1. leht 8-st
Fatbike
Postitatud: 29. 12. 2013. 09:56
Postitas Gallaway
Kas Eestis on Rattapoode,kes tegelevad Fatbike müügiga???
Re: Fatbike
Postitatud: 29. 12. 2013. 11:15
Postitas KaupoR
Specialized?
Re: Fatbike
Postitatud: 29. 12. 2013. 11:44
Postitas Gallaway
on reaalselt kuskil poes olemas ka???
Re: Fatbike
Postitatud: 29. 12. 2013. 13:25
Postitas KaupoR
Selleks pöördu otse poodi
Re: Fatbike
Postitatud: 30. 12. 2013. 08:03
Postitas erikr
Gallaway kirjutas:on reaalselt kuskil poes olemas ka???
Ei usu.
Re: Fatbike
Postitatud: 30. 12. 2013. 11:51
Postitas SL
Loodame, et jaanuari jooksul saab olema reaalselt ka. Siis Specialized'i poes see ratas:
http://www.specialized.com/ee/en/bikes/ ... boy/fatboy
Re: Fatbike
Postitatud: 12. 01. 2014. 00:56
Postitas JannoR
Päris isutekitav
artikkel.
Re: Fatbike
Postitatud: 18. 01. 2014. 20:03
Postitas kapuuts
Norras asi niikaugel, et tehakse fatbike võistluseid.
Seda ratast promotakse siin päris korralikult ikka, ise seda ainult poes näppinud vähe ja tundus päris huvitav relv.
Re: Fatbike
Postitatud: 15. 02. 2014. 19:34
Postitas erikr
Täna oli Fatiga Harku metsa jälgi tehtud.
Re: Fatbike
Postitatud: 16. 02. 2014. 15:23
Postitas Maario
Täna lõppev sõit, kus hulgaliselt fatbike liikvel
http://www.rovaniemi150.com/
Re: Fatbike
Postitatud: 19. 02. 2014. 13:28
Postitas devilc
Harku metsas tiirutajaks olin ilmselt mina. Ratas on selline:
Mudel on
Specialized Fatboy, hetkel ainus selline Eestis (varsti saabuvad mõned veel). XL raam, veebis oleva spetsifikatsiooniga võrreldes olen vahetanud tagakäikari ning shifterid X0 Type 2 / X0 Gripshift vastu (olid varasemast olemas), sadulaposti kergema vastu (250 g võitu) ning stock mini riser 700 mm lenksu 780 riser DH lenksu vastu (tundus kuidagi õige). Lenksupikendus sai kah pikem pandud, et sõiduasend õige saaks. Kõik kokku kaalus ta pildiloleval kujul 14,5 kg. Hetkel on käsil tubelessiks tegemise projekt (sisekummid on 600 g tk!) ning 13,75 kg tubeless rattaga olen mõned korrad ka sõitnud, aga jooksude õhku pidama saamine on suurem nikerdamine.
See selleks, ilmselt huvitab enamikku pigem see, kuidas ratas sõidab. Taustaks niipalju, et mu teine ratas on S-Works Epic, millega sõitsin eelmisel aastal ca 5000 km, nii et tunnen seda päris hästi. Fatboyga olen praeguseks teinud kolm sõitu.
Alustama peab sellest, et ratas näeb päris ebamaine välja ning toob poisikeseliku naeratuse näole nii endale kui paljudele, kellega metsas kokku juhtuma satun. Superlai lenks ja üsna püstine asend sobib nagu rusikas silmaauku ning seni olen sellega ka puude vahelt läbi mahtunud, kuigi tähelepanelik peab mõistagi olema. Peamiselt olen nikerdanud Harku singlitel, mis hetkel on jää, lume ja taheda maa segu. Testi mõttes ronisin üles ka mööda
Vanaka liiva (pildil olevat tagumist serva pidi): õnnestus (182 pulsiga)!
