1. leht 1-st

isekomplekteeritud rattad.

Postitatud: 07. 06. 2004. 21:43
Postitas oi
Selline küsimus, et kas ültse on mõtet panna ratas ise kokku selles mõttes, et ostan raami, jooksud, käigud jms. kõik eraldi.
Hea on see, et saan kõik jupid, mida ise tahan, aga kas hinnalises mõttes tasub see ära. Tuleb ta vägapalju kallim kui osta juba valmis komplekteeritud ratas?

Postitatud: 07. 06. 2004. 21:49
Postitas huko
No aga kola veits mööda netipoode ringi ja arvuta hindasid.... :wink: :roll:

Postitatud: 07. 06. 2004. 21:53
Postitas Rivo
Rahalises mõttes see eriti ära ei tasu, aga...saad täpselt selliste juppidega ratta, mida soovisid.
Pigem osta selline ratas, kus võimalikult vähe vaja juppe vahetada, et too sulle meelt mööda oleks.
Kui kõik jupid Saksast, USA-st. tellida, võid kokkuvõttes ka üsna soodsalt hakkama saada.

Postitatud: 07. 06. 2004. 22:09
Postitas erikr
mina ei kahetse siiani, et endale konstruktori tegin. konf profiilis. algsest ca 2 a vanast variandist on muudetud juba mõndagi.

Postitatud: 07. 06. 2004. 22:24
Postitas KristjanS
ise just komplekteerisin paberil omale ratta ja pea 30k tuli ratta hinnaks.Jupid kõik saksast tellitud.Nii et päris kirves ika on.Selle raha eest saaks juba päris korraliku uue velo eestist (Shimano Ultegra jupiga) ja mõne veelkorralikuma pruugitud velo (Choruse peal).

Postitatud: 07. 06. 2004. 22:31
Postitas Andres L
ise tehtud,hästi tehtud,mina panin oma voki täiesti nullist kokku,alustasin raamist ja hakkasin juppe peale laduma,kõik pole muidugi see mis ma tahan(täis XTR on rikaste lõbu) kuid siiski ma teeks ise voki kui ostaks komplekis ratta,suure hulga juppe on mul http://www.bike-components.de -st pärit,üsna soodsad on sealsed hinnad

Postitatud: 07. 06. 2004. 22:43
Postitas oi
veloman32 kirjutas:ise just komplekteerisin paberil omale ratta ja pea 30k tuli ratta hinnaks.Jupid kõik saksast tellitud.Nii et päris kirves ika on.Selle raha eest saaks juba päris korraliku uue velo eestist (Shimano Ultegra jupiga) ja mõne veelkorralikuma pruugitud velo (Choruse peal).
Äkki annad mõne lingi? :)
Iseasi, kas ma saan sealt odavamalt, kuna veloplussist saan muidu päris korralikult alla

Postitatud: 07. 06. 2004. 22:45
Postitas KristjanS
oi kirjutas:Äkki annad mõne lingi? :)
Road Bikes

Postitatud: 07. 06. 2004. 22:47
Postitas oi
mjah, mul vajab bike esialgu komplekteerimist.

Postitatud: 07. 06. 2004. 22:49
Postitas KristjanS
oi kirjutas:mjah, mul vajab bike esialgu komplekteerimist.
Bike-Box

Postitatud: 07. 06. 2004. 22:55
Postitas UrmasL
Odavaim Mavic ja Shimano Euroopas: http://www.bike-box.de
Odavaim kulumaterjal Euroopas: http://www.bikecomponents.de

USAga tasub tegemist teha kui keegi isiklikult sealt tuleb või siis sealt tallitud paki edasi saadab (väärtusega, mis ei nõua tollimaksu)

Endal mitmekordne kogemus Bike-Boxist (tellitud Soome), Bikecomponentsist on ka siinsed tegelased mitmeid tellimusi teinud ja tellitud Eestisse. USAst olen lasknud tuttaval tellida, kes käe otsas siia toonud. Järgi proovitud poed on:
http://www.jensonusa.com
http://www.pricepoint.com
http://www.supergo.com
http://www.cambriabike.com

midagi vist veel, kõik ei meenu enam....

