Küsimus: Marin Või Kona?

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
näpitz
Rattur
Postitusi: 41
Liitunud: 25. 07. 2004. 12:11

Küsimus: Marin Või Kona?

Postitus Postitas näpitz » 04. 08. 2004. 09:12

Nii, küsimus järgmine... Kumb oleks parem Kona blast või Marin B-17
? Mõlemad saaks kusagil 8 tonni juures. JA mis vahe on agressive xc ja xc vahe?
Marin - http://www.marinbikes.com/html/spec_04_b17.html
Kona - http://www.konaworld.com/2k4bikes/2k4_blast.cfm

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Küsimus: Marin Või Kona?

Postitus Postitas erikr » 04. 08. 2004. 09:38

näpitz kirjutas:Nii, küsimus järgmine... Kumb oleks parem Kona blast või Marin B-17
? Mõlemad saaks kusagil 8 tonni juures. JA mis vahe on agressive xc ja xc vahe?
Marin - http://www.marinbikes.com/html/spec_04_b17.html
Kona - http://www.konaworld.com/2k4bikes/2k4_blast.cfm
konal on paremad käikarid.
marin on püstisema asendiga, raamigeomeetria on küll rohkem freeride kui XC oma. lisaks kona 3/9, marina aga 3/8 käiku. amort mõlemal sama, 100 mm on XC jaoks tiba palju kuid pole hullu kah. kuna geomeetria on oluliselt erinev siis sõltub, mida ise rattaga plaanid teha.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
taivos
Rattur
Postitusi: 150
Liitunud: 13. 05. 2003. 15:07

Postitus Postitas taivos » 04. 08. 2004. 09:43

Valik oleneb sellest mis sa oma rattaga teha tahad.


Agressive XC (Marin) on midagi Freeride-light' taolist - ehk siis natuke karmimad laskumised, hüpped jms. Kona'l selle stiili nimeks Out-of-bounds.

XC (Kona) - on see mida Team Rattapood Cup'il tehakse :wink:

Kona on tõenäooliselt neist kahest kergem ja 'kiirem' - sobivam niisama metsasõiduks ja EEC/TRC võistlusteks.

P
Rattur
Postitusi: 203
Liitunud: 24. 04. 2004. 13:55

Postitus Postitas P » 04. 08. 2004. 09:47

Ma võtaks Kona Blast-i. Sellel Marinil on raam jah kuidagi freeride-i moodi. Komponendid on kah Konal natuke paremad. Nende mehaaniliste ketaspidurite kohta ei tea midagi. Ise kasutan Deore hüdraulisi ja on kõvasti paremad kui tavalised V pidurid. Endal amordiks all Marzocchi MZ-Race ja kui õigeks reguleerida annab täitsa hästi sõita. MZ-Comp peaks natuke vist kehvem olema, või õieti erilist vahet seal ei ole. Amort on Õhk/Vedru.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 04. 08. 2004. 10:14

Kona universaalsem, seega hääl tollele.

Aga need suht uued odavad OEM amordid pole Marzocchi nime enam väärt, kes see varem enne kuuld, et Marz teeb kuivi elastomeripulki (MZ comp ja race).

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 04. 08. 2004. 10:35

Gunnar kirjutas: Aga need suht uued odavad OEM amordid pole Marzocchi nime enam väärt, kes see varem enne kuuld, et Marz teeb kuivi elastomeripulki (MZ comp ja race).
kusjuures neid ei tehta itaalias vaid mingil maavärinaohtlikul saarel.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
banzai
Rattur
Postitusi: 156
Liitunud: 19. 07. 2004. 10:34

Postitus Postitas banzai » 04. 08. 2004. 10:38

Mul on mitmeaastaseid kogemusi kahe Mariniga, Hawk Hill ja Bolinas Ridge. Antud mudelti pole küll proovinud kuid üldiselt võin öelda, et kumbki Marin mulle eriti ei istu. Seega ise võtaksin samuti Kona.

