1. leht 1-st
raamisuurus, avalanche
Postitatud: 19. 08. 2004. 12:05
Postitas kaimar
Hei
Raamisuurusest:
GT Avalanche, eelduste kohaselt 0.5 (või siis 1.0)
Kumb raam idee poolest paremini peaks sobima, kas L või XL, kui mehe pikkuseks ca 184 ja kaaluks ca 85? Oma pepu on kuningas, kuid niisama poe ümber tiirutades pilti ette ei saa. Mida kogemus kostab?
Postitatud: 19. 08. 2004. 12:06
Postitas taivos
Ise olen enam-vähem samade mõõtudega ja eelistaksin kindlasti L-i.
XL'i ei ostaks isegi kui 60% alla saaksin - või kui, siis spekulatiivsetel eesmärkidel.
Postitatud: 19. 08. 2004. 12:11
Postitas mart
Postitatud: 19. 08. 2004. 12:20
Postitas kaimar
Ohh, tänud ... päris hea ülevaade.
Postitatud: 19. 08. 2004. 13:17
Postitas nemm
Kindlasti L suurus. Ise olen 177cm ja sõidan M suurusega, L oli mulle liiga ebamugav.
Postitatud: 22. 08. 2004. 14:27
Postitas harles
Olen 190cm ja ostsin XL raamiga kuna L suurusega oli sadulapost praktiliselt viimase piiri peal. Kodus võrdlesin vana rattaga ja tundub, et raam on suts suurem. Pole veel metsa ja mujale kasutama jõudnud aga päris huvitav oleks teada, mis suurusega umbes sama pikkusega vennad sõidavad.
Postitatud: 22. 08. 2004. 14:48
Postitas sparxxx
olen ka 190 ning ostsin just uue ratta-XL suurusega
vanale raamile,mis oli L,panin pikema sadulaposti,40 cm
XL on ka sadulapost piiri peal,eks see oleneb inimesest kui suur raam sobib.Näiteks ühel on jalad pikemad teisel see-eest käed.
Postitatud: 22. 08. 2004. 15:38
Postitas Konflict
ma 193 pikk ja mul L . XL -iga sõita tundus eriti hull, mulle meelidivad natuke väiksemad raamid
Postitatud: 10. 09. 2004. 12:03
Postitas Eiffel
Olen 2 m pikk ja ostsin XL raamiga GT, väiksem poleks kindlasti sobinud, sest praegugi on sadulatoru viimase piiri peal. Sõidu muljeid eriti ei ole kui välja arvata poe ümber tiirutamine, siis tundus normaalne.
Postitatud: 10. 09. 2004. 14:48
Postitas moonraker
Olen ka juba mõnda aega GT avalanche 1.0 L omanik. Olen 185 pikk, kuid jalad on mul pikad, seega pidin ära vahetama sadulatoru. Üldiselt arvan, et tegin möödalaskmise, et võtsin L raami ja mitte XL-i. Olgugi, et mulle endale meeldib ka ratas väiksema raamiga, mis ei ole munade vahel kinni. Siinkohal teeksin väikse ettepaneku, et kui kellelgi on sama marki ratas XL raamiga ja tunneb, et see on liiga suur, siis arvatavasti olen valmis vahetama selle L raami vastu, sest minumeelest jääb mul sadulapost ebaloomulikult kõrgele aga samas pole ka midagi hullu. See on see värk kui kiirustades ratast ostma minnakse ja hea hind lööb pea segamini
M, L, XL -> tollimõõtu
Postitatud: 11. 09. 2004. 15:40
Postitas trail
Keegi teadam ehk oskab tähekombinatsioonidele tollimõõdustikuga ühendada?
Re: M, L, XL -> tollimõõtu
Postitatud: 11. 09. 2004. 15:44
Postitas erikr
trail kirjutas:Keegi teadam ehk oskab tähekombinatsioonidele tollimõõdustikuga ühendada?
mõttetu tegevus kui juba eri firmade raamidest osutub parajaks ühel juhul 17,5" ja teisel juhul 20"
universaalseim on mõõta keskjooksu teljest sadulatoru tipuni kuid selelks peab raam ja lint käepärast olema.