Mida siis sõiduomaduste kohta öelda? Mõistagi pole kiirendus Epicuga võrreldav: neli lisakilo, enamik sellest jooksudes, teeb oma töö. Samas on väga tore sõita vahelduseks rattaga, mille olemasolu eesmärk on fun ja sõidu nautimine, mitte võidusõit. Juhitavus libedatel singlitel on kindel ja stabiilne (Epicuga ma hetkel sinna kindlasti ei roniks, hindan oma ihuliikmeid selleks liiga kõrgelt) ning kui ratas libiseb, on lootus teda kinni püüda, mitte garanteeritud "selg, tutvu mättaga" moment. 26x4.6 hiigelrattad tõepoolest kannavad ja haakuvad paremini ning teevad suhteliselt edukalt ka vedrustuse tööd, kuigi Epicu tagaamort teeb väga raputaval maastikul sõidu mugavamaks. Rõhu osas tundub seni optimaalne 0,7-1 bar vahemik (max lubatud on 1.3, min 0.4). 0.4-0.6 rõhkudega paraneb küll kandvus ja haakuvus veel, samas kasvab veeretakistus järsult, nii et mina jätaks need rõhud pigem spetsiaaloludeks (pehme liiv, teatavat tüüpi lumi).
Mida veel? Epicuga meeldub mulle vahel ka asfaldil pikemaid sõite teha. Fatboyga on jälle tahtmine teid vältida ning pigem otsida singleid ja sõita läbi igasugu kohtadest, kus ainult väike rajake ees paistab või pole seda üldse. Kokkuvõttes on ta tore vaheldus ning täiesti teistmoodi kogemus ning ratta hankimist ma kindlasti ei kahetse.
Re: Fatbike
Postitatud: 22. 10. 2014. 11:18
Postitas haaarold
Mis variante veel on rahakotil õhukeseks ja rattal paksuks minna:
1. veebist kinnisilmi canyoni dude
2. tln specialized fatboy
3. helsingi ja salsa/surly rattad
Re: Fatbike
Postitatud: 22. 10. 2014. 11:34
Postitas veloson
3. helsingi ja salsa/surly rattad
Eestis pood Vabajooks
Re: Fatbike
Postitatud: 22. 10. 2014. 14:43
Postitas martin80
soomes on- xxl.fi fati müügil.
Re: Fatbike
Postitatud: 22. 10. 2014. 15:03
Postitas kristjan07
Ise võtaks selle ligi:
http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=3676
Tundub väga hea hinna, kvaliteedi ja kaalu suhtega.
Sorry Sulev ja Erki aga sama raha juures on Spessu vist raskem?? Parandage mind kui eksin.
Lisaks tean et üks härra tellis prooviks Hiina fatboy carbon raami ja ehitab ise kokku. Eks annan teada mis tal lõpuks see hind tuleb ja kuidas kvaliteet on. Välisel vaatlusel pidi raam olema viisakas ja kuskil "kõrver" ei pidanud olema.
Re: Fatbike
Postitatud: 22. 10. 2014. 16:11
Postitas kapuuts
Canyonil päris hea kaal juba. Mõned aastad veel arendust ja tulevad juba alla 10 kilosed isendid
Re: Fatbike
Postitatud: 22. 10. 2014. 19:23
Postitas MK777
Ei tasu neid interneti kaale uskuda, sest reaalsus võib olla teine.
Re: Fatbike
Postitatud: 22. 10. 2014. 19:46
Postitas Rivo
MK777 kirjutas:Ei tasu neid interneti kaale uskuda, sest reaalsus võib olla teine.
See kodulehtedel välja hõigatud kaal on jah, paljude puhul nagu sama teema, mis uute autode keskmine kütuse tarbimise teema...Aga, on ka erandeid.
Re: Fatbike
Postitatud: 22. 10. 2014. 20:33
Postitas haaarold
Kanjonil pole kummi mõõtu nagu leida hästi. 3.8 vs 4.6 on ka mingi pea 7kg vahet..
Re: Fatbike
Postitatud: 22. 10. 2014. 20:46
Postitas kapuuts
haaarold kirjutas:Kanjonil pole kummi mõõtu nagu leida hästi. 3.8 vs 4.6 on ka mingi pea 7kg vahet..