Kasutaja avatar
SK
Rattur
Postitusi: 1193
Liitunud: 11. 07. 2004. 16:49

Postitus Postitas SK » 04. 08. 2004. 10:46

Need ei ole päris 1:1 võrreldavad rattad - Marin on freeride seeriast - paksu seinaga alumiiniumraam, mille geomeetria on selgelt hüpetele ja järskudele seinadele suunatud, standardis on BMX pedaalid, freeride kummid jne. Kogu kompott on küllalt raske ja tugev, et hind liiga üles ei läheks, on käikarite pealt veits koonerdatud. Olen seda pilli kuskil Tallinna poes näppinud ja näeb üldiselt väga sheff ja agressiivne välja, igatahes vahe tavalise XC rattaga on ilmne.

Kui hüppeid viljeleda, siis on Marin ainuõige lahendus, Kona on rohkem ikka XC ratas, kergem ja paremate käikaritega.

Kasutaja avatar
marion
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 15. 04. 2003. 07:40

Postitus Postitas marion » 04. 08. 2004. 10:54

Marin'i puhul eelistaks pigem Palisades Traili
http://www.marinbikes.com/html/spec_04_palisades.html
hinnapoolest peaks ka sinna kanti jääma

Kasutaja avatar
taivos
Rattur
Postitusi: 150
Liitunud: 13. 05. 2003. 15:07

Postitus Postitas taivos » 04. 08. 2004. 11:09

Kui soovid ratast XC tarbeks siis võid lisaks neile kahele vaadata/proovida ka Trek 6500 - selle peaks Rademar'ist nii 8 TEEK'i eest kätte saama.

Sram X.7 heeblid ja X.9 tagavaheti on selle hinnaklassi rattal suht originaalne valik.

Nii kuu tagasi naisele ratast otsides jäi just Trek 6500 peale - Kona Blast'i MZ Comp ei tundunud usaldusväärne.

P
Rattur
Postitusi: 203
Liitunud: 24. 04. 2004. 13:55

Postitus Postitas P » 04. 08. 2004. 11:27

Gunnar kirjutas:Kona universaalsem, seega hääl tollele.

Aga need suht uued odavad OEM amordid pole Marzocchi nime enam väärt, kes see varem enne kuuld, et Marz teeb kuivi elastomeripulki (MZ comp ja race).
Julgen vastu vaielda. Ma ei ole absoluutselt mingi kõva teadjamees, kuid mingi osa sellest MZ-Race või MZ-Comp on ka õhuga. Ma sain ratast ostes mingi Marzocchi manuaali kah kaasa. Seal on kirjutatud mingit õhu jama. Samuti kui ma amorti "vedrutan, alla peksan" siis sisiseb kah asi. Ja et asja normaalsemalt tööle saada, tuleks ikka vastavalt enda kaalule asi ära reguleerida. Nüüd peale reguleerimist on asi hoopis teine. Kannatab sõita küll. :)
Järeldan, et päris puhas vedrupulk see siiski ei ole.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 04. 08. 2004. 11:41

P kirjutas:Samuti kui ma amorti "vedrutan, alla peksan" siis sisiseb kah asi.
soovitaks garantiiremonti viia kui sisiseb. :?

P
Rattur
Postitusi: 203
Liitunud: 24. 04. 2004. 13:55

Postitus Postitas P » 04. 08. 2004. 12:00

tarmo kirjutas:
P kirjutas:Samuti kui ma amorti "vedrutan, alla peksan" siis sisiseb kah asi.
soovitaks garantiiremonti viia kui sisiseb. :?
Olgu, olgu, ju ma vaatasin siis manuaalist midagi valesti. :?
Viimati muutis P, 04. 08. 2004. 12:01, muudetud 1 kord.