Postitatud: 11. 09. 2004. 16:05
Postitas 5TH ELEMENT
Kui ma ei eksi, siis idee järgi peaks asi olema nii-M=17"(-18"), L=19"(-20") ja XL=21"(-22"), kuid erinevatel firmadel võib see ehk veel omakorda tolli jagu siia sinna erineda.
Kuid kõige kindlam viis on jah siiski erikr poolt väljapakutud moodus-mõõdulint ja kalkulaator ehk siis cm-ites pikkus jagada 2.54-ga ja saabki tollid kätte. Mõndadel juhtudel ei pruugi alati välja tulla täisarvud, vaid nt 19.8", 20.4" jne.
Postitatud: 11. 09. 2004. 17:30
Postitas vaikija
moonraker kirjutas:Olen ka juba mõnda aega GT avalanche 1.0 L omanik. Olen 185 pikk, kuid jalad on mul pikad, seega pidin ära vahetama sadulatoru. Üldiselt arvan, et tegin möödalaskmise, et võtsin L raami ja mitte XL-i. Olgugi, et mulle endale meeldib ka ratas väiksema raamiga, mis ei ole munade vahel kinni. Siinkohal teeksin väikse ettepaneku, et kui kellelgi on sama marki ratas XL raamiga ja tunneb, et see on liiga suur, siis arvatavasti olen valmis vahetama selle L raami vastu, sest minumeelest jääb mul sadulapost ebaloomulikult kõrgele aga samas pole ka midagi hullu. See on see värk kui kiirustades ratast ostma minnakse ja hea hind lööb pea segamini
Ilmselt ostsidki just õige suuruse.Las sadul olla kõrgel,peaasi,et pikkus paras oleks.Kui suurem raam on paar senti pikem ja oled suhtes lühema seljaga,siis oledki liiga väljaveninud asendis(muidugi lenksupikendusega saab asja parandada,aga mõistuse piires).Mõtle selle üle ja võibolla läheb tuju paremaks.Päikest.
Postitatud: 11. 09. 2004. 17:35
Postitas erikr
vaikija kirjutas:
Ilmselt ostsidki just õige suuruse.Las sadul olla kõrgel,peaasi,et pikkus paras oleks.Kui suurem raam on paar senti pikem ja oled suhtes lühema seljaga,siis oledki liiga väljaveninud asendis(muidugi lenksupikendusega saab asja parandada,aga mõistuse piires).Mõtle selle üle ja võibolla läheb tuju paremaks.Päikest.
toetan vaikijat. ka mul endal on 400-ne toru ja pikalt väljas. proovi ajada kõigepealt sadul ette-taha suunal paika ja lõplik asend lenksupikendusega kui veel vaja. see, et sadul pikalt väljas pole iseenesest mingi näitaja.
vana ratas siin
uus ratas siin
Postitatud: 11. 09. 2004. 18:11
Postitas KristjanS
erikr kirjutas: toetan vaikijat. ka mul endal on 400-ne toru ja pikalt väljas. proovi ajada kõigepealt sadul ette-taha suunal paika ja lõplik asend lenksupikendusega kui veel vaja. see, et sadul pikalt väljas pole iseenesest mingi näitaja.
vana ratas siin
uus ratas siin
asi aga selles et kui seltsimees Moonraker parajasti väntab siis on selgelt näha kuda raam ja post mõlemad painduvad kenasti.Selles asja iva ongi.Ühel heal päeval või sadulapost või siis hoopis raam plaksti puruks minna ja asi tahe.
Postitatud: 11. 09. 2004. 23:03
Postitas moonraker
pea pea see oli siis kui kasutasin ühel sõidul 27,2 raamis 26,8 sadulatoru. Loogish, et asi hakkab vibama. Nüüd asi suht Ok ja kui ma siin kuulen, et kõik eelistavad väiksemat raami...no miks siis mitte. Raamil ju eniwei eluaegne garantii