Postitatud: 08. 06. 2004. 08:30
Postitas Caarel
XC vokke on mingi mõte kokku laduda küll ise. Hind võib tulla soodsam aga vähemalt oled lõpuni rahul et saad selel mille soovisid. Et kui väga hea ratas on 50 000EEKu siis selle raam on kuskil 8000 EEKu ringis ja tipp juppe mahub sinna ülejäänud summa sisse küll nii et peaks ülegi jääma.
FR/DH ratastel aga kipub raam eraldi ostes pool kuni 2/3 tehasekomplektist maksma ja neid küll eraldi pole mõtet laduda.

Postitatud: 08. 06. 2004. 08:47
Postitas Konflict
Caarel kirjutas:FR/DH ratastel aga kipub raam eraldi ostes pool kuni 2/3 tehasekomplektist maksma ja neid küll eraldi pole mõtet laduda.
Parematel Yeti, Foes .... on ju ainult raamid müüa tippmudelitel

Postitatud: 08. 06. 2004. 09:43
Postitas oi
Muidu veel selline küsimus, et kaua tellitud juppide saamine aega umbes võtab ?
Pean silmas just Saksamaad. (Näiteks: http://www.bike-box.de/ )

Postitatud: 08. 06. 2004. 09:44
Postitas N
Minul osutus mõtekamaks ise kokku laguda, kui osta ratas ja kahte lehte juppe loopima hakata. Kellele neid juppe ikka väga müüa on.. igavene vaev.

Postitatud: 08. 06. 2004. 09:53
Postitas erikr
oi kirjutas:Muidu veel selline küsimus, et kaua tellitud juppide saamine aega umbes võtab ?
Pean silmas just Saksamaad. (Näiteks: http://www.bike-box.de/ )
10pv - 3 kuud on minu kogemus eri poodidest. tavaliselt arvesta 2-4 nädalat. kui poesüsteem laoseisu ei näita, kirjuta kiri poele ja esita konkreetsed küsimused saadavuse ja tarneaegade kohta.

Postitatud: 08. 06. 2004. 10:05
Postitas Mati
Sai see aasta ka ise bike kokku pandud. Jupid valdavalt tellitud bikecomponents.de ja rosversand.de osa Eestist soodsalt :) . Rahaliselt ei oska öelda, kas nüüd soodus või vastu pükse, normaalne arvan 8) .

Samas on minu jaoks olulisem see, et ükskordki sai kogu ratas täielikult peas ja hiljem praktikas läbi näpitud üksikute detailide kaupa :!: Ratta ehitus, toimimise põhimõtted, mitmed olemuselt lihtsad asjad ning eri tootjate juppide võrdlus said hoobilt oluliselt selgemaks :idea: .

Postitatud: 08. 06. 2004. 10:21
Postitas vana
Oma praegune ratas sai möödunud sügisel kokku pandud põhimõttel- just nii ja mitte teisiti.
Saksamaalt MULTICYCLE'st sai toodud CURTIS Element Comp raam + MANITOU Black hooajalõpu soodushinnaga 295.- EUR (Sic!). Ülejäänud jupid tõin otse ROSE'st. Väga asine ja sõbralik teenindus. Sama hästi toimib ka on-line.
Ja nagu ütlesin, sain just selle mille tahtsin ja ilmselt ka üpris soodsalt.

Postitatud: 08. 06. 2004. 12:58
Postitas Kirsa
Mul on vastupidine kogemus. Ühes tükis ratast osta on kõvasti odavam.

Mõlemad rattad meil siin on ostetud nii ~17k eest. Vastavalt siis 2003a Scott team racing ja trek 8500.
Kes neid rattaid teab võib juppide hinna kokku arvutada.

HE müügimehe sõnul on minu scottil 13 keegine raam ja 7 keegine amort, niiet muu kola anti tasuta kaasa ja maksti veel pealegi :).