ErikT
Testisõitja
Postitusi: 190
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:36

Postitus Postitas ErikT » 04. 08. 2004. 12:01

Võta Kona ja sa ei kahetse. Äraproovitud. :wink:

Kasutaja avatar
careras
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 11. 09. 2003. 13:06

Postitus Postitas careras » 04. 08. 2004. 16:10

Endal Kona Blast aastast 2000,veica upgrade saanud,olen küll igati rahul,lagunenud pole veel midagi.
Kes tasa sõuab, sellel mädanevad aerud ära

charlie
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 18. 05. 2003. 15:36

Kona

Postitus Postitas charlie » 05. 08. 2004. 08:33

... ja usun et ei kahetse. Endal 2 Kona olnud ja kui järgmise võtaks, siis kindlat Kona. Ei ole probleeme olnud ja lähedastel sõpradel ka sama mark, samuti võivad vaid kiidusõnu öelda.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Re: Kona

Postitus Postitas Gunnar » 05. 08. 2004. 08:56

charlie kirjutas:... ja usun et ei kahetse. Endal 2 Kona olnud ja kui järgmise võtaks, siis kindlat Kona. Ei ole probleeme olnud ja lähedastel sõpradel ka sama mark, samuti võivad vaid kiidusõnu öelda.
Omast kogemusest, 10000 peab vastu, siis hakkab otsast lagunema :)
charlie kirjutas:mul praeguse Konaga läheb 4 hooaeg ja keskm. 4,5-5 tuh aastas ja ei lagune midagi. OK, eelmise hooaja keskel sai mõned osad upgrade-tud, aga usun, et nende originaalosadega oleks ta korrektselt töötanud.
Ega ma ei kurda, mis liigub see kulub ja ka puruneb, mul ka ikkagi midagi originaali järel, kuigi talve jooksul vajab neistki suurem osa vahetamist loomuliku kulumise tõttu, ostetud rattast jäävad vist stem, juhtraud ja kõik mis selle küljes, sadul, sadulaklamber ja kindlasti amort.
Viimati muutis Gunnar, 05. 08. 2004. 13:48, muudetud 1 kord.

charlie
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 18. 05. 2003. 15:36

Postitus Postitas charlie » 05. 08. 2004. 12:24

mul praeguse Konaga läheb 4 hooaeg ja keskm. 4,5-5 tuh aastas ja ei lagune midagi. OK, eelmise hooaja keskel sai mõned osad upgrade-tud, aga usun, et nende originaalosadega oleks ta korrektselt töötanud.

näpitz
Rattur
Postitusi: 41
Liitunud: 25. 07. 2004. 12:11

Postitus Postitas näpitz » 11. 08. 2004. 09:01

:? kurat! Marin oli blastist kergem! tahtsin osta, pole õiget raami suurusega 19! Järgmine saadetis taiwaanist kevadel. kurat! Ainuke asi mis tagasi hoidis blasti ostmisest oli kaal! Kas keegi teab blasti täpset kaalu! Oleks ilgelt huvitatud!

Kasutaja avatar
profit4
Rattur
Postitusi: 413
Liitunud: 30. 07. 2003. 11:22

Postitus Postitas profit4 » 11. 08. 2004. 09:33

Kui vähegi võimalik siis tasub sel aastal ratas ära sebida järgmise aasta rattad lähevad kallimaks ca 15-25%, olenevalt margist ja kauplusest.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.

näpitz
Rattur
Postitusi: 41
Liitunud: 25. 07. 2004. 12:11

Postitus Postitas näpitz » 11. 08. 2004. 10:07

Inimesed palju blast kaalub???täpselt palun :(

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 11. 08. 2004. 10:17

13,56264kg sadakond grammi siia sinna

näpitz
Rattur
Postitusi: 41
Liitunud: 25. 07. 2004. 12:11

Postitus Postitas näpitz » 11. 08. 2004. 11:32

ossa nii täpselt kohe :D tänan

Vasta

Mine “Jalgrattad”