Schwalbe Jumbo Jim-i mõõdud on õigemini 4.0 ja 4.8
ja nende vahe on peaaegu 7kg jah... ehk täpsemini 200g
EDIT: ja vähemalt selle mudeli pildil oleval rattal on 4.0 laiusega kummid all
Re: Fatbike
Postitatud: 22. 10. 2014. 21:03
Postitas haaarold
400g ongi rattamaailmas nagu 7kg. See on nagu koera aastad. On mehi, kes kulutavad x summa €, et võita 12g millegi arvelt. A käid enne sõitu mr. Hanky'l ära ja võidad 142g
Re: Fatbike
Postitatud: 23. 10. 2014. 05:47
Postitas TairKibal
tavaliselt riputatakse netti üles kõige väiksema raamiga isendi kaal
Re: Fatbike
Postitatud: 23. 10. 2014. 10:28
Postitas vidrikjupiter
haaarold kirjutas:Mis variante veel on rahakotil õhukeseks ja rattal paksuks minna:
1. veebist kinnisilmi canyoni dude
2. tln specialized fatboy
3. helsingi ja salsa/surly rattad
HE-st Scott Big Ed (TRM expol oli vähemalt väljas).
Re: Fatbike
Postitatud: 23. 10. 2014. 10:41
Postitas Indreq
Kui veebist ostmine (canyon) juba teemaks on, siis miks mitte
see
Re: Fatbike
Postitatud: 23. 10. 2014. 11:31
Postitas devilc
Jumbo Jimi kergeim variant on 990 g, sisekummid olid kah neil mingi 350 g vms. Spessul all olev Ground Control on 1450 g (üks!), sisekummid 600+g. Ehk siis lihtsa rehvivahetusega saab Spessu 14 kg kaalust 12,5 kg. Ülejäänud kaaluvahe Canyoniga tulebki ilmselt Carbon vs Alu raamist jm väiksematest asjadest. Komponentide tase on muidu ratastel suht sama.
9,xx kg Fat Bike on täiesti tehtav, lihtsalt kallis tuleb.
Re: Fatbike
Postitatud: 23. 10. 2014. 11:37
Postitas Rivo
devilc kirjutas:9,xx kg Fat Bike on täiesti tehtav, lihtsalt kallis tuleb.
Ega sellegi ratta jupide valikust ei puudu
karbon pöiad - nendega (+kergemad kummid) pole ka 9kg. alistamine teab mis probleem. Borealis üldse jätab vähemalt mulle väga sümpaatse mulje.
Re: Fatbike
Postitatud: 23. 10. 2014. 11:51
Postitas devilc
Rivo kirjutas:devilc kirjutas:9,xx kg Fat Bike on täiesti tehtav, lihtsalt kallis tuleb.
Ega sellegi ratta jupide valikust ei puudu
karbon pöiad - nendega (+kergemad kummid) pole ka 9kg. alistamine teab mis probleem. Borealis üldse jätab vähemalt mulle väga sümpaatse mulje.
Borealis on tore, Salsa Beargrease Carbon on tore, eks neid variante on üksjagu veel. Kergeimad pöiad on üldse Kuroshiro Enso 685 hetkel jne:
http://www.kuroshiro.it/
Re: Fatbike
Postitatud: 23. 10. 2014. 14:58
Postitas haaarold
Sellesmõttes on tore see kaalujutt, et ehk mõni kohalik kröösus hakkab paarkend grammi kergemat ratast soovima ja viskab meeltesegaduses oma vana fb väga odavalt müüki.
Muidu on küll üsna poogen, kas paksu kaalub 12kg midagi või 13kg midagi. Peaasi, et korralikud laiad nahad all on ja lõbus oleks.
Viidatud soome lehel on lollikindel valik
http://www.xxl.fi/pyoraily/pyorat/fatbikes/c/100220
Midagi kahetuhande ruuduse viimsi krundiga karvajalale ja midagi trolliga lipo-sse sõitjale. 8saja eest peabki alivioga vahetama ja mitte mölisema, vist. Aga kallima ratta raami geomeetria on äge. Jõnks enne sadulat võib libedal sõidul nii mõnegi muna päästa..
Re: Fatbike
Postitatud: 23. 10. 2014. 15:44
Postitas Brigadir
UK veebipoes pakutakse veel
http://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOFATX52/ ... y-fat-bike tiba saab ostmisel juppe ka vahetada (customise)
Re: Fatbike
Postitatud: 23. 10. 2014. 20:08
Postitas haaarold
Alguses tundus see onone nagu muddyfox, et kahtlaselt hoidev ja kõhul ükspäkki rõhutav kraam, millega võib täkkesse panna aga tõenäosus on umbes 0,8%. Arvustusi lugedes tundub aga päris okeika ja kannatab rahalaeva saabudes modida hiljem (rattast räägin).
