1. leht 1-st
2004 maanteerataste prototüübid
Postitatud: 16. 06. 2004. 13:33
Postitas Mati
Iban Mayo
ratas mida too kasutas hiljutisel ja võidukal Dauphiné Libéré tuuril. Ratta puhul on minu jaoks huvitav geomeetria, mis meenutab bike oma (top tube, sadulatoru, sadulaposti pikkus jne) ning lisaks ka harrastatud puurimistöö (tagakäikar ja lingid).
Huvitav kuda see ratas UCI reeglitega kooskõlas on

Re: Iban Mayo ronimisratas
Postitatud: 16. 06. 2004. 13:41
Postitas erikr
Mati kirjutas:Iban Mayo
ratas mida too kasutas hiljutisel ja võidukal Dauphiné Libéré tuuril. Ratta puhul on minu jaoks huvitav geomeetria, mis meenutab bike oma (top tube, sadulatoru, sadulaposti pikkus jne) ning lisaks ka harrastatud puurimistöö (tagakäikar ja lingid).
nn compact geomeetriaga mnt rattaid on tehtud ja müüdud mitu aega. Mayo relv on muidugi ekstreemne variant compact geomeetriast.
Re: Iban Mayo ronimisratas
Postitatud: 16. 06. 2004. 13:49
Postitas Mati
erikr kirjutas:nn compact geomeetriaga mnt rattaid on tehtud ja müüdud mitu aega. Mayo relv on muidugi ekstreemne variant compact geomeetriast.
kas pole mulle silma jäänd (kas ka Eestis müüakse?) või on see tõesti niivõrd ekstreemne. esimesel pilgul süvenemata vaatasin küll, et mida maanteel sõidetakse nüüd oinasarvedega bike'dega või

Re: Iban Mayo ronimisratas
Postitatud: 16. 06. 2004. 13:57
Postitas erikr
Mati kirjutas:kas pole mulle silma jäänd (kas ka Eestis müüakse?) või on see tõesti niivõrd ekstreemne. esimesel pilgul süvenemata vaatasin küll, et mida maanteel sõidetakse nüüd oinasarvedega bike'dega või

vt näiteks
Gianti kodulehelt - neil puhta compact ongi ainult. kui õigesti mäletan siis üritas giant seda isegi patenteerida kuid tkonkurentidel õnnestus vist protestida. täpselt ei mäleta

mingi
tehnojutt ka
Re: Iban Mayo ronimisratas
Postitatud: 16. 06. 2004. 14:12
Postitas Mati
erikr kirjutas:vt näiteks
Gianti kodulehelt... kui õigesti mäletan siis üritas giant seda isegi patenteerida kuid tkonkurentidel õnnestus vist protestida. täpselt ei mäleta

mingi
tehnojutt ka
Sain siit ka vastuse UCI reeglite osas:
Giant?s Compact Road design is arguably one of the most important developments to hit the peloton since Lycra. So significant is the design that the Union Cyclist International (UCI) was forced to change their rules regarding frame configuration.
Nii et vot tebe

Re: Iban Mayo ronimisratas
Postitatud: 16. 06. 2004. 14:18
Postitas erikr
Mati kirjutas:
Nii et vot tebe

jeb, vot tebe ksyriumite ja recordiga/DA-ga bike

Postitatud: 16. 06. 2004. 14:25
Postitas Mati
vits OT (muudaks pealkirja 2004 maantee rataste protod) nüüd aga ega see
proto "parem" pole

Huvitav kus suunas see maantee värk siis läheb

Millal ntx Colnago sellele teele läheb (loodan et võhiklus siin nüüd ei peksa

).
Postitatud: 16. 06. 2004. 16:21
Postitas KristjanS
Mati kirjutas:vits OT (muudaks pealkirja 2004 maantee rataste protod) nüüd aga ega see
proto "parem" pole

Huvitav kus suunas see maantee värk siis läheb

Millal ntx Colnago sellele teele läheb (loodan et võhiklus siin nüüd ei peksa

).
Colnago ei lähegi sellele teele.Colnago on klassika.
Postitatud: 16. 06. 2004. 16:43
Postitas priidik
Postitatud: 16. 06. 2004. 18:14
Postitas KristjanS
priidik kirjutas:veloman32 kirjutas:Mati kirjutas:vits OT (muudaks pealkirja 2004 maantee rataste protod) nüüd aga ega see
proto "parem" pole

Huvitav kus suunas see maantee värk siis läheb

Millal ntx Colnago sellele teele läheb (loodan et võhiklus siin nüüd ei peksa

).
Colnago ei lähegi sellele teele.Colnago on klassika.
Colnago on aastast 2004 sellele teele juba läinud - alu compact on täitsa olemas. Paljudel tootjatel on nii compact kui classic variandid.
möh

ja miks mina asjast midagi ei tia
NB!!Just veendusin asjas ja selgub et ongi...........
