksiume ma ei proovinudki. Krobeline asfalt tundub nüüd nagu oleks see äsja pandud sile asfalt. Päris hullu tee peal muidugi raputab ikka. Panin ka tähele, et mõnda kehvemat teelõiku on nüüd võimalik kiiremini läbida (ei raputa). Samas mõne suurema muhu/lohu peal põrutab rohkem, see tuleneb ilmselt suuremast kiirusest.
105 käiguvahetus toimib kiirelt ja veatult (vähemalt veel hetkel).
Kaalust sain alla ca 1,5kg.
Olen väga rahul!
Uus ratas (CR1 team) on nüüd kodus ja sadakond kilomeetrit sõidetud ka juba.
Sõit on supersile ja mõnus nüüd. Carbonraam ja dura-ace jooksud teevad suurepärast koostööd. Kaasa tulnud Aksiume ma ei proovinudki. Krobeline asfalt tundub nüüd nagu oleks see äsja pandud sile asfalt. Päris hullu tee peal muidugi raputab ikka. Panin ka tähele, et mõnda kehvemat teelõiku on nüüd võimalik kiiremini läbida (ei raputa). Samas mõne suurema muhu/lohu peal põrutab rohkem, see tuleneb ilmselt suuremast kiirusest.
105 käiguvahetus toimib kiirelt ja veatult (vähemalt veel hetkel).
Kaalust sain alla ca 1,5kg.
Olen väga rahul!