Rivo, boreal jätab lausa väga hea mulje a kaks korda kallim. Finlandiast saab omale koju tuua
http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... is_pyoerae
Re: Fatbike
Postitatud: 24. 10. 2014. 10:04
Postitas Prommar
haaarold kirjutas:Alguses tundus see onone nagu muddyfox, et kahtlaselt hoidev ja kõhul ükspäkki rõhutav kraam, millega võib täkkesse panna aga tõenäosus on umbes 0,8%.
Palun tõlget.
Re: Fatbike
Postitatud: 24. 10. 2014. 11:20
Postitas Maario
Fättide valikul tasuks kindlasti ka seda tähele panna, kas talle ka mingisugust lisavarustust antud tootja pakub.
Võistlemine on üks asi, aga näiteks tehes fattbikest endale talve-matkaratas oleks oluline leida sinna ka sobivad pakikad, raamikotid jms.
Hiinlaste puhul on sellega muidugi vast lihtne - need kopeerivad Surly raami terasrataste puhul ja Borealist carboni poolelt, seega lisavarustus tihti üks ühele külge keeratav.
Osad tootjad aga lisavad seda spetsiifilist kraami suht näpuotsaga.
Antud OnOne puhul on internetis õpetusi, kuidas sellest "päris" ratast teha ning ka sõidumõnu tunda, kuid see eeldab seda, et viitsid mässata.
Re: Fatbike
Postitatud: 24. 10. 2014. 11:21
Postitas Margo25
Prommar kirjutas:haaarold kirjutas:Alguses tundus see onone nagu muddyfox, et kahtlaselt hoidev ja kõhul ükspäkki rõhutav kraam, millega võib täkkesse panna aga tõenäosus on umbes 0,8%.
Palun tõlget.
+1
Re: Fatbike
Postitatud: 24. 10. 2014. 11:53
Postitas erikr
Prommar kirjutas:haaarold kirjutas:Alguses tundus see onone nagu muddyfox, et kahtlaselt hoidev ja kõhul ükspäkki rõhutav kraam, millega võib täkkesse panna aga tõenäosus on umbes 0,8%.
Palun tõlget.
Pakun omapoolse vaba tõlke:
Alguses tundus see onone nagu muddyfox, -> muddyfox~sarda
et kahtlaselt hoidev ja kõhul ükspäkki rõhutav kraam, -> veidralt püstine sõiduasend
millega võib täkkesse panna aga tõenäosus on umbes 0,8%. -> äkki ongi sõidetav ratas, aga selle tõenäosus....
Re: Fatbike
Postitatud: 24. 10. 2014. 12:40
Postitas veloson
Ja aasta slängisemiootiku auhind on käes, erikr!
Re: Fatbike
Postitatud: 24. 10. 2014. 13:58
Postitas haaarold
Vabandan nende ees, kellele mõte segaseks jäi. Tõsiselt.
Oskaks paremini kirjutada, siis oleks foorumites vaba aja veetmise asemel Loomingus tööl.
Õige oli mõte täpselt nii nagu "erikr" kirjutas.
Mitmed on-one ostjad on ratast aja ja vahendite edenedes ise palju täiustanud aga kui ma tehnilisi näitajaid õigesti loen, siis ei saa nt 4,6" ja üle selle laiust kummi peale tõmmata. Tea, kas see nii vajalik on aga kui paksuks minna, siis võiks olla vähemalt võimalus ikka täis-sumoks kätte minna.
Maario, ka see asi veel, et kas üldse lisade valmidus on. Pakikaid kõnealusele onone rattale pole kuhugi kinnitada. Originaalis.
Re: Fatbike
Postitatud: 24. 10. 2014. 14:53
Postitas Maario
haaarold kirjutas:Vabandan nende ees, kellele mõte segaseks jäi. Tõsiselt.
Oskaks paremini kirjutada, siis oleks foorumites vaba aja veetmise asemel Loomingus tööl.
Õige oli mõte täpselt nii nagu "erikr" kirjutas.
Mitmed on-one ostjad on ratast aja ja vahendite edenedes ise palju täiustanud aga kui ma tehnilisi näitajaid õigesti loen, siis ei saa nt 4,6" ja üle selle laiust kummi peale tõmmata. Tea, kas see nii vajalik on aga kui paksuks minna, siis võiks olla vähemalt võimalus ikka täis-sumoks kätte minna.