Teisest küljest jälle ei olnudki seal rattal peale raami ja XT juppide midagi head. Välja olen vahetanud juba: jooksud, pidurid, pidurilingid, gripid, sadula ja lisanud sarved. Väljavahetamist vajavad kõik "torud", mis vaatamata vingetele scotti kirjadele olid siiski tavalised Uno-Kalloy torud.
Ning enamiku juppe olengi tellinud Saksa või Usa netipoodidest.

Samas oli tegemist siiski suhteliselt hea diiliga. Kui ma niipalju rattaga ei sõidaks ning viimasepeal toimimine ja kaal ei huvitaks, siis oleks käinud see ratas ka originaalkonfis.

Postitatud: 08. 06. 2004. 18:07
Postitas Rom
Kirsa kirjutas:........HE müügimehe sõnul on minu scottil 13 keegine raam .......

no 13 kilo eest peaks juba korraliku raami saama :roll:

Postitatud: 08. 06. 2004. 20:24
Postitas Kirsa
Rom kirjutas:
Kirsa kirjutas:........HE müügimehe sõnul on minu scottil 13 keegine raam .......

no 13 kilo eest peaks juba korraliku raami saama :roll:
Noh aga ongi ju. Või on see mingi läbilillede vihje.

Ma olen oma 1490gr Scott team racingu raamiga kuradima rahul - vaatamata muude juppide upgraadimisele ikka ratta parim jupp. Või siis on mul nii makaron jalg, aga Vision'st on mega, mega...(pane siia veel mõned)... megapalju jäigem.

Postitatud: 09. 06. 2004. 08:45
Postitas Mati
Kirsa kirjutas:
Rom kirjutas:
Kirsa kirjutas:........HE müügimehe sõnul on minu scottil 13 keegine raam .......
no 13 kilo eest peaks juba korraliku raami saama :roll:
Noh aga ongi ju. Või on see mingi läbilillede vihje.
Ma olen oma 1490gr Scott team racingu raamiga kuradima rahul - vaatamata muude juppide upgraadimisele ikka ratta parim jupp. Või siis on mul nii makaron jalg, aga Vision'st on mega, mega...(pane siia veel mõned)... megapalju jäigem.
Eks vast point selles, et 13k eest saaks juba oi-oi kui hea raami :) . On ju võimalik isegi meil Eestis poest saada vääga hea raam (ntx Giant XTc või Merida v ...) ca poole odavamalt. Ehk oli tegu lihtsalt HE mehe hea jututujuga :D

Postitatud: 09. 06. 2004. 12:47
Postitas Kirsa
Mati kirjutas:Eks vast point selles, et 13k eest saaks juba oi-oi kui hea raami :) . On ju võimalik isegi meil Eestis poest saada vääga hea raam (ntx Giant XTc või Merida v ...) ca poole odavamalt. Ehk oli tegu lihtsalt HE mehe hea jututujuga :D
Ei loomulikult 13k eest seda raami letist ostma ei hakkaks - ning Scotti raamid on letis ka ülehinnatud.
Aga ma ei paneks päris ühele pulgale mingi merida mag-ga. Sadulatoru juurest ei purune :), kergem on ka nagu praktika näitab - imho on kurdetud ka jäikuse üle. Giant XTc koha pealt kogemused puuduvad, aga kui eeldada et hinnad asjadele on enamvähem õigesti valitud...
Samas alati kui juttu tuleb heast raamist, siis topitakse Gianti nina alla - proovi või ära :).
Giantiga samas hinnas on muide selle aasta classic - 1390gr ja ~6500 eek.
Sellise võrdluse puhul muidugi eelistaks Gianti.


Ja kindlasti on asi kehvem/raskem/pehmem kui väga head raamid: scandium, titaan, carbon või mingid cannondale, bianchi jne tippraamid.
Aga minu arust ei anta neid raame 13-ga, kui rääkida Eesti letihindadest.

Või ma eksin ja 13keek letihinnas vedeleb oi-oi raame igas poes?

