1. leht 1-st
Hübriidi trenniks ja tööl käimiseks
Postitatud: 14. 07. 2014. 01:11
Postitas jt234
Hei,
Soovin tööl käimiseks ja üldise füüsilise vormi parandamiseks jalgratta soetada.
Suurema osa ajast sõidan kindlasti asfaldil, kuid tuleb ette ka kruusa- ning metsateid.
Olles veidi netist soovitusi ja arvustusi uurinud, jõudsin järeldusele, et sobivaim valik oleks hübriidratas.
Leidsin (arvustuslehe soovitusel) ka sobivana tunduva jalgratta, kuid sellist siinpool ookeani saada ei ole:
http://www.diamondback.com/bikes-paveme ... aanjo-comp
Minu piiratud teadmiste kohaselt tundub selline kompott päris hea ning seega soovin veidi abi eestist taolise jalgratta leidmisega.
Kohustuslikud numbrid:
Pikkus 185 cm, kaal 87 kg
Tööle ja tagasi kokku 25km
Eelarve 1000€ +/-
Vähese jalgrattakogemuse tõttu eelistaksin uut ratast.
Re: Hübriidi trenniks ja tööl käimiseks
Postitatud: 14. 07. 2014. 01:24
Postitas tripp
See ei ole hübriid, vaid midagi maanteeratta / cyclocrossi moodi.
Kindlasti saab sellega tööl käia ja ka kruusal sõita, aga sõiduasend on üsna "lamav", linnas liikluse jälgimiseks mõneti ebamugav.
Üldiselt, võta oma 1000 eur ja astu suvalise rattapoe uksest sisse, küll sulle ratas leitakse.
Re: Hübriidi trenniks ja tööl käimiseks
Postitatud: 14. 07. 2014. 01:32
Postitas jt234
Eks sel rattal ole jah eri tüüpidest elemente, täin vaid näiteks, täpne vaste ei olegi siinkohal oluline.
Enne poodi minekut tahaks siiski üsna selgelt teada mida ma ostma lähen, kuna eesti ühte-kahte firmat esindavad poed tunduvad küllalt piiratud valikuga.
Re: Hübriidi trenniks ja tööl käimiseks
Postitatud: 14. 07. 2014. 01:38
Postitas tripp
Kui sa ei ole varem / ammu rattaga sõitnud, siis ei saa sa kuidagi ette ära otsustada, mida sul vaja on.
Ehk saad sõprade käest eri sorti rattaid proovimiseks laenata, annab mingi maigu kätte?
Mina näiteks ei söandaks maanteekaga (linnas) tööl käia, samas mõned kolleegid seda teevad, ju siis neile sobib.
Igas suuremas poes on rattaid igale maitsele, maanteekatest linna-kruiiseriteni. Mis sest, et enamik sama firma toodang.
Re: Hübriidi trenniks ja tööl käimiseks
Postitatud: 14. 07. 2014. 20:08
Postitas jt234
Käisin täna siis poodides pakutavat uurimas ja nõu küsimas.
Sain veidi targemaks ning jäi ka üht-teist silma:
Specialized:
Crosstrail Sport Disc
Crosstrail Comp Disc
Scott:
Sportster 20
Trek:
8.3 DS
Viimast soovitati Rademarist, kus ühelt poolt ei olnudki kohal paremaid/kallimaid hübriide, kuid samas ka arvati, et esialgu polegi rohkem raha vaja kulutada.
Isiklikult meeldisid mulle Specializedi rattad enim, kuid ka Scott tundus mõnus.
Kui kellegil on isiklikke kogemusi/kommentaare, siis need on kindlasti oodatud, ise kaldun esialgu Crosstrail Comp Disci poole.
Re: Hübriidi trenniks ja tööl käimiseks
Postitatud: 16. 07. 2014. 10:13
Postitas sulliwan
Uurisin just pisut aega tagasi hübriide ja silma jäid kaks väga huvitavat mudelit:
Specialized AWOL (
http://www.specialized.com/us/en/bikes/road/awol/awol) ja
Giant Revolt (
http://www.giant-bicycles.com/en-us/bik ... /#overview)
Specializedi ma usun et õnnestub selle Rocca poe kaudu saada, Gianti pood oli kunagi Pirital, ei tea kas see ikka veel alles on?
AWOL tundub selline pommikindel matkaratas millega võib julgelt ümbermaailmareisile minna ja Revolt pisut aggressiivsem trenniratas.
Re: Hübriidi trenniks ja tööl käimiseks
Postitatud: 16. 07. 2014. 10:38
Postitas Brigadir
See AWOL tundub vähemalt soovitatava hinna poolest kallis (~1300$). Võtan suvalise ketaspiduriga cyclocross ratta ala
Merida Cyclo Cross 4 ja hind on sama (arvatavasti saab alet juurde ka poest rääkida) ning jupid on hoopis paremad (sora vs 105). Asend vbl ei ole nii püstine, kuid alati võib ju suurema raami võtta ja sellega püstisema asendi saada.
Re: Hübriidi trenniks ja tööl käimiseks
Postitatud: 16. 07. 2014. 12:07
Postitas Kert1800
Asendit seadistatakse stemmiga,mitte ostes suuremat raami.
Re: Hübriidi trenniks ja tööl käimiseks
Postitatud: 02. 08. 2014. 14:29
Postitas jt234
Sai otsustatud hoopis
Specialized Secteur Sport Disci kasuks.
Nüüdseks olen pooleteist nädala jooksul üle päeva sõitmas käinud ning väga mõnus on.
Võib-olla esialgsest soovist veidi rohkem maanteeratta poole, kuid seni pole veel probleeme tekkinud.
Üldiselt hea kerge ratas, millega lausa lust sõita.