Maario, ka see asi veel, et kas üldse lisade valmidus on. Pakikaid kõnealusele onone rattale pole kuhugi kinnitada. Originaalis.
Täpselt! Sel juhul tasubki soetamise hetkel juba sellistele asjadele tähelepanu pöörata, et hiljem haiguse süvenedes miskit aretama ei peaks hakkama vaid asi kuskilt riiulist võtta oleks:)
Iseasi kui juba kindlasti tead, et sellist kraami never enda paksukesele külge ei kruti ning kasutusalaks jääb vaid talvel lumes "hullamine"... siis ei häiri ja ei tunne vajadustki selliste lisade järgi.
Re: Fatbike
Postitatud: 31. 10. 2014. 16:39
Postitas phoenix
26x1,95 vs 26x4,0
ei kommentaari.....
Re: Fatbike
Postitatud: 01. 11. 2014. 22:58
Postitas MarttiM
vidrikjupiter kirjutas:haaarold kirjutas:Mis variante veel on rahakotil õhukeseks ja rattal paksuks minna:
1. veebist kinnisilmi canyoni dude
2. tln specialized fatboy
3. helsingi ja salsa/surly rattad
HE-st Scott Big Ed (TRM expol oli vähemalt väljas).
http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/jalgratas/mtb/big-ed
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 00:27
Postitas haaarold
Phoenix, väga muhe fatso! Mis kanaleid pidi siia maale jõudis?
Täna oli 1 scotti fat seal kodasoo sõitmisel ka aga kahjuks polnd aega omanikku maha lükata ja sõitu nuiata. Peab he-sse katsuma minema.
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 00:51
Postitas phoenix
haaarold kirjutas:Phoenix, väga muhe fatso! Mis kanaleid pidi siia maale jõudis?
Soodushinnaga päevakruiis Helsinki XXL-i poodi.....
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 10:10
Postitas tarmo
haaarold kirjutas:
Täna oli 1 scotti fat seal kodasoo sõitmisel ka aga kahjuks polnd aega omanikku maha lükata ja sõitu nuiata. Peab he-sse katsuma minema.
Mul on õnnestus Kodasool proovida seda fati. Veeres metsa all väga hästi, ei saanudki aru et oleks mingit vahet tavarattaga. Üle juurikate läks ka mõnusalt sujuvalt, aga täpselt samamoodi läheb ka tavaline mtb õige kummirõhuga. Õigupoolest ei saagi aru, miks peaks selle rattaga sõitma seal kus saab sõita tavalise mtb-ga? Huvitav oleks proovida liivas, lumes, mudas, kiviklibus jm eritngimustes kuhu tavarattaga ei lähe. Ideaalne oleks kui selline ratas oleks kuskil rendis. Lähed ja rendid ja sõidad näiteks kuskil rannikul või varakevadisel lumekoorikul. Endale see osta? Ei suudaks kuidagi seda kulutust enda jaoks ära põhjendada.
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 13:19
Postitas phoenix
tarmo kirjutas:
Õigupoolest ei saagi aru, miks peaks selle rattaga sõitma seal kus saab sõita tavalise mtb-ga? Huvitav oleks proovida liivas, lumes, mudas, kiviklibus jm eritngimustes kuhu tavarattaga ei lähe. ...... Endale see osta? Ei suudaks kuidagi seda kulutust enda jaoks ära põhjendada.
Täpselt! Fat'i fun algab sealt kuhu tavarattaga ei lähe.
Miks mitte endale osta? Minu meelest üks paremini kulutatud 800€ üle pika aja. Jah, raam ei ole carbon ja vahetajad XT, kuid elame üle, kärab ka Al ja Alivio, see-eest saab sama raami alla toppida 4,8" rehvid ja "hõljuda nagu cadillac ja nõelata nagu bemari".....
Fati fun ei ole kiirus ja võistlus, vaid kulgemine ja nautimine. Sekundikümnendikeks taandatud elu siia ei kuulu....
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 14:14
Postitas tarmo
phoenix kirjutas:
Miks mitte endale osta? Minu meelest üks paremini kulutatud 800€ üle pika aja. Jah, raam ei ole carbon ja vahetajad XT, kuid elame üle, kärab ka Al ja Alivio, see-eest saab sama raami alla toppida 4,8" rehvid ja "hõljuda nagu cadillac ja nõelata nagu bemari".....