Postitatud: 09. 06. 2004. 13:40
Postitas Mati
Kirsa kirjutas:Ja kindlasti on asi kehvem/raskem/pehmem kui väga head raamid: scandium, titaan, carbon või mingid cannondale, bianchi jne tippraamid. Aga minu arust ei anta neid raame 13-ga, kui rääkida Eesti letihindadest. Või ma eksin ja 13keek letihinnas vedeleb oi-oi raame igas poes?
Kui päris aus olla, siis mina olen sellise tasemega hetkel, et pole vahet kas all 4000, 6000, 8000 jne raam. Mul on veel piisavalt arenguruumi, et raam või mis iganes edev jupp hakkaks minu tulemusi parandama. Seega on minu jaoks oi-oi raam juba ntx 6000-8000 maksev. Pigem on küss enesetunde upitamises ja asjade proovimises, seda teen :) . Samas muidugi pole mõtet asjade eest liiga palju maksta, kui kasutaja seda nagu väärt pole :) . Omale sain 1550g raami netist hinnaga 2800, elame näeme kaua kestab, hetkel on kõik korras ja minu jaoks piisavalt jäik ja hästi veerev küll. Kui pooldub, siis ütlen :)

Seega vahet pole millega sõidad, peaasi, et ise nii kvalitatiivselt kui kvantitatiivselt rahul oled :D .

Postitatud: 09. 06. 2004. 14:05
Postitas profit4
Raami vaadates hinnajärgi ei ole minumeelest kõige parem mõte, nt mul ennem oli scott racing raam, mis mulle eriti ei istunud, kuidagi ei suutnud kindlalt juhtida ratast, hetkel sõidan treki raamiga ja enesetunne tunduvalt parem, kuidagi kohe kodusem ja ei häiri miski, ma ei oska välja tuua mõõdetavaid argumente aga nii ta on. Tulevikus püüan vaadata topelt vedrustusega raami ja laduda hetkel kasutatav nänn sinna ümber. Kindlasti enne ostuotsust püüan tutvuda sõiduomadustega, sõpru küll kes sellisega JUBA ringi uhavad. :wink:

Postitatud: 09. 06. 2004. 14:32
Postitas smile
13 000 eeku on ikka müügimehe jutt. Mullu augustis sai Pro Racingu 9900 EEKuga. 13 000 eest ma juba tahaks Team Issue raami saada. :roll:

Postitatud: 09. 06. 2004. 14:43
Postitas tarmo
smile kirjutas: 13 000 eest ma juba tahaks Team Issue raami saada. :roll:
selle raha eest saaks siit juba Trek 9.8 raami ja jääks veel raha kõvasti ülegi.

Postitatud: 09. 06. 2004. 14:53
Postitas Kirsa
smile kirjutas:13 000 eeku on ikka müügimehe jutt. Mullu augustis sai Pro Racingu 9900 EEKuga. 13 000 eest ma juba tahaks Team Issue raami saada. :roll:


Selge.

Einoh kui 17k juppide peale ära jagada, siis mina maksin raamist vast mõni tuhat.

Postitatud: 09. 06. 2004. 14:54
Postitas Rivo
tarmo kirjutas:
smile kirjutas: 13 000 eest ma juba tahaks Team Issue raami saada. :roll:
selle raha eest saaks siit juba Trek 9.8 raami ja jääks veel raha kõvasti ülegi.
Käisin mingi nädala jagu tagasi niisama Laki Rademaris uudistamas ja minu mäletamist mööda, maksis 9.8 raam letis 19 000.- :roll: Kuda siis 13 000 puhul veel kõvasti üle saab jääda :?:

Postitatud: 09. 06. 2004. 15:18
Postitas N
Mati kirjutas:Omale sain 1550g raami netist hinnaga 2800, elame näeme kaua kestab, hetkel on kõik korras ja minu jaoks piisavalt jäik ja hästi veerev küll. Kui pooldub, siis ütlen :)
Ehk siis ostsid kilo hinnaga ja nime Vortrieb ei tahtnud välja kirjutada :D
Olulisem sellest, palju raam maksis ja kaalus on materjal mida selle juures kasutati. Mis torud selle 1550g tulemuseks andsid?

