ХВЗ Спорт В-541 1967a
Postitatud: 06. 04. 2014. 19:24
Lugu siis rattast, mille algus on kuskil eelmises aastas aga jätk tuleb sellesse aastasse ja kuna päike on juba väljas, kuulutab kevadet, siis hammas on verel, asi peab sõitma saama ja eesmärk on seda ehitada nüüd mõne nädalaga.
Kogu teema algas sellest, et tööl lõunapausil sai osta.ee protaalist nähtud müügis rahvakeeli "Harkovi turisti" ja kuna oli tahtmine retro nõukaaegset käikudega velo omada, siis ostsin selle oksjonilt ära.
See oli ´67a ja 4 käiguline ning nagu pildilt paista, ka üsna kehvas olukorras.
Aga vana trikk, et kui midagi taastada tahad, siis kahest samasugusest asjast ühte teha on oluliselt lihtsam, siis järgmisena sattus mulle tänu sõbralt saadud infole juba palju komplektsem isend, millest siis ongi plaan sõitev retromobiil valmistada.
See isend oli sattunud mingisse suuremasse õnnetusse, millisesse, ei tea. Hark oli nii kõver, et noh, jah.....
Puudu oli esiratas, porikas, vasak vänt koos pedaaliga jms. Aga olemas oli sadul, tuled, rattakott kus sees isegi 1 orig. võti, dünamo ja eriliselt hea, et crankset 2 hammakaga, mis on seal olnud originaalis, mis on 1967a nõukogude ratta kohta haruldane.
Mõlemad, nii roheline kui kollane on 1967a.
Vahepeal olen otsinud informatsiooni nende Harkovi rataste kohta ja siis ka mitte käed rüpes istunud, vaid natuke ka tööd teinud. Tähendab olen ratta sisuliselt juba komplekteerinud, otsinud jooksud, valged kõrid trossidele, värvinud porikad, vahetanud esihargi, käinud üle jooksud jms. Aga teha on veel....
Selle teema eesmärk on siis loota, et ma saan veel kuskilt puuduolevaid detaile, sest äkki kellegil vedeleb kuuriall mulle vajaminevaid osi nagu:
****
Kogu teema algas sellest, et tööl lõunapausil sai osta.ee protaalist nähtud müügis rahvakeeli "Harkovi turisti" ja kuna oli tahtmine retro nõukaaegset käikudega velo omada, siis ostsin selle oksjonilt ära.
See oli ´67a ja 4 käiguline ning nagu pildilt paista, ka üsna kehvas olukorras.
Aga vana trikk, et kui midagi taastada tahad, siis kahest samasugusest asjast ühte teha on oluliselt lihtsam, siis järgmisena sattus mulle tänu sõbralt saadud infole juba palju komplektsem isend, millest siis ongi plaan sõitev retromobiil valmistada.
See isend oli sattunud mingisse suuremasse õnnetusse, millisesse, ei tea. Hark oli nii kõver, et noh, jah.....
Puudu oli esiratas, porikas, vasak vänt koos pedaaliga jms. Aga olemas oli sadul, tuled, rattakott kus sees isegi 1 orig. võti, dünamo ja eriliselt hea, et crankset 2 hammakaga, mis on seal olnud originaalis, mis on 1967a nõukogude ratta kohta haruldane.
Mõlemad, nii roheline kui kollane on 1967a.
Vahepeal olen otsinud informatsiooni nende Harkovi rataste kohta ja siis ka mitte käed rüpes istunud, vaid natuke ka tööd teinud. Tähendab olen ratta sisuliselt juba komplekteerinud, otsinud jooksud, valged kõrid trossidele, värvinud porikad, vahetanud esihargi, käinud üle jooksud jms. Aga teha on veel....
Selle teema eesmärk on siis loota, et ma saan veel kuskilt puuduolevaid detaile, sest äkki kellegil vedeleb kuuriall mulle vajaminevaid osi nagu:
****