Fati fun ei ole kiirus ja võistlus, vaid kulgemine ja nautimine. Sekundikümnendikeks taandatud elu siia ei kuulu....
Nõus, 800€ on mõistlik. Pidasin silmas rohkem siinkandis nähtud 2000+€ pakkumisi, mis tunduvad lihtsa ratta eest absurdselt kallid.
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 14:28
Postitas haaarold
Väga äge minu meelest, et erinevaid rattaid tekib ja kõik ei aja mnt kaalugramme taga. (Ükskoik millise) ratta eesmärk on omanik õnnelikuks teha ja kui kaasneb hea vorm ja parem tervis ning pos. energia, mis kandub koju ja tööle üle, siis ongi hea.
8sotti on väga okei hind, et eksperimenteerida. Ma lasen talvel mingi 26tollise eelajaloolise scott tampicoga, schwalbe nael on all. Väga kärmelt vahetaks võimalusel paksu vastu välja, sest talvine karge õhu ja ilusa lumega sõit ON täiesti omaette elamus.
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 15:15
Postitas MK777
Mehed vajavad pidevalt uusi mänguasju ja ärimaailm oskab seda väga edukalt ära kasutada.
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 15:35
Postitas tarmo
haaarold kirjutas:
8sotti on väga okei hind, et eksperimenteerida. Ma lasen talvel mingi 26tollise eelajaloolise scott tampicoga, schwalbe nael on all. Väga kärmelt vahetaks võimalusel paksu vastu välja, sest talvine karge õhu ja ilusa lumega sõit ON täiesti omaette elamus.
Sinu viimase lause teine pool tõmbas mind nii käima, et nüüd vist juba oleks nõus ise ka fatbike'i ostma ja oma ürgaegse talveratta Trek 6000 kuhugi silma alt igaveseks ära panema. Mulle meenusid korraga vist kõik viimase 15 a jooksul tehtud talvised sõidud ja selle mõnu suurendamiseks võiks mõned sajad eurod investeerida küll. Ilmselt on paksukesega üle jäiste kohtade ka veits turvalisem lasta kui tavalise kummiga.
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 16:16
Postitas Maario
MarttiM kirjutas:vidrikjupiter kirjutas:haaarold kirjutas:Mis variante veel on rahakotil õhukeseks ja rattal paksuks minna:
1. veebist kinnisilmi canyoni dude
2. tln specialized fatboy
3. helsingi ja salsa/surly rattad
HE-st Scott Big Ed (TRM expol oli vähemalt väljas).
http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/jalgratas/mtb/big-ed
Lisaks Scottile ja Specializedile panen juurde Surly
http://vabajooks.ee/surly-jalgrattad/
Ehk siis tundu, et sellel hooajal on paksud paljudel tootjatel uute mudelitena tulnud ning kuuldavasti tuleb veel juurde. Paljud vaid raamidele keskendunud tootjad näiteks on oma valikut suurendanud just fatbike suunal. Eestlase jaoks uus trend ja vähemalt proovida tasub kindlasti.
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 18:14
Postitas suslik83
Tere,
Kui kehv see Mongoose Beast võrreldes 1500+ € maksvate ratastega on?
Proovimiseks on 1500+ hinnaklass natuke liig...Beast tuleks kätte ju olulisemalt odavamalt (200-300€).
Re: Fatbike
Postitatud: 02. 11. 2014. 18:24
Postitas phoenix
MK777 kirjutas:Mehed vajavad pidevalt uusi mänguasju ja ärimaailm oskab seda väga edukalt ära kasutada.
Hoidku jumal mehi ja nende rahakotte, kui ärimaailm peaks naised veel avastama
olemas-tulemas:
fat-fullsusser 26"- tehtud
fat 26"-ZEV- tehtud
fat-27,5
fat-29
fat-27,5-fullsusser
fat 29-fullsusser
extra-super-turbofat?->30-35"x6-10"
Tricycle-fat, longhaul-fat, postman-fat, milkman-fat, cargo-fat.......jne
+ kõikidest ZEV-versioonid
Peab hakkama garaaži suuremaks ehitama ......