Jäika raami 13000 eest osta on palju va. kui ei ole tõesti S-works, treki carbon või miks mitte ka scotti mingi scandium raam. ikkagi paneks mõtlema.

Postitatud: 09. 06. 2004. 16:12
Postitas Bimmer
Raamide hinnad HE-s
Scott:
RC Team Issue 17900.-
Pro Racing 9900.-
Comp Racing 8900.-
CR1 Team Issue (Road) 27900,-
AFD Pro (Road) 10900,-
Schwinn:
Moab Pro 3900.-
Homegrown LTD 14900.-

Scott Team Racingu raami eraldi osta ei ole võimalik.

Postitatud: 09. 06. 2004. 17:40
Postitas Mati
N kirjutas:
Mati kirjutas:Omale sain 1550g raami netist hinnaga 2800, elame näeme kaua kestab, hetkel on kõik korras ja minu jaoks piisavalt jäik ja hästi veerev küll. Kui pooldub, siis ütlen :)
Ehk siis ostsid kilo hinnaga ja nime Vortrieb ei tahtnud välja kirjutada :D ...
Mitte ei taht vaid arvasin, et pole mõtet, see ju tundmatu mark niivõinaa :) .
N kirjutas:...Olulisem sellest, palju raam maksis ja kaalus on materjal mida selle juures kasutati. Mis torud selle 1550g tulemuseks andsid?
Nõus :!: . Torud on 7005 Alu Triple Butted :!: Mulle piisab :!:

Postitatud: 10. 06. 2004. 13:53
Postitas N
Mati kirjutas: Nõus :!: . Torud on 7005 Alu Triple Butted :!: Mulle piisab :!:
Võib olla olen teadmatu, aga triple butted on sõnaühend, mida ootaksin võib olla teras raami juures veel.. :? Alumiiniumi puhul püsiksin double buttede juures maksimaalselt.. Minu tagasihoidlik arvamus siis. Kuidas jäikusega lood? Authori plasteliinist on üle?

Postitatud: 10. 06. 2004. 14:19
Postitas Mati
N kirjutas:
Mati kirjutas: Nõus :!: . Torud on 7005 Alu Triple Butted :!: Mulle piisab :!:
Võib olla olen teadmatu, aga triple butted on sõnaühend, mida ootaksin võib olla teras raami juures veel.. :? Alumiiniumi puhul püsiksin double buttede juures maksimaalselt..
Ei oska kommenteerida muud moodi kui lk 4 ülevalt kolmas rida.
N kirjutas:Kuidas jäikusega lood? Authori plasteliinist on üle?
Nii palju kui mina sellest jäikusest jagan (vähe vist) ja seda tunnetan (vist), siis on jäik küll ja A-plastist üle küll. Author on 4-aastase pehmenduskuuri läbinud ka muidugi.

A eks sa pead vist ise selle ikka ära proovima, ega sa vist mudu rahu saa :wink: :D

Postitatud: 10. 06. 2004. 15:22
Postitas mart
N kirjutas: triple butted on sõnaühend, mida ootaksin võib olla teras raami juures veel.. :? Alumiiniumi puhul püsiksin double buttede juures maksimaalselt..
Double on otstest paksem, triple on otstest + kusagilt keskelt paksem toru. Al raamitorude juures on ju suht tavaline, et pudelihoidja kruvidega torud (sadula ja alumine raamitoru) on kruvikohtade piirkonnas paksendatud.
Siin ntx Columbuse inffi:
Major tubing suppliers, such as Columbus, offer numerous varieties of tubing shapes and weights within the same set. For example, the Altec2+ tubeset is available with 4 different downtubes: one is triple-butted to 1.8/0.8/1.1mm, another is 1.9/1.0/1.3mm, another is 2.2/1.0/1.4mm, and the fourth choice is 1.4/0.9/1.3mm.