1. leht 1-st

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 14:45
Postitas SL
mart kirjutas:terasraamiga Jamis Dragon, 10,3kg Profi jaoks jääb too muidugi "hirmraskeks"
kas ikka jääb? No igaljuhul on mulle järjest rohkem sellised "peenikese" raamiga rattad meeldima hakanud.

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 14:52
Postitas erikr
SL kirjutas:
mart kirjutas:terasraamiga Jamis Dragon, 10,3kg Profi jaoks jääb too muidugi "hirmraskeks"
kas ikka jääb? No igaljuhul on mulle järjest rohkem sellised "peenikese" raamiga rattad meeldima hakanud.
võrdluseks: vene titaanraam suurusega 54 C-T (18"??) 1491grammi. profiilis olevas konfis ratta kogukaal 10,7, kaalu iseenesest pole taga aetud.

Postitatud: 02. 09. 2004. 15:07
Postitas SL
Hea teema. Kui keegi teab "peenikese raamiga" top mudeleid veel, siis võiks siia linke tekitada.

Postitatud: 02. 09. 2004. 15:12
Postitas taivos
Ma ei tea kas Salsa küll TOP mudelite alla käib aga silma jäänud Salsa Ala Carte terasraam.

Postitatud: 02. 09. 2004. 15:37
Postitas SL
taivos kirjutas:Ma ei tea kas Salsa küll TOP mudelite alla käib aga silma jäänud Salsa Ala Carte terasraam.
Ilus. Complete bike ka 10,34 kilo (nii on vähemalt kirjas). Aga tagumise käikari kõrv raamiga koos :(

Postitatud: 02. 09. 2004. 15:42
Postitas SL
taivos kirjutas:Ma ei tea kas Salsa küll TOP mudelite alla käib aga silma jäänud Salsa Ala Carte terasraam.
oot, kas see mitte maantee raam pole? Kui vaadata Banditot, siis see on hardtaili kõige kõvem mudel ning sel juhul pole ka "kõrva probleemi". Ja Bandito on 10,3 kg.

Postitatud: 02. 09. 2004. 15:52
Postitas mart
SL kirjutas:[ Aga tagumise käikari kõrv raamiga koos :(
Pole probleem. Üks variant on selline - käikari raami külge keeramise kruvi on ülekarastatud, murdub paindel. Omalgi sarnane ca 6 aastat, maksis saksas ca 30DM.
Väliselt ei erine tavapoldist:
album_page.php?pic_id=172

Postitatud: 02. 09. 2004. 16:01
Postitas mart
SL kirjutas:oot, kas see mitte maantee raam pole? Kui vaadata Banditot, siis see on hardtaili kõige kõvem mudel ning sel juhul pole ka "kõrva probleemi". Ja Bandito on 10,3 kg.
Bandito on AL raam, milles tiba scandiumit :wink:
Salsa on Reynolds 853 teras. 853-ga sarnaseid teraseid on võibolla 1-3, kõik terasetootjate lipulaevad. Jamise Durango kah samast materjalist. Kui näppida tahad - ühendu Rivoga.

Postitatud: 02. 09. 2004. 16:02
Postitas taivos
SL kirjutas:oot, kas see mitte maantee raam pole?
Ei .. Ala Carte on ikka MTB raam, La Raza on MNT.

Bandito on kah tore aga pole ju peenikeste torudega 8) - vaid skandium raam. Kui palju selles raamis on 7000 seeria alumiiniumit ja kui palju skandiumit ei oska kommenteerida. Minu upgrade'i nimekirjas üks raamikandidaat Salsa Caballero.

Postitatud: 02. 09. 2004. 16:03
Postitas SL
taivos kirjutas:Ei .. Ala Carte on ikka MTB raam, La Raza on MNT.

Bandito on kah tore aga pole ju peenikeste torudega 8)
Õigus küll. Kui juba peenikesed, siis täiega :)

Postitatud: 02. 09. 2004. 16:20
Postitas mart
SL kirjutas:
taivos kirjutas:Ei .. Ala Carte on ikka MTB raam, La Raza on MNT.

Bandito on kah tore aga pole ju peenikeste torudega 8)
Õigus küll. Kui juba peenikesed, siis täiega :)
taivos, mart ja SL, nüüd panime Salsa Ala Cartega ämbrisse. Too on cyclokrossi raam.
Seal ju kirjas:
*Measured from center of top tube to flat ground using 700c x 32c tire with diameter of 696mm. :lol:

Postitatud: 02. 09. 2004. 16:24
Postitas taivos
mart kirjutas: nüüd panime Salsa Ala Cartega ämbrisse. Too on cyclokrossi raam.
Ei taha nõustuda - vaata näiteks seda pilti kus eelmise aasta Ala Carte. Ja siin veel natuke vähem informatiivne pilt kus selle aasta raami paistab.

Ja siin veel üks pilt

Neil piltidel on küll Ala Carte MTB

Postitatud: 02. 09. 2004. 19:35
Postitas Jack
Mul on kodus vana terasraamiga Kona. Pilti pole, aga sarnane :)

Postitatud: 02. 09. 2004. 19:43
Postitas Rivo
SL kirjutas: Ilus. Complete bike ka 10,34 kilo (nii on vähemalt kirjas). Aga tagumise käikari kõrv raamiga koos :(
Jamis Dragonil kah muideks, tagakäikari kõrv raamiga koos. Nii on ka veel nt. Merlin XLM raamil (titaan)

Postitatud: 02. 09. 2004. 21:47
Postitas XTRace
See vahetatav kõrv peamiselt alu ja süsinik raamidele iseloomulik. Terasraamidel enamasti ongi ühes tükis. Osadel süsinik raamidel kah ühes tükis(treki mnt raamidel näiteks).

Postitatud: 03. 09. 2004. 08:42
Postitas SL
Veel üks minu arvates väga ilus tükk:
Pilt

Postitatud: 03. 09. 2004. 08:50
Postitas SL
Litespeedil on päris vinge süsteem - mõõdad end üle ja paned kirja kuidas sõidad - teevad sulle custom raami. Ma muidugi ei tea, mis raha eest.

Kõigepealt täida ära vastav vorm:

Postitatud: 23. 09. 2004. 10:03
Postitas SL
Keegi sellest teab midagi?
Merlin XLM
Mingis Londoni poes maksab ainult raam mingi 1900 naela. Raami kaal olevat 1,27 kg (titaan). Kusjuures Litespeedi raam samas kohas maksab 1350 naela.
Kaal on muidugi titaani kohta super-hea, kuid palja raami eest üle 45K maksta?

Postitatud: 23. 09. 2004. 10:11
Postitas erikr
SL kirjutas:Keegi sellest teab midagi?
http://www.merlinbike.com/bikes/xlm.aspx

Postitatud: 23. 09. 2004. 10:19
Postitas SL
erikr kirjutas:
SL kirjutas:Keegi sellest teab midagi?
http://www.merlinbike.com/bikes/xlm.aspx
Ei noh, seda lugesin ise ka. Aga on kellegil Merliniga mingeid kogemusi? Sõitnud ise või sõber sõitnud? MM-il ühtegi Merlinit näha polnud. Kuigi jah, fookus on tõenäoliselt USA-s a'la las neeb euroopakad mm-itavad, meil on usas oma norbad palju tähtsamad.

Postitatud: 23. 09. 2004. 10:26
Postitas erikr
SL kirjutas:Ei noh, seda lugesin ise ka. Aga on kellegil Merliniga mingeid kogemusi? Sõitnud ise või sõber sõitnud? MM-il ühtegi Merlinit näha polnud. Kuigi jah, fookus on tõenäoliselt USA-s a'la las neeb euroopakad mm-itavad, meil on usas oma norbad palju tähtsamad.
siin 1 väike jutuke nii firmast kui rattast. arvan, et eestis neid pole kunagi olnud. suurvõistlustel on enamasti kõigil suurte tegijate rattad sest neil on rohkem sponsorrahasid ja suurem huvi marketingi peale kulutada.
seda arvan küll, et ta pole nii mitu korda parem kui ta mõnest teisest kordi kallim on. kuigi emotsioon ja graveeritud kirjad maksavad ka midagi.

ahjaa, http://www.hibike.de lubab sama asja 2299 euriga mis on 10K vähem kui inglastel. oreas maksab 1799 eur

Postitatud: 23. 09. 2004. 10:32
Postitas mart
erikr kirjutas:
SL kirjutas:Keegi sellest teab midagi?
http://www.merlinbike.com/bikes/xlm.aspx
XLM-i pole näppinud, küll aga olen londonis selles poes
http://www.mosquito-bikes.co.uk/htdocs2/Merlin.php#
näppinud Oreas-i raami. Ei midagi silmipimestavat va hind. Müüja pajatas, et ostjateks on vene uusrikkad. poes oli vaid üks raam, hind oli 1499£ ja samavõrd tuleb juurde, kui valid samaväärseed komponendid+amordi+jooksud.

Postitatud: 23. 09. 2004. 10:44
Postitas Rivo
mart kirjutas: Salsa on Reynolds 853 teras. 853-ga sarnaseid teraseid on võibolla 1-3, kõik terasetootjate lipulaevad. Jamise Durango kah samast materjalist. Kui näppida tahad - ühendu Rivoga.
Parandaksin natuke, ratas küll Jamis, kuid mitte Durango, vaid Dragon.
PS. Raamiga ühes tükis olev kõrv (käiguvahetajale) pole probleem. Tänu tagakäikari purunemisele võttis kõrv sisuliselt propelleri kuju, mille norm. asend taastati korralikult (ikka tehniku poolt muidugi, ise ei riskinud)

Postitatud: 23. 09. 2004. 10:45
Postitas SL
erikr kirjutas:siin 1 väike jutuke nii firmast kui rattast.
Hea ja asjalik jutt. Ei teadnudki, et Litespeed on samas kohas tehtud. Ju siis enam-vähem sama, kuid brandingu/graveeringute vahe. Aga seda XLM-i on igaljuhul väga ülivõrdes on seda kirjeldatud. Hinna kohta sobib ka see kommentaar:
The best way to approach the purchase of a bike like the XLM is by looking at it as a lifelong relationship and an investment.
Tundub, et Merlin XLM on tõeline "gourmet" võrreldes nn. tava high-end ratastega.

Postitatud: 23. 09. 2004. 10:58
Postitas SL
erikr kirjutas:ahjaa, http://www.hibike.de lubab sama asja 2299 euriga mis on 10K vähem kui inglastel. oreas maksab 1799 eur
Maksad 36 kilo (2299 EUR) raami eest ja oled õnnelik, et said soodukaga!!! Sest see hind kehtib vaid 17,5 suurusele raamile. 18,75 suurusega raami eest käid ikka korralik 40,5 kilo välja (2590 EUR). Vot nii. Luhvtitage aga sajaseid :)

Postitatud: 23. 09. 2004. 12:07
Postitas tarmo
SL kirjutas: Kuigi jah, fookus on tõenäoliselt USA-s a'la las neeb euroopakad mm-itavad, meil on usas oma norbad palju tähtsamad.
tiba offtopic, aga usa suhtumine euroopa baikidesse on tõesti veits põlastav. näiteks see scotti genius mille frischknecht maratoni mm-i võitis ei saanud nende testis kuigi hea hinnangu osaliseks. otse ei öeldud, kuid ridade vahelt luges selgelt välja, et selle rattaga ei saagi muud moodi sõita kui umbes 4 tundi mööda kruusateed. korralikule xc rajale ära sellega roni. lisaks ei unustanud nad mainida, et mis korraliku baiki sa ikka paaditootjalt saada tahad.
eks neil ole kibestumiseks põhjust ka. kui mtb 90ndate alguses euroopasse levis ja selgus et kesk-euroopa 35 kg koos kiivriga kaaluvad sõitjad(10 punkti sulle SL selle väljendi eest :wink: ) on oluliselt kiiremad kui maailmameistrid overendid ja tomacid, siis loomulikult ei saa hamburgerisööjad sellest praeguseni üle. kuigi 90ndate keskpaigus tänu dopingukontrolli tõhustumisele said ameeriklased veel korra võimu näidata, on tänapäeva mtb WC,MM ja OM võistlustel tegijateks juba peaaegu täielikult eurooplased. kui kanadalane ronald green 2-3 aastat tagasi paar aastat järjest eurooplaste ees platsi puhtaks lõi, ei võtnud ameeriklased teda siiski "omana", mis siis et tegu põhja-ameeriklasega. 4x ja Dualis ameeriklased veel võimutsevad, aga DH-s on ka juba inglased, prantslased, austraallased ja uus-meremaalased oma töö teinud.

Postitatud: 23. 09. 2004. 13:20
Postitas SL
tarmo kirjutas:korralikule xc rajale ära sellega roni.
Kalev Raudsepa sõnul, kes käis maratoni MM-il sel aastal, olid ameeriklased protestinud, et see pole mingi XC rada. Kuigi keskmine kiirus oli minu mäletamist mööda mingi 18km/h, või veel vähem (100km raja kohta?). Et umbes kas lihtsamat rada teha ei osanud? Elavad seal ameerikas ikka täiesti omas maailmas (kusjuures nende maailm asub tingimata muu maailma keskel).

PS - kuigi Merlin ja Litespeed - respect - väga ilusad rattad on ikkagi.

Postitatud: 23. 09. 2004. 13:30
Postitas SL
tarmo kirjutas:... kui mtb 90ndate alguses euroopasse levis ja selgus et kesk-euroopa 35 kg koos kiivriga kaaluvad sõitjad(10 punkti sulle SL selle väljendi eest :wink: ) on oluliselt kiiremad kui maailmameistrid overendid ja tomacid ...
Ise enesest võiks ju küsida, et kas see on normaalne pilt:?

Pilt

Teemaga läheb niipalju kokku, et "peenikese raamiga rattad" ja peenikeste kätega rattasõitjad :)

Postitatud: 23. 09. 2004. 13:45
Postitas Mati
SL kirjutas:...Teemaga läheb niipalju kokku, et "peenikese raamiga rattad" ja peenikeste kätega rattasõitjad :)
käed käteks, aga pigem võiks küsida, et "leia pildilt ratturi jalalihased". jube peen jalg nii sääres kui reies, aja või sadulapostiga segi. ja tegu ikkagi oma vanuseklassis tippratturiga (MM jun hõbe). anorektikutest modellid värisege :D . samas ega meil austa parem pole aga paneb nagu kuul :) .

Postitatud: 23. 09. 2004. 14:57
Postitas Lauri
Täitsa juba kohe.. Ei tea, millega see vend end liigutab?? Lihast on küll 0 seal. Kaal võib ka olla mingi 40 kilo. Krt, mina oma 67 kilo ja 180-cm on selle venna kõrval paras tarmo Mitt või Ott Kiivikas.

Postitatud: 26. 06. 2005. 16:18
Postitas urmo
Midagi teemakohast kah..

Leidsin netis kolades sellise firma:
Omega
Tegu siis Briti firmaga, mis on spetsialiseerunud titaanraamidele

Postitatud: 15. 12. 2005. 23:22
Postitas Kuldar
SL kirjutas:Litespeedil on päris vinge süsteem - mõõdad end üle ja paned kirja kuidas sõidad - teevad sulle custom raami. Ma muidugi ei tea, mis raha eest.

Kõigepealt täida ära vastav vorm:
vabandan, et vana mtb-teema üles kaevasin,
aga Litespeed Ghisallo custom-raamiga (suuruselt kisub vist sinna M kanti) on maantekaga ikka müstiline kaalunälgimine ära tehtud - 3,55 kg!
http://www.light-bikes.com/bikegallery/ ... asp?id=747

Postitatud: 16. 12. 2005. 18:26
Postitas urmo
Pilt

See on siis carbon-titaanraam sellise firma nagu Titerra poolt

Antud raam kaalub 1,35 kg

Firma teeb raame titaanist ja carbonist ning kõikide täistitaanraamide garantii on eluaegne (sealhulgas ka trialiraam :|)