1. leht 1-st
Hübriid.
Postitatud: 10. 08. 2004. 23:54
Postitas RomanN
Hübriidratta plussid ja miinused ? On neil üldse mõtet ?
Postitatud: 11. 08. 2004. 02:23
Postitas Kala
Miinustel ja plussidel on alati mingi mõte. Kuigi kokku annavad nulli.
Aga hübriidiga on hea sõita nii asfaltil, kruusal kui maastikul. Trenni mõttes.
Postitatud: 11. 08. 2004. 22:15
Postitas Hallq
kasutaks seda teemat ära ning küsiks, kas selline (linna/hübriid) ratas nagu
GT Nomad oleks hea valik? mis on selle plussid ja miinused? kui kirsipuul edukalt läheb, siis võiks extreme spordist selle isegi ära osta...
http://www.gtbicycles.com/pavement/cata ... php?id=104
Postitatud: 12. 08. 2004. 00:07
Postitas Aaren
Hübriidratta miinused ja plussid? Usun, et plusse on rohkem, kui miinuseid. Olen juba õige mitu aastat hübriidi õnnelik omanik (Nishiki Hybrid 301). See on mu kolmest rattast kõige sagedamini kasutatav ja seda kõigil aastaaegadel. Asfaldil veereb ta kindlasti paremini, kui maastikuratas ja tundub, et tänu suurematele ratastele ka kergel maastikul. Praegu on tal all 37 mm rehvid, kuid vajadusel leiab üsna laiu ja räigeid maastikukumme. Ei oska öelda meie kaupluste kohta, kuid Soomest saab ka naastrehve talveks. Olen varustanud ta igasuguste mugavate vidinatega ja nii ongi mu hybriidist saanud täitsa arvestatav tarberatas auto asemel. Ka mu teisel poolel on hübriid (Author Vista). Seni on see kõlvanud nii asjaarmastajlikuks trenniks, poeskäimiseks kui matkaks.
Postitatud: 12. 08. 2004. 12:39
Postitas RomanN
TO: Hallaq !
Väga kobe ratas
minu soovitus ikka tasub, hind hea ! KOBE (Y)
TO: Aaren ! Tänud
Kuid kui võib küsida siis mis asjadega sa teda varustanud oled
millised lisatarvikud tulevad üldse kasuks HÜBRIID rattal ?
Postitatud: 12. 08. 2004. 13:59
Postitas HUS
Amort on hübriidi puhul küll mõttetu asi mu meelest. Samuti ei julgeks väga kinnitada seda veeremist, see sõltub ikka pigem rummust (ja jooksust üldse), kui jooksu ümbermõõdust.
Postitatud: 12. 08. 2004. 15:05
Postitas Aaren
To RomanN. Palju sõltub ratturi eesmärkidest. Kui kasutada ratast vaid trenniks, pole peale ratta, ratturi ja kiivri kuigi palju vaja. Minu hübriid, nagu mainisingi, on eelkõige tarberatas so, et sõidan sõltumata ilmast ja aastaajast. Ilmaga seostuvad poritiivad, praktilisusega pakiraam. Pakiraamile käib kott, millist polegi Eestis müügil näinud. See on selline lõõtsana kõrgemaks venitatav, max. maht 16 l. Mõnikord juhtub, et teen pikema otsa, siis kulub tööriistakomplekt, pump ja varukumm ära. Need on raamikotis. Kuna sõidud juhtuvad olema sageli peale tööd, so pimedal ajal, siis ka lambid-vilkurid-helkurid. Noh, ja siis veel pudel, kilomeetrimõõtja edevuse rahuldamiseks, sarved ja ketikaitse pükste säästmiseks. Ongi vist kõik ja ega see nüüd nii palju ka kokku kaalu... kihutamiseks on mul teine ratas.
To HUS. Olen ka seda meelt, et hübriidil ei ole amorti vist eriti vaja ja õnneks minu Nishikil seda polegi. Veeremise kohta on mul täiesti empiiriline arusaam. Nii on see siiani lihtsalt olnud. Rummud on täiesti tavalised (Shimano HB-RM40 ja FH-RM40) ja ise olen ka täiesti tavaline sõitja.
Postitatud: 12. 08. 2004. 17:02
Postitas Hallq
RomanN kirjutas:TO: Hallaq !
Väga kobe ratas
minu soovitus ikka tasub, hind hea ! KOBE (Y)
TO: Aaren ! Tänud
Kuid kui võib küsida siis mis asjadega sa teda varustanud oled
millised lisatarvikud tulevad üldse kasuks HÜBRIID rattal ?
to RomanN: ok, arvestatud
tegelikult oleks vaja kellegi arvamust, kes oskaks välja tuua selle ratta head ja halvad küljed juppide/ülekande/jms. osas. seda tean juba, et odavama klassi amordid on mõttetud sellisel rattal. aga veel mida?
Postitatud: 12. 08. 2004. 18:37
Postitas Alan B'Stard
HUS kirjutas:Amort on hübriidi puhul küll mõttetu asi mu meelest.
Mul on siinsetel teedel isegi amordiga randmed valusad, kuna hübriid põrutab tänu õhematele kummidele niikuinii rohkem kui maastikuratas. Ilma amordita oleks vist paras piin, aukudeta maanteel vahest kannataks sõita.
Et siis individuaalne asi vist, või leib randmekirurgide lõunalaual
Postitatud: 12. 08. 2004. 18:43
Postitas Alan B'Stard
Aaren kirjutas:Pakiraamile käib kott, millist polegi Eestis müügil näinud. See on selline lõõtsana kõrgemaks venitatav, max. maht 16 l...
...ketikaitse pükste säästmiseks.
Kuskohast sa sellise koti siis leidsid ?
Kas ketikaitse on pikka tüüpi ja kui on, siis kuskohast sa selle said ?
Postitatud: 13. 08. 2004. 10:03
Postitas Aaren
Ostsin selle Soomest ja kaupluse nimi on Biltema. See on veidi vanem mudel, millest küsiti 50%, so 9.90 eurot. Praeguseks on väljas uuem ja nägusam hinnaga 15.90. Mahuks ilmutatakse 13 l ja kaaluks 375 g (kat. nr.27-034). Uuemal näikse küljel olevat ka pumba kinnitus. Endal pole õnnestunud seda veel käes hoida. Mõlemal, nii uuel kui vanal on ka äravõetav rihm, mille abil saab koti hõlpsalt üle õla visata ratta juurest lahkudes. Kinnitus pakiraamile "takjaga".
Ketikaitse oli pikk, ühe vana ratta küljest võetud, kuid ei pidanud kuigi kaua vastu. Praegu on "tavaline".
Muide, Biltema kataloogi tasuks sirvida (
http://www.biltema.fi).
Näiteks sealseid, kordi odavamaid ratta ja ka muid tööriistu olen kasutanud juba aastaid ja võin vaid kiita.
Nii, see läks nüüd teemast mööda, kuid loodan andestuse ülimat effekti...
Postitatud: 15. 08. 2004. 20:09
Postitas RomanN
Aaren Kirjutas:
Palju sõltub ratturi eesmärkidest. Kui kasutada ratast vaid trenniks, pole peale ratta, ratturi ja kiivri kuigi palju vaja.
Põhiliselt kasutan trenniks ning niisama "Pühapäva sõidule" minnes !
Ostsin Hübri endale kuna see on just mitmekülgne vahel vaja ka pikka kruusa sõita ning amordid ja tugevdatud pöiad kuluvad marjaks ära.
Kuid amortide vajalikkuse üle vaidlen, arvestades eesti teesid ning roolijoodikute ja hullude hulka
siis vahel tuleb suure hoo pealt nende eest ära põigelda teeäärde kus võib päris rängalt põrutada
! Sellleks on amordid mul tarvilikud.
sarved ja ketikaitse pükste säästmiseks
Kui sarvedest rääkida sisi mida sina kasutad ? kas just pikemad ja peenemad või siis paksemad ja lühemad ?
Hallq Aga kirjuta eraldi teema äki saad siis oma vastuse
Postitatud: 15. 08. 2004. 21:44
Postitas Aaren
Jätsin mainimata ühe "pisiasja". Kasutan oma hübriidi Helsingis, kus on võimalik KORRALIKKE rattateid kasutades jõuda absoluutselt igast punktist igasse punkti ja seda ilma mingi nipitamiseta liikluseeskirja ja fantaasia piiril. Ka roolijoodikute ja muiduhulludega, kelle eest peaks võssa keerama, on lood seal vähem trastilised, kui meil. Nii, et seal ma amorti tõesti ei vaja. Ausaõna. Siin ehk mõtleksin...
Sarvedega on jälle nii, et kasutan neid üsna ebasihipäraselt. Muide soome keeles on need "nousukahvat" ehk siis tõusukäepidemed. Mina kasutan neid küll rohkem pikematel otstel käte asendi muutmiseks ja sellepärast pole neile erilist tähtsust omistanud. Need on pikad ja peenikesed.
Olen täiesti nõus, et hübriid on mitmekülgne. Võibolla mitmekülgseim kogu rattaliikide pikas loetelus. Kui mul oleks ainult üks ratas, siis oleks see tõenäoliselt hübriid. Muidugi, elustiili küsimus...
Postitatud: 15. 08. 2004. 22:34
Postitas Soobel
Minu ratas vist klassifitseerub hübriidide kilda. Eesti tingimustes on ta väga hea, sest eestis pole selliseid mägesid ja mülkaid, kus oleks hädasti maasturit vaja. See on selge, et 28tolli astub paremini, kui 26tolli. Räägin rattast kui liiklusvahendistega koti sportlasi. Sellest saan aru, et mätaste otsas treenides on maastikuratas hübriidist